لیست پرسشها (11,602 پرسش)
اریا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
وجود برامدگیبروی بیضه فرزندم که باعث نگرانی انجانب شده- درود و خداقوت
ببخشيد دكتر من شنبه هفته گذشته عمل واريكوسل سمت چپ داشتم
دكتر داروهايي برام تجويز كردن كه طول ٣ ماه قبل از آزمايش مصرف كنم
١٢ تا آمپول
تاموكسيفن ٢٠
فوليك اسيد ١
ويتامين ث ٢5٠
فكر ميكنم مصرف دارو ها باعث يبوست شده
ميخواستم ببينم واقعا يبوست به خاطر مصرف اين داروهاس؟
در صورت مثبت بودن جواب قطع دارو ها مشكلي نداره؟
٢١ سالمه مجرد.
آزمايش اسپرم قبل از عمل رو هم براتون فرستادم-
Pouria دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
?! - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام خدمت آقای دکتر
بنده ۳سالی هست بیضه سمت چپم گاه گداری حالت مور مور درد خفیف.هنگام نزدیکی خیلی کوچیک میشه میره بالانسبت به بغلیش.هنگام ادرارم تعلل کنم یوقت بیضهام خودشونو میخان بکشن تو شکم.تیر میکشن.درد بیضه چپم حالتش مثل فشار داده شدن بین نوکای انگشتان میباشد.
باتشکر-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافی کنید از بیضه بفرستید ببینم
-
- سلام ببخشید من چند روزیه دچار مشکلی شدم ۱۵ سال دارم دو روزه وقتی راه میرم کنار بیضه هام درد میکرد فکر کردم سوخته مشکلی نیست ولی امروز که نگاه کردم دیدم یه چیزی شبیه قارچه نمیدونم چیه تو تصاویری که واستون فرستادم مشخصه درد زیاد نداره سوزشم هم باید بگم ۱۰ درصد داره ولی وقتی بهش دست میزنم درد داره،لطفا کمکم کنید و زود جوابم رو بدید که مشکلم جدیه یا نه و باید چیکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- با سلام عرض ادب و احترام خدمت دکتر کرمی
بنده حقیر 5 سال است ازدواج کردم و بخاطر بچه دار نشدن به شدت تحت فشارم و مدتی است که متوجه شدم واریکوسل دارم...
🙏آقای دکتر دردمندانه از شما خواهش میکنم که بهم کمک کنید قسم می خورم که تا آخر عمر مدیونتان باشم.
✅فیلم هایی از عمل هایتان دیدم ...
اما نسبت به فیلم های موجود احساس میکنم رگهای بیضه ی چپم که باد کردند خیلی بیشتر و زیادتر هستند...
❇️ اضافی این رگ ها بریده می شود؟
❇️ وقتی رگها را از یک جا قطع کنید آیا خونی که توی اون رگ ها باقی میمونه در کار بیضه اختلال ایجاد نمیکنه یا اصلا بعد از عمل خارج میشه؟
❇️ طبق گفته دکتر اینجا که بنده رو معاینه کرد گفت حجم بیضه چپ کم شده (کوچیک شده) و واریکوسل نوع 3 دارم ...
آقای دکتر احتمال داره بچه دار نشم ؟!
با سپاس ارادتمند شما ابوذر مرادی-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
جواب این سوالات نیازمند معاینه وحضور است - نمایش سایر 7 پاسخ
-
- سلام دکتر بنده قبلا سوال زیر رو پرسیده بودم و الان رفتم پیش دکتر و آزمایش برام نوشت،جواب آزمایشها رو گرفتم و هنوز پیش دکتر نبردم و گفتم اول واسه شما بفرستم که نظرتون رو بدونم.
سوال که قبلا ازتون پرسیدم👇
دکتر من دیگه مطمئن شدم که واریکوسل دارم چون خیلی زیر مثانم تیر میکشه و احساس میکنم بیضه هام کوچیکتر شده،من اهوازم میخاستم بدونم امکانش هست بیام تهران پیش شما عمل کنم؟بعد از عمل نیاز نیست دوباره برای چکاپ پیشتون بیام؟
اگر که نیازه بعد عمل چند بار بیام تهران واسه ویزیت پس لطفا یه دکتر توی اهواز اگه میشناسید و کارشو قبول دارید بهم معرفی کنید.
در ضمن تقریبا 2ماه هست که وقتی خونه هستم مخصوصا شبها زود به زود مثانم درد میگیره و باید برم ادرار کنم ولی تا میام بیرون بعد 10 دقیقه دوباره باید برم ادرار کنم،این مشکل ربطی به واریکوسل نداره؟ جواب آزمایشهای من که تازه گرفتم👇-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- Yones Si:
سلام اقای دکتر انشالله سلامت باشین اقای دکتر من بیست سالمه ده روزه دیگه عازم خدمت سربازی هستم حدود بیست روزه بیضه و بالا بیضه سمت چپم درد دارم دردش کم و زیاد میشه یه مدت دردش کم شد ولش کردم ولی درد سراغم امده یه بار دیگه تا این که رفتم سنوگرافی دادم گفت کلیه هات سالمن فقط یه سنگ از کلیه سمت چپت حرکت کرده در حال افتادنه گفت بیضه سمت راستت سالم ولی بیضه سمت چپت یخورده واریکوسل داره خفیفه گفت ولی احتمال زیاد درد که به بیضه و بالا بیضه متقل شده درد سنگه نه واریکوسل اقای دکتر بگید چکار کنم ده روز دیگه عازمم برا سنگ چیکار کنم درد مال سنگه؟برا واریکوسل چیکار کنم؟؟؟سربازی ضرر داره برم نرم چیکار کنم درد از سنگه از واریکوسله مو ندم اقای دکتر کمک کنید - سلام جناب من یه 2 یا 3 سالی هست بیضه سمت راستم بزرگ تر از اون یکیه و احتمال میدم ک سرطان بیضه داشته باشم اما تو این چند سال ن دردی داشته ن چیزی فقط بزرگی یه بار هم به شما تو این ربات سوال کردم گفتید ک برای اینکه مطمئن شم برم سونوگرافی . حالا میخاستم یه سوال دیگ کنم لطفا بهم بگید . مهمه ک بروم یا نروم ؟ اگه نروم چی میشه ؟ اتفاقی میوفته ؟ و اینکه هزینه سونوگرافی چنده ؟؟ قیمت عمل چه قدره ؟؟ میشه اصن عمل نکرد ؟ اتفاقی میوفته ؟ میشه جاش بیضه مصنوعی گذاشت ،؟؟ لطفا بگید
لطفا بگید مرسی در ضمن اگه لازمه بدونید سن من 17 هست - راه حلی برای درمان کوچکی بیضه
- سلام آقای دکتر،نتیجه سونوگرافی واریکوسل من بدین شرح است:وریدهای شبکه وریدی در سمت چپ دیامتر 23 میلی متر و در طرف راست دیامتر 17 میلی متر دارند،با انجام مانور والسالوا ،اتساع وریدهای مذکور در طرف چپ تا 28 میلی متر و در طرف راست تا 22 میلی متر افزایش می یابند-با این اوصاف،آیا واریکوسل هر دو طرف دارم یا فقط طرف چپ؟واریکوسل من خفیف هست یا شدید؟ممنون میشم اگه کامل جواب بدید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

