اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 512 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر روبیضه چپم واریکسل خفیف دارم میخواستم بدونم باعثه نا باروری میشه خیلیم تیر میکشه. ممنون میشم زود جواب بدین خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1259 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشین
    شخصی که به عفونت بیضه مبتلا است. و اپیدیدیم و طناب بیضه یکم متورم شده.
    ایا در این زمان ممکن است در سونوگرافی قطر ورید بیضه همان سمت بیشتر نشان دهد(قطر ورید ۳میلی متر)؟؟؟
    رفع کامل علائم عفونت بیضه بعد مصرف کامل دوره انتی بیوتیکی تا چه مدت است؟؟
    لطما دوتا سوال مرا جواب بدهید.
    سپاس از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    با سلام حدود ۱ ماه پیش در ناحیه دورسولترال بیضه چپ احساس درد کردم. که در لمس تیر میکشید. پس از مراجعه به اورولوژیست و انجام سونو واریکوسل گرید ۲ تشخیص دادند ولی عنوان کردند که این درد احتمالن مربوط به اپیدیدیمیت است. لذا تا ۱۰ روز افلوکساتین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت خوردم. درد بهتر شد و در حالت لمس هم دردی احساس نمیشود. ولی یک درد خفیف در کیسه بیضه سمت چپ و زیرشکم هنوز حس میکنم که گاهی بیشتر میشود. به دلیل سابقه خونریزی معده در اثر مصرف nsaid دارویی مصرف نکردم. خواهشمندم راهنمایی کنید آیا نیاز به پیگیری دارم؟ با این درد چه کنم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 921 مشاهده پرسش
    سلام چند ماه پیش دچار درد شدیدی از ناحیه سمت راست پائین شکم شدم شبانه به دکتر عمومی مراجعه کردم مشکل درد با زدن چند مسکن حل شد تشخیص اولیه واریکوسل بود اما از ان به بعد دچار مشکلی شدم در واقع حس لامسه خود را ازدست داده ام و هیچ حس خوشایند و لذت بخشی ندارم درواقع تماس پوست با پوست تحریکم نمی کند البته نعوذ دارم ممنون لطفا راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرشید سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    ازمایش اسپرم دادم کیفیت اسپرم پایینه
    سونوگرافی دادم بیضه چپ واریس نوع 2 و بیضه راست در حال تشکیل واریص همه تو بیمارستان صارم میخواستم ببینم نیاز به چه عملی دارم هزینه ها چقدر میشه از همه مهمتر من اشتغال به کارم خیلی شدیده امکانی رو میخوام که سریعتر بتونم به کار برگردم کارم بیشتر پشت میزه و ساخت قطعات الکترونیکی یه مساله دیگه من احتمال زیاد بواسیر هم دارم میشه دوتا عملرو باهم انجام داد؟ بعد من سمت غرب تهرانم جایی نزدیک ما تشریف میارید یا برای عمل و ویزیت باید همون ادرس سایت بیام
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اول باید معاینه شوید عمل همزمان نمیشود ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    من هنگام داراز کشیدن وقتی میخام بلند شم یه کشیدگی در زیر شکم دارم که برام سخت میشه همراه با درد وهمچنین موقع فوتبال بازی کردن که اصلا نمیتونم به توپ ضربه بزنم از بس که درد دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو شکم ولگن کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر Vahid سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر. بنده از گرگان مزاحم میشم. اینجا رفتم دکتر گفتن واریکوسل دارم. میخوام محبت کنین یه تایم بدین برای سه شنبه خدمت برسم براي معاينه دقيق تر ... لطفا هزینه عمل واریکوسل رو هم بفرماین. تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر ايران سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    من متاسفانه يك هفته هست كه دچار بيضه درد شدم و به دكتر مراجعه كردم سونو نوشتند كه نشون ميداد واريكوسل دو طرفه سمت چپ ٣ و راست ٢.٩ هستش، و يك آزمايش نطفه دادم كه به صورت زير است، تا يه هفته قبل آزمايش قرص فيناسترايد هم ميخوردم، ميخواستم بپرسم آيا اين مشكل ساز خواهد بود براي من؟ چه اقدامي بايد انجام بدم ضمن اينكه مجرد هستم، و آيا اين بيماري عوت ميكنه؟ آزمايش رو به پيوست فرستادم. به نظرتون من تازه به اين بيماري مبتلا شدم كه دردش اومده يا مال گذشتست؟ با تشكر
    1. تصویر کاربر ايران دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ميخواستم مطالبي رو اضافه كنم ، در سونوي من واريكوسل اينگوينال ٣ و ٢.٩ هست و در مانور والوالسا چپ ٢.٥ و راست ٢.١ هست كدوم از اين دو عدد ملاك است؟ و اينكه من نعوظ صبحگاهي ندارم و بيضه هايچپ و راست يه شب در ميون احساس درد خفيف مثل كمي گرما دارم ميتونه مشكل از اين باشه يا مربوط به مشكلات روحي و عصبيه؟ يه سوال ديگه اي هم داشتم و اينه كه شما نظرتون چيه كه اسپرم ها رو از الان به بانك اسپرم براي روز مبادا بدم؟ ممنون ميشم اگه يكم زودتر پاسخ بديد متشكرم
    2. تصویر کاربر ايران دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشيد والسالوا،،
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      با توجه به مشکلات ذکر شده ونگرانی شما حضوری بیایید صحبت کنیم
    4. تصویر کاربر ايران سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باسلام. من حقیقتش فعلا این امکان وجود نداره که بیام.. و دردش خیلی کمتر شده و امروز صبحم خوشبختانه نعوظ داشتم ... در مورد سوالات دیگر لطف میکنید راهنمایی کنید. با تشکر
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر سيد سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    من واريكوسل از نوع درجه ٢ دارم و بعد ار ورزش درد نسبتا شديدي رو روي بيضه هام حس ميكنم كه باعث دل درد هم ميشه ميخواستم بدونم نيازي به توقف ورزش هست و بايد عمل انجام بشه ؟
    ممنونم 🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه شوید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهرداد دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.من پسر ۱۷ ساله ای هستم یه مدته احساس میکنم بیماری واریکوسل دارم چون فکر میکنم علائمش رو دارم .ببخشید مثلا رگ های بیضه چپم یکم متورم شده وعدم تقارن در بیضه دارم یا گاهی وقتا بیضه چپ خیلی کوچک یا بزرگ میشه من علائم واریکوسل رو نمیدونستم بعد از اینکه فهمیدم خیلی ترسیدم میترسم نازایی بیاره واین خیلی حالمو خراب میکنه اگه خدایی نکرده اون بیماری باشه وچند سال عمل یا درمان نشه ممکنه بیماری زیادتر وحادتر بشه یانه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب