اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمدرضا چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر مدتی هستش که بعد از ادار مایعی از من خارج میشه چسبنده هستش هیچ بویی نداره و خیلی آزار دهنده این اتفاق همیشگی نیست گاهی اوقات اتفاق می افته
    یکبارم به پزشک مراجعه کردم آزامایش کشت ادرار نوشتن ولی موقع آزمایش به من گفتن باید کاری کنی که همون آب یا مایع ازت خارج بشه
    گفتم که این در اختیار من نیست گاها این اتفاق می افته و موفق به انجام آزمایش نشدم
    من کارمندم بیشتر اوقات رو صندلی می نشینم
    سپاسگذارم اگر راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سید چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    سلام عرض میکنم خدمت دکتر گرامی من جوانی 35 ساله هستم رفتم دکتر ارولوژی گفته واریکوسل دارم و سونوگرافی انجام دادم واریکوسل گرید 1سمت راست با حداکثر دیامتر وریدی 28میلی متر و واریکوسل گرید 2 سمت چپ با حداکثر دیامتر وریدی 33میلی متردارم و گفته باید جراحی بشم و آزمایش اسپرمم به این شرح است : sperm countml:80
    Motility:65
    Forward Move:55
    Abnormal form:10
    W.B.Chpf:10_12
    R.B.Chpf:2_4
    Epith.cellshpf:1_2
    Viscosity:Low
    Aglutinated&clumped sperm:few
    mucus:few
    Liquifaction time:30 min
    Smal head:0
    Double Head:0
    Giant Head:5
    Double tail:0
    Round head:0
    Deformed neck:5
    Pin head:0
    Volume:5 ml
    آیا نیازی به جراحی دارد لطفا جوابم را بدهید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام با معاينه مشخص ميشود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر سیدرضاهاشمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام من یه پسر 18ساله هستم از یزد.
    به شدت از عمل و اینا میترسم...
    از بچگی دور بیضه سمت چپم پر از رگه!
    هییچ دردی ندارم هیچیمم نیست.
    فقط دور بیضه سمت چپم پر از رگه.
    رفتم توی اینترنت دربارش تحقیق کردم میترسم واریکوسل باشه، هر هفته هم خودارضایی میکنم. اقا من میترسم... از عمل و اینا به شدت میترسم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو گرافي كنيد
  • تصویر کاربر رامین چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1161 مشاهده پرسش
    Ramin:
    با سلام و عرض خسته نباشید
    من 6 سال پیش واریکوسل درجه 2 سمت چپ به همراه هیدروسل عمل کردم . دو سال پیش واریکوسل عمل شده عود کرد و گرید 3 تشخیص داده شد ، من 2 سال هست که این واریکوسل عود کرده درجه 3 را عمل نکردم .
    بعضی میگند باید عمل کنی و بعضی میگند عمل لازم نیست و عمل دوباره میتونه اسیب زننده باشد
    نتایج ازمایش اسپرم را هم براتون میفرستم ولی خلاصه وضعیت زیر را دارد
    Motility 60
    Progressive 40
    Concentraition 15 millionml
    Normal morphology 1

    * میخواستم بدونم باید چیکار کنم ؟
    ایا باید عمل کنم ؟
    یا نگه دارم واریکوسل ؟
    ضرر نداره اگر نگه دارم ؟
    تورو خدا بگید چیکار کنم ؟؟؟

    واقعا گیج شدم 😢

    و اینکه ورزش بدنسازی برای من در این شرایط ضرر داره یا نه ؟

    نوبت حضوری هم نبود و بهم خیلی دیر نوبت دادن و واقعا تا اونموقع نمیتونم صبر کنم

    ممنون از وقت و انرژی ک میزارید 🙏❤️❤️
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من عالي است نياز به عمل مجدد نداريد ورزش مشكلي نيست
    2. تصویر کاربر رامین سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بسیار ممنون
      آقای دکتر Normal morphology پایین با دارو قابل بهبود است ؟
      و اینکه وزنه های سنگین برداشتن مشکل ایجاد میکنه ؟ یا ورزش سبک باید انجام بدم ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بهتر است مرزش سبك بهتر است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدي سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    تقريباً دو ماه هستش كه يك زائده سفيد رنگ مثل جوش به قطر تقريبي ٢ ميليمتر رو پوست بيضه چپ ظاهر شده و از بين نرفته، ميخواستم ببينم چي ميتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اين غده چربي است درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر حسن سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1075 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دکتر کرمي، من حدود چهل روز پيش با علائم درد در ناحيه بيضه راست و تورم کيسه بيضه به دکتر مراجعه کردم که تشخيص عفونت اپيديم دادند، بعد از پنج روز دريافت آنتي بيوتيک علائم کاملاً برطرف شد، براي اطمينان بيشتر سونوگرافي دادم که در سونوگرافي وجود يک توده هايپواکوي هتروژن با حدود 38 در 28 mm در انتهاي پل تحتاني بيضه راست نشان داده شد، در سونوگرافي نوشته شده بود «به علت شرح حال، وجود collection و در تشخيص افتراقي ضايعات فضاگير مطرح است» بعد از اين سونوگرافي به دستور پزشک ده روز تاوانکس مصرف کردم و سپس تومور مارکر دادم که پاسخ به اين شرح بود ldh=130يکصد و سي ، (يک و سه دهم)bhch=0.1،afp=1.3 بعد از مراجعه مجدد به دکتر ايشان فرمودند مشکلي نيست و احتمال تشکيل آبسه يا کالکشن است. دکتر معالج فرمودند يک ماه بعد مجدد سونوگرافي بدهم. آقاي دکتر کرمي بنده همچنان بسيار نگرانم و ميخواستم بدانم نظر حضرتعالي در اين مورد چيست؟ چه بايد بکنم؟ ضمنا در اين يک ماه توده از نظر خودم رشدي نداشته است.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بياييد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    علت دوشاخه شدن ادرار و خوب تخلیه نشدن ونیامدن منی موقع نزدیکی چیست وعلاج آن چیست در ضمن ازو اسپرمی هستم ویک بیضه سمت را کوچک است که در داخل شکم بوده که با جراحی پایین آورده شده ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد از نظر تنگي مجرا بررسي شود
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    آقاى دكتر من بيضه هام نا متقارن هستن و سايزشون يكى نيست
    شايد يكى ١٢ ديگرى باشه
    آيا اين طبيعيه يا بايد به دكتر مراجعه كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد بلينم
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    بعد از عمل واریکوسل یکی از بیضه هام به شدت بزرگ شد و متاسفانه بیضه ی دیگرم به شدت کوچیک شد ، به شدت سر این موضوع افسرده شدم ، دکتر به نظرتون با عمل جدید امیدی هست اون بیضه ای که کوچیک شده دوباره به حد استاندارش برسه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر ارمین دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 8024 مشاهده پرسش
    با سلام بنده با توجه به تغییر شکل ظاهری بیضه سمت چپ(تجمع توده رگ ) به دکتر مراجعه و بعد از ازمایش های مختلف تشخیص دکتر واریکوسل نوع 3 یا 4 داشتم که اقدام به عمل کردم و الان با توجه به این که سه هفته از عمل میگذره همچنان توده های رگ مشاهده میشه و بیضه سمت چپ کمی بزرگتر به نظر میاد .سوالم این هست که بعد از عمل شکل ظاهری و توده رگ ها باید از بین برود یا خیر ؟و اگر مشکلی هست با توجه به این که تنها سه هفته از عمل میگذرد چه کار باید کرد ؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اينها طبيعي است بعد از عمل گشادي رگ از بين نميرود
    2. تصویر کاربر ارمین دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      خیلی ممنون فقط برای این که متوجه بشم عمل خوب بوده یا نه کِی باید چه ازمایشی رو انجام بدم؟
      ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      شك نكن خوب است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب