لیست پرسشها (11,602 پرسش)
محمدرضا سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 512 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر روبیضه چپم واریکسل خفیف دارم میخواستم بدونم باعثه نا باروری میشه خیلیم تیر میکشه. ممنون میشم زود جواب بدین خیلی نگرانم- سلام دکتر خسته نباشین
شخصی که به عفونت بیضه مبتلا است. و اپیدیدیم و طناب بیضه یکم متورم شده.
ایا در این زمان ممکن است در سونوگرافی قطر ورید بیضه همان سمت بیشتر نشان دهد(قطر ورید ۳میلی متر)؟؟؟
رفع کامل علائم عفونت بیضه بعد مصرف کامل دوره انتی بیوتیکی تا چه مدت است؟؟
لطما دوتا سوال مرا جواب بدهید.
سپاس از لطفتون - با سلام حدود ۱ ماه پیش در ناحیه دورسولترال بیضه چپ احساس درد کردم. که در لمس تیر میکشید. پس از مراجعه به اورولوژیست و انجام سونو واریکوسل گرید ۲ تشخیص دادند ولی عنوان کردند که این درد احتمالن مربوط به اپیدیدیمیت است. لذا تا ۱۰ روز افلوکساتین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت خوردم. درد بهتر شد و در حالت لمس هم دردی احساس نمیشود. ولی یک درد خفیف در کیسه بیضه سمت چپ و زیرشکم هنوز حس میکنم که گاهی بیشتر میشود. به دلیل سابقه خونریزی معده در اثر مصرف nsaid دارویی مصرف نکردم. خواهشمندم راهنمایی کنید آیا نیاز به پیگیری دارم؟ با این درد چه کنم؟ ممنون
- سلام چند ماه پیش دچار درد شدیدی از ناحیه سمت راست پائین شکم شدم شبانه به دکتر عمومی مراجعه کردم مشکل درد با زدن چند مسکن حل شد تشخیص اولیه واریکوسل بود اما از ان به بعد دچار مشکلی شدم در واقع حس لامسه خود را ازدست داده ام و هیچ حس خوشایند و لذت بخشی ندارم درواقع تماس پوست با پوست تحریکم نمی کند البته نعوذ دارم ممنون لطفا راهنمایی بفرمائید
- ازمایش اسپرم دادم کیفیت اسپرم پایینه
سونوگرافی دادم بیضه چپ واریس نوع 2 و بیضه راست در حال تشکیل واریص همه تو بیمارستان صارم میخواستم ببینم نیاز به چه عملی دارم هزینه ها چقدر میشه از همه مهمتر من اشتغال به کارم خیلی شدیده امکانی رو میخوام که سریعتر بتونم به کار برگردم کارم بیشتر پشت میزه و ساخت قطعات الکترونیکی یه مساله دیگه من احتمال زیاد بواسیر هم دارم میشه دوتا عملرو باهم انجام داد؟ بعد من سمت غرب تهرانم جایی نزدیک ما تشریف میارید یا برای عمل و ویزیت باید همون ادرس سایت بیام-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اول باید معاینه شوید عمل همزمان نمیشود ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- من هنگام داراز کشیدن وقتی میخام بلند شم یه کشیدگی در زیر شکم دارم که برام سخت میشه همراه با درد وهمچنین موقع فوتبال بازی کردن که اصلا نمیتونم به توپ ضربه بزنم از بس که درد دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید مرسی
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سونو شکم ولگن کنید بفرستید ببینم
-
- سلام جناب دکتر. بنده از گرگان مزاحم میشم. اینجا رفتم دکتر گفتن واریکوسل دارم. میخوام محبت کنین یه تایم بدین برای سه شنبه خدمت برسم براي معاينه دقيق تر ... لطفا هزینه عمل واریکوسل رو هم بفرماین. تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- با سلام و خسته نباشيد
من متاسفانه يك هفته هست كه دچار بيضه درد شدم و به دكتر مراجعه كردم سونو نوشتند كه نشون ميداد واريكوسل دو طرفه سمت چپ ٣ و راست ٢.٩ هستش، و يك آزمايش نطفه دادم كه به صورت زير است، تا يه هفته قبل آزمايش قرص فيناسترايد هم ميخوردم، ميخواستم بپرسم آيا اين مشكل ساز خواهد بود براي من؟ چه اقدامي بايد انجام بدم ضمن اينكه مجرد هستم، و آيا اين بيماري عوت ميكنه؟ آزمايش رو به پيوست فرستادم. به نظرتون من تازه به اين بيماري مبتلا شدم كه دردش اومده يا مال گذشتست؟ با تشكر-
ايران دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ميخواستم مطالبي رو اضافه كنم ، در سونوي من واريكوسل اينگوينال ٣ و ٢.٩ هست و در مانور والوالسا چپ ٢.٥ و راست ٢.١ هست كدوم از اين دو عدد ملاك است؟ و اينكه من نعوظ صبحگاهي ندارم و بيضه هايچپ و راست يه شب در ميون احساس درد خفيف مثل كمي گرما دارم ميتونه مشكل از اين باشه يا مربوط به مشكلات روحي و عصبيه؟ يه سوال ديگه اي هم داشتم و اينه كه شما نظرتون چيه كه اسپرم ها رو از الان به بانك اسپرم براي روز مبادا بدم؟ ممنون ميشم اگه يكم زودتر پاسخ بديد متشكرم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد
من واريكوسل از نوع درجه ٢ دارم و بعد ار ورزش درد نسبتا شديدي رو روي بيضه هام حس ميكنم كه باعث دل درد هم ميشه ميخواستم بدونم نيازي به توقف ورزش هست و بايد عمل انجام بشه ؟
ممنونم 🙏🙏🙏-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
باید معاینه شوید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.من پسر ۱۷ ساله ای هستم یه مدته احساس میکنم بیماری واریکوسل دارم چون فکر میکنم علائمش رو دارم .ببخشید مثلا رگ های بیضه چپم یکم متورم شده وعدم تقارن در بیضه دارم یا گاهی وقتا بیضه چپ خیلی کوچک یا بزرگ میشه من علائم واریکوسل رو نمیدونستم بعد از اینکه فهمیدم خیلی ترسیدم میترسم نازایی بیاره واین خیلی حالمو خراب میکنه اگه خدایی نکرده اون بیماری باشه وچند سال عمل یا درمان نشه ممکنه بیماری زیادتر وحادتر بشه یانه؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
باید بیایید معاینه کنم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

