لیست پرسشها (11,602 پرسش)
احمد سه شنبه ۵ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
چند وقتی هست که بالای بیضه راستم ( رگ های بالای بیضه) احساس درد خیلی خفیف و کمی میکنم که تا کشاله ران ادامه داره. خودم که معاینه کردم هیچگونه تورم و یا توده ای در بیضه حس نکردم . البته دردی که گفتم خیلی کم میباشد و اصلا آزار دهنده نیست و هنگام تحریک این درد مبهم بیشتر حس میشه . یک مدتی هم هنگام انزال جلوی خودم میگرفتم و مانع خروج منی میشدم ( چندین بار). من 25 سالمه و خیلی از ساعات سرپا هستم
نظر شما چیست؟
من شنیدم که واریکوسل فقط در بیضه چپ اتفاق میوفته آیا این صحیح است؟ آیا این خطری داره ؟ چکار باید بکنم؟- سلام آقا دکتر وقت تون بخیر بنده بخاطر خجالتی که دارم نمیتونم برم پیش دکتر چند سالی هست که دچار واریکوسل و کوچیک شدن بیضه سمت چپ شده ام و الان هم آلت تناسلی کوچیک شده و اسپرم ها هم کم شده لطفاً کمکم کنید
- با عرض سلام وخسته نباشید آقای دکتر همسرم واریکوسل خفیف داره و اسپرماهش ضعیفه دوسال اقدام به بارداری کردیم نشد آی یو آی دوبار انجام دادیم منفی شد خودم هیچ مشکلی ندارم فقط اسپرم شوهرم ضعیفه به نظر شما چ دارویی استفاده کنه تا حالا هیچ نوع دارویی استفاده نکرده
- باسلام.اینجانب علی تقوی همانطور می دانید29 ساله دردمثانه ودردبیضه واحساس افتادگی بیضه به سمت پایین;واریکوسل دارم ودارویی که مصرف میکنم (prostavital)است وبه دلایل اصضطراب به خود ارضایی واستمنا روی آوردم وترک کردم تشخیص شما چیست(ادامه سوال باکدرهگیری:d65jg091186)وحتی درخواب اذیت ووقتی دستشویی می روم باآب داغ این درد ساکت میشود(حالت مسکن) سونوگرافی
- بنده در تاریخ 1
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافی بیضه را بفرستید ببینم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام خدمت آقای دکتر بنده 5 سال قبل عمل واریکوسل بیضه چپ انجام دادم که همون موقع بیضیه راست هم واریسی شده بود ولی چون خفیف بود عمل نکردم ولی الان بدتر شده و گاهی هم درد دارم میخاستم بدونم ک چون قبلا بیضیه چپ عمل کردم مشکلی نیست الان راستم را عمل کنم و در باروری مشکلی پیش میاد یا نه؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
من توصیه به عمل نمکنم ازمایش اسپرم دهید بفرستید ببینم
-
- باسلام بنده مجردبیست ویک ساله حدود چهار سال پیش باربارها اتفاق افتاد که شب هنگام جنب شدن سریع آگاه میشدم ومانع خروج منی میشدم بعد آن بیضه دوطرفم درد کرد وبا سونوگرافی واریکوسل تشخیص داده شد ولی دو بار هم آزمایش دادم که نرمال بوده و دکتر عمل نکرده وحدود دوسال است که بالای کیسه بیضه راست یه توده بوجدو اومده که دکتر میگه فتقه همیشه احساس سنگینی در بیضه ها دارم به خصوص موقعه ای که سرما میخورم این درد بیضه هام بیشتر میشودودر روز های عادی هم همیشه یه درد قابل تحملی دارم که با آنتی بیوتیک کمی آرام میشود.ب ه نظرشما چه اتفاقی واسه بیضه هام افتاده دوباره سونوگرافی دادم و دکتر گفته نیاز به عمل نیست ولی من همیشه درد دارم .ممنون
- با سلام
من حدود یک سال پیش خدمت رسیدم و واریکوسل گرید 3 داشتم
برگه آزمایش اسپرم و سونوگرافی هم موجود بود
با بررسی مدارک پزشکی شما فرمودین نیازی به عمل نداره
حالا با گذشت یک سال
احساس میکنم بیضه چپ گاهی اوقات کوچیک میشه و در داخل محوطه بیضه رگ های کوچک و بزرگ وجود داره
حالا بنده میخواستم جهت فرزندآوری اقدام کنم
نیازی هست دوباره برای بررسی خدمت برسم و آزمایشات رو دوباره انجام بدم؟
باتشکر فراوان - سلام اقای دکتر خسته نباشید.
من دو سال پیش عمل واریکوسل دوطرفه انجام دادم.قبل عمل هم کیست اپیدیدیم چپ و راست هم داشتم.از روز بعد عمل اپیدیدیم چپ و زیر پای چپم تا جایی میاد وصل میشه ب بیضه هام بد جور درد داره.سونوگرافی هم هم چند بار انجام دادم طرفه چپم عود کرده.کیست های اپیدیدیم هم وقتی دست میزنم درد میکنن.امکان داره ک تو عمل اتفاقی افتاده باشه ک باعث بشه کیست ها درد ناک بشن.و میشه کیست هارو عمل کرد یا ن.و یا درد اپیدیدیمو پای چپم به واریکوسل ربط داره.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
این دردها درمانش فقط بیخیالی است با دارو خوب نمیشود
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشین من بیضه سمت چپم بالاست چند سالی هم ازدواج کردم بچه دار نشدم آیا با عمل کردن بیضه امکان بچه دار شدن از طریق طبیی امکان پذیر هست ممنون میشم راهنمایم بکنید با تشکر از شما
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام سونو کنید وبیایید معاینه کنم ازمایش اسپرم نیز ضروری است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

