لیست پرسشها (11,602 پرسش)
Mahdi دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
سلام
جناب دکتر من 18 سالم هست و تقریبا یک ماه و نیم پیش پس از اینکه جلوی بیرون آمدن منی پس تحریک شدید رو گرفتم آن هم به علت دردی که بود و ترسی که بود از آسیب به بیضه ، ساعتی بعد به علت درد شدید صورت اورژانسی به بیمارستان رفتم چون بیضه هام به شدت جمع و پوستش سیاه رنگ شده بود اما اون ها تشخیصشون پیچش بود و عملم کردم اما من حتی تا 1 ماه بعد از عمل هم درد داشتم و تا تحریک میشدم دوباره از درد به خودم میپیچیدم تا خوابم ببره . بعد حدود دوهفته پیش پیش شما اومدم گفتید هیچی نیست و سونوم رو نگاه نکردید ولی من هنوز هر وقت تحریک میشم درد شدیدی سراغم میاد تا اینکه در خواب به انزال برسم . مورد بعد هم من از 13 سالگی تو خواب جنب میشدم هفته ای 1 بار اما بعد از عمل بیشتر شده 4 روز یک بار و دمای بیضه هام گاهی اوقات بالا میره و گاهی اوقات هم هنگام دستشویی به زیر بیضه هام فشار میاد . دکتری دیگری قبل از آمدن پیش شما گفته بود عفونت مخفی اپیدیمیت اما شما گفتید چیزی نیست . سونوم هم نوشته نرمال . ممنون میشم دوباره نگاهی بیندازید و من رو از نگرانی دربیارید-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سلام من شما را معاينه كردم كاملا سالميد بيخودي نگران نباشيد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام.من واریکوسل گرید 1راست،گرید2چپ دارم و ورزش بدنسازی را بصورت حرفه ای دارم دنبال میکنم ایا ایرادی دارد؟اگر ایراد داره بگوید چرا؟؟لطفا
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
نه ايرادي ندارد ورزشتان را ادامه دهيد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- علت درد خفیف ولی دائمی در بیضه چپ و ادامه درد تا داخل شکم (سمت چپ شکم)چیست
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد مشخص ميشود
-
- باسلام .
همسر مرحوم بنده متولد سال 1346 بودند ک بصورت داوطلبانه در جبهه حصور داشتند و در عملیات والفجر 8 منطقه فاو بر اثر اصابت ترکش سرد از ناحیه بیصه محروح و به بیمارستان رازی اهواز منتقل شدند و سپاه اینمورد را تایید میکنند ولی بیمارستان در مدارک عمل نوشته ک عمل واریکوسل و فتق اتجام شده در حالی گواهی سپاه اصابت ترکش میباشد و بنیاد الان پرونده جانبازی ایشون مسدود کردند چون میگویند اصابت ترکش ربطی به فتق و یا واریکوسل ندارد و متاسفانه ایشان فوت شدند و سئوال من این هست اقای دکتر ک ایا برخورد صربه ترکش نمیتواند ایجاد فتق یا هر مشکل دیگری بکند ک ایشان به بیمارستان مراجعه و مورد جراحی قرار بگیرند حالا ممکن هست دکتر در حین عمل متوحه واریکوسل هم بشود و دو تا عمل ک خودشون ادعا دارند فتق و واریکوسل عمل کردند شود . ممنون میشوم اگر بنده و بچه های یتیمم را راهنمایی بفرمایید .-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اينها را كسيون خودشان بررسي ميكند من صاحب نظر نيستم
-
- باسلام.من از استان سیستان و بلوچستان مزاحم میشم میخواستم بدونم اولا وقت عمل واسه کب هست دوما چون مسیر طولانی هست میخوام تنها بیام ایا امکانش هست و دراخر چون کارمند بیمارستان هستم و مرخصی طولانی نیست چندروز پس از عمل میتونم راه برم و به کارم برگردم ایا میتونم با اتوبوس بعداز عمل برگردم شهرم
- سلام آقای دکتر من همیشه بیضه هام یعنی اکثر اوقات جمع میشه و به بالا میچسبه. خیلی به ندرت پیش میاد شل شن. اخیرا متوجه شدم کوچیک شدن از سایز طبیعی البته این احساس منه. علت چی میتونه باشه؟
- سلام خدمت جناب دکتر...خسته نباشین...همسر بنده برج 8 در پی ورم بیضه به دکتر مراجعه میکنه بعد از انجام سونو تصمیم به عمل تخلیه بیضه سریع میشه...بعد از عمل و جواب اسیب شناسی و سی تی اسکن نوع تومور سمینوما و در مرحله یک و محدود به بیضه میباشد.دکتر ارولوژی ایشون که فرمودند در بهترین حالته و برای پیگیری های بیشتر به دکتر انکولوژی ارجاع میدهند که ایشون پس از ازمایش خون سه راه درمان رو براشون توضیح میدهند ولی پیشنهاد خودشون دو دوره دارو درمانی به فاصله 20 روز بود...که انجام شده و قبل از هر دوره ام آزمایش خون گرفته شده که فرموده بودند خیلی خوبه ازمایشاتشون و باید چکاب انجام بدند هر چند وقت یکبار...دو تا سوال دارم جناب دکتر
ایا امکان عود وجود داره?
آیا در طول عمر ایشون تاثیر داره خیلی نگران این قضیه هستیم زمان زیادی نیست ازدواج کردیم....? جواب اسیب شناسی سی تی اسکن و سونو آزمایش قبل از عمل ازمایش بعد از عمل قبل از انجام اولین مرحله دارو درمانی این اخرین عکس هم آزمایش قبل از اخرین مرحله دارو درمانی جناب دکتر ازتون ممنونم....جواب سوالاتتون خیلی مهمه برامون....همسرم خیلی خودشو باخته و از لحاظ روحی بهم ریختست... - سلام.گفتید سونو بگیرم.مشکلم این بود بعد ادرار مایع خارجمیشه بیضم 2ساعت درد شدید داره .4ماهه عمل واریکوسل مجدد کردم الان غدد لنفاوی تو بیضه چپمه ایا سرطانه؟ درمانش چیه با دارو خوب میشم یا عمل باید کنم خیلی نگرانم راهنمایی کاملم کنید ممنون میشم
- با سلام خدمت شما
من واريكوسل گريد ١ داشتم و دكتر قرص پنتوكسي فيلين تجويز كردن و براي بهبود وضعيت اسپرم ها قرص well man
خواستم ببينم ايا اين داروها كفايت ميكند ؟ واينكه خنك كردن بيضه ها كمكي به بهبود توليد اسپرم ميكند ؟ - با سلام و احترام.
مبتلا به واریکوسل شدید هستم. دارای دو فرزند می باشم .گاهی از ناحیه رگهای متورم شده کمی احساس ناراحتی دارم و گاهی هم درد خفیف در ناحیه کشاله ران دارم (و حتی گاهی تا پشت ساق پا).
یکی از دکترهای اورولوژی گفتند با توجه به اینکه فرزند داری جراحی به اختیار خودت خواهد بود و دکتر دیگری گفتند با توجه به تورم زیاد و احتمال کوچک شدن بیضه راهی جز جراحی ندارید.سوال این است که جراحی کنم یا خیر؟
دوستانم پیشنهاد دادن پیش شما بیایم ولی چون امکان اخذ نوبت نبود از این طریق مزاحم شدم.
قبلا از لطف جنابعالی سپاسگذارم.
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

