اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر میلاد جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    با سلام. برادر من چند وقتی که از ناحیه شکم و پهلو درد زیادی رو تحمل میکنه تا حدی که توان راه رفتن را ندارد. از طریق چند متخصص آزمایش و عکس های زیادی برای یافتن علت بیماری انجام داده که نهایتا مشخص شده که داری بیماری واریکوسل با d=1 است. من وبلاگ شخصی جناب عالی را مطالعه کردم که در روش سنتی زالو را پیشنهاد کردید. سوالم از جناب عالی به عنوان متخصص در این زمینه این است که آیا بدون عمل جراحی درمان امکان پذیر است یا خیر. و در صورت پیشنهاد بهتر لطفا بنده را راهنمایی فرمایید. پیشاپیش از توجه و وقتی که گذاشتید متشکرم. همچین سوال دیگر من این است که آیا این شدت از درد به این بیماری مربوط می شود یا مشکل دیگری هم وجود دارد. در ضمن لازم به ذکر است که برادر بنده یه شغل درب و پنجره سازی آهنی مشغول است که جزو مشاغل سخت می باشد. و در صورتی که پیشنهادی هم برای شغل ایشان دارید ممنون میشم بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      من صد در صد مخالف زالو درمانی هستم کدام وبلاگ بهترین درمان میکروسرجری جراحی است فیلم من را ببینید
    2. تصویر کاربر میلاد جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس از پاسخ شما.
      حتی در نوع خفیف واریکوسل هم جناب عالی جراحی را پیشنهاد می کنید؟؟چون طبق گفته پزشکان شهر ما فعلا شدت و پیشرفت این بیماری در برادر من در حد جراحی نیست.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      خفيف نياز به عمل ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 530 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر
    ببخشید من هم واریکوسل دارم هم هیدروسل
    سرباز راهنمائی و رانندگی هستم و با سرپا ماندن زیاد دردم بیشتر میشود
    دکتر گفت خفیفه بزرگتر شد و درجه ش بیشتر شد عمل کن
    نظر شما چیه چیکار کنم عمل لازمه آیا عملش اسیب نمیزنه؟عقیم نمیکنه؟
    از آنجا که وضعیت مالی مناسبی ندارم و بیمارستان امام سجاد پذیرش مارا انجام میدهد کدامین دکتر را پیشنهاد میکنید
    دکترین نهانبندیان.نصیری .وحیدی.و فک کنم اردشیری
    ممنون از کانالتون
    خدا خیرتون بده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      همه خوبند انجام دهید
    2. تصویر کاربر محسن جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      خب اول کدوم عمل شه؟هیدروسل یا واریکوسل؟
      همه خوبن هر کدوم یک نظر داره؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      همزمام انجام دهيد
    4. تصویر کاربر محسن جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      نگفتین خطر عقیم شدن داره یا نه؟
      ما که تو خدمت مقدس سربازی بدبخت شدیم حداقل بدبختر نشیم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      نه ندارد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر علي چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    با سلام وعرض خسته نباشي خدمت آقاي دكتر عزيزم نزديك به دو ماه است كه بيضه راستم حالت درد يا مايل به سوزش دارد كه وقتي بيضه از بين پاهام بالا ميارم درد كمتر يا ساكت مي شود سال ٩٢واريكسل سمت چپ عمل كردم
    گويا الان هر دوسمت واريكسل دارم ودكترگفته نياز به عمل ندارم وميگه عفونت هست و دوتا قرص بهم داده به نام افلوكينول (افلوكساسين)٣٠٠و سلو كسيب ١٠٠استفاده مي كنم و نزديك ده روز هست ولي درد يا سوزش بيضه كمي دارم بعد از عمل صاحب يك فرزند شدم ،سونوگرافي آخرم را خدمتتان إرسال مي كنم سونوگرافي ميگه يه توده اي هست آيا خطر ناكه اين توده و عمل ميشه يا با دارو رفع ميشه ؟ممنونم لطف جوابم رابدهيد و لطفاخود شما با توجه به سونوگرافي ام بهم كمك كنيد أهل بوشهر هستم آزمايش اسپرم هم سالمه خدمتتان مي فرستم مشكل نزديكي هم ندارم وهفته اي دو يا سه مرتبه نزديكي دارم ،دوتا سونوگرافي به تاريخ ٩١٠٩6ودومي تاريخ ١٠١٠٩6به درخواست دكتر انجام دادم. آيا با توجه به اين سونوگرافي مي توانم اقدام به بچه دومم كنم ممنون از لطفتون ان شاءالله هميشه سالم وشاد باشيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام حتما اقدام كنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اميد بالا ا است
    3. تصویر کاربر علي سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      N
    4. تصویر کاربر علي سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      لطف كنيد جواب اين توده كه در سونوگرافي ذكر شده را بدهيد آيا ابا عمل رفع مي شود يا با دارو
    5. تصویر کاربر علي سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اين درد به خاطر توده است
      متشكرم
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      نه خطری نیست
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان .من دو سال پیش عمل واریکسل انجام دادم و یک عمل چهار سال پیش .ولی الان دوباره سونو گرید ۲را تشخیص داده( در بیضه چپ)اسپرم کانت ۱۶ میلیون و ۶۰%فعال دارد در صورتی که بعد از عمل دوم اسپرم کانت تا ۳۸ میلیون رسید . میخواستم بدونم نیاز به عمل هست یا نه ؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      يك بار عمل كافي است درمان جراحي ديگر نميخواهد
  • تصویر کاربر مژده سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب اقاي دكتر كرمي ممنون از اينكه اين امكان را دارم كه سوالم را مطرح كنم همسرم سونوگرافي بيضه انجام داده كه نگرانم كرده درد مقطعي در بيضه داشت كه بعد اين سونو دكتر پيشنهاد جراحي خيلي سريع دادن ايا واقعا نيازي به جراحي هست خواهش ميكنم منو از نگراني در بياريد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام كاملا طبيعي است درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر ..... سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 585 مشاهده پرسش
    سلام من وقتی خودارضایی میکنم تا چند روز یا دماشون میره بالا یا درد خفیف میاد سراغم.آیا طبیعیه؟؟
    1. تصویر کاربر ..... دوشنبه ۲۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      منظور از درد خفیف ،در بیضه خفیف است و منظور بالا رفتن دمای بیضه است.لطفا جوابم رو کامل بدید.
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    بنده واریکوسل بین گرید 2 و 3 دارم به دو نفر متخصص مراجعه کردم یکی نظرش بر این بود عمل زیر شکم بالای آلت انجام و دیگری گفتند زیر بیضه کشاله ران عمل شود میخاستم بدانم کدام یک از عمل ها بهتر و درصد عود و نقاهت کمتری دارد لطفا بفرمایید تا بتوانم تصمیم بهتری بگیرم با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بدون معاينه مشخص نميشود
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    بنده سونو و آزمایش اسپرم دادم
    رفتم پیش پزشک
    گفت واریکوسل داری
    یه پزشک گفت عمل کن
    پزشک دیگری گفت نیاز به عمل نیست
    حالا باید چیکار کنم
    در ضمن درد یا مشکل دیگه ای هم ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
    2. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوی بیضه و آزمایش اسپرم چطور بود آقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو واريكوسل داريد
    4. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بله آقای دکتر
      هم سونوی بیضه گرفتم
      هم آزمایش اسپرم
      مجرد هم هستم
      درضمن آقای دکتر درد یا مشکلی هم ندارم
    5. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون میشم پاسخ بدین
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام نیاز به عمل ندارید
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من مدتیه بیضه سمت چپم ورم کرده تا دست بهش نخورده هیچ مشکلی یا دردی احساس نمیکنم اما وقتی به ضربه خیلی اروم بهش میخوره شروع میکنه به درد کردن و دل پیچه طوری که نفسم بند میاد از استرس دنبال درمانش نرفتم اما دیگه خودمو قانع میکنم که باید دنبال درمان برم. ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر شايان سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    سلام وقت شما بخير
    من پسر ٢٣ ساله هستم
    امروز براي سونوگرافي كليه و مثانه به دكتر مراجعه كردم
    بعد از خوردن آب فراوان هنگام دفع ادرار در لحظات اخر با درد شديد بيضه سمت چپ كه به داخل شكم ميكشيد مواجه شدم كه به مدت ٣ دقيقه طول كشيد
    وتمام شد
    بار دوم و بار سوم هنگام دفع ادرار با همين درد مواجه شدم
    فوراً به دكتر مراجعه كردم و قرص ناپروكسن تجويز كردن
    يك قرص مصرف كردم و بار چهارم ديگر دردي نداشتم
    اكنون درد بسيارخفيفي در بيضه دارم
    ممنون ميشم نظرتون رو بفرماييد اقاي دكتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو و ازمايش دهيد بفرستيد ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب