لیست پرسشها (11,602 پرسش)
امیرحسین سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 547 مشاهده پرسش
سلام دکتر
من 15 سالمه این غده رو تو بیضم حس کردم
میخواستم بدونم میشه عمل بدون برداشتن بیضه صورت بگیره یا کلن بیضه رو بر میدارن
ممنون-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
اول بايد سونو را بفرستيد ببينيم
-
- dhsshahid:
باسلام
پسر سه ماهه اى که هيدروسل شديد داره و طبق گفته سونوگرافى سمت راستش کانال باز شده. و باتوجه به اينکه مشکل قلب هم دارد که البته دکتر قلب منعى براى عمل جراحى ندادند.
خواستم نظر شما رو در مورد اينکه آيا باتوجه به سن کمش حتما بايد عمل بشه يانه رو بدونم؟
اگر امکانش باشه سونوگرافيش رو هم مى تونم براتون ارسال کنم.
باتشکر از اينکه وقت شريفتان رو در اختيار بيماران مى گذاريد.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
بعد از يك سالگي بايد عمل كنيد
-
- سلام وقت بخیر
من بیضه سمت راستم یه مدت میشه کوچیک شده از بیضه سمت چپم قبلا وقتی کار های سنگین انجام میدادم بیضه سمت راستم به شدت درد میکرد و بزرگ میشد که به اندازه یه تخم مرغ میشد بد یه مدت دیگه این حالت بهم دست نداد ولی وقتی دقت میکنم میبینم بیضه سمت راستم به سمت بالا رفته یعنی بیضه سمت چپم اویزون تر از بیضه سمت راستمه و حتی سمت راستی کوچکتر هم شده نسبت به بیضه سمت چپم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام.من 15سال سن دارم .و حدود18کیلو اضافه وزن دارم.وطبعم هم گرمه.اکثر موقعات بیضهام داغ هستند و کیسه بیضم آویزونه .آیا میتونه واریکوسل باشه یا عادیه درضمن من یه رگ به رنگ بنفش از اول کیسه بیضم در نیمه چپ میبینم تا پایین کیسه بیضم که این رگ کی از بقیه رگ های روی کیسه بیضم بزرگ تره.آیا واریسه؟؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر وقت بخیر.من 32 سال سن دارم .متاهل هستم.آزمایش اسپرم دادم همه چی نرمال بود فقط تحرک کم بود.سونو انجام دادم که عکسش رو براتون میفرستم.در اقدام به بارداری همسرم باردار شد ولی در هفته هفتم به دلیل عدم تشکیل قلب، سقط شد.آیا با توجه به نتیجه سونو آیا نیاز به عمل هست؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
ارتباطي به اسپرم شما ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر.
درد در نواحی بیضه چندروز هست که اجازه نمیده کارهای روزانه رو به راحتی انجام بدم.در حالت دراز کشیدن و شب ها تشدید میشه درد.
درد به زانوها هم اغلب سرایت میکنه.
دوسه سال قبل هم دوهفته درد داشتم اما به این طولانی و شدت نبود و پیگیری نکردم.
با توجه دفاع پایان نامم ، شرایط سختی دارم.
چقدر طول خواهد کشید پروسه درمان؟
من نگران این موضوع هستم.
امکان دارد با توجه به شرایط من ، سریعتر جهت درمان خدمت برسم؟
از مشاوره شما پیشاپیش سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اول سونوگرافي كنيد بغرستيد ببينم
-
- سلام خسته نباشید .اقای دکتر پسرم 7ماهشه و جفت بیضه هاش نزول نکرده الان باید عمل بشه یا باید بزرگتر باشه؟،وزن تولدش 2کیلو بود و الان 5400
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد سريعا عمل شود ديگر خودش پايين نمايد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
دکتر بنده هجده سالمه و مدت زیادی داخل کیسه بیضه و بالای بیضه چپ وجود غده ای از لوله حس میکنم که معمولا این غده بدون لمس هم دیده میشه و احساس درد زیادی هم ندارم ولی نمیخوام نابارور بشم ممکنه تشخیص بدین که این مشکل چیه و این که چیجوری میتونم رفعش کنم؟ متشکرم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- من یه چند سالی هست یه رگی رو از اول کیسه بیضم میبینم تا آخر کیسه بیضم.آیا واریکوسل؟بعد من وقتی خودارضایی میکنم احساس درد در ناحیه بیضه میکنم ولی وقتی چند روز نمیزنم دیگه درد نمیکنه.آیا طبیعیه؟لطفا جواب بدید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد بلينم
-
- سلام و عرض و ادب آقای دکتر...
بنده پارسال عمل واریکسول انجام دادم بعد یه مدت سر کار رفتم عملم درد گرفت..بعداز عکس برداری از سونوگرافی بیضه انجام دادم..بازم نوشته واریکسول درجه1
باید چیکار کنم..-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

