اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 510 مشاهده پرسش
    سلام یکسال است احساس درد در رگهای منتهی به بیضه رادارم به پزشک مراجعه کردم گفتند واریکسل دارید چندتا بچه دارید گفتم 3تا و دیگر بچه نمی خواهم گفتند تا زمانی که میتوانی درد را تحمل کنی کار بهش نداشته باش منم قبول کردم الان چند هفته هست دردش به محل نشینمنگاهم میزند شاید استخوان لگنم باشد نمی دانم ولی در هر حال دارد امانم را میبرد نمیدانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون البته سونوگرافی هم کردم گفتند واریکسل در بیضه سمت چپ دارید اگر میتوانی تحمل کن ولی الان دیگه خسته شدم از تحمل چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه کنم
  • تصویر کاربر ... چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام.من وقتی شب ها روی شکم میخوابم صبح که بیدار میشم و برای رفتن به دسشویی به بیضهام نگاه میکنم ،بیضه سمت چپم تعغییر شکل داده و بعد از دو سه دقیقه به حالت خود باز میگردد آیا طبیعیه؟؟یا واریکوسله؟؟؟من شرایط آزمایش و سنو رو ندارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر ... دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      گفتم شرایط سنو ندارم آیا چی میتونه باشه؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر سونو نکنید باید معاینه شوید
    4. تصویر کاربر ... سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      چی میتونه باشی؟؟فقط بگویید
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بدون معاينه مشخص نميشود
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مسلم... دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.
    بنده حقیر گاهی وقتی بیضه چپم تیر میکشه و احساس کمی درد میکنم و گاعی نیز هم جمع میشود و من با کشیدن از هم اون دوباره درستش میکنم،وبیضه راستم نیز به زیر بیضه چپم میره و گاهی هم به بالای بولم؟
    علت چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم از بیضه ها
  • تصویر کاربر .... دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام.من واریکوسل گرید2در بیضه چپ دارم.و گرید 1در راست.آیا اگه عمل کنم میتوانم ورزش جودو را به صورت حرفه ای دنبال کنم؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بعد از ۲ماه میتوانید
  • تصویر کاربر حمیدرضا شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    با سلام لطفا با توجه به فایلهایی که برای شما ارسال میکنم (33 سالم هست و آزمایش کامل اسپرم و سونوگرافی ارسال میکنم) بنده را راهنمایی بفرمایید که آیا بنده قدرت باروری تخمک را دارم یا خیر؟ اگه ندارم راهنمایی بفرمایید؟ درضمن بنده دارای یک دختر 6 ساله و کاملا سالم می باشم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من خوب است
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام خدمت آقای دکتر عزیز
    بنده ۲۷ سالمه و چند ساله که در مواقعی که التم حالت نعوظ داره بیضه هام به سمت بالا میان و بغل رانم قرار میگیرند و طوری هست که با دست میشه به پایین فرستاد ولی در حالت عادی بیضه هام درون کیسه قرار میگیرند
    میخواستم بدونم مشکلی هست ؟
    بعد هم درد خفیفی حالت تیر کشیدن از سمت بیضه راستم احساس میکنم که کمی از زیر شکمم به سمت پشت کمر سمت راستم کشیده میشه
    البته باید عرض کنم من دیسک کمر دارم و چند سال پیش دچار پارگی دیسک شدم
    خواستم بدونم این تیر کشیدن امکان داره مربوط به دیسک کمرم باشه ؟؟
    یا علت دیگه ای داره
    درضمن حدود ۲ سال پیش هم پیش دکتر رفتم و بیضه هام و کنترل کردند و گفتن مشکلی نداره ولی خب خودم نگرانم بودم لطفا راهنماییم کنید ؟
    بعد میخواستم بدونم خود ارضایی آیا ممکن هست باعث ناباروری بشه ؟
    خیلی ازتون ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو جديد انجام دهيد بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر رضا جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافی خاصی مد نظر شماست ؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      از کلیه مثانه ولیضه ها
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      بیضه ها
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر بی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    عرض سلام خدمت استاد
    بنده چن هفته پیش در بیضه سمت چپ احساس درد کردم پس از مراجعه به پزشک ارولوژی و سونوگرافی مشخص شد که واریکوسل دارم سپس آزمایش اسپرموگرام دادم، پس از رویت پزشک ایشان گفتن که نیازی به عمل نیست.تصویر آزمایش رو ارسال میکنم
    ممنون میشم نظر خودتون رو بفرمایین.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      همه خوب است وموافق عدم دستكاري هستم
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    دکتر جان من حدود 11 سال پیش عمل فتق بیضه انجام دادم
    الان 23سالمه
    دیگه به دکتر مراجعه نکردم یکسال بعد عمل
    میخواستم بدونم ایا مشکلی پیش میاد و مراجعه کنم براب معاینه یا نیازی نیست؟
    درد ندارم و مثل قبل باد هم نکرده بیضه ام
    و یک سوال دیگر؛ایا استفاده از تیغ برای بیضه ها ضرر داره؟
    اینکه میگن حتما برای بیضه ها از موبر استفاده بشه ضروریه یا خیر؟
    احتمال سرطان وجود داره با تیغ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر عود نكرده نياز به كاري نيست
  • تصویر کاربر ..... شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.آقای دکتر من در ناحیه بیضه ،وقتی خود ارضایی میکنم و یا ورزش های خیلی سنگین انجام میدم بعضی از مواقع یک درد خفیف میاد سراغم آیا طبیعیه؟؟لازم به ذکر است من شرایط دادن سنو یا آزمایش را ندارم.باسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر ..... جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      من شرایط سنو رو ندارم آیا میتونه واریکوسل یا فتق باشه؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      با سونو یا معاینه مشخص میشود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر منا دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام بنده با اقایی نامزد کردم ایشون گفتن قبلا عمل واریکوسل انجام دادن به اصرار خانوادم ایشون به همراه برادرم پیش متخصص اورولوژی رفتن دکتر بعد معاینه گفتن یک بیضش رو از دست دادن خودشون به دکتر گفتن به علت تورشن و اتروفی بوده و اینو قبلا مخفی کرده بودن وبیضیه دیگشونم عمل واریکوسل کردن دکتر براشون ازمایش اسپرم نوشت و خودشون تنهایی رفتن و انجام دادن دکتر به برادر من گفتن من براساس این برگه ازمایش میگم ایشون مشکل ندارن همین حرفشون باعث شده من به شک بیفتم توی این چند وقت رفت و امد حس کردم ایشون سردن واقعا نمیدونم باید چیکار کنم نگرانم با وجود مخالفتای خانوادم بخاطر مشکلشون اگه با ایشون ازدواج کنم بعدا در مسایل زناشویی یا بارداری با مشکل روبرو شم لطفا راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ دی ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر درست باشد عالي است
    2. تصویر کاربر منا یکشنبه ۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      با توجه به تجربه جنابعالی این جواب آزمایش برا فردی با یک بیضه که عمل واریکوسل انجام داده و الان هم دچار هیدروسل شده ممکن هست
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله جز عوارض عمل است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب