لیست پرسشها (11,602 پرسش)
....... چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
آیا هر واریکوسلی که موجب درد شود ، موجب ناباروری نیز میشود؟؟؟؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 6 پاسخ
-
- آیا انحراف الات تناسلی موجب ناباروری و خوب تخلیه نشدن ادرار میشود؟؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- آیا واریکوسل ارثی میتواند باشد؟؟؟؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید
من 14سالم هست . چند سال میش رفتم سونوگرافی که فهمیدم واریس بیضه دارم که گفتن باید به بلوغ برسم که عمل کنم . حالا که دوباره سونوگرافی رفتم و دکتر چک کرده میگه واریس نداری . ولی تقارن بیضه دارم و زیر بیضه ی چپم یه رگ پیچ خورده هس که وقتی بیضم پف میکنه بهتر قابل تشخیص هس . فقط هم موقع فشار بیضم پف میکنه . بنظر شما مشکل من چیه . من نمیتونم زیاد زور بزنم با کاری کنم . میشه راهنمایی کنید ممنون میشم🙇♂ - JA-N:
باسلام من 20سالمه چندماه پیش رفتم دکتر ارولوژی منو معاینه کرد وگفت واریکوسل درجه یک دارید الان فهمیدم که بدون زور زدن رگ ها قابل لمس اند و نمیدومم درجه اش چنده این عکس همراه با حبس نفس هستش ایا احتیاج به جراحی دارم و خواهشا هزینه جراحی لاپاراسکوپی رو هم بگین برام مهمه-
علی پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
چرادکتر بزرگوار پاسخ ندادن - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
وقتتون بخیر
من واریکوسل گرید 3 دارم.2 3 روز یکم احساس درد خفیفی می کنم .نگرانم کرده
می خوام یه وقت از بیمارستان میلاد بگیرم و مزاحمتون بشم.
عمل میکروسرجری بهتره یا لاپاراسکوپی؟
شما بیمارستان میلاد هم عمل می کنید؟
اگر عمل می کنید بیمارستان میلاد لاپاروسکوپی هم داره؟ ممنونم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
من ميلاد فقط يك ساعت در هفته ميروم ومريضهاي با وقت قبلي در انتظار وا ميلينم٢-لاپاروسكوپي وميكروسرجري نميكنم انجا در اطاق عمل نيست - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر
سر آلت کودک پنج ماهه از وقتی که ختنه شده(دو سه ماه پیش ختنه شده)زیر سوراخ سر آلت زخم هست و خوب نمیشه(در عکسی که همراه سوال می فرستم مشخص هست) همچنین بیضه هاش هم یکی بالا و یکی پایین هست(آن هم در عکس مشخص هست)
لطفا نظر تان رو در این مورد بیان کنید
آیا مشکلی هست؟-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بيضه بايد پايين اورده شود٢-زخم وا بايد پماد بتامتازون چشمي هر ٨ساعت بماليد نتيجه وا بفرماييد
-
- باسلام.جناب دکتر من از سه چهار روز بیش دچار درد بیضه شدم متوجه شده یه چیزی شبیه عدس رو بیضه راستم هست که تا قبل از این وجود نداشت و درد بیضه نداشتم. الان دردش خوابیده و فقط موقع لمس کردن اون نقطه تا حدودی درد دارم. لازم به ذکر که من چند ساله که کلیه هام سنگ سازه ومشکل جذب کلسیم داره بدنم. حالا میخواستم بدونم این مشکل سرطان یا بیماری دیگه هست.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سونو بيضه كنيد بفرستيد ببينم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید
من دو ماه پیش بیضه سمت راستم درد گرفت چند تا بیمارستان مختلف مراجعه کردم طبق عکس و آزمایشات بالینی که انجام شد گفتن سمت راست گرید 1 و سمت چپ گرید 2 هست امروز هم بیمارستان لبافی نژاد رفتم گفتن باید عمل کنی من قبلا دردم شدید بود الان باتوجه به داروهایی که دکترا تجویز کرده بودن بصورت خفیف و ریز هست در پایین آزمایش و نامه سونوگرافی رو خدمتتون میفرستم
از اینکه وقت میزارید متشکرم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد،ازهمكاران داروساز جنابعالي هستم
جناب دكتر من سال گذشته عمل جراحي واريكسل يك طرفه سمت چپ عمل كردم،بعد از حدود دو ماه درد در مجاري ادراري و بيضه ي سمت راست و همچنين اسپاسم عضلاني شديد در پاي راست و باسن و كليه دارمو خستگي ،قبلا به هنگام كار و استرس بود به تازگي به هنگام استراحت هم به همين شكل ميباشم، اخيرا چكاپ انجام دادم crp ازمايش ٨ و بالاتر از رنج نرمال ميباشد،بسيار نگران crp بالا هستم نياز انجام سونوگرافي ميباشد؟قريب به ٨ ماه هست كه از اين حالت بسيار رنج ميبرم،،درمان دارويي خاصي هست؟احتمال عود سمت راست وجود دارد؟تمركز و ريلكسيشن هم امتحان كردم انقدر جواب نداد، ممنون ميشوم مرا راهنمايي و در صورت نياز يه نوبت مالاقات داده شود،سپاس فراوان-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اين درد تنها واه درمانش بيخيالي است وگرن اهميت بدهيد بدتر ميشود چون مال اسپاسم عصبي است - نمایش سایر 5 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

