لیست پرسشها (11,602 پرسش)
امیر دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
ضمن عرض سلام مجدد بعد از جراحی واریکوسل 2 سال پیش تصویر آزمایش و سونو را در تصویر ارسال خواهم کرد در یکی از آزمایش ها سلول های نابالغ را ب عنوان لوکوسیت ودر دیگری اسپرماتوزوئد گزارش کردد داخل پرانتز عرض کنم هنگام انزال اسپرم با سرعت خیلی کمی خارج شده و مقداری داخل آلت میمونه ک باید به وسیله ی دست خارج بشه اگه لطف کنید نوع مشکلی ک فرمدید نیاز به ivfهست و علت ماندن اسپرم در مجاری رو بفرمایید،باتشکر- با سلام من حدود دو سال پیش واریکوسل جراحی کردم بعد از جراحی سونوگرافی انجام دادم هیچ علامتی از واریکوسل نبود ولی در آزمایش اسپرمم بی نهایت سلول های اسپرم نابالغ وجود دارد و شکل اسپرم ها نیز غیر نرمال است
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
راه درمان دیگری نیست اگر بارور نشوید باید ای وی اف کنید
-
- سلام اقاي دكتر
من ٣٦سالمهً متوجه شدم بيماري واريكوسل دارم بچه هم ندارم ميخواستم ببينم برام مشكلي ايجاد ميكنه من ايران زندگي نميكنم اگه بايد عمل كنم چقدر احتياج هست براي امدن وماندن در اايران ممنون از پاسخگويي-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
تنها دلیل عمل جراحی واریکوسل برای درمان ناباروری است ولذا وحود واریکوسل دلیل برای جراحی نیست
-
- سلام و خسته نباشید خدمت شما، من سونوگرافی انجام دادم که نشون میداد واریکوسل گرید۲بیضه چپ دارم ، و آزمایش اسپرمم همه چیزش به غیر از تعداد اسپرم که ۹میلیون بود نرمال وخوب بود و حرکتش۹۴درصد بود ، و وقتی بیضه ام رو معاینه میکنم هیچ رگی دیده نمیشود آیا از نظر شما نیاز به عمل هست؟آیا باتعداد کم و تحرک بالا احتمال بارداری وجود دارد،باتشکر از زحمات شما
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
نياز به اقدام خاصي نيست
-
- با سلام خدمت استاد گرانقدر
استاد بنده بعد از انزال دچار درد در ناحیه بیضه چپ میشوم اول به واریکوسل شک داشتم که بعد از معاینه متخصص گفتند واریکوسل نیست و برام دیسیکلومین نوشتند که قبل از مصرف دارو برطرف شد ولی الان که چن روزه دوباره شروع شده میترسم سرطان بیضه باشه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید با سپاس-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو ةنيد از بيضه اگر سالم بود مشكلي نيست
-
- بیضه سمت راست درد دارد وکمی متورم است ۴۵ سال سن دارم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- ضمن عرض سلام و خسته نباشید
و همچنین تشکر بابت وقتی که در اختیار بنده قرار میدید
من 25 ساله هستم و مجرد ، به خاطر دردی که در بیضه سمت چپم و پهلوم داشتم به دکتر رفتم و بعد از انجام سونوگرافی دکتر گفت واریکوسل گرید 2 با دیامتروریدی 3/2 میلیمتر دارم و خواست تا آزمایش اسپرموگرام بدم ، بعد از دیدن آزمایش گفتن که عمل احتیاجی نیست فعلاً . گفتند هر سال باید آزمایش اسپرم رو تکرار کنم تا اگه لازم بود عمل کنم .
من از شما میخوام تا باتوجه به آزمایشم لطف کنید نظرتون رو بگید .
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر مت خوب ونياز به ازمايش نداريد
-
- 5 ماه پیش عمل واریکوسل انجام دادم. بعد از 1 ماه همچی طبیعی شد ولی الان که 5 ماه از عمل میگذره درد شدید بیضه چپ دارم که میزنه به پای چپم. هفته ای 2 روز این اتفاق میافته. رفتم پیش دکتر جراحم گفت مشکلی نداری آزمایش اسپرم دادم سونوگرافی دوباره انجام دادم ولی میگن مشکلی نیست . ولی درد میاد سراغم وتمایل جنسیمو کامل از دست دادم لطفا راهنماییم کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
درد طبيعي است عمل نميخواهد
-
- آقای دکتر من در ۱۵ سالگی واریکوسل گرید ۱ داشتم که بعد تبدیل به ۳ شد و در ۱۷ سالگی عمل دو طرفه کردم. من چند ماه بعد از عمل سونوگرافی کردم و سونکگرافیست می گفت واریکوسل گرید ۱ دو طرفه دارم. من الان خارج از کشور هستم و دوباره سونوگرافی کردم. سایز بیضه ها طبیعی و تقارن دارند. منتهی باز در سونوگرفی واریکوسل دیده شده. من در اینترنت خوندم که در یک مقاله ای می گفت نمی شود به سونوگرافی بسنده کرد برای واریکوسل چون ۸۰ درصد بیمارا بعد از عمل در سونوگرافی واریکوسل نشان دادند که این خیلی بیشتر از آماره. اگه نظرتونو بگید ممنون میشم.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
جواب سونو دلیل عود نیست نیاز به عمل مجدد نیست
-
- سلام پسرم حدودا چهارماه پیش به دکتر کرمی مراجعه وبیضه درد شدید داره که دکتر بعداز معاینه وسونو گرافی فرمودین هیچی نیست ولی همچنان هفتیه 3 روز درد شدید طوری که باید بخوابه تاخوب بشه لطفا بفرمایید چکار کنیم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

