اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حمید پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    سلام من حدود یک ماه پیش عمل واریکوسل سمت چپ و توده خوش خیم در بیضه راست انجام دادم بعد از حدود 2 روز خود ارضایی کرده الان بعد از حدود یک ماه بعضی اوقات (وقتی که در حالت شل قرارمیگیرن) بیضه سمت چپ (واریکوسل)خیلی پایین تر از سمت راست است و توده هایی گره مانند در بیضه حس میکنم و درحالت عادی وقبل از عمل نیستن آیا نیازه که به دکتر مراجعه کنم؟ یا عادیه؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر حمید پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر در حالتی که سفت بودند معاینه کرد و گفت که مشکلی ندارند اما همانطور که گفتم در مواقعی که شل و افتاده هستند به چشم می آید که سمت چپ پایین تر وتقریبا به وسط نزدیک میشوند آیا حای نگرانی هست؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد خيالت راحت شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر M.m پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    با سلام گفته بودین عمل جراحی درد رو کاهش نمیده و ممکنه بدترم بشه ، من شنیدم اگه عمل نشه واریکسل اسپرمو خراب میکنه و نطفه دچار مشکل میشه ، این درست هست آیا؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      درد بعد از عمل از بین نمیرود شدت وتریکوسل با معاینه مشخص میشود
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من دیروز داشتم بدنسازی تمرین میکردم احساس کردم سمت راست بیضه درد کرد الان کمی درد از سمت بیضه راستم درد دارم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام یونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر سجاد چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    با سلام
    من 31 ساله هستم ، متاهل و سیگار هم میکشم
    5 ماه اقدام به بارداری کردیم بارداری صورت نگرفت تست اسپرموگرام انجام دادم دکتر گفت نتیجه خوبه فقط شکل اسپرم ها 20 درصد نرمال بوده و سونوگرافی از بیضه انجام دادم واریکوسل گرید 2 در بیضه چپ و واریکوسل گرید 1 در بیضه راست مشاهده شده است.
    سوالم اینه که
    1- آیا برای بارداری مشکل دارم؟
    2-آیا نیاز به جراحی دارم؟
    عکس جواب آزمایش و سونوگرافی به پیوست ارسال می شود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      طبق قانون اگر بعد از ۱۸ماه اقدام به باروری نشد باید عمل کنید نه الان
  • تصویر کاربر پرهیزگار چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    سالم خسته نباشید
    در قسمت پایین بیضه راست توده به نسبت نرمی احساس می کنم که درد آن تا ناحیه زیر شکم حس می شود این حالت بعد از به رو خوابیدن واحتمالا فشار ایجاد شده می خواستم بدونم چکار باید بکنم آیا درمان دارد؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو بیضه کنید بفرستید
  • تصویر کاربر Ali چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2609 مشاهده پرسش
    سلام زماني كه كف سردم ميشه مخصوصا از ناحيه كف پا تكرر ادرار پيدا ميكنم و اگر ادرار رو نگه دارم حتي بعد از تخليه بيضه هام يه درد و فشاري داره
    مخصوصا وقتي صبح ها از خواب بيدار ميشم درد بيضه دارم
    ازمايش ادرار هم دادم عفونتي نبود
    سونگرافي هم دادم مشكل خواستي نبود
    خواستم بدونم اين درد بيضه چه علت هايي ميتونه داشته باشه ؟
    1. تصویر کاربر Ali سه شنبه ۱۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      .
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      چون چکاب طبیعی است شما کاملا سالمید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام عرض ادب
    بنده سونوگرافی انجام دادم متوجه شدم که در حالت ایستاده وقتی زور میزنم بیضه چپ واریکوسل داره
    میخواستم ببینم موردی برای بچه دار شدن ندارم؟
    و این که ایا چجور میتونم کاری کنم که پیشرفت نکنه ؟
    و پیشرفت کردنش سریع هست یا نه؟
    ممنون از صبر و حوصله استاد گرامی دکتر گفت جزو گرید 1 هست و خیفیفه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام ازمايش اسپرم دهيد بفرستيد بلينم
    2. تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر جان لطف میکنید به بقیه سوال های ذکر شده هم پاسخ دهید
      ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب سوالها را بايد با ديدن ازمايش اسپرم بدهم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    باسلام
    من16سالمه
    105کیلو هستم
    165قدم هست
    پست گذاشته بودید در مورد آزو اسپرمی
    من تمام اون علاعم رو دارم
    خروج اب از الت
    شل شدن بیضه
    سفت شدن رگ,واریکسول
    و...
    و حدود5سال هست که دستگاه تناسلیم هیچ گونه رشدی نداشته و آلتم کوچک است
    چه اقدامی واسه آزو اسپرمی انجام بدم?
    آیا تا قبل پایان سن بلوغ آلتم رو میشه,با خوردن قرص یا جراحی بزرگ کنم?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      ازوسپرمي با ازمايش اسپرم مشخص ميشود
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 5815 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما ، من حدود سه هفته هست که عمل هیدروسل انجام دادم ، خداروشکر درد و ناراحتی خاصی ندارم فقط ترشحات داشتم که اونم به تدریج داره برطرف میشه فقط مشکل من اینه که سایز بیضه ای که عمل کردم نسبت به سابق تغییر چندانی نداشته و همچنان تورم داره ، میخواستم بپرسم این مسئله طبیعیه یانه و اینکه چه مدت طول میکشه تا سایزش کوچیک بشه، ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      دیدم طبیعی ایت
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1789 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید در بیضه سمت راست یک توده دایره ای شکل به اندازه نخود وجود دارد که تقریبا سفته اما فکر کنم به صورت مستقیم به بیضه متصل نیست شاید با رشته ای رگی یا چیزی متصل باشه آیا این خطرناکه ( چیست ) یا قسمتی از اجزای کیسه بیضه است و سوال دوم بنده این است که طول آلت تناسلی بنده بیش تر از 9 و قطر آن 10.5 سانتی متر است ایا آلت بنده مشکلی دارد یا نه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو از بیضه کنید بفرستید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب