اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر اریا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    وجود برامدگی‌بروی بیضه فرزندم که باعث نگرانی انجانب شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر Pouria پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 579 مشاهده پرسش
    درود و خداقوت
    ببخشيد دكتر من شنبه هفته گذشته عمل واريكوسل سمت چپ داشتم
    دكتر داروهايي برام تجويز كردن كه طول ٣ ماه قبل از آزمايش مصرف كنم
    ١٢ تا آمپول
    تاموكسيفن ٢٠
    فوليك اسيد ١
    ويتامين ث ٢5٠
    فكر ميكنم مصرف دارو ها باعث يبوست شده
    ميخواستم ببينم واقعا يبوست به خاطر مصرف اين داروهاس؟
    در صورت مثبت بودن جواب قطع دارو ها مشكلي نداره؟
    ٢١ سالمه مجرد.
    آزمايش اسپرم قبل از عمل رو هم براتون فرستادم
    1. تصویر کاربر Pouria دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ?!
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر Pouria چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون
      بيشتر به اين علت پرسيدم چون الان بعد از عمل از زور زدن ترس دارم كه باعث عود يا حتي ايجاد واريكوسل سمت راست بشه
      دارو ها هم باعث يبوست شده
      پس مشكلي نيست تا آزمايش دارو هارو قطع كنم
    4. تصویر کاربر Pouria چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بعد اينكه الان با گذشت ٢ هفته از عمل من هنوز درد دارم مثل قبل از عمل،طبيعيه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      نگران بیخودی هستید درد طلیعی است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقای دکتر
    بنده ۳سالی هست بیضه سمت چپم گاه گداری حالت مور مور درد خفیف.هنگام نزدیکی خیلی کوچیک میشه میره بالانسبت به بغلیش.هنگام ادرارم تعلل کنم یوقت بیضهام خودشونو میخان بکشن تو شکم.تیر میکشن.درد بیضه چپم حالتش مثل فشار داده شدن بین نوکای انگشتان میباشد.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافی کنید از بیضه بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر ریباز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من چند روزیه دچار مشکلی شدم ۱۵ سال دارم دو روزه وقتی راه میرم کنار بیضه هام درد میکرد فکر کردم سوخته مشکلی نیست ولی امروز که نگاه کردم دیدم یه چیزی شبیه قارچه نمیدونم چیه تو تصاویری که واستون فرستادم مشخصه درد زیاد نداره سوزشم هم باید بگم ۱۰ درصد داره ولی وقتی بهش دست میزنم درد داره،لطفا کمکم کنید و زود جوابم رو بدید که مشکلم جدیه یا نه و باید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر ابوذر جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    با سلام عرض ادب و احترام خدمت دکتر کرمی

    بنده حقیر 5 سال است ازدواج کردم و بخاطر بچه دار نشدن به شدت تحت فشارم و مدتی است که متوجه شدم واریکوسل دارم...

    🙏آقای دکتر دردمندانه از شما خواهش میکنم که بهم کمک کنید قسم می خورم که تا آخر عمر مدیونتان باشم.

    ✅فیلم هایی از عمل هایتان دیدم ...
    اما نسبت به فیلم های موجود احساس میکنم رگهای بیضه ی چپم که باد کردند خیلی بیشتر و زیادتر هستند...

    ❇️ اضافی این رگ ها بریده می شود؟

    ❇️ وقتی رگها را از یک جا قطع کنید آیا خونی که توی اون رگ ها باقی میمونه در کار بیضه اختلال ایجاد نمیکنه یا اصلا بعد از عمل خارج میشه؟

    ❇️ طبق گفته دکتر اینجا که بنده رو معاینه کرد گفت حجم بیضه چپ کم شده (کوچیک شده) و واریکوسل نوع 3 دارم ...
    آقای دکتر احتمال داره بچه دار نشم ؟!

    با سپاس ارادتمند شما ابوذر مرادی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب این سوالات نیازمند معاینه وحضور است
    2. تصویر کاربر ابوذر چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام مجدد.
      هزینه عمل میکروسرجی چقدر است؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بر اساس تعرفه وزارت بهداشت میباشد
    4. تصویر کاربر ابوذر پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      خب هزینش تقریبا چقد میشه ؟
      میخوام اگه در توانم باشه بیام خدمتتون
      ممنونم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بعد تز عید من در خدمتتان هستم
    6. تصویر کاربر ابوذر جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اصلا اون جوابی که بنده دنبالش بودم دریافت نکردم !!!

      متاسفانه دکتر ها تو ایران پولکی هستن و نه خدا رو میشناسن نه معلومه دینشون چیه !!!
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      شماره کارت بدهید ۱۰ تومان واریز شود ادم بیخودی قدر ناشناس توهین نکن شما لیاقت خدمتگزاری ندارید
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      من میخواستم کمکت کنم
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر سعید یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام دکتر بنده قبلا سوال زیر رو پرسیده بودم و الان رفتم پیش دکتر و آزمایش برام نوشت،جواب آزمایشها رو گرفتم و هنوز پیش دکتر نبردم و گفتم اول واسه شما بفرستم که نظرتون رو بدونم.
    سوال که قبلا ازتون پرسیدم👇
    دکتر من دیگه مطمئن شدم که واریکوسل دارم چون خیلی زیر مثانم تیر میکشه و احساس میکنم بیضه هام کوچیکتر شده،من اهوازم میخاستم بدونم امکانش هست بیام تهران پیش شما عمل کنم؟بعد از عمل نیاز نیست دوباره برای چکاپ پیشتون بیام؟
    اگر که نیازه بعد عمل چند بار بیام تهران واسه ویزیت پس لطفا یه دکتر توی اهواز اگه میشناسید و کارشو قبول دارید بهم معرفی کنید.
    در ضمن تقریبا 2ماه هست که وقتی خونه هستم مخصوصا شبها زود به زود مثانم درد میگیره و باید برم ادرار کنم ولی تا میام بیرون بعد 10 دقیقه دوباره باید برم ادرار کنم،این مشکل ربطی به واریکوسل نداره؟ جواب آزمایشهای من که تازه گرفتم👇
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر سعید یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام دکتر ممنون از جوابتون ولی پس اینکه الان واریکوسل دارم و بعضی مواقع پشت مثانه و بالای بیضم دردم میگیره(تیر میکشه) نیاز به عمل نداره،چون هفته ای چند بار دردم میگیره،و اینکه ممکنه واریکوسل من فعلا روی اسپرم اثر بدی نزاشته و چند ماه دیگه اثر خودش رو بزاره؟چون من آخر سال بعد قصد بچه دار شدن دارم و نگرانم تا اونموقع اثر بدی روی اسپرم بزاره.
      با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      نگران نباشيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر یونس سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    Yones Si:
    سلام اقای دکتر انشالله سلامت باشین اقای دکتر من بیست سالمه ده روزه دیگه عازم خدمت سربازی هستم حدود بیست روزه بیضه و بالا بیضه سمت چپم درد دارم دردش کم و زیاد میشه یه مدت دردش کم شد ولش کردم ولی درد سراغم امده یه بار دیگه تا این که رفتم سنوگرافی دادم گفت کلیه هات سالمن فقط یه سنگ از کلیه سمت چپت حرکت کرده در حال افتادنه گفت بیضه سمت راستت سالم ولی بیضه سمت چپت یخورده واریکوسل داره خفیفه گفت ولی احتمال زیاد درد که به بیضه و بالا بیضه متقل شده درد سنگه نه واریکوسل اقای دکتر بگید چکار کنم ده روز دیگه عازمم برا سنگ چیکار کنم درد مال سنگه؟برا واریکوسل چیکار کنم؟؟؟سربازی ضرر داره برم نرم چیکار کنم درد از سنگه از واریکوسله مو ندم اقای دکتر کمک کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر ارمین یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    سلام جناب من یه 2 یا 3 سالی هست بیضه سمت راستم بزرگ تر از اون یکیه و احتمال میدم ک سرطان بیضه داشته باشم اما تو این چند سال ن دردی داشته ن چیزی فقط بزرگی یه بار هم به شما تو این ربات سوال کردم گفتید ک برای اینکه مطمئن شم برم سونوگرافی . حالا میخاستم یه سوال دیگ کنم لطفا بهم بگید . مهمه ک بروم یا نروم ؟ اگه نروم چی میشه ؟ اتفاقی میوفته ؟ و اینکه هزینه سونوگرافی چنده ؟؟ قیمت عمل چه قدره ؟؟ میشه اصن عمل نکرد ؟ اتفاقی میوفته ؟ میشه جاش بیضه مصنوعی گذاشت ،؟؟ لطفا بگید

    لطفا بگید مرسی در ضمن اگه لازمه بدونید سن من 17 هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر رحیم سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    راه حلی برای درمان کوچکی بیضه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      راهي ندارد
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر،نتیجه سونوگرافی واریکوسل من بدین شرح است:وریدهای شبکه وریدی در سمت چپ دیامتر 23 میلی متر و در طرف راست دیامتر 17 میلی متر دارند،با انجام مانور والسالوا ،اتساع وریدهای مذکور در طرف چپ تا 28 میلی متر و در طرف راست تا 22 میلی متر افزایش می یابند-با این اوصاف،آیا واریکوسل هر دو طرف دارم یا فقط طرف چپ؟واریکوسل من خفیف هست یا شدید؟ممنون میشم اگه کامل جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر من ایلام هستم نمی تونم بیام پیش شما،فقط با توجه به اندازه ها اگه میشه بگید که واریکوسل سمت راست هم دارم یا نه؟شدید یا خفیف؟خیالم رو راحت کنید-رفتم پیش دکتر،یکی گفت:شدیده،یکی گفت:خفیف،نظر شما چیه؟ممنون میشم کمکم کنید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      برويد دكتر ارولوگ شهر خودتان
    4. تصویر کاربر امیر دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      به جای یکی پیش دوتا رفتم،یکی گفت شدیده،یکی گفت:خفیف،گیجم کردند
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      من در خدمتم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب