اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام با عرض شرمندگی ..مشک بنده خوارش بیش از حد زیر بیضه میباشد بطوری که برامدگی ضعیف قرمز رنگ یا چروک میباشد خارش نیشدار که بعضی اوقات کلافه میشم بل خوفروندن زیاد پوست بیضه زخم میشود دوبار خشک شده تا یک زوز بعد خشک میشود بیشتر هنگام خواب اتفاق میافتد یا سر کار که باعث خجالت میشود هنگامی‌که شستشو یا پماد کلوتریمازول میزنم تا حدی کم میشه ولی باز سه‌چهارساعت بعد زیاد میشه..ممنون میشم کمکم‌کنید اگه سوالی هست حواب بدم البته دوسال اینطوری هنگام مصرف چربی غذاهای ادویه دار یا ایستادن سرپا زیاد تشدید میشه کل بدنم بعضی مواقع کهر هم میزنه ولی عمده مشکل من فقط بیضه هست که خیلی هم تمیز شتشو میدم ولی لمونمو بزیده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      خواندم بيشتر به حساسيت پوستي ميخورد ودكتر پوست برويد
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پسرم 8 ماله است هر دو بیضه آن بالا است بر اساس سونوگرافی اگه امکان داره راهنمایی بفرمائید مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام باید سریعا با عمل پایین اورده شود تماس۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ ۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 26 ساله و مجرد هستم
    جناب دکتر تا چندی پیش به مدت تقریبا دوهفته روزی یکی دوبار یک رگی داخل بیضه چپم تیر میکشید الان درد خیلی خفیف شده و گاهی بندرت حس میشه.
    رسیدم خدمت شما، گزارش سونوگرافی داپلر و عادی قبلی و همچنین ازمایش اسپرم منو اصلا نگاه نکردین و یک معاینه خیلی سریع انجام دادین و گفتید واریکوسل هر دو طرف دارم که خدمتتون گفتم سونوگرافی نوشته واریکوسل ندارم. شما سونوگرافی کالر داپلر نوشتید
    الان وضعیت من به چ صورت هست؟
    و چ اقدامی باید انجام بدم؟ آیا نیاز به عمل هست؟ و آیا اگر عمل نکنم به ناباروری ختم میشه؟ ممنون
    گزارش سونوگرافی داپلر ماه 4، ازمایش اسپرم ماه 4، سونوگرافی عادی ماه 11 و سونوگرافی داپلر ماه 11 در ضمیمه ارسال میگردد
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      غیر از ردهAکه حرکت کم تست بقیه نرمال است
    2. تصویر کاربر محمد جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      خوب الان باید چ اقدامی انجام بدم اقای دکتر؟ کلا مشکلی وجود دارد یا خیر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر خيلي نگرانيد بياييد ببينم ومعاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر هادی جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید .آقای دکتر من از درد بیضه چپ رنج میبرم و دکتر تشخیص دادن واریکوسل هستش اما گعتن فعلا میتونی عمل نکنی من فک میکنم بهتره شما هم جواب آزمایش و سونو منو ببینید .ازتون خواهش میکنم هرچه زودتر پاسخ بدین من خیلی درد دارم و اذیت میشم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      تماس۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ جهت ویزیت ومعاینه
    2. تصویر کاربر هادی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      m48i1101088
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باید بیایید ومعاینه شوید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سلام سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    موج و صخره:
    سلام آقای دکتر.
    خسته نباشید. بنده واریکوسل گرید 1 (دومیلی) دارم حرکت اسپرمم 10بود دوماه قرص زینگ سولفات وال کارنتین رو مصرف کردم ولی بازم هم حرکتش 10بوده آیا قرص دیگری بایدمصرف کنم یا نیازبه جراحی است.بنده مجردم.بااحترام نباتی ازتبریز آقای دکتر چه پیشنهادی دراین مورد دارید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر واريكوسل داريد بايد ان وا عمل كنيد
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 398 مشاهده پرسش
    بیضه سمت چپم بالا امده و باعث میشه که آلت تناسلی پنهان بشه درد کمی هم کمر سمت چپم احساس میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ تماس
  • تصویر کاربر محمدحاتمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    چند روزی هست در قسمت بیضه ( چپ) احساس درد خفیف دارم بصورت تیر کشیدن .به بعضی مواقع این درد تا زیر شکم سرایت میکنم بصورت لحظه ای .سابقه بیماری هم نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر پیام دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام.ببخشید واریکوسل نوع 3 حتما باید به پزشک مراجعه کند؟.(من جوان مجرد 26 ساله هستم)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد اول معاينه شويد تشخيص با معاينه است بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر ارسلان شنبه ۲۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 11970 مشاهده پرسش
    چند وقتی هست که در زیر شکم سمت چپ درد دارم و گاهی اوقات این درد به بیضه های چپ و راست و حتی آلتم هم کشیده میشه....آزمایش خون و ادرار و مدفوع دادم که هیچ مشکلی نداشتم و همچنین سونوگرافی از کلیه و مثانه و پروستات هم انجام دادم که باز هم مشکلی نداشتم. آزمایش اسپرمو گرام هم دادم که نتایجش به این صورت بود:
    ph:7.8
    sperm count total: 360 million
    sperm motility total: 82{2f1239e888f3a1e89439281d607ec51be7ea67951a94b4e1e77eb24f15bc14bf}
    class a: 15{2f1239e888f3a1e89439281d607ec51be7ea67951a94b4e1e77eb24f15bc14bf}
    class b: 41{2f1239e888f3a1e89439281d607ec51be7ea67951a94b4e1e77eb24f15bc14bf}
    class c: 26{2f1239e888f3a1e89439281d607ec51be7ea67951a94b4e1e77eb24f15bc14bf}
    class d: 18 {2f1239e888f3a1e89439281d607ec51be7ea67951a94b4e1e77eb24f15bc14bf}
    normal morphology: 2

    چه مشکلی میتونم داشته باشم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید...خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش شما عالي است درمان لازم نيست
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      برای آگاهی از بیماری واریکوسل و صحبت هایی که در مورد درمان واریکوسل با یخ، نخ و از این قبیل موارد در میان مردم شایع شده است بر روی لینک درمان واریکوسل کلیک کنید.

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 35024 مشاهده پرسش
    سلام در هنگام تحریک مایع پیشاب خیلی زیادی ازم خارج میشه طوریکه به جای چند قطره یک جریان پیشاب از سوراخ الت تناسلی راه میفته. چطوری این مشکل رو برطرف میشه کرد. مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اين ترشحات طبيعي است ومرضي نيست
    2. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      آره ولی حجم پیشاب خیلی زیاد باشه مشکل آفرین میشه
      آیا دارویی هست که بشه باهاش حجم پیشاب رو کم کرد؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ااصلا جاي نگراني نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب