اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ن جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
    سلام من مشکلم آتروفی بیضه هست چند روز پیش آزمایش اسپرم دادم اسپرم ام صفر بود
    1. تصویر کاربر ن چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير بايد از بيضه نمونه برداري كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    باعرض سلام
    پسری مجرد و شانزده ساله هستم که در سونوگرافی بیضه متوجه شدم که دارای واریکوسل گرید یک در بیضه راست و واریکوسل گرید سه در بیضه چپ میباشم‌.
    باتوجه به اینکه اینجانب دردی در بیضه دارا نیستم و مجرد میباشم؛ ایا نیاز به جراحی دارم؟
    درصورتی که جواب منفی است٬ایا این مشکل حادتر نخواهد شد و یا مشکلی برایم ایجاد نمیکند؟
    باتشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير نياز به عمل با معاينه مشخص ميشود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    سلام. من دیروز طی آزمایش فهمیدم که واریس بیضه در سمت چپ دارم. 37 سالمه. متاهل. دکتر کیوان آقا محمد پور گفتن که باید هفته بعد عمل کنم از طریف شکاف در شکم و با کمک میکروسکوپی البته قبلش که نزد دکتر زنان و زایمان خانمم رفتم و واریکوسل را ایشان ابتدا تشخیص دادن گفتن هر دو طرف بیضه را عمل کنی بهتره نه فقط سمت چپ. اگر دکتری رفتید که گفت فقط سمت چپ او بروز نیست برو دکتر دیگر.
    من وقتی نزد دکتر محمدپور در میرداماد رفتم گفتن نیاز نیست فقط سمت چپ لطفا راهنمایی کنید که آیا هر دو طرف باید عمل شود یا فقط سمت چپ؟ همچنین بعد از عمل عوارض ندارد؟ بیضه کوچک میشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وپوزش از تاخير بياييد معاينه ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر منصور پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    Mansour:
    سلام
    حدود چهار روز است بیضه سمت راستم بزرگ شده و کمی هم احساس درد دارم
    البته دردش کمی کاهش یافته
    سابقه نزدیکی از مقعد با همسرم را دارم
    هیچ رابطه کنترل نشده ای ندارم
    ضربه هم به بیضه ها وارد نشده
    ضمنا این مشکل بعد از انجام یک روز کارهای سنگین مثل بلند کردن اجسام و زیاد ایستادن به وجود آمد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وپوزش از تاخير بايد سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر حسن پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    با سلام..26 سال سن دارم..بیضه هام به صورت شدید تحلیل رفته مخصوصا بیضه سمت چپ و روز به روز کوچکتر میشه...واریکوسل گرید 3 دارم همچنین تورم پروستات مزمن...اسپرم و باروری برام اهمیت نداره فقط بیضه هام کوچکتر از این نشه....عنایت بفرمایید توضیح کامل بدید و اگر نیاز به جراحی هست هزینه و مدت نقاهت رو لطفا توضیح بدید..و آیا زالو درمانی موثر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اول باید معاینه کنم
  • تصویر کاربر ک یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    بنده 30 سال دارم درد ناحیه اپیدیدم البته در بیضه سمت چپ که تا قسمت لگن هم درد احساس میکنم
    دو زائده گرد در کنار هر دو اپیدیدم هر دو بیضه هست که من در بیضه چپ این زائده درد احساس میکنم و درد آن تا قسمت لگن احساس میشه از انتی بیوتیک سیپلوفلوکسازین استفاده میکنم درد لگن کم شده ولی وقتی رو زائده کنار اپیدیدم سمت چپ دست میزنم احساس درد میکنم
    لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو‌کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    سلام من واریکوسل گرید یک به دو دارم ولی واریس یا فتق خود بیضه هم دارم و چند رگ روی جداره بیضه ام باد کرده و قابل مشاهده است می خواستم بدونم اسم این بیماری چیه و آیا گرید بندی داره و عوارض و درمانش چیه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بیایید ببینم
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    با توجه به این ازمایش و تشخیص واریس و درد بیضه. ایا عمل حراحی لازمه.و احتمال باروری چقدره بعد از عمل؟
    1. تصویر کاربر علی شنبه ۱۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب سوالمون رو چ جوری ببینیم؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمایشا را بفرستید ببینم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر عیسی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    پروستات
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سوالتان چيست
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر
    من 31 سالمه و متاهل هستم و اقدام به بارداری کردم که هنوز موفق نشدم. ازمایش اسپرم دادم.می خواستم نظر شما درباره ازمایش بدونم.و اینکه با این ازمایش من واریکوسل دارم یا نه؟ قبلا سونوگرافی کردم مشخص شد واریکوسل گرید 2 دارم در سمت چپ بیضه و بطول 4.7 میلی متر.ایا نیاز به عمل می باشد؟
    باتشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايشتان خوب تست بياييد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
    2. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس فراوان
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      تشکر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب