اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمدرجایی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    عذرمیخام اقای دکتر من چند روزه که بیضه هام دردمیکنه وهمش حس ارضاشدن دارم ودرضمن خونریزی هم دارم یعنی منی که خارج میشه کمی خونیه.ساکن اصفهان هستم.به پزشک مراجعه کردم گفته التهاب پروستات داری و قرص استرومارین 125تجویز کرده روزی یک عدد.ازمایشم قبل از این مشکلم دادم که گفته التهاب داری.بنظرتون مشکل من چی میتونه باشه بااین توضیحی که دادم؟قرصو که مصرف کردم 5روزه هیچ تفاوتی نکردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      خون در منی جای نگرانی ندارد اغلب به علت مرم پروستات است وخود بخود خوب میشود
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام من 4 ماهه عمل واريكوسل گريد2 سمت چپ انجام دادم
    چند تا سوال ذهن منو درگير كرده ممنون ميشم جواب بدين
    اول اين كه چرا بيضم يكم سنگين شده و حس ميكنم گرم شده
    ؟
    شب ها موقع خواب مثل يه بار سنگين هستش
    البته بعضي اوقات
    دوم اين ك يكم درد دارم بعد از اين ك عمل واريكوسل انجام دادم
    نميدونم طبيعي هستش يا ن
    همه چيم خوب هستش اما بعضي وقتا يكم درد دارم البته هنوز ازمايش اسپرمً ندادم
    مخصوصا وقتي كار زياد انجام ميدم

    سنم ٢٣ هستش

    بعد از عمل واريكوسل حس ميكنم يكم بيضه چپم بزرگ شده
    امكان داره هيدروسل گرفته باشم؟؟؟
    بعد از عمل بايد بيضه چپ كوچك شود يا بزرگ ؟؟
    البته من ٢ بار تماس گرفتم و منشي شما محبت كردن و وقت ندادن به من ☹️
    ممنون ميشم جواب بدين
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر جاسم.مالکی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 548 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان من 19سالمه بیضه چپم پایین نیامده رفتم پیش دکتر گشتاسبی متخصص شیراز گفت الان مشکلی نداری اگه همین جای عمل ک یکم سفت شد باید درش بیاری اینو بگم 6سال پیش رفتم یزد عمل کردم اوردن پایین دوباره رفته بالا حالا رفتم تو شهر خودم دکتر گفت باید درش بیاری ایا درش بیارم بچه دار میشم یا نه ازمایش اسپرم دادم جواب یکم ضهیف بود دکتر گفت با دارو درست میشه حالا زنگ زدم نوبت گرفتم پیش شما 10بهمن جواب بدین دکتر جان منتظرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      جوابتان را دادم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴بیایید خارج از نوبت
  • تصویر کاربر جاسم.مالکی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان من 19سالمه بیضه چپم پایین نیامده رفتم پیش دکتر گشتاسبی متخصص شیراز گفت الان مشکلی نداری اگه همین جای عمل ک یکم سفت شد باید درش بیاری اینو بگم 6سال پیش رفتم یزد عمل کردم اوردن پایین دوباره رفته بالا حالا رفتم تو شهر خودم دکتر گفت باید درش بیاری ایا درش بیارم بچه دار میشم یا نه ازمایش اسپرم دادم جواب یکم ضهیف بود دکتر گفت با دارو درست میشه حالا زنگ زدم نوبت گرفتم پیش شما 10بهمن جواب بدین دکتر جان منتظرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      به مظر من باید تین لیضه را بردارید میتوانید خارج از نوبت بیایید ببینم بفرمایید دکتر گفته است
  • تصویر کاربر علي دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    باسلام
    اقاي دكترمن٢٢سالمه ومجردم واريكوسل چپ گريد٣داشتم وراست ١سمت چپو6ماه پيش عمل كردم ازمايش اسپرمم همه نرمال بودوهيچ مشكلي نداشت ميخواستم بدونم سمت راست روي اسپرمم دراينده مشكلي ايجاد ميكنه؟؟؟براي بچه دار شدن؟؟ميتونم ورزش كنم؟؟قبلابدنسازي كارميكردم
    ممنونم🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر علي دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اقاي دكتر ميتونم ورزش كنم؟؟
      گريد راست بالاتر نميره؟؟
    3. تصویر کاربر علي دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اگه ميشه كامل توجواب بدين ممنونم❤️❤️
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بله ورزش محدودیت ندارد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    باسلام.من حدود 6 سال قبل که مجرد بودم به تشخیص پزشک خود واریکوسل درجه دوم داشتم که جراحی نمودم.حدودا 4 ماه قبل جهت بچه دار شدن اقدام نمودم ولی متاسفانه جنین در هفته دوازدهم فاقد رشد کافی بوده و ضربان قلب نیز نداشت وطبق نظر پزشک همسرم باید سقط شود در صورتی که در هفته ششم ضربان قلب شنیده شده ، حال نگرام که آیا می توان به دلیل وجود مشکلات جنسی در من برای جنین چنین مشکلی به وجود آمده باشد? البته همسر من بدلیل عدم اطلاع از باردار بودن در مسافرت از قرص سلکسیب، استامینیفون کودئین، ال دی و آموکسی سیلین نیز مصرف نموده.لطفا راهنمایی فرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      شما دوباره اقدام به باروری کنید نگران نباشید
  • تصویر کاربر سام پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر در سونوی بیضه همسرم همه چی خوب بود اما واریکوسل دو طرف یک و دو داشت در انتها هم نوشته شده در مجاورت baseپنیس یک ساختمان بیضوی شکل با حدود شارپ و مشخص ونسبتا هیپراکوئیک به ابعاد کلی ۱۸×۸ در نسج زیر جلدی دیده شده که احتمال وجود لیپوما یا سایر توده های نسج نرم را مطرح مینماید.
    لطفا نظرتون رو بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام غده چربی وخطرناک نیست
    2. تصویر کاربر سام پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بسیار ممنون از پاسخگوییتون .اگر اقدامی براش نشه اشکالی داره؟یعنی جراحی نشه .نظرتون چیه؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سام چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر سونو گرافی بیضه همسرم همه چی نرمال بود فقط در انتها نوشته شده در مجاورت baseپنیس در سمت چپ تصویر یک ساختمان بیضوی با حدود شارپ و مشخص و نسبتا هیپراکوئیک به ابعاد کلی ۱۸×۸ در نسج زیر جلدی دیده میشود که احتمال وجود لیپوما یا سایر توده های نسج نرم را مطرح مینماید
    خواستم نظرتون و بدونم.متشکرم.در ضمن همسرم واریکوسل یک و دو هم در دو طرف دارن و وازکتومی هم انجام دادن.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام این اصلا جای نگرانی ندارد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      غده چربی است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر معين چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    1- دكتر اگ وقت بخوام بگيرم كي نوبتم ميشه؟
    2- رگهاي بزرگ شده قابل مشاهده هستن يني امكان عدم باروريه من هست؟
    3- آزمايش اسپرم با آب ميتونه تا حدودي وجود نطفه رو مشخص كنه حداقل خيالم راحت بشه ك نطفه رو دارم چون اول دي ماه اعزام سربازيم كلا روحيم ريخته به هم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
    سلام مدتیه احساس میکنم یه چیز جوش مانندی روی بیضه سمت چپم ایجاد شده که ریز هست صبح ها که معمولا سفتگی آلت هست از بین میره اما بعدش بوجود میاد
    آیا نیاز به سونوگرافی هست ؟
    آیا هر گونه تورم و جوش مانندی ارتباط به سرطان بیضه دارد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب