اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر arvin چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید دکتر.من 23 سال سن دارم و واریکوسل گرید3 دارم وطبق آزمایش اسپرمم تعداد اسپرمام 8 تاست ونوع حرکت ضعیف است.آیا ایجادناباروری درمن وجود دارد؟؟آیا نیاز ب عمل دارم؟؟ دکتر بهم گفت عمل اختیاریست.موندم چیکارکنم ممنون میشم کمکم کنین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام باید بیایید معاینه کنم
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    با سلام سونوگرافی رفتم بیضه چپ 45 بیضه راست 42
    هیدروسیل خفیف هر دوسمت بیضه هست
    بیضه سمت راست حداکثر فطر 2میلی متر در حالت استراحت و 2.3 م م هنگام مانور والسالوا و در سمت چپ با حداکثر قطر 2.6 در حالت استراحت و 3.2 هنگام مانور السالوا هست علت مراجعه بنده ی توده بود که 5 سال پیش مراجعه کردم گفتن چیزی نیست واریکوسل گرید چند هست ایا میاز به عمل دارد سن من هم 25 سال است با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      مجردی نیاز به درمان ندارید
    2. تصویر کاربر علی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      خوب ازدواج گردم چی به هر حال یه وقت مشکل ساز نشه نگران هستم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    4. تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      زمایش اسپرم دادم و دیروز پیش دکتر اورولوژی در قزوین رفتم ازمایش رو دیدن تعداد اسپرم ۲۱ میلیون بود و جنب و جوش ضعیف هست ۳۹ درصد و دکتر گفت باید عمل کنم کارم تعمیرات در نیروگاه تقریبا سنگین و ذهنم خیلی درگیر شده که واریکوسل بیشتر نشه اقای دکتر دوست بنده عمل واریکوسل انجام داد مجرد هست گفت برا عمل عجله نکن واقعا نمیدونم چه کنم جنب و جوش پایین اسپرم نگران کرده چند وقتی ذهنم درگیر هست و بهم ریخته گه گداری سمت کشاله تیر میکشه و زود گذر نمیدونم دیگه!
    5. تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      Rapid progressive: 8.5
      Progressive: 31
      Total progressive:39.5
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      حركت كم است
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر فیض پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    میخوام واسه پسر اقدام کنم .دوتا دختر دارم که سرعت اسپرمم کم است ،سونوگرافی بیضه دادم ،دکتر گفتش باید جراحی کنی ،ایا نیاز به جراحی دارم .چه دارویی برای بهبود حرکت اسپرم مصرف کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر واريكوسل داريد بايد عمل كنيد بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر محمدرضا چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر من 6 ماه پيش عمل واريكوسل انجام دادم
    سنم حدودا ٢٢ يا٢٣ هستش
    ازمايشم رو جايي انجام ندادم ك تخصصشون همين باشه
    و در بيمارستان عمومي انجام دادم
    ب نظر شما با اين عكسي ك از ازمايشم براتون ميفرستم
    نياز ب مجدد انجام ازمايش هست
    ؟؟؟
    نياز ب رفتن پزشك دوباره هست ؟؟
    نياز ب خوردن ويتامين هستش ؟؟؟
    انشالله ك وضعيتم خوب باشه
    اگر ممكنه با وويس جواب بدين
    تشكر😊 شماره تماس مطب رو هم بدين ممنون
    ميشم

    مرسي
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خوب وقابل قبول است
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من ۱۸ سالمه از ۱۵ سالگی یه کیسه کرم مانند زیر بیضه چپم ایجاد شد . البته واریکوسل گرید بین ۲ و ۳ دارم در سمت چپ (همان سمت کیسه کرمی) . البته این رگ های کرم مانند وقتی دراز میکشم از بین میرن . و بیضه کاملا عادی و مثل بیضه راست میشه .و در حالت ایستاده وقتی کیسه بیضه شل هست با چشم میشه دیدشون خواستم بدونم این کیسه ها مرتبط با واریکوسل هستند یا بیماری دیگری هستند ؟ و میتونه در روند بلوغ مثلا درآمدن ریش و سبیل اختلالی ایجاد کند یا نه ؟ و در مراحل بلوغ درآمدن ریش و سبیل چقدر بعد از درآمدن موهای زیر ناف (بین ناف و آلت) هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام احتمال بسیار زیاد واریکوسل است تداخلی با بلوغ ندارد بیایید بلینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ ۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 394 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من 18 سالمه و واریکوسل دارم ، عکس سونوگرافیمو براتون آپلود کردم .(برای همین دیشب هستش)
    همیشه یک درد خفیف هم در ناحیه بیضه چپ دارم.
    میشه بفرمایید باید چیکار کنم ؟ عمل کنم؟؟ باید در کار های روزمره چیزی رو رعایت کنم؟
    ممنون میشم به طور جامع من رو راهنمایی کنید .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر من نرمال است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اهمیت به این درد ندهید
    3. تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      یعنی حتی تا چند سال آینده هم نیازی به عمل نیست؟
      معاینه چطور؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سلمان دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    زگیل تناسلی ايا بعد از درمان كرايو بيماري كلا دفع ميشود يا بعد از مدتي دوباره زگيل در مي آيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      چاره ای جز کرایو نیست بقیه پخش میکند لیزر وسوزاندن ممنوع است
  • تصویر کاربر مرتضی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    28 سال سن دارم و دو ماه پیش عمل واریکوسل دوطرفه سمت راست گرید 2 و سمت چپ گرید 3 شدم الان بین بیضه چپ و رانم یه بی حسی خاص و تقریبا لمس شده است همچنین یکم از بالای بیضه چپم، خیلی نگرانم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با گذر زمان بهتر میشود
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 663 مشاهده پرسش
    من در بابل به متخصص واریکوسل جناب دکتر شافی مراجعه کردم که ایشان پس از معاینات و دیدن جواب سونو و آزمایش تشخیص دادند که باید عمل کنم در صورتی که در سونو اعلام شد که اثری از واریکوسل وجود ندارد و همچنین آزمایش اسپرم در زمانی انجام شد که بیش از ده روز از آخرین نزدیکیم میگذشت. آیا آزمایش مجدد نیاز است و یا حتما باید عمل صورت پذیرد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه کنم
  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان.بنده 36سالمه مجردم ی چند وقتی هست ادرارم باریک میاد گاه. اول و آخرش قطره قطره این حالت زمانی که منی از من خارج میشود بیشتر میشه. سونو و آزمایش خون و ادرارانجام دادم همچی خوبه فقط ی کیست روی بیضه راستم هست عکس سونو وازمایش رو هم می فرستم ممنون راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام باید از نظر تنگی مجرا وقدرت پمپاژ مثانه تست ارودینامیک انجام دهید ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب