لیست پرسشها (11,602 پرسش)
علی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید
من ۲۳ سال سن دارم مجرد هستم برج یک امسال که تقریبا ۱۰ ماه پیش میشه عمل واریکسل گرید ۳ انجام دادم قبل از عمل اندازه بیضه چیم بزرگتر از بیضه راستم بود تو نتیجه سونوگرافی ولی الان ک دوباره سونو انجام دادم بیضه چپم کوچک تر شده جوری که با دستم هم قابل تشخیص هست...سوال بنده این است ک آیا این کوچک شدن ادامه دارد و همین جور بیضه چپم کوچک تر میشود؟یا همین اندازه متوقف شده؟
سوال دومم اینکه آیا کوچکی بیضه چپ تاثیری روی بارداری دارد؟چون مدتی هست متوجه کاهش حجم اسپرمم شده ام این کاهش حجم با کوچکی بیضه ارتباطی دارد؟؟
ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بامدارك بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- سلام خدمت دكتر بزرگوار
دكتر من ٢٢سالمه
تقريبا 6سال پيش عمل واريكوسل انجام دادم ولي خوب نشدم،يه سال بعدش به دكترم مراجعه كردم فرمودن عملت عود كرده باز بايد عمل شين ولي پيگيرش نشدم بعد چن سال كه ميشه شيش ماه قبل يه دكتر ديگه عمل كرد دوماه بعد عمل چن بار سكس داشتم بعد اين جريان بيضه چپم بزرگ شد باز به دكترم مراجعه كردم سونوگرافي واينا گف عفونت اپيديدم دارم خلاصه سه ماه سه دوره دارو نوشت ولي هيچ فرقي نكرد(نه اندازش نه دردش)
آخر يه داپلر دادم جوابش باز عود واريكوسل و عفونت بود
ولي دكترم گف هيچ مشكلي ندارم چيزه خاصي نيس
الان سوالم ازتون اينه؛اينكه دكترم ميگه سالمم پس چرا باز درد دارم چرا اندازه بيضم فرق نكرده؟!
عكساي آزمايشامو براتون فرستادم لطفا ببينين يه راهنمايي بكنين ممنون-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سلام از نظر من يك عمل كافي است وعود كه سونو گقته درست نميبتشد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام .من چندین روز هست که بیضه سمت راستم درد دارم و در کل بیضه راستم بزرگتره از بیضه چپم. و داخل بیضه چپ چندتا چیز به اندازه عدس یا کوچکتر وجود داره که دکتر گفت کیست هستن و اکثر مردها اینجور هستن این ذرات کیست رو دارن هیچ مشکلی هم نداره. الان فقط بیضه راستم درد دارم و بعضی وقتا دردش میزنه به شکم. و میخواستم بدونم چرا بیضه راست از بیضه چپ بزرگتره. مرسی
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد لبينم
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید. ببخشید بیضه چپ من کمی کوچکتر از راست. وبیضه چپ کمی بالاتر از راست وایمیسته درحالت عادی. و بنده به دکتر مراجعه کردم و بعد برسی سونوگرافی هم انجام دادم و گفتند فشار بده. و برسی ها و سونوگرافی واریکوسل رو نشون نداد. ولی وقتی تو دستشویی زور میزنم احساس کلفتی رگ بیضه چپ رو دارم به نظر شما این مسله عادیه؟ جای نگرانی داره؟ من 22 ساله و مجرد
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
باید بیایید معاینه کنم02171062300 - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- من هر دوبیضه هام بالاست و در حدود 10 سانتیمتر بالاتر از آلتم.
الان سی سالمه و مجردم
اما در کودکی احساس میکنم ک بیضه ها هی ب کیسه میرفت و برمیگشت اما چون واسه خیلی وقت پیش بود دقیقا یادم نیس.
خواستم بدونم با این وضعیت راهکار چیست و آیا امکان بچه دار شدن برای من مثل بقیه وجود دارد یا اصلا امکانش وجود ندارد؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
سریعا بیایید ببینم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
آقای دکتر بعد از عمل واریکوسل به روش لاپاراسکوپی با معاینه ی فرد میتوان فهمید فرد واریکوسل داشته است؟!
بعداز عمل واریکوسل محدودیتی برای فرد پیش می آید؟(من شنیدم فرد نمیتونه زیاد بدود و بایستد.)
برای استخدامی ارتش میخواستم بدونم
ممنون.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
باید معاینه شوید۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- با عرض سلام بنده ب مدت 2هفته بغل بیضه هام درد میکرد ب نظر خودم واریکوسل دارم رفتم سونو دادم جوابش هیچ مشکلی نبود در بیضه هام ولی رفتم متخصص گفت ک در بیضه چپم واریس خفیف دارم از مایش اسپرم هم دادم ک براتون میفرستم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
ازمایش خوب است - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام دکترگفتین سونوکنم بفرسم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
واریکوسل خفیف است درمان نمیخواهد
-
- سلام دکترگفتین برای درد بیضه هام سونوگرافی بفرسم الان عکسشومیفرسم خدمتتون
- سلام خدمت دکتر عزیز،بیضه سمت چپ من نمیدونم مادر زادی نداشته ام یا در بچگی اتفاقی افتاده ،ولی احساس میکنم دوران بچگی وجود داشته،چیزی از ضربه خاصی یادم نمیاد ،الان مشکلی که دارم ،اینه که اگه چیز سنگینی بردارم،یا بارفیک برم سمت چپ دلم درد میگیره،و اینکه واسه بچه دار شدن مشکل بوجود نمیاد بدون بیضه چپ،و چه کاری باید انجام بدم ،من بنا بر اخلاق خاصی که داشتم احساس خجالتی میکشیدم این موضوع ر مطرح کنم با والدینم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
شما از نظر من کاملا سالمید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

