اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمدحاتمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    من چند روز پیش رفتم به سراغ متخصص و در مورد سنگین شدن و تیر کشیدن جرعی بیضه سمت چپ سوال کردم و پزشک منو معاینه کرد و گفت من دچار بیماری واریکوسل هستم و منو فرستاد برای ازمایش اسپرم که الان میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر مجردی نیاز به جراحی ندارد دیدم قابل قبول است
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 22 ساله هستم و متاسفانه چند سال است مبتلا به خود ارضایی. گاهی شدید گاهی کمتر...
    دغدغه بچه داری دارم.
    چند سوال مختصر داشتم.
    1- مقدار مایع انزالی موقع انزال خوب و با جهش است و یک مرتبه به طریق ازمایش خانگی (ظرف آب یخ) اقدام ب ازمایش کردم که منی به طور کامل جمع شد و داخل اب فرو رفت. آیا این نشانه این است که بنده نطفه دار هستم و نطفه بنده صفر نیست و با خیال راحت برم ازمایش آنالیز اسپرم بدم؟
    سوال دوم این است که بنده واریکوسل گرید 1 دارم با قطر ماکزیمم 36 mm یک دکتر گفت عمل کن ولی دوتا دکتر دیگه گفتند نیازی به عمل نیست. عکس رو میفرستم و لطفا نظرتون رو بفرمایید.
    سوال سوم من که استمنا میکنم چتد روز بعد از استمنا نکردن برا آنالیز اسپرم اقدام کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب سوالان با معاينه مشخص ميشود٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر حسن پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 6737 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر از این که وقت ارزشمندتون رو در اختیار ما میزارید کمال تشکر رو دارم اجرکم عندا...
    بنده واریکوسل چپ گرید۳ شدید داشتم سال۹۳ عمل کردم به روش جراحی سنتی برش ۳ سانتی بالای مثانه سمت چپ
    اون موقع از روش های دیگه اصلا اطلاع نداشتم من به ورزش بدنسازی علاقه شدید دارم یعنی به نوعی تنها دلخوشی منه و به نوعی فیزیک بدنم به این ورزش نیاز داره سوالم این بود که من میتونم این ورزش رو ادامه بدم یا نه؟؟ البته من چند ماه بدنسازی کار کردم ولی با ترس و دلهره در ضمن بیضه راست من کاملا سالم و نرمال هستش
    الان وقتی زور میزنم احساس میکنم عروق منتهی به بیضه چپم تنگ وگشاد میشه (وقتی با دست لمس میکنم)آیا این دلیلی بر عود واریکوسل میتونه باشه؟؟ اگه جوابتون مثبت هستش آیا نیازی به عمل دوباره هست؟؟در صمن احساس میکنم یه مقدار بیضه چپم نسبت به راست کوچکتر شده خیلی کم
    من مجرد هستم ۲۸ ساله
    آقای دکتر ۲ ماه پیش من آزمایش اسپرم دادم که نتیجش به شرح زیره:
    SpermConcentration: 96.9
    Mtility:(gread a+b+c 52.6
    Gread a: 31.7
    Gread b: 13.1
    Gread c: 7.8
    Gread d: 47.4
    Functional SpermConcentration:
    26.9
    Morphology: 40.0
    Motile Sperm Concentration: 51.0
    Progressive Motily Sperm Concentration gread a: 30.7
    Gread b: 12.7
    Velocity average path velocity-vap: 14
    Total Motile Sperm: 306.0
    Total Progressively MotileSperm: 260
    Total Functional Sperm: 161.4
    آقای دکتر میتونم ادامه بدم بدنسازی رو؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من شما ديگر به اقدام ديگري نياز نيست ازمايش خوب است
    2. تصویر کاربر حسن دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون آقای دکتر لطف کردین
      فقط میخواستم ببینم بدنسازی رو هم میتونم ادامه بدم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حامد دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    H@med f@thi:
    سلام..من واریکوسل بیضه دارم..اسپرمم همه چیزش نرمال بود ..فقط wbc روی 2-3 هستش..یه دکتر گفت نیاز به عمل داری یکی دیگه میگه نداری...سونوگرافی کردم..دو طرف بیضه واریس دارم..سمت چپ 4 میلی متری و سمت راست 3 میلی متر و بقیه ی موارد نرمال بودند..درد هم خیلی کم در بیضه ی چپ احساس میکنم..آقای دکتر چیکار باید بکنم..8 ماهی هست دارم برای بچه تلاش میکنم ولی هنوز نشده..لطفا کمک کنید..با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش عالي است صبر كنيد
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید 9 ماهه به بارداری اقدام کردیم نتیجه نگرفتیم به دکتر ارولوژی رفتم مشخص شد واریکوسل گرید 1 دارم کلی دارو از جمله زینگ و ال کارنتین و ویتامین e و ....تجویز کردن 3 ماهه مصرف میکنم و باز جواب نگرفتم الان افسردگی گرفتم از طرفیم الت تناسلیم کوچیکه و 9 سانتی میشه نمیدونم مشکل از کوچکی الت تناسلیمه یا از واریکوسل گیج شدم و سردرگم...خواهشا راهنمایی فرمایید....
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ بياييد ببينم
    2. تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      شهرستان هستم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر شهر برويد
    4. تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اردبیل هستم و جوابی نگرفتم از دکتر شهرمون
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      راهی برای بزرگ کردن الت تناسلی وجود ندارد
    6. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر در نهایت میتونم روش ivf انجام بدیم
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر من حدود 12 یا 11سال پیش با دوستام رفتیم استادیوم فوتبال ببینیم اونجا داد زدم که تیمم رو تشویق کنم از فرداش بیضه سمت راستم شروع کرد به باد کردن طی یک ماه شد اندازه یه پرتقال متوسط البته بدون هیچ دردی.تا امروز که 30 سالم شده اذیتم نکرده اما الان میخوام عمل کنم و طی تحقیقاتی که کردم و با چراغ قوه قوی نور انداختم روی بیضه ام فهمیدم که هیدروسل گرفته ام .خواستم ببینم حدثم درسته؟چیکار کنم الان میخوام این وضعم درست بشه ده ساله من یه شلوار درست نتونستم بپوشم و مشکلات دیگه.الانم میترسم بیماریم چیز دیگه ایی باشه اما تو اینترنت و عکس و ... که دیدم همه ی علائم هیدروسل رو دارم نه واریکوسل و ... تروخدا بگید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بياييد ببينم ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر A.l دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر بزرگوار
    بنده حدود ۷ ماه پیش واریکوسل دو طرفه عمل کردم ولی الان بعد از هفت ماه گاهی اوقات دردهای خفیفی رو احساس میکنم در بیضه ها مخصوصا بیضه چپ
    ایا احتمال عود واریکوسل هست و نیاز به عمل مجدد جراحی داره ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      نه نياز به عمل مجدد نداريد
  • تصویر کاربر فرهاد دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    2 روز قبل در بیضه چپ به مدت 24 ساعت درد داشتم که کامل برطرف شد و اثری از درد وجود ندارد اما به طور اتفاقی یک نقطه کوچک سفت را در بیضه چپ حس کردم که با فشار دادن آن کمی درد حس میکنم. می تواند غده سرطانی باشد؟ نیاز به مراجعه فوری دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر سجاد دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین منو همسرم ۸ ماه برای باروری اقدام کرده ایم و دیروز آزمایش اسپرمگرام دادم که براتون میفرستم مسول ازمایشگاه گفت واریکوسل دارم و حرکت اسپرم کند است.در ضمن جناب دکتر من هیچ درد یا تورمی در بیضه هام ندارم آیا نیاز به عمل دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ بياييد معاينه
  • تصویر کاربر امین یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خواهش میکنم جواب منو زودتر بدید ک دارم دیوانه میشم الان 2 هفته ایی هست ک جوش هایی روی الت بیضه و اطراف زده نمیدونم چی هست ایا خطرناکه راه درمانش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      شبيه زگيل است بياييد كرايو كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب