لیست پرسشها (11,602 پرسش)
میلاد چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 530 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر من 28 سال دارم اهل کرمانشاه. چند روز پیش بعلت اقدام چند ماه برای بارداری و عدم بارداری همسرم به دکتر رفتم و بعد از انجام سنو گرافی و آزمایش اسپرم دکتر تشخیص صدرصد عمل رو دادن و گفتن امکان باروری من بعد از عمل فقط 30 درصد است من الان دارم از غصه میمیرم آقای دکتر کمکم کنید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
حرکت ضعیف است باید عمل کنید عمل میکروسرجری من را ببینید02122642744
-
- با سلام
پنجشنبه هفته گذشته عمل واریکوسل دوطرفه راست گرید2 و چپ گرید3 انجام دادم بعده سه روز خونمردگی زیادی زیر محل جراحی سمت چپ ،بیضه و آلت تناسلی ام بوجود اومده با پزشکم تماس گرفتم میگن که طبیعیس و بیا مطب شهرستانی هستم و مطب مرکز استان هست و برام مقدور نیست ک برم! خواهش میکنم راهنماییم کنید!-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
طبیعی است با زمان بهتر میشوید
-
- سلام. مدتی است یک غده سفت در بیضه راستم وجود دارد. البته این غده حرکت میکند .یعنی بعضی وقت ها در کیسه بیضه وجود دارد .بعضی وقت ها هم نیست و بیضه حالت طبیعی دارد. ایا سرطان بیضه هست؟ ممنون
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد. پسر من ٢ سال و ٣ ماه سن داره. به تازگي متوجه شديم بيضه سمت راست او بزرگتر است با مراجعه به پزشك اورولوژي و سونو گرافي متوجه شديم كه هيدروسل داره. جواب دكتر با توجه به ديدن سونو اين بود كه فعلا نياز به عمل نيست تا ٣ سالگي صبر كنيد اگر هيدروسل خود بخود رفع نشد بعد عمل شود. ميخواستم نظر شما رو هم بدونم. با تشكر فراوان اگر لازم بدونيد عكس سونو رو هم بفرستم
- سلام من ١٩ سال سن دارم، بيضه چپم نسبت به بيضه راست كوچكتر است و من خيلي از لحاظ روحي درگير اين مسأله هستم كه نكند باعث ناباروري من بشود در اينده، البته به گفته والدينم موقع نوزادي بيضه چپم بالا و داخل شكمم بوده كه با عمل اون رو سر جايش اوردن. و احساس ميكنم موقع نعوظ مقدار اسپرم كه بايد بين ١5-٢٠ ميليون در هر ميلي ليتر باشد نيست. لطفا در اين باره راهنماييم كنيد كه حدس من درست است يا نه؟ كه در اينده اين مشكل براي من وجود دارد يا نه؟خواهشا به سؤال من جواب بديد. با تشكر
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
ازمایش دهید تا رفع نگرانی شود
-
- با سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر
با انجام سونوگرافی بیضه ها و ازمایش در شهرستان معلوم شد که واریکوسل گرید 1 و گرید 2 و میکرولیتیازیس بیضه دارم. ازمایش اسپرم رو بعد از 40 روز دوباره دادم. نتایج بدتر از مرحله اول شده بود. توصیه شد که هر چه سریعتر عمل واریکوسل رو انجام بدم.
سوال من اینه
1. ایا باید اقدامات درمانی خاصی برای میکرولیتیازیس بیضه هم انجام بدم؟ 2. با توجه به نتایج ازمایش و سونوگرافی پیوست شده، ایا به نظر شما باید عمل انجام بدم یا نه؟ 3. عمل واریکوسل خطری برای میکرولیتیازیس ایجاد میکنه یا دو مقوله مجزا از هم هستند؟ 4. هزینه عمل واریکوسل به روش لاپاراسکوپی در حال حاضر چقدر هست؟
بنده 30 سال سن دارم و مجرد هستم.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من اگر مجردی عمل نکنید
-
- ۴ماه کا حسی در بیضه ها ندارم و گاهی اوقات درد کمر تا درون بیضه میکشد و دارای ناتوانی جنسی شده ام دلیلش را نمیدانم.6 ماه هست که مادرم فوت شده که شک زیادی به من وارد کرد و چون دد فرودگاه کار میکنم دارای بی خوابی فراوان هم هستم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
مال بیخوابی وعصبی است با استراحت وارامش بهتر میشوید
-
- سلام.
خسته نباشید.
آقای دکتر من دوبار عمل واریکوسل انحام دادم و عود کرده. در تست اسپرمم سرعت اسپرمم مولفه سرعت (a) صفر است ولی جمع a+b+c : 25 است .از لحاظ شکل 55 درصد خوبه و 40 درصد زنده هستن.
قبلا واریکوسل چپ بود گرید 3 الان راستمم هست خفیف،
علت عود چی میتونه باشه؟
آیا نیازی به عمل هست؟
البته درمان دارویی از پزشک گرفتم برای بهبود اسپرمم.
احساس درد در کشاله ران دارم.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من یک بار عمل کافی است عمل مجدد نمیخواهد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام
من حدود 10 روز قبل به دلیل انجام حرکت اسکات عضلات پایین کمرم دچار گرفتگی شد از همان زمان بیضهام تا چند روز درد خفیفی داشت پزشک عمومی علت رو تحریک عصب بیضه عنوان کرد بعد از چند روز بهتر شد ولی دو روزه بیضه سمت چپم درد خفیفی داره تا مثانه تیر میکشه (البته از نظر ظاهری هیچ تغییری نداشتن و اسیب دیدگی سمت چپ کمرم هم بیشتر بود )
میخواستم بدونم علت چیه و حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنم؟
ممنون - سلام آقای دکتر. وقت بخیر.
من اقای 29 سالهای هستم که حدود یک هفته سوزش ادرار داشتم که خود به خود خوب شد ولی در حال حاضر احساس خارش شدید در بیضه، قسمت زیرین آلت تناسلی و گاها اطراف مقعد دارم.
ضمنا رابطه جنسی هم نداشتم. زمان استفاده از توالت فرنگی هم نکات بهداشتی رو رعایت میکنم و همچنین از آب استفاده میکنم. ضمنا من ساکن ایران نیستم و با توجه به اینکه در حال حاضر بیمهی مناسبی ندارم به پزشک مراجعه نکردم. فقط با مراجعه به داروخانه پماد ضد خارش hope's relief خریدم که دو روز تقریبا استفاده کردم ولی بهبود آن چنانی حاصل نشد. ممنون میشم اگه به صورت جامع منو راهنمایی بفرمایید.
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

