لیست پرسشها (11,602 پرسش)
میلاد جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
با سلام. برادر من چند وقتی که از ناحیه شکم و پهلو درد زیادی رو تحمل میکنه تا حدی که توان راه رفتن را ندارد. از طریق چند متخصص آزمایش و عکس های زیادی برای یافتن علت بیماری انجام داده که نهایتا مشخص شده که داری بیماری واریکوسل با d=1 است. من وبلاگ شخصی جناب عالی را مطالعه کردم که در روش سنتی زالو را پیشنهاد کردید. سوالم از جناب عالی به عنوان متخصص در این زمینه این است که آیا بدون عمل جراحی درمان امکان پذیر است یا خیر. و در صورت پیشنهاد بهتر لطفا بنده را راهنمایی فرمایید. پیشاپیش از توجه و وقتی که گذاشتید متشکرم. همچین سوال دیگر من این است که آیا این شدت از درد به این بیماری مربوط می شود یا مشکل دیگری هم وجود دارد. در ضمن لازم به ذکر است که برادر بنده یه شغل درب و پنجره سازی آهنی مشغول است که جزو مشاغل سخت می باشد. و در صورتی که پیشنهادی هم برای شغل ایشان دارید ممنون میشم بفرمایید-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
من صد در صد مخالف زالو درمانی هستم کدام وبلاگ بهترین درمان میکروسرجری جراحی است فیلم من را ببینید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر وقت بخیر
ببخشید من هم واریکوسل دارم هم هیدروسل
سرباز راهنمائی و رانندگی هستم و با سرپا ماندن زیاد دردم بیشتر میشود
دکتر گفت خفیفه بزرگتر شد و درجه ش بیشتر شد عمل کن
نظر شما چیه چیکار کنم عمل لازمه آیا عملش اسیب نمیزنه؟عقیم نمیکنه؟
از آنجا که وضعیت مالی مناسبی ندارم و بیمارستان امام سجاد پذیرش مارا انجام میدهد کدامین دکتر را پیشنهاد میکنید
دکترین نهانبندیان.نصیری .وحیدی.و فک کنم اردشیری
ممنون از کانالتون
خدا خیرتون بده-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
همه خوبند انجام دهید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- با سلام وعرض خسته نباشي خدمت آقاي دكتر عزيزم نزديك به دو ماه است كه بيضه راستم حالت درد يا مايل به سوزش دارد كه وقتي بيضه از بين پاهام بالا ميارم درد كمتر يا ساكت مي شود سال ٩٢واريكسل سمت چپ عمل كردم
گويا الان هر دوسمت واريكسل دارم ودكترگفته نياز به عمل ندارم وميگه عفونت هست و دوتا قرص بهم داده به نام افلوكينول (افلوكساسين)٣٠٠و سلو كسيب ١٠٠استفاده مي كنم و نزديك ده روز هست ولي درد يا سوزش بيضه كمي دارم بعد از عمل صاحب يك فرزند شدم ،سونوگرافي آخرم را خدمتتان إرسال مي كنم سونوگرافي ميگه يه توده اي هست آيا خطر ناكه اين توده و عمل ميشه يا با دارو رفع ميشه ؟ممنونم لطف جوابم رابدهيد و لطفاخود شما با توجه به سونوگرافي ام بهم كمك كنيد أهل بوشهر هستم آزمايش اسپرم هم سالمه خدمتتان مي فرستم مشكل نزديكي هم ندارم وهفته اي دو يا سه مرتبه نزديكي دارم ،دوتا سونوگرافي به تاريخ ٩١٠٩6ودومي تاريخ ١٠١٠٩6به درخواست دكتر انجام دادم. آيا با توجه به اين سونوگرافي مي توانم اقدام به بچه دومم كنم ممنون از لطفتون ان شاءالله هميشه سالم وشاد باشيد-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام حتما اقدام كنيد - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام دکتر جان .من دو سال پیش عمل واریکسل انجام دادم و یک عمل چهار سال پیش .ولی الان دوباره سونو گرید ۲را تشخیص داده( در بیضه چپ)اسپرم کانت ۱۶ میلیون و ۶۰%فعال دارد در صورتی که بعد از عمل دوم اسپرم کانت تا ۳۸ میلیون رسید . میخواستم بدونم نیاز به عمل هست یا نه ؟ با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
يك بار عمل كافي است درمان جراحي ديگر نميخواهد
-
- باسلام خدمت جناب اقاي دكتر كرمي ممنون از اينكه اين امكان را دارم كه سوالم را مطرح كنم همسرم سونوگرافي بيضه انجام داده كه نگرانم كرده درد مقطعي در بيضه داشت كه بعد اين سونو دكتر پيشنهاد جراحي خيلي سريع دادن ايا واقعا نيازي به جراحي هست خواهش ميكنم منو از نگراني در بياريد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام كاملا طبيعي است درمان نميخواهد
-
- سلام من وقتی خودارضایی میکنم تا چند روز یا دماشون میره بالا یا درد خفیف میاد سراغم.آیا طبیعیه؟؟
-
..... دوشنبه ۲۵ دی ۹۶( 8 سال پیش)
منظور از درد خفیف ،در بیضه خفیف است و منظور بالا رفتن دمای بیضه است.لطفا جوابم رو کامل بدید. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام و احترام
بنده واریکوسل بین گرید 2 و 3 دارم به دو نفر متخصص مراجعه کردم یکی نظرش بر این بود عمل زیر شکم بالای آلت انجام و دیگری گفتند زیر بیضه کشاله ران عمل شود میخاستم بدانم کدام یک از عمل ها بهتر و درصد عود و نقاهت کمتری دارد لطفا بفرمایید تا بتوانم تصمیم بهتری بگیرم با تشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
بدون معاينه مشخص نميشود
-
- بنده سونو و آزمایش اسپرم دادم
رفتم پیش پزشک
گفت واریکوسل داری
یه پزشک گفت عمل کن
پزشک دیگری گفت نیاز به عمل نیست
حالا باید چیکار کنم
در ضمن درد یا مشکل دیگه ای هم ندارم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر من مدتیه بیضه سمت چپم ورم کرده تا دست بهش نخورده هیچ مشکلی یا دردی احساس نمیکنم اما وقتی به ضربه خیلی اروم بهش میخوره شروع میکنه به درد کردن و دل پیچه طوری که نفسم بند میاد از استرس دنبال درمانش نرفتم اما دیگه خودمو قانع میکنم که باید دنبال درمان برم. ممنون میشم راهنماییم کنید
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام وقت شما بخير
من پسر ٢٣ ساله هستم
امروز براي سونوگرافي كليه و مثانه به دكتر مراجعه كردم
بعد از خوردن آب فراوان هنگام دفع ادرار در لحظات اخر با درد شديد بيضه سمت چپ كه به داخل شكم ميكشيد مواجه شدم كه به مدت ٣ دقيقه طول كشيد
وتمام شد
بار دوم و بار سوم هنگام دفع ادرار با همين درد مواجه شدم
فوراً به دكتر مراجعه كردم و قرص ناپروكسن تجويز كردن
يك قرص مصرف كردم و بار چهارم ديگر دردي نداشتم
اكنون درد بسيارخفيفي در بيضه دارم
ممنون ميشم نظرتون رو بفرماييد اقاي دكتر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سونو و ازمايش دهيد بفرستيد ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

