لیست پرسشها (11,602 پرسش)
جواد سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
با توجه به داشتن واریکوسل گِرِید دو
بیضه ی راست که بالاتر میباشد گاهی اوقات بسیار بالا میرود (تا نزدیک قسمت مثانه) و سپس با دست میتوان پایین آورد و به کیسه برگرداند اما بعد از این کار بیضه و طناب آن درد میگیرد و درد به کمر میزند آیا مشکلی دارد ؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بياييد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام آقای دکتر کرمی عزیز،به خاطر رضای خدا کمکم کنید-من واریکوسل خفیف دارم،مجرد هستم،ولی چون میخواهم،استخدام دانشگاه افسری بشوم،باید واریکوسل را عمل کنم،به نظر شما اگه عمل کنم،بعد از عمل،ورم رگهای واریس شده از بین میرود؟آیا بعد از گذشت،یک ماه از عمل جراحی،جای بخیه داده شده عمل،از بین می رود؟اگر جای عمل شده،معلوم باشد آیا باز من را در معاینات پزشکی رد می کنند؟ کدام روش جراحی جای عملش در مدت زمان کمتری خوب می شود؟(میکروسکوپیک یا لاپاراسکوپی)؟به خاطر رضای خدا ،جواب کامل به من بدهید،چون هر کسی به من یه چیز متفاوت می گوید؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بهترين درمان مبكروسرجري است بهتر است بياييد با هم صحبت كنيم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر من پسر28 بابت عکسهای فرستادم میپرسم روی پوست بیضه ها وآلت مشکلی هست چون چروک و تیره روی پوستم سوزش وجودارد لطفا راهنمایی نمایید
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام
من 25سالمه 17روز پیش عمل واریکوسل بیضه سمت چپ گرید 2داشتم انجام دادم چون آخر خدمتم بود ر3روز پیش به پادگان رفتم برای کارای تسویه مجبور شدم راه زیاد برم الان از قسمت بخیه تا مخصوصا بالای آلتم موقع راه رفتن درد دارم و بیضه و محل بخیه ام ورم دارم آیا طبیعیه و نیاز به استراحت دارم یا خیر؟
تشکر-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
با استراحت خوب ميشود نگران نباشيد
-
- ضمن عرض سلام
اینجانب دچار بیماری ارکیدوپکسی یا همان بیضه نزول نکرده بودم که متاسفانه به دلیل عدم شناخت این بیماری در سن کودکی اقدام به درمان زود هنگام نکرده و بتازگی حدود سه هفته پیش و در سن 25 سالگی جراحی کرده ام و بیضه پائین آورده شد و در محل کیسه بیضه قرارگرفت .سوال بنده اینه که آیا چنین اقدامی در این سن درست بوده و در آینده مشکلی برا بیضه که پایین آورده شده پیش نمیاد؟ایا احتمال دارد این بیضه دوباره بالا برود.؟ضمنا این بیضه موقعی که بالا بوده رشد کرده ولی رشد طبیعی نداشته ایا حالا که پایین آورده شده اندازه آن تغییر میکند ؟ایا این بیضه در پایین کارایی خود را دارد؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بايد تحت نظر دكتر معالجتان باشيد در صورت بزرگ شدن وسفن شدن بايد بيضه را برداريد
-
- حدود 2سال است که دانه ای روی کیسه بیضه ام رشد کرده وبدنم خارش دارد. آیا این دانه سرطان است
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- Dorsa:
با سلام
دوست من واریکوسل گرید 3 داره.ازمایشم داد.ولی گفتن عمل نشه.به نظر شما عمل نشه یا باید حتما بشه.برای بچه دار شدن به مشکل نمیخورن؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- ضمن عرض سلام.بعرض میرساند چند وقتی است بیضه سمت چپ بالاتر از بیضه راست رفته واحساس درد دارم البته بعضی وقتها .والت بسمت چپ نیز خم شده است.البته درد گاهی خیای کم است
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد از بيضه ها
-
- باعرض سلام
دکترجان حدود 2هفته است از ناحیه زیرشکم و کشاله ران درد دارم همچنین زیر هر دو بیضه هم دردناک هستن
باتوجه به سونوگرافی انجام شده واریکوسل3.8 میلیمتری درسمت چپ نشان داده شده است
خواستم نظر حضرتعالی رو در مورد درد فعلی و راهکار درمانی جویا بشم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام باید بیایید معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- سلام و عرض خسته نباشید
آقای دکترببخشید بنده ۲۲ ساله هستم از ۱۷ سالگی دچار واریکوسل بودم اندازه بیضه سمت چبم هم طی این پنج سال کوچک تر شده ،میخواستم بدونم الان که متخصص ارولوژی میگن باید عمل کنم
از چه روش جراحی استفاده بشه بهتره ؟؟؟و آیا شکل ظاهری که الان واریکوسل مشهوده بعد از عمل هم باقی میمونه؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بیایید معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ بهترین روش درمان میکروسرجری است فیلم من را ببینید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

