اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر جواد سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    واریکوسل دو طرفه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه شوید۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر میلاد سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام . درد خفیفی در کشاله های ران دارم که بعد از سونوگرافی اعلام کرد نشانه ای از واریکوسل نیست . اما هرنی انگوینالی سمت راست 11 میلیمتر و سمت چپ 5 میلیمتر میباشد . سوال من این است که این حد نیاز به عمل دارد ؟ و اینکه این حد از فتق هرنی بر روی فرزند دار شدن تاثیر داد یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      با عمل مشخص میشود بیایید معاینه۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر امید سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    با سلام. بعد از هشت ماه اقدام به بارداری که منجر به این امر نشد آزمایش اسپرم گرفتم که ارسال شد و مقدار اسپرم ها بسیار کم است و پس از سونوگرافی بازیگوشی گرید1 در بیضه چپ به طور خفیف مشاهده شد و بقیه چیزها نرمال می ایشو و پزشک معالج فقط قرص اوومید50 را برای مصرف سه ماه تجویز نمودند
    لطفا راهنمایی نفرمایید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      حرکت کم است اگر در معاینه واریکوسل داشته باشید باید عمل کنید
    2. تصویر کاربر امید شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      واریکوسل گرید 1 پزشک گفت نیاز به عمل ندارد
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      نیاز به عمل ندارید
    4. تصویر کاربر امید شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر پزشک مربوطه فقط قرص اوومید 50 برای مدت مصرف سه ماهه تجویز نموده اند.
      آیا این دارو تاثیری دارد؟ علاوه بر آن از چه داروهای دیگری میتوان استفاده کرد؟
      آقای دکتر کرمی بنده در شهری هستم با کمترین امکانات و از نقاط دور افتاده کشور.آیا نیاز به مراجعه پزشکان همچون شما هست؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      همان دارو كافي است
    6. تصویر کاربر امید یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      جناب آقای دکتر یعنی پس از پایان سه ماه میتوانیم اقدام به بارداری کنیم و مشکل مان حل می شود؟
      علت تعداد اندک اسپرم همان واریکوسل است؟
      با سپاس فراوان از اینکه اینقدر برای رسیدگی به مشکلمان وقت گذاشتید.
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله حتمابله حتما
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر نرگس یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر-تومور مثانه زنان حدود یک سال پیش دو تومور حدود چهار سانتی متر عمل کردیم الان بعد از یک سال یکی از آنها به اندازه دو سانتی متر رشد کرده-میخواستم بدونم از چه نوعه و درصد خطرش چقدره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد با نتيجه پاتولوژي بياييد ببينم ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 526 مشاهده پرسش
    سلام بنده سونو دادم گفته تعدادی ورید واریکوزه با سایز 3و3 م م در خلف بیضه چپ دیده شد. نظر شما؟ اگه باید عمل کنم لاپاراسکوپی بهتره یا میکروسرجری در ضمن بنده تحرک اسپرمم 14.7 هست.و ایا عمل عوارض داره و درمان قطعی هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      حرکت کم تست باید واریکوسل را عمل کنید میکرو بهتر است
  • تصویر کاربر النازجعفرپور شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید پسر 16ماهه ای دارم ک بامشکل عدم نزول بیضه ومیکروپنیس بدنیا آمد
    مشکل میکروپنیسی ب کمک آمپول هورمونی حل شد ولی درتمام سونوگرافیها ودراین آخر اثری از وجودبیضه در بدن پسرم دیده نمیشود
    یعنی دکترامیگن اصلا بیضه ندارد
    دیروز خانم دکتر کاظمی راشد با معاینه دستی گفت طرف چپ چیزی زیر دستم حس میکنم ولی باحس نمیشود بایرعمل کنیم باچشم ببینیم آیا وجود دارد یانه اگ وجود نداشت ک هیچ باید در نوجوانی ازپروتز استفاده کنیم ولی اگر وجود داشت حالا کوچک بزرگ طبیعی یا غیرطبیعی بایدبیاریم سرجای بیضه طرف چپش
    ولی دربزرگسالی نمیتواند بچه دارشود
    حالا ماییم وکلی سوال ک پسرم خوب میشود ومثل یک انسان عادی زندگی میکند ریش در می آورد از نظرظاهری بابقیه فرقی خواهد داشت یانه؟عمل ببریم یا نبریم یا خود بخود خوب میشود
    آیا دارویی وجود دارد ک بتواند بیضه رابیرون از شکم مادر یعنی تاهرچند سالگی ک باشد تشکیل دهد از عمل میترسیم ونمیخواهیم عمل شود اصلا
    توروخدا اگ درمانی دارویی هرچقدرهم هزینه بر باشه اشکالی نداره هست یانه؟چ تو ایران چ توخارج لطفآ راهنمایی کنید دارم سکته میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      قطعی ترین روش تشخیص بیضه شکمی لاپاروسکوپی است
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 516 مشاهده پرسش
    میخواستم نظر شما رو هم در مورد تشخیص واریکوسل بدونم که صحیح تشخیص دادن یا نه واز نظر شما باید عمل بشه یا نه و اینکه شما چقد میگیرید عمل کنید
    1. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      من پاسخی از جانب شما پیدا نکردم
    2. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      من دیروز مبلغ رو واریز کردم ولی جواب ندادید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 8648 مشاهده پرسش
    بیضه هام گاهی وقتها داغن یعنی یه شب درمیون بیضه هام داغن و پهلودرد وکمردردبعدش میگیرم و حس کردن و ریختن منی و جلق زدن بهم دست میده,ميخواستم ببينم،مشكل چی هست،همچنین،در روز به دفعات زیاد،آلت تناسلیم سیخ میشه خود به خود،و بعد میخوابه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید سالم باشد مشکلی نیست
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    با سلام در چه صورتی واریکوسل گرید 3 بعد از عمل مجددا عود می کند؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      تعریف عود با سونو غلط است من یک بار عمل را کافی میدانم
    2. تصویر کاربر محمد شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام برای نظام وظیفه اقدام کردم و شش ماه معافیت موقت گرفتم گفتند اگر عمل کنی و مجددا واریکوسل عود کند معاف دائم می شوی می خواستم ببینم چطور باید اقدام کنم. با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      من جهت معاینه در خدمتم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر زاهد سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    با سلام بنده 37 ساله و داری یک فرزند 5 ساله هستم میخواستم جهت فرزند دوم اقدام کنم طبق سونوگرافی داپلر رویان بیضه چپ واریکوسل متوسط گرید دو و بیضه سمت راست واریکوسل خفیف گرید یک دارد وجواب آزمایش اسپرم 11 بهمن 96 در شرایط بهتر نسبت به آزمایش
    گرفته شد تعداد اسپرمهای دارای حرکت 50 درصد و تعداد 56 میلیون میباشد ضمنا در 5 سال گذشته اقدام به پیشگیری از بارداری کرده وفقط دوبار اقدام به انزال شده در ضمن آزمایشهای اسپرم دو عدد و سونوگرافی و چکاپ کامل ارائه میگردد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بياييد معاينه كنم از نظر واريكوسل٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب