اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۲۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر
    من واریکوسل داشتم جراحی کردم , الان بخاطر ریزش مو یه سری دارو دکتر برام تجویز کرده می خواستم بدونم خوردن این قرص ضرری نداره مشکلی نداره؟ جواب آزمایش و اسم قرص براتون میفرستم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ترجيحا استفاده نكنيد بهتر است
  • تصویر کاربر مهديه سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سلام برادرم يك سال هست ازدواج كرده چند وقتى است درد در ناحيه بيضه،كشاله ران و پشت پهلوهايش دارد ،مشكل يبوست هم دارد،فشردگى روده ها،ممنون ميشم راهنماييم كنين.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر امیرطاهری سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام .بنده شش ماه اقدام به بارداری کردم متاسفانه نشد ورفتم دکتر با انجام ازمایش اسپرم وسونوگرافی تشخیص دادن واریکوسل درجه ۲ دارم میخواستم ببینم طب سنتی جواب میدهد مثل زالو درمانی یا اینکه واقعا عمل جراحی کنم؟
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بیایید سریعا معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر امیرطاهری شنبه ۲۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    سلام.بنده شش ماه اقدام به بارداری کردم باردار نشدم.مراجعه به دکتر وانجام ازمایش اسپرم وسونوگرافی تشخیص دادن که واریکوسل درجه دو دارم و میخواستم ببینم ایا راههای سنتی جواب میدهد مثل زانو درمانی یا واقعا جراحی کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      از اساس دروغند میتوانید امتحان کنید
  • تصویر کاربر با سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    با سلام وخدا قوت خدمت جنابعالي .پدر اينجانب چند وقت دردخفيف در ناحيه بيضه داشت بامراجعه به پزشک گفته شد تا زماني اذيت نميشي کارش نداشته بابعد از چند ماه درد زياد شد وهمان پزشک پدرم را عمل کرد گفت چي نيست چند تکه چربي وکيست بوده ولي جواب پاتولوژي چيز ديگه اي رو نشون داد وگفتند سرطان بدخيمه وبا مراجعه به پزشک جراح ديگر بيضه ها کامل تخليه شدند وهنوز جواب آزمايش جديد نيامده است من آزمايش قبلي براتون ميفرستم زحمتتون نظر شما در اين مورد چيه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسن سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    آقای دکتر در کدام بیمارستان حضور دارند که بتوان مراجعه کرد

    چند روز یه با در در بیضه مواجه ساله
    با سابقه سرطان مغز استخوان شصت ساله
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر میلاد سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    از حدود 5 سال پیش بدلیل درد در ناحیه راست بیضه و بچه دار نشدن با مراجعهدبه پزشکدو سونوگرافی متوجه شدم که واریکوسل دو طرفه دارم ولی درد و سنگینی بیضه فقط در ناحیه راست هست. با مصرفدیتامین و قرصهای تجویز شده بچه دار شدیم ولی عمل نکردم.دمی خواستم ببینم برای سنگینی و درد ناحیه راست بیضه چیکار کنم. عمل کنم یا راه درمان دیگه ای هست؟؟ ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مسیحا سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    سلام.پسر من هنگام تولد بیضه نزول نکرده سمت راست داشت.در سونو بعد تولد گفتن بیضه در کانال اینگوینال هست.الان بعد از 3 ماه از تولد تو سونو نوشته بیضه در دیستال کانال اینگوینال مشهود است.می خواستم بدونم چقدر احتمال نزول بیضه بدون عمل هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر Mehdi سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 481 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت استاد محترم ، بنده اقاي ٢١ ساله اي هستم كه سه روز پيش عمل واريكوسل براي بيضه چپ انجام دادم ، با توجه به جستجويي كه در اينترنت و پرسش و پاسخ هاي حضرت عالي داشتم احتمال عود براي واريكوسل زياد هست و از طرفي عروق ديلاته پس از عمل تغيير نميكنند و شكل ظاهري بيضه به حالت قبل از عمل باقي ميماند و همچنين در بسياري از موارد درد مختصر ممكن است باقي بماند ، با اين تفاسير سوال بنده اين هست كه بعد از يك نوبت عمل چطور ميتوان متوجه عود واريكوسل شد و علايم باليني كه خود بيمار متوجه آنها شود چه هستند ؟

    با تشكر از وقتي كه براي پاسخ به اين سوال ميگذاريد 🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من حدود سه چهار ماه پیش در درکلیه راستم داشتم که بعد چند روزاین درد منتقل شد به بیضه راستم دردشدیدی نبود دردخفیف.وسونوگرافی انجام دادم کلیه ی راستم التهاب داشت وسی تی اسکن انجام دادم دوبار بدون کنتراست باکنتراست که سنگ نداشتم مشکل ادراری هم داشتم که سونداژ شدم ویک هفته پیش هم سونوگرافی ازکلیه ام انجتم دادم که باز هم التهاب کلیه راست نوشته بود درد کلیه ام ازبین رفته ولی دردخفیفی روی بیضه راستم هست که وقت لمس کردن یا موقع راه رفتن وقتی به پام میخوره دردمیکنه چیزی مابین درد وسوزش خودم احساس میکنم این درد ازپشت بیضم هس.خیلی دکتر رفتم ولی نتیجه نگرفتم سیستوسکوپی هم شدم گفتن مشکلی نداری فقط دردبیضه راستم ازبین نمیره توروخدا کمکم کنین این درد دردشدیدی نیس ولی آدمو افسرده میکنه واینکه آیا مشروب خوردن باعث این مشکلات میشه چون من شب قبلش مست بودم خیلی مست طوری که دوبار استفراغ کردم واین درد صبح روز بعدش شروع شد و ول کنم نیس یکبارهم سونوگرافی بیضه انجام دادم گفتن چیزی نیس.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      این درد درمانش فقط بیخیالی است وور زش
    2. تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اخه آقای دکتر قبلااصلا‌دردنمیکرد یک دفعه شد آیادارویی وجود نداره باعث رفع این مشکل بشه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اهمیت ندهید
    4. تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      به مرور زمان خوب میشه یاهمیشه اینطوری میمونه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله
    6. تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      خوب میشه؟
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بله
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب