اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من متولد 807 هستم.
    حدود 3 سال پیش متوجه رگ های غیر عادی در بیضه چپم شدم. رفتم پیش آقای دکتر محسن طاهری محمودی(اورولوژیست، جراح پیوند کلیه) و ایشون گفتن واریکوسل درجه سه دارم.
    چند روز بعدش عمل کردم.
    و دکتر گفت عمل موفق بود و مرخص شدم.
    چند روزی درد داشتم و به سختی میتونستم راه برم و بالاخره همه چیز خوب شد و عادی.
    البته از همون موقع هم رگ های واریسی همچنان باقی مونده بودن و هنوزم میشد اونا رو دید.
    چند وقت بعدش رفتم پیش دکترم که دوباره وضعیت عمل و بررسی کنه. ازش پرسیدم این رگ ها هنوز هستن چرا خوب نمیشه پس ؟
    گفت که این عادیه و شاید مدت طولانی باقی بمونه ولی عمل موفق بوده و اوکیه.
    حالا سه سال از عمل میگذره ولی هنوز هم میتونم رگ های واریسی و به وضوح ببینم.
    نظر شما چیه ؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 516 مشاهده پرسش
    من رفتم دکتر بدون آزمایش بیضه هامو نگاه کرد گفت که واریکوسل دارم ممنون میشم اگه بفرماید که علایم واریکوسل چی یه من از کجا باید متوجه بشم که دارم یا ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر ....... دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام.من نوجوان هستم.واریکوسل گرید2در دو بیضه دارم.من میخواهم ورزش بدنسازی و دومیدانی را به صورت حرفه ای دنبال کنم.آیا واریکوسلم بدتر نمیشود؟؟لطفا کامل جواب دهید در غیراینصورت جواب ندهید بهتر است.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر اشکان دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 565 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    خسته نباشین
    من 29 سالم
    چهارسال پیش دکتر رفتم درمانگاه بقیت الله پیش دکتر نوربالا
    تشخیص واریکوسل خفیف دادن و گفتن نیاز به عمل نداره ولی تحت نظر باش
    الان با توجه به مشغله فرصت نداشتم دوباره برم و چهارساله گذشته
    شدتش زیاد نشده و اندازه بیضه هم تقریبا سه سانته
    بعضی اوقات تحت فشار زیاد باشه درد خفیفی میگیره و زیر سکم و بالای ران پای چپ هم بعضی وقت ها میخوابم احساس سوزش و داغ شدن نقطه ای دارم نمیدونم بهش ربطی داره یا نه
    مقداری روش سنتی روغن زیتون استفاده کردم روی بیضه تورم رگ رو کم کرد اما رگ هنوز تورم داره بعضی اوقات قابل دیده ولی بعضی اوقات تا دست نزنم رگ متورم شده رو حس نمیکنم
    نیاز هست بیام آزمایش اسپرم بدم یا سونو گرافی دوباره؟ تصمیم به ازدواج دارم نمیدونم اگه مشکلی هست زودتر بیام برا درمان بهتره یا صبر کنم؟
    تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر اشکان یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      هتوز جوابی نکرفتم جناب دکتر
      خواستم اینم اضافه کنم با فرض داشتن روده تحریک پذیر و فعالیت زیاد رانندگی با عمل کردن احتمال بازگشت بیماری هم می باشد یا نه؟
    2. تصویر کاربر اشکان دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      جالبه چهار روز رفت هنوز پاسخ ندادن
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    4. تصویر کاربر اشکان دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر جان سلام
      ممنون برا جواب
      من امروز یه سونو داشتم رفتم دادم جالب اینه میگه اصلا واریس نداری ولی من یک رگ که حالت تاب یا کرم مانند داشته باشه بعضی اوقات حی میکنم و میبینم ولی بعضی اوقات اصلا نیست و تو سونو پنج سال پیش هم زده بود واریس خفیف اما اونو پیدا نکردم
      جواب امروز رو براتون میفرستم
      به نظرتون نیاز به آزمایش دوباره داره یا اوکی هست ؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      خبر خوبی است درمان نمیخواهد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2798 مشاهده پرسش
    در حدود یکماه از عمل واریکوسل دو طرفه من گذشته، رگهای کلفت همچنان در بیضه چپ مشاهده میشه. گرید سه داشتم در سمت چپ و دو در راست. باقی ماندن رگها طبیعی است یا به پزشک مراجعه کنم. چون پزشک من گفته بود این رگها از بین میرن ولی تغییری مشاهده نمیکنم. با تشکر
    1. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      کسی نیت اینجا جواب بده؟؟؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ازاد یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من رفتم سونو گرافی تو بیصه چپ واریکسول به اندازه 34در حالت ایستاده نشون داده ودر بیصه سنگهای خیلی ریز دیده شده میخواستم‌بدونم‌سنگهای ریز مشکل ساز هستن وواریکسول نیاز به عمل داره؟ازمایش اسپرم همه چی خوب بود فقط جهش اسپرم کمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    باسلام
    دکتر من چند سالی میشه ک یدونه لکه قهوی ای سوخته تقریبا روی پوست بیضیم بود توجه نمیکردم بهش تا امروز ک بیضهامو نگاه کردم دیدم سه تا لکه دیگه همرنگ اون البته دوتاش رنگ قهوه ای بود نه قهوه ای سوخته اضافه شده
    خواهش میکنم یه راهنمایی بمن کنید چیکار کنم
    واگه نیاز ب رجوع پزشک داره کجا باید برم ممنون میشم اگه جوابمو بدید واقعا از نظر روحی ریختم بهم
    ضمنا دکتر عزیز من دوسالیم هست ک پوست کمرم هم لکه های سفید انداخته ک البته الان دارن خوب میشن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر من مهم نيست
  • تصویر کاربر حجت یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده 33 سال سن دارم..سه سال پیش واریکوسل گرید 3 را با روش میکروسرجری عمل کردم..
    مجددا پس از گذشت سه سال واریکوسل گرید 3 سمت چپ دارم..و امروزه 6ماهه که ازدواج کردم..آزمایش semen دادم و تعداد و کیفیت اسپرمم پایین هست..
    چه باید کرد؟ چی دستور میفرمایید...فرق مابین لاپراسکوپی و میکرو چی هست..و هزینش چقدره و کجا باید بیام..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام يك بار عمل كافي است عمل جديد نميخواهد
  • تصویر کاربر آرش یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    با سلام
    کیسه بیضه بنده دراکثر مواقع جمع میشود و بیضه ها محو میشن و داخل میرن‌. شاید 65 درصد مواقع اینطور باشند.درهنگام سکس هم جمع میشود و بیضه ها محو میشن. اما در بعضی مواقع حالت نرمان دارن و کیسه بیضه ها نرم و اویزان هستن و بیضه ها درجای خود قرار دارن. راه درمان وجود دارد؟ من 27 سال سن دارم و از زمان بلوغ تا الان هم همین مشکل را دارم. یک بار هم دکتر اورولوژی رفتم بررسی کرد و گفت مشکلی نیست و کیسه بیضه شما یک مقدار کوچیکه .
    اما واقعا گاهی مواقع کاملا نرماله و اصلا کوچیک نیست
    1. تصویر کاربر آرش پنجشنبه ۱۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر جوابی نگرفتم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اين مسلءله مهمي نيستدرمان نميخواهد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدهادی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    با سلام خسته نباشید خدمت اقای دکتر کرمی، سوالی ک داشتم راجبه بیضه نزول نکرده ام است من از بچگی تک بیضه بودم و بیضه سمت چپم نرول نکرده بود و با پرس و جو باید تا قبل ۲ سال ب عمل میکردم و بیضه رو ب جای خودش بر میگردوندن ولی متاسفانه من در ۱۸ سالگی اقدام ب عمل کردم ب بیضه ام ب گفته ی دکترا های بیمارستان امام خمینی تهران در داخل شکمم از بین رفته بود و از بدنم بیضه چپم خارج شد و الان یک ماهی است ک عمل کردم و بدنم ب شدت خارش پیدا میکنه و اینوخواستم بپرسم از اقای دکتر با این وضع تک بیضه بودنم و عوارضی ک دارم میتونم از خدمت سربازی معاف شوم یا نه؟ و یا راهی برای معاف شدن است؟ لطفا هر چ زود تر ب سوالم جواب داده شود خیلی ممنون از اقای دکتر کرمی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب