لیست پرسشها (11,602 پرسش)
mohammad یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 594 مشاهده پرسش
اقاي دكتر ممنون ك سوال منو پاسخ دادين
من همونطور كه قبلا گفتم ٤ ماهه عمل واريكوسل كردم
هيچ تحركي هم نداشتم يكم اضافه وزن پيدا كردم
ميتونم باشگاه بدنسازي رو شروع كنم؟؟
يا ميتونم برم كم كم دووييدن رو شروع كنم ممنون ميشم پاسخ بدين
چطور ورزش انجام بدم
ورزش هايي كه مربوط به پا هست ميتونم انجام بدم؟
درضمن اينم بگم كه من مشكلي ندارم بعد از عمل واريكوسل فقط بعضي وقتا يكم سوزش و حس گرم شدن تو بيضه هام دارم
ممنون👍-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
۲ماه بعد تز عمل میتوانید سوزش طبیعی است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر وقت بخیر دکتر مدتیه روی التم دوسه رگ هست این رگ ها رو کیسه بیضه ام امتداد پیدا کرده داخل کیسه بیضه ام رگی رو لمس نکردم ایا واریس هست
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- بنده حدود 16 ماه پیش مورد عمل هرنی دو طرفه توسط جراح عمومی قرار گرفتم(شهر قم)بعد از عمل با توجه به درد شدید و ورم بیضه سمت راست و مکرر رجوع به جراح مربوطه همه چیز را نرمال بیان کرد حدود 10 روز بعد از عمل اولیه با توجه به درد و ورم بیضه به اورولوژیست مراجعه کرده و بعد از سونوگرافی سریع بوسیله جراح اولیه بیضه وفتق سمت راست دوباره عمل شدم(به گفته پزشک اسکیمی بوده) ولی با ادامه شرایط و عکس هسته ای و سونوگرافی از 5 متخصص اورولوژی در قم نظر داشتند که عمل تخلیه بیضه سمت راست انجام شود. لذا این مورد انجام شد در حال حاضر بنده در بیضه سمت چپ و محل جراحی شده سمت چپ نیز درد احساس میکنم خواهشمند است برای معاینه و مشاوره در خصوص پرونده پزشکی توسط جنابعالی باید چه اقداماتی (عکس و سونوگرافی و...) انجام دهم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
خوب شد دوباره عمل کردید تحت نظر دکترتان باشید
-
- سلام خسته نباشید
برادر بنده چند سالی هست که واریکوسل داشته درجه 3 روی هر دو بیضه ش ولی به هیچ کس نگفته الان متوجه شدم که به خاطر این نمیره دکتر که نمی تونه خودشو خالی کنه یا همون نمیتونه جلق بزنه و میگه که اصلا حسی ندارم ونمیتونم آزمایش اسپرم بدمچند بارم دردش شدید گرفته بردیمش بیمارستان ولی هر دکتری رفته برای عمل گفتن که آزمایش اسپرم باید بدی. قبلا یبار کمرش عمل شده میگه بعد از عمل اینطوری بی هوس شدم.
میخواستم بدونم به عمل قبلیش میتونه مرتبط باشه ؟ و آیا لازمه آزمایش اسپرم بده ؟ و در کل چیکار میتونیم یراش بکنیم اگه لطف کنید پاسخ بدید ممنون میشم اگرم لازم هستش حضوری بیارم خدمتتون در ضمن خودش میگه بواسیر هم داره😐 فقط کمک کنید ممنون یادم رفت بگم ما شهرستان هستیم اردبیل-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافی بیضه وارمایش اسپرم دهید بفرستید بلینم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام من هفته گذشته عمل جراحی فتق اینگوینال سمت چپ انجام دادم که دکتر در حین عمل متوجه واریکوسل هم شده بودن و اون رو هم عمل کردن بعد از دو روز از عمل بیضه چپم شروع به تورم و سفت شدن و درد ناک شدن شد بعد از مراجعه مجدد به پزشکم قرص ضد التهاب داد و گفت شورت تنگ بپوشم که هنوز بعد ازگذشت 4 روز هیچ تغییری در سایز و درد بیضم رخ نداده لطفا کمکم کنید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
حتما جهت معاینه به دکترتان مراجعه نمایید
-
- vahid:
vahid:
سلام من واريكوسل نو ٢ دارم دو سه ماه در بييضه جب درد دارم يك جوريه تو ١٠ ثانيه يك بار بيضم درد ميكنه يك درد كوجك به مدت ٢ ثانيه اما دردش خيلي بده هر وقت يك بار اين درد شروع ميشه ٢ يا ٣ ساعت بعضي وقتا هم يك روز طول ميكشه . ميخواستم راهنماي كنيد تشكر بعضي وقت هم دردش به بالاي عالتم ميزنه سمت جب-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام
من 24 ساله و مجرد هستم و در حال حاضر حدود 1 ماه از عمل واریکوسل گرید 2 سمت چپ و گرید 1 سمت راستم میگذرد با اینکه در ابتدا احساس بهبود در علایم بیماری رو داشتم ولی حدود 4 روز هست که علایم واریکوسل قبل عمل مثل گرم شدن بیضه ، ترشحات خاصی از پوست بیضه با بوی خاص و احساس ناراحتی در قسمت زیر شکم هستم میخواستم بدونم آیا واریکوسل من دوباره عود کرده ؟ آیا عمل دوباره میتونه کمکی بکنه ؟ - سلام
من یه چندروزی احساس میکنم بیضه سمت راستم بزرگ تر شده ولی درد ندارم
لطفا بگید که علتش چی میتونه باشه-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم
-
- سلام آقای دکتر و وقت به خیر
امروز صبح یه لکه سیاه مایل به قرمز رو پوست بیضه ی خود دیدم در حد پشت ناخن و برجستگی و دردی هم ندارد ؟ نگران شدم ببینم نظرشما چیه؟ آیا مشکل بدی دارم؟ چکار کننم ؟ کجا برم؟ نظرتون چیه؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام باید از نظر خونی بررسی شوید
-
- سلام وقتتون بخير
من فوتبال بازي ميكنم و الان فصل مسابقاتمونه اما 45روزه زير شكمم و بيضه هام احساس درد دارم و با دويدن دردش بيشتر ميشه و نميزاره تمرين كنم..اولش فكر كردم فشار تمرينامه چون روزي ٣ساعت تمرين هوازي انجام ميدم..الان بازي داريم همش و فرصت استراحت زيادي ندارم ميخواستم ببينم دليلش چيه؟!
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

