اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من ۲۳ سال سن دارم مجرد هستم برج یک امسال که تقریبا ۱۰ ماه پیش میشه عمل واریکسل گرید ۳ انجام دادم قبل از عمل اندازه بیضه چیم بزرگتر از بیضه راستم بود تو نتیجه سونوگرافی ولی الان ک دوباره سونو انجام دادم بیضه چپم کوچک تر شده جوری که با دستم هم قابل تشخیص هست...سوال بنده این است ک آیا این کوچک شدن ادامه دارد و همین جور بیضه چپم کوچک تر میشود؟یا همین اندازه متوقف شده؟
    سوال دومم اینکه آیا کوچکی بیضه چپ تاثیری روی بارداری دارد؟چون مدتی هست متوجه کاهش حجم اسپرمم شده ام این کاهش حجم با کوچکی بیضه ارتباطی دارد؟؟
    ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بامدارك بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر بهنام چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 571 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دكتر بزرگوار
    دكتر من ٢٢سالمه
    تقريبا 6سال پيش عمل واريكوسل انجام دادم ولي خوب نشدم،يه سال بعدش به دكترم مراجعه كردم فرمودن عملت عود كرده باز بايد عمل شين ولي پيگيرش نشدم بعد چن سال كه ميشه شيش ماه قبل يه دكتر ديگه عمل كرد دوماه بعد عمل چن بار سكس داشتم بعد اين جريان بيضه چپم بزرگ شد باز به دكترم مراجعه كردم سونوگرافي واينا گف عفونت اپيديدم دارم خلاصه سه ماه سه دوره دارو نوشت ولي هيچ فرقي نكرد(نه اندازش نه دردش)
    آخر يه داپلر دادم جوابش باز عود واريكوسل و عفونت بود
    ولي دكترم گف هيچ مشكلي ندارم چيزه خاصي نيس
    الان سوالم ازتون اينه؛اينكه دكترم ميگه سالمم پس چرا باز درد دارم چرا اندازه بيضم فرق نكرده؟!
    عكساي آزمايشامو براتون فرستادم لطفا ببينين يه راهنمايي بكنين ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام از نظر من يك عمل كافي است وعود كه سونو گقته درست نميبتشد
    2. تصویر کاربر بهنام چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر راجب به عفونت اپيديدميت هيچ جوابي ندادين
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ایتراحت وانتی بیوتیک کافی است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر Mz سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام .من چندین روز هست که بیضه سمت راستم درد دارم و در کل بیضه راستم بزرگتره از بیضه چپم. و داخل بیضه چپ چندتا چیز به اندازه عدس یا کوچکتر وجود داره که دکتر گفت کیست هستن و اکثر مردها اینجور هستن این ذرات کیست رو دارن هیچ مشکلی هم نداره. الان فقط بیضه راستم درد دارم و بعضی وقتا دردش میزنه به شکم. و میخواستم بدونم چرا بیضه راست از بیضه چپ بزرگتره. مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد لبينم
  • تصویر کاربر پویا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید. ببخشید بیضه چپ من کمی کوچکتر از راست. وبیضه چپ کمی بالاتر از راست وایمیسته درحالت عادی. و بنده به دکتر مراجعه کردم و بعد برسی سونوگرافی هم انجام دادم و گفتند فشار بده. و برسی ها و سونوگرافی واریکوسل رو نشون نداد. ولی وقتی تو دستشویی زور میزنم احساس کلفتی رگ بیضه چپ رو دارم به نظر شما این مسله عادیه؟ جای نگرانی داره؟ من 22 ساله و مجرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم02171062300
    2. تصویر کاربر پویا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر ما هزینه کردیم لطفا جوابی ارسال بفرمایید من شهرستان هستم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر در سونوگرافي مشكلي بيضه ندارد پس جاي نگراني نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر امین یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    من هر دوبیضه هام بالاست و در حدود 10 سانتیمتر بالاتر از آلتم.
    الان سی سالمه و مجردم
    اما در کودکی احساس میکنم ک بیضه ها هی ب کیسه میرفت و برمیگشت اما چون واسه خیلی وقت پیش بود دقیقا یادم نیس.
    خواستم بدونم با این وضعیت راهکار چیست و آیا امکان بچه دار شدن برای من مثل بقیه وجود دارد یا اصلا امکانش وجود ندارد؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سریعا بیایید ببینم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
    2. تصویر کاربر امین جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید آقای دکتر آخه من‌ شرایطم طوری که تا یک مدت نمیتونم‌ بیام مطب.
      توضیحاتو میدم لااقل ی نظر کلی بدید تا بعدا بیام خدمتتون
      من وقتی با دست و کمی زور تلاش میکنم بیضه ام تا نزدیکی کیسه میاد(البته بیضه چپم کمتر کمتر میاد)اما هم درد میگیره هم سریع برمیگرده بالا
      قشنگ زیر پوستم زیر شکمم حسشون میکنم.
      از شما خواهش میکنم لااقل درمورد بچه دار شدن و ... ی نظر کلی بدید تا بعدا اولین فرصت ممکنه خدمتتون حضور پیدا کنم.با تشکر از شما
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با معاینه مشخص میشود ۲-بچه دار شدن با ازمایش اسپرم مشخص میشود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حمیدرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر بعد از عمل واریکوسل به روش لاپاراسکوپی با معاینه ی فرد میتوان فهمید فرد واریکوسل داشته است؟!
    بعداز عمل واریکوسل محدودیتی برای فرد پیش می آید؟(من شنیدم فرد نمیتونه زیاد بدود و بایستد.)
    برای استخدامی ارتش میخواستم بدونم
    ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      باید معاینه شوید۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
    2. تصویر کاربر حمیدرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      متاسفانه من تهران نیستم همدانم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      من در خدمتم
    4. تصویر کاربر حمیدرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ۱۰ تومن گرفتی بگی بیا مطب؟؟؟!!من همدان دو بار رفتم دکتر واریکوسلم مشهوده ولریکوشل گرید ۳ دارم.
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بیایید عمل کنم یا برو عمل کنید راه سوم چیست عمل از راه دور؟
    6. تصویر کاربر حمیدرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      منم نگفتم عمل نمیکنم یا از راه دور عمل کنید.
      میگم بعد از عمل اگر معاینه بشم توسط پزشک های ارتش متوجه میشن واریکوسل داشتم؟
      اون رگ واریسی از بین میره؟
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      از بین نمیرود وگشاد تر میشود ولی معلوم است که عمل کردهاید
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    با عرض سلام بنده ب مدت 2هفته بغل بیضه هام درد میکرد ب نظر خودم واریکوسل دارم رفتم سونو دادم جوابش هیچ مشکلی نبود در بیضه هام ولی رفتم متخصص گفت ک در بیضه چپم واریس خفیف دارم از مایش اسپرم هم دادم ک براتون میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایش خوب است
    2. تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      نیازی ب جراحی نیست؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      نه
    4. تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید واسه این دردم چیکار باید بکنم؟ ایا قرصی هست ک شما بی زحمت بگین من تهیه کنم؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      فقط بیخیالی درمانش است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر فردین جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام دکترگفتین سونوکنم بفرسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      واریکوسل خفیف است درمان نمیخواهد
  • تصویر کاربر فردین جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام دکترگفتین برای درد بیضه هام سونوگرافی بفرسم الان عکسشومیفرسم خدمتتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بفرستید
  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 362 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر عزیز،بیضه سمت چپ من نمیدونم مادر زادی نداشته ام یا در بچگی اتفاقی افتاده ،ولی احساس میکنم دوران بچگی وجود داشته،چیزی از ضربه خاصی یادم نمیاد ،الان مشکلی که دارم ،اینه که اگه چیز سنگینی بردارم،یا بارفیک برم سمت چپ دلم درد میگیره،و اینکه واسه بچه دار شدن مشکل بوجود نمیاد بدون بیضه چپ،و چه کاری باید انجام بدم ،من بنا بر اخلاق خاصی که داشتم احساس خجالتی میکشیدم این موضوع ر مطرح کنم با والدینم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      شما از نظر من کاملا سالمید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب