اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    28 ساله هستم و حدود یکهفته هست که در ناحیه سمت راست زیر شکم و بعضا بیضه راست احساس درد خفیف میکنم و پس از معاینه شخصی بیضه توده ی گرد به قطر یک سانت که بصورت چسبیده به بالای بیضه راست هست رو حس میکنم
    لازم به ذکر هست مدت خیلی زیادی تقریبا از 20 سالگی حس میکردم این توده به همین اندازه موجود هست ولی کاملا بدون درد
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    و اینکه حدود 20 روز پیش عمل جراحی کیست مویی در قسمت ساکروم انجام دادم و این مدت بطور دائم روی شکم میخوابم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر احد دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر کرمی. 6 ماه پیش جنابعالی عمل واریکوسل دوطرفه روی بنده انجام دادین. من آزمایش قبل عمل و بعد عمل رو به ترتیب واستون میفرستم. با توجه به اینکه فعلا مجرد هستم لطفا میزان تاثیرگذاری عمل رو بگین. قبلا از عمل عالی و بدون عارضه شما کمال تشکر رو دارم. توضیح اینکه تقریبا 6 ماه بعد عمل آزمایش مجدد رو انجام دادم. به نظر شما با توجه به اینکه اهل تبریز هستم نیازه که مجددا خدمت شما برسم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من درمان اضافه اي نميخواهد
    2. تصویر کاربر احد یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر روند بهبودی رو چطور ارزیابی میکنین؟ توی تبریز یکسری داروهای تقویتی مثل Pentafil یا L-Carnitine و ایویژل رو تجویز کردن. پس با این حساب شما مصرف اینها رو صلاح نمیدونین؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خوب است باید با حوصله بروید جلو
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت بخیر ؛ قبلا یک عکس از بیضه پسرم که 8 ماله است را با سونوگرافی فرستادم خدمت شما که فرمودین با سریع عمل بشه. قرار بود بیارم خدمت شما که پسرم بد جوری طب کرد. دوشنبه این هفته خانوم من با منشی هماهنگی کردن برای سه شنبه که گفتن نمیشه باید چهارشنبه بیایین الان تهران هستیم منشی می فرمایند باید شنبه بیاین. الان هم دوباره به منشی خودم تماس گرفتم میگن فقط بزرگسال ویزیت می کنن . حالا تکلیف چیه آقای دکتر شنبه پسرم را بیارم یا خیر. مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      امروز بياييد ببينم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      تماس با ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ ساعت ٢بياييد ببينم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سردار یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4493 مشاهده پرسش
    من 26 بهمن بخاطر وجود یه توده حدود یک سانتی و اسپرماتوسل
    بیضه سمت راست را عمل کردم

    الان فکر می کنم قسمتی از بخیه باز شده و از محل باز شده بافت سفید رنگ کمی بیرون امده شاید هم خود بافته سفید شده و ترشح زرد هم داره
    خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ديدم مهم نيست
  • تصویر کاربر حامد دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام دکتر، خسته نباشید. بنده واریکوسل دارم و حدود 16 ماه از ازدواجم میگذره، حدود 7 ماه پیش برا بچه دار شدن اقدام کردیم، خانمم حامله شد ولی ماه اول سقط جنین داشت، الان دوباره میخوایم اقدام کنیم برا بچه دار شدن، خیلی میترسم که علت سقط جنین، واریکوسل من بوده باشه و دوباره این اتفاق بیفته. کمکم کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      دوباره اقدام كنيد
    2. تصویر کاربر حامد یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      یعنی سقط اولش به من مربوط نبوده دکتر؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر شکیب سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر حسین کرمی
    بنده پسری 18ساله هستم که به مدت 2ماهه احساس درد عادی در ناحیه پشت بیضه راست میکنم، پس از یک ماه که این درد در قسمت بیضه راست من بوجود اومد به یکی از دکتر های اورولوژیست شهرستانم مراجعه کردم و سونوگرافی رفتم و انواع آزمایشات رو دادم ولی گفتن که چیز خاصی نیست و خوب میشه و هیچی مثل علائم واریکوسل و غیره در عکس مشخص نبود (این آزمایشات یک ماه پیش انجام شده) و دکتر قرص های باکلوفن 10 و ترازوسین رو تجویز کردن که درنتیجه مصرف این دارو ها بهبودی صورت نگرفت، حالا که 2ماهه از این اتفاق میگذره 3الی4روزه که علاوه بر احساس درد در ناحیه پشت بیضه راست، در امتداد بیضه راست ام در ناحیه پشت ران راست احساس درد میکنم و حس میکنم که سایز بیضه راست ام کاهش پیدا کرده متاسفانه به دلیل عدم وجود امکانات کافی در شهرستان و تشخیص ضعیف دکتر های اینجا تغییری در بیماریم حاصل نشده لطفا بگید چیکار کنم آقای دکتر تا وقتی که بیام تهران و حضوری بنده رو ویزیت کنید، متشکرم🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      من در خدمتتم ولي اگر سونو ومعاينه شما نرمال است به اين درد اهميت ندهيد مهم نيست
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ و٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.من فوتبالیست بودم،حدود 6 ماه پیش در تمرین ضربه ای به کمرم وارد شد،از همون موقع درد بیضه هام شروع شدن.رفتم بیمارستان پیامبران و متخصص بهم گفت هیچی نیست،چندتا قرص بهم داد،اونارو خوردم خوب شدم.حالا یه هفته هست که یک درد خیلی خفیفی در بیضه راستم دارم که چند روز 1بار این جوری میشم.
    الان نشسته بودم که یکدفعه بیضه راستم درد شدیدی گرفت و ول کرد و بعد از چند دقیقه انگار ذوق ذوق میکرد.
    به نظر شما چه مشکلی میتونه باشه.ممنون میشم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر سونو ومعاينه خوب بوده اين دردها مهم نيستند اهميت ندهيد
  • تصویر کاربر سلام سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ، وقت به خیر و خسته نباشید؛
    بنده 41 ساله و ضایعه نخاعی هستم ، حدود یک سال است که متناوباً زیر بیضه ام ورم میکند و زخم شده و خونابه بیرون می آید؛ بعد از مدتی و با مصرف آنتی بیوتیک زخم خوب می شود ولی یک حالت گره و کیست مانندی همیشه زیر بیضه ام باقی می ماند . تا حالا چند بار و هر یکی دو ماه یک بار این حالت برایم پیش آمده ، خیلی زود به زود هم عفونت ادراری می گیرم .
    در سونوگرافی هم پروستات و بیضه ام مشکلی را نشان نمی دهد .
    چند بار هم به دکتر اورولوژی مراجعه کرده ام ولی فقط آنتی بیوتیک نوشته اند و مشکلم دوباره عود کرده است .
    لطفاً راهنمایی بفرمایید .
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد تست اروديناميك بكنيد تا علت مشخص شود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر ابراهيم سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    بنده به چندتا دكتر مراجعه كردم درمورد سوزش پوست بيضه وافتادگي بيضه سمت چپ ودرد پهلوسمت راست كه نظر دكتر ميكروب روده بزرگ ودكتر بعدي
    ورايكوسل وهركدام يك نظري دادان
    ودارو وهـيچ فايده اي نداشته خواستم بيام خدمت شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بياييد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر ....... سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    آیا دیدن هر رگی در بالای بیضه واریکوسل است؟ویا لمس کردن هر رگی در بالای بیضه واریکوسل است؟؟(درهنگام زور زدن شکم)لطفا شرح کامل دهید در غیر اینصورت جواب ندهید بهتر است.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ١-واريكوسل فقط توسط جراح با معاينه مشخص ميشود٢- شايعترين علت رگ برجسته بالاي بيضه واريكوسل ميباشد وفقط كسي بايد عمل كند كه در معاينه درجه ٣باشدو متاهل باشد و١٢ ماه اقدام به باروري كرده باشد وهمه نياز به عمل ندارند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب