لیست پرسشها (11,602 پرسش)
حامد جمعه ۲۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر وقت بخیر
من واریکوسل داشتم جراحی کردم , الان بخاطر ریزش مو یه سری دارو دکتر برام تجویز کرده می خواستم بدونم خوردن این قرص ضرری نداره مشکلی نداره؟ جواب آزمایش و اسم قرص براتون میفرستم ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
ترجيحا استفاده نكنيد بهتر است
-
- سلام برادرم يك سال هست ازدواج كرده چند وقتى است درد در ناحيه بيضه،كشاله ران و پشت پهلوهايش دارد ،مشكل يبوست هم دارد،فشردگى روده ها،ممنون ميشم راهنماييم كنين.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم
-
- سلام .بنده شش ماه اقدام به بارداری کردم متاسفانه نشد ورفتم دکتر با انجام ازمایش اسپرم وسونوگرافی تشخیص دادن واریکوسل درجه ۲ دارم میخواستم ببینم طب سنتی جواب میدهد مثل زالو درمانی یا اینکه واقعا عمل جراحی کنم؟
متشکرم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بیایید سریعا معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- سلام.بنده شش ماه اقدام به بارداری کردم باردار نشدم.مراجعه به دکتر وانجام ازمایش اسپرم وسونوگرافی تشخیص دادن که واریکوسل درجه دو دارم و میخواستم ببینم ایا راههای سنتی جواب میدهد مثل زانو درمانی یا واقعا جراحی کنم؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
از اساس دروغند میتوانید امتحان کنید
-
- با سلام وخدا قوت خدمت جنابعالي .پدر اينجانب چند وقت دردخفيف در ناحيه بيضه داشت بامراجعه به پزشک گفته شد تا زماني اذيت نميشي کارش نداشته بابعد از چند ماه درد زياد شد وهمان پزشک پدرم را عمل کرد گفت چي نيست چند تکه چربي وکيست بوده ولي جواب پاتولوژي چيز ديگه اي رو نشون داد وگفتند سرطان بدخيمه وبا مراجعه به پزشک جراح ديگر بيضه ها کامل تخليه شدند وهنوز جواب آزمايش جديد نيامده است من آزمايش قبلي براتون ميفرستم زحمتتون نظر شما در اين مورد چيه؟
- آقای دکتر در کدام بیمارستان حضور دارند که بتوان مراجعه کرد
چند روز یه با در در بیضه مواجه ساله
با سابقه سرطان مغز استخوان شصت ساله - از حدود 5 سال پیش بدلیل درد در ناحیه راست بیضه و بچه دار نشدن با مراجعهدبه پزشکدو سونوگرافی متوجه شدم که واریکوسل دو طرفه دارم ولی درد و سنگینی بیضه فقط در ناحیه راست هست. با مصرفدیتامین و قرصهای تجویز شده بچه دار شدیم ولی عمل نکردم.دمی خواستم ببینم برای سنگینی و درد ناحیه راست بیضه چیکار کنم. عمل کنم یا راه درمان دیگه ای هست؟؟ ممنون از شما
- سلام.پسر من هنگام تولد بیضه نزول نکرده سمت راست داشت.در سونو بعد تولد گفتن بیضه در کانال اینگوینال هست.الان بعد از 3 ماه از تولد تو سونو نوشته بیضه در دیستال کانال اینگوینال مشهود است.می خواستم بدونم چقدر احتمال نزول بیضه بدون عمل هست؟
- با سلام خدمت استاد محترم ، بنده اقاي ٢١ ساله اي هستم كه سه روز پيش عمل واريكوسل براي بيضه چپ انجام دادم ، با توجه به جستجويي كه در اينترنت و پرسش و پاسخ هاي حضرت عالي داشتم احتمال عود براي واريكوسل زياد هست و از طرفي عروق ديلاته پس از عمل تغيير نميكنند و شكل ظاهري بيضه به حالت قبل از عمل باقي ميماند و همچنين در بسياري از موارد درد مختصر ممكن است باقي بماند ، با اين تفاسير سوال بنده اين هست كه بعد از يك نوبت عمل چطور ميتوان متوجه عود واريكوسل شد و علايم باليني كه خود بيمار متوجه آنها شود چه هستند ؟
با تشكر از وقتي كه براي پاسخ به اين سوال ميگذاريد 🙏🏻 - سلام آقای دکتر من حدود سه چهار ماه پیش در درکلیه راستم داشتم که بعد چند روزاین درد منتقل شد به بیضه راستم دردشدیدی نبود دردخفیف.وسونوگرافی انجام دادم کلیه ی راستم التهاب داشت وسی تی اسکن انجام دادم دوبار بدون کنتراست باکنتراست که سنگ نداشتم مشکل ادراری هم داشتم که سونداژ شدم ویک هفته پیش هم سونوگرافی ازکلیه ام انجتم دادم که باز هم التهاب کلیه راست نوشته بود درد کلیه ام ازبین رفته ولی دردخفیفی روی بیضه راستم هست که وقت لمس کردن یا موقع راه رفتن وقتی به پام میخوره دردمیکنه چیزی مابین درد وسوزش خودم احساس میکنم این درد ازپشت بیضم هس.خیلی دکتر رفتم ولی نتیجه نگرفتم سیستوسکوپی هم شدم گفتن مشکلی نداری فقط دردبیضه راستم ازبین نمیره توروخدا کمکم کنین این درد دردشدیدی نیس ولی آدمو افسرده میکنه واینکه آیا مشروب خوردن باعث این مشکلات میشه چون من شب قبلش مست بودم خیلی مست طوری که دوبار استفراغ کردم واین درد صبح روز بعدش شروع شد و ول کنم نیس یکبارهم سونوگرافی بیضه انجام دادم گفتن چیزی نیس.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
این درد درمانش فقط بیخیالی است وور زش - نمایش سایر 6 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

