اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیرحسین سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 547 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من 15 سالمه این غده رو تو بیضم حس کردم
    میخواستم بدونم میشه عمل بدون برداشتن بیضه صورت بگیره یا کلن بیضه رو بر میدارن
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اول بايد سونو را بفرستيد ببينيم
  • تصویر کاربر محمدسبحان سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 382 مشاهده پرسش
    dhsshahid:
    باسلام
    پسر سه ماهه اى که هيدروسل شديد داره و طبق گفته سونوگرافى سمت راستش کانال باز شده. و باتوجه به اينکه مشکل قلب هم دارد که البته دکتر قلب منعى براى عمل جراحى ندادند.
    خواستم نظر شما رو در مورد اينکه آيا باتوجه به سن کمش حتما بايد عمل بشه يانه رو بدونم؟
    اگر امکانش باشه سونوگرافيش رو هم مى تونم براتون ارسال کنم.
    باتشکر از اينکه وقت شريفتان رو در اختيار بيماران مى گذاريد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بعد از يك سالگي بايد عمل كنيد
  • تصویر کاربر وحید سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من بیضه سمت راستم یه مدت میشه کوچیک شده از بیضه سمت چپم قبلا وقتی کار های سنگین انجام میدادم بیضه سمت راستم به شدت درد میکرد و بزرگ میشد که به اندازه یه تخم مرغ میشد بد یه مدت دیگه این حالت بهم دست نداد ولی وقتی دقت میکنم میبینم بیضه سمت راستم به سمت بالا رفته یعنی بیضه سمت چپم اویزون تر از بیضه سمت راستمه و حتی سمت راستی کوچکتر هم شده نسبت به بیضه سمت چپم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 3187 مشاهده پرسش
    سلام.من 15سال سن دارم .و حدود18کیلو اضافه وزن دارم.وطبعم هم گرمه.اکثر موقعات بیضهام داغ هستند و کیسه بیضم آویزونه .آیا میتونه واریکوسل باشه یا عادیه درضمن من یه رگ به رنگ بنفش از اول کیسه بیضم در نیمه چپ میبینم تا پایین کیسه بیضم که این رگ کی از بقیه رگ های روی کیسه بیضم بزرگ تره.آیا واریسه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر رضا شنبه ۲۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر من وقتی خودارضایی میکنم درد میگیره وگر نه من دردی ندارم بعد اگه میشه چند تا فرضیه بدید که میتونه مال فلان چیز باشه .چون من شرایط سونو رو ندارم.لطفا
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سعي كنيد خود ارضايي را قطع كنيد بهتر ميشود
    4. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      یعنی این درد که فقط با خود ارضایی میاد سراقم طبیعیه؟؟؟وبالا رفتن دمای بیضه بعد از خود ارضایی طبیعیه؟؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بله
    6. تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      و مشکلی برای باروری من ندارد؟؟؟؟ومن یه رگی رو از اول کیسه بیضم میبینم که از بقیه رگ های روی کیسه بیضه است که از بقیه پر رنگ تر است و بعضی از موقع ها اصلا این رگ معلوم نیست اینم طبیعیه ؟؟؟یانه؟؟و مشکلی برای باروری من دارد؟؟؟؟
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اینها مرضی نیستند
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر هادی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر.من 32 سال سن دارم .متاهل هستم.آزمایش اسپرم دادم همه چی نرمال بود فقط تحرک کم بود.سونو انجام دادم که عکسش رو براتون میفرستم.در اقدام به بارداری همسرم باردار شد ولی در هفته هفتم به دلیل عدم تشکیل قلب، سقط شد.آیا با توجه به نتیجه سونو آیا نیاز به عمل هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      ارتباطي به اسپرم شما ندارد
    2. تصویر کاربر هادی شنبه ۲۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون از پاسخگوییتون ..آقای دکتر. دکتر زنان به همسرم گفته بود این بارداری پوچ بوده.با این حال بازم ربطی به اسپرم نداره؟؟ ممنوم میشم جواب بدین .عکس سونو رو براتون فرستادم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      عالي است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مرتضی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1687 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.
    درد در نواحی بیضه چندروز هست که اجازه نمیده کارهای روزانه رو به راحتی انجام بدم.در حالت دراز کشیدن و شب ها تشدید میشه درد.
    درد به زانوها هم اغلب سرایت میکنه.
    دوسه سال قبل هم دوهفته درد داشتم اما به این طولانی و شدت نبود و پیگیری نکردم.
    با توجه دفاع پایان نامم ، شرایط سختی دارم.
    چقدر طول خواهد کشید پروسه درمان؟
    من نگران این موضوع هستم.
    امکان دارد با توجه به شرایط من ، سریعتر جهت درمان خدمت برسم؟
    از مشاوره شما پیشاپیش سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اول سونوگرافي كنيد بغرستيد ببينم
  • تصویر کاربر کیان جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید .اقای دکتر پسرم 7ماهشه و جفت بیضه هاش نزول نکرده الان باید عمل بشه یا باید بزرگتر باشه؟،وزن تولدش 2کیلو بود و الان 5400
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد سريعا عمل شود ديگر خودش پايين نمايد
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    دکتر بنده هجده سالمه و مدت زیادی داخل کیسه بیضه و بالای بیضه چپ وجود غده ای از لوله حس میکنم که معمولا این غده بدون لمس هم دیده میشه و احساس درد زیادی هم ندارم ولی نمیخوام نابارور بشم ممکنه تشخیص بدین که این مشکل چیه و این که چیجوری میتونم رفعش کنم؟ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر رضااسکندری جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 494 مشاهده پرسش
    من یه چند سالی هست یه رگی رو از اول کیسه بیضم میبینم تا آخر کیسه بیضم.آیا واریکوسل؟بعد من وقتی خودارضایی میکنم احساس درد در ناحیه بیضه میکنم ولی وقتی چند روز نمیزنم دیگه درد نمیکنه.آیا طبیعیه؟لطفا جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۲ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد بلينم
  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 487 مشاهده پرسش
    سلام و عرض و ادب آقای دکتر...
    بنده پارسال عمل واریکسول انجام دادم بعد یه مدت سر کار رفتم عملم درد گرفت..بعداز عکس برداری از سونوگرافی بیضه انجام دادم..بازم نوشته واریکسول درجه1
    باید چیکار کنم..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب