اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر mohammad یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 594 مشاهده پرسش
    اقاي دكتر ممنون ك سوال منو پاسخ دادين
    من همونطور كه قبلا گفتم ٤ ماهه عمل واريكوسل كردم
    هيچ تحركي هم نداشتم يكم اضافه وزن پيدا كردم
    ميتونم باشگاه بدنسازي رو شروع كنم؟؟
    يا ميتونم برم كم كم دووييدن رو شروع كنم ممنون ميشم پاسخ بدين
    چطور ورزش انجام بدم
    ورزش هايي كه مربوط به پا هست ميتونم انجام بدم؟
    درضمن اينم بگم كه من مشكلي ندارم بعد از عمل واريكوسل فقط بعضي وقتا يكم سوزش و حس گرم شدن تو بيضه هام دارم
    ممنون👍
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      ۲ماه بعد تز عمل میتوانید سوزش طبیعی است
    2. تصویر کاربر mohammad یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر M.m شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت بخیر دکتر مدتیه روی التم دوسه رگ هست این رگ ها رو کیسه بیضه ام امتداد پیدا کرده داخل کیسه بیضه ام رگی رو لمس نکردم ایا واریس هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر M.m شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر امکان داره واریس باشه داخل کیسه بیضه ام هیچ رگی رو حس نمیکنم فقد رو کیسه بیضه ام هست
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 713 مشاهده پرسش
    بنده حدود 16 ماه پیش مورد عمل هرنی دو طرفه توسط جراح عمومی قرار گرفتم(شهر قم)بعد از عمل با توجه به درد شدید و ورم بیضه سمت راست و مکرر رجوع به جراح مربوطه همه چیز را نرمال بیان کرد حدود 10 روز بعد از عمل اولیه با توجه به درد و ورم بیضه به اورولوژیست مراجعه کرده و بعد از سونوگرافی سریع بوسیله جراح اولیه بیضه وفتق سمت راست دوباره عمل شدم(به گفته پزشک اسکیمی بوده) ولی با ادامه شرایط و عکس هسته ای و سونوگرافی از 5 متخصص اورولوژی در قم نظر داشتند که عمل تخلیه بیضه سمت راست انجام شود. لذا این مورد انجام شد در حال حاضر بنده در بیضه سمت چپ و محل جراحی شده سمت چپ نیز درد احساس میکنم خواهشمند است برای معاینه و مشاوره در خصوص پرونده پزشکی توسط جنابعالی باید چه اقداماتی (عکس و سونوگرافی و..‌.) انجام دهم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      خوب شد دوباره عمل کردید تحت نظر دکترتان باشید
  • تصویر کاربر قادر دوشنبه ۱۱ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1019 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    برادر بنده چند سالی هست که واریکوسل داشته درجه 3 روی هر دو بیضه ش ولی به هیچ کس نگفته الان متوجه شدم که به خاطر این نمیره دکتر که نمی تونه خودشو خالی کنه یا همون نمیتونه جلق بزنه و میگه که اصلا حسی ندارم ونمیتونم آزمایش اسپرم بدمچند بارم دردش شدید گرفته بردیمش بیمارستان ولی هر دکتری رفته برای عمل گفتن که آزمایش اسپرم باید بدی. قبلا یبار کمرش عمل شده میگه بعد از عمل اینطوری بی هوس شدم.
    میخواستم بدونم به عمل قبلیش میتونه مرتبط باشه ؟ و آیا لازمه آزمایش اسپرم بده ؟ و در کل چیکار میتونیم یراش بکنیم اگه لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم اگرم لازم هستش حضوری بیارم خدمتتون در ضمن خودش میگه بواسیر هم داره😐 فقط کمک کنید ممنون یادم رفت بگم ما شهرستان هستیم اردبیل
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافی بیضه وارمایش اسپرم دهید بفرستید بلینم
    2. تصویر کاربر قادر یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      مسخره کردی ؟ اصلا خوندی سوالو؟ من چی میگم شما چی میگی
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۱ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2854 مشاهده پرسش
    سلام من هفته گذشته عمل جراحی فتق اینگوینال سمت چپ انجام دادم که دکتر در حین عمل متوجه واریکوسل هم شده بودن و اون رو هم عمل کردن بعد از دو روز از عمل بیضه چپم شروع به تورم و سفت شدن و درد ناک شدن شد بعد از مراجعه مجدد به پزشکم قرص ضد التهاب داد و گفت شورت تنگ بپوشم که هنوز بعد ازگذشت 4 روز هیچ تغییری در سایز و درد بیضم رخ نداده لطفا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      حتما جهت معاینه به دکترتان مراجعه نمایید
  • تصویر کاربر وحيد دوشنبه ۱۱ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    vahid:
    vahid:
    سلام من واريكوسل نو ٢ دارم دو سه ماه در بييضه جب درد دارم يك جوريه تو ١٠ ثانيه يك بار بيضم درد ميكنه يك درد كوجك به مدت ٢ ثانيه اما دردش خيلي بده هر وقت يك بار اين درد شروع ميشه ٢ يا ٣ ساعت بعضي وقتا هم يك روز طول ميكشه . ميخواستم راهنماي كنيد تشكر بعضي وقت هم دردش به بالاي عالتم ميزنه سمت جب
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر وحيد یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اين عكس مال جند ماه بيشه
    3. تصویر کاربر وحيد یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اين عكس مال جند ماه بيشه
    4. تصویر کاربر وحيد یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۱ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      گزارش را بفرستید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر رامین پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با سلام
    من 24 ساله و مجرد هستم و در حال حاضر حدود 1 ماه از عمل واریکوسل گرید 2 سمت چپ و گرید 1 سمت راستم میگذرد با اینکه در ابتدا احساس بهبود در علایم بیماری رو داشتم ولی حدود 4 روز هست که علایم واریکوسل قبل عمل مثل گرم شدن بیضه ، ترشحات خاصی از پوست بیضه با بوی خاص و احساس ناراحتی در قسمت زیر شکم هستم میخواستم بدونم آیا واریکوسل من دوباره عود کرده ؟ آیا عمل دوباره میتونه کمکی بکنه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر mahan یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 493 مشاهده پرسش
    سلام
    من یه چندروزی احساس میکنم بیضه سمت راستم بزرگ تر شده ولی درد ندارم
    لطفا بگید که علتش چی میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر ر پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر و وقت به خیر
    امروز صبح یه لکه سیاه مایل به قرمز رو پوست بیضه ی خود دیدم در حد پشت ناخن و برجستگی و دردی هم ندارد ؟ نگران شدم ببینم نظرشما چیه؟ آیا مشکل بدی دارم؟ چکار کننم ؟ کجا برم؟ نظرتون چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام باید از نظر خونی بررسی شوید
  • تصویر کاربر عليرضا شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 406 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخير
    من فوتبال بازي ميكنم و الان فصل مسابقاتمونه اما 45روزه زير شكمم و بيضه هام احساس درد دارم و با دويدن دردش بيشتر ميشه و نميزاره تمرين كنم..اولش فكر كردم فشار تمرينامه چون روزي ٣ساعت تمرين هوازي انجام ميدم..الان بازي داريم همش و فرصت استراحت زيادي ندارم ميخواستم ببينم دليلش چيه؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب