اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر وحيد جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    من ازمايش اسپرم دادم ولي متاسفانه در مني من اسپرم وجود نداشت و مقدارش صفر بود
    دكتر رفتم ازمايش هرموني خون داد
    اونم انجام دادم
    FSH 11.5
    LH 3.9
    Prolactin(ECL) 25
    Testosterone 18.3
    Estradiol 12
    تمام مقاديرش خوب بود بغير از پرولاكتين كه مقدارش ٢5 بود و از حد نرمالش بالاتر بود
    آزمايشم رو دكتر نشون دادم گفت بيا از بيضه هات نمونه بردارم كه ببينيم اسپرم توليد ميشه يا نه
    ميخواستم ببينم روند درماني من چي صورت است اصلا قابل درمان هست؟
    آيا لازم نيست قبل از نمونه برداري از بيضه ها يه سونوگرافي بدم ببينم لوله هاي مني بر از بيضه ها به پيشابراه دچار انسداد شده يا نه؟
    با تشكر فراوان از شما آيا اگر بيضه ها اسپرم توليد نكنن اين به معناي ناباروري متلق است يا روش هايي وجود دارد كه اين بيماري را درمان كرد؟ آيا اگر مشكل ناباروري انسداد بعد بيضوي باشه بعد از رفع انسداد ميشه به روش طبيعي بچه دار شد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير اقدام بعدي شما با نمونه برداري مسخص ميشود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2012 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید. بنده در تاریخ 13961222 عمل واریکوسل سمت چپ گرید 3 رو در بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان توسط دکتر جهانبخش رحیمی زاده انجام دادم. عصر همان روز مرخص شدم. و الان 2 روز از عمل بنده میگذرد و طبق پیشنهاد خانواده از پوشیدن شرت اجتناب کردم که بیضه ام آزاد باشد . حالا از دیروز انگار از کلیه چپم تا توی بیضه چپ دردی رو حس میکنم و وقتی که با دست بیضه ام رو بالا نگه میدارم درد قطع میشه خودم حس میکنم چون بیضه اویزان هست فشاری رو به ورید ها منتقل میکنه که باعث دردم میشه, ایا باید شرت تنگ مدل مایو بپوشم که بیضه رو بالا نگه داره یا بذارم آزاد بمونه؟ بعدش خودم ورید ها رو قبل از عمل داخل بیضه ام قشنگ با لمس کردن حس میکردم و الان بعد از عمل هم همچنان حس میکنم ورید ها رو, آیا به مرور زمان بیضه چپ شکل بیضه راست رو میگیره و ورید ها حذف میشوند؟ مدل عمل رو یادم رفت از دکتر بپرسم ولی شکافی که داده اند 4 سانتی متر است و دقیقا بالای بیضه قرار گرفته است, بعد از عمل چه داروهایی رو باید مصرف کنم؟ ایا مصرف دارو اجباری هست یا اختیاری؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      شک در کیفیت کارتان نکنید واینها طبیعی است
    2. تصویر کاربر محمدرضا پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      دکتر شرمنده جواب بقیه سوالاتم رو ندادید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير جواب سوالنان در كل يك بار عمل كرديد كافي است وان موارد بعد از عمل طبيعي هستند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فردین جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترببخشین وقتتونومیگیرم .میفرمایین ک واریکوسلم خفیفه درمان نمیخاد.پس علت درد چیه؟من بااین درد شبانه وهرروزه بیضه هام ب خصوص درزمستان وپایز دردمیکنن چیکارکنم؟پارسال سونوگرافی کلیه هم گرفتم دکترگف سالم هستن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ارتباطی به واریکوسل ندارد عمل کنید بدتر میشود
    2. تصویر کاربر فردین شنبه ۲۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      یعنی ایرادازکلیه هامه؟؟؟دکترمنطقه برام دارو داده فعلن ناپروکسن ۵۰۰ ولی فک کنم اونم اثر نکنه.ممنون ازلطفتون که ب سوال ها پاسخ دادین.اگ میشه ادرس مطبتونوبدین من خدمت برسم .
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ...... پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام.من جوانی 16ساله هستم.واریکوسل دوطرفه گرید دو در هر دو بیضه دارم.لطفا لیست کارهایی که نباید بکنم که بد تر نشود را برایم بنویسید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      باید اول معاینه شوید۲-اگر شدید در معاینه نباشد هیچ روش پیش گیری ندارد
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید .بنده واریکوسل نوع یک دارم یمقداد درد چند روزه در ناحیه بیضه چپ دارم که بعضی مواقع کلا درد اروم میشه ایا دردی که دارم بخاطر واریکوسل هست درد خیلی شدید نیست هم ازمایش و هم سونو دادم دکتر بهم گفته که نیاز به عمل ندارم فقط پیاده روی زیاد و کوه نوردی نداشته باشم روی صندلی زیاد نشینم درد بیضه ای که دارم دلیلش چی میتونه باشه ..
    و اگر بخاطر همین واریکوسل هست چجور درد رو اروم کنم
    با تشکر فراوان از جناب دکتر از شیراز مزاحمتون شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      این درد با عمل بدتر میشود به تین درد اهمیت ندهید
  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین بنده قبلا ازمایش سونو با ازمایش اسپرم رو براتون فرستادم ک گفتین خوبه ومشکلی نیست و من گفتم درد دارم ک شما گفتین درمانش بیخیالیه ولی این چند روز احساس میکنم بیضه چپم کوچک تر شده باید چیکار کنم الان؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      در سونو نرمال است بیضه ناگهانی کوچک نمیشود باز میگویم به خودت گیر ندهید
    2. تصویر کاربر محمدرضا پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      یعنی مشکل مهمی نیست اقای دکترر؟؟؟؟
      اخع خیلی خیلی ذهنمو درگیر کرده برای بچه دار شدن کلا منو درگیر خودش کرده حتی ازمایش اسپرمم ک دادم دکتر گفت فقط تو حرکت اسپرم مشکل داری اخه نگرانم نمیدونم چراا
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اهميت ندهيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2779 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد جناب دكتر
    از همكاران داروساز شما هستم،قريب به يكسال پيش جراحي واريكسل يكطرفه ي چپ جراحي نمودم،اخيرا براي چكاپ سونوگرافي انجام دادم،كه يك سنگ ٣/٨ ميليمتري در كليه راست در ناحيه كاليسيل مياني مشاهده شد،همچنين در بررسي نواحي اينگوينال دو طرف در مانور والسالوا هرنياسيون fat به پروگزيمال هردوكانال به ويژه چپ مشهود است،البته همكار راديولوژيست گفتند كه در مانور والسالوا تا ابتداي كانال مي ايد و شديد نيست،پيشنهاد و نظر تخصصي شما چيست؟سپاس
    1. تصویر کاربر رضا جمعه ۲۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام و خسته نباشيد سوال من پاسخ داده نشده است
    2. تصویر کاربر رضا جمعه ۲۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام و خسته نباشيد جناب دكتر
      از همكاران داروساز شما هستم،قريب به يكسال پيش جراحي واريكسل يكطرفه ي چپ جراحي نمودم،اخيرا براي چكاپ سونوگرافي انجام دادم،كه يك سنگ ٣/٨ ميليمتري در كليه راست در ناحيه كاليسيل مياني مشاهده شد،همچنين در بررسي نواحي اينگوينال دو طرف در مانور والسالوا هرنياسيون fat به پروگزيمال هردوكانال به ويژه چپ مشهود است،البته همكار راديولوژيست گفتند كه در مانور والسالوا تا ابتداي كانال مي ايد و شديد نيست،پيشنهاد و نظر تخصصي شما چيست؟سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير يلا هيچكدامشان نياز به درمان ندارند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام
    یک سال هست که اینطور شده ام بیضه سمت چپ جلوتر و بالاتر از بیضه راست است.این مشکلی در بچه دار شدنم داره؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير نه نگران نباشيد
  • تصویر کاربر وحید جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام و عرض تهیت
    بنده 36ساله و متاهل هستم.چند سال پیش یک عمل واریکوسل توسط یکی از همکارانتان داشتم, ولی متاسفانه بعد از عمل دچار عوارضی شدم.
    اول اینکه در زناشویی و در هنگام انزال به ارگاسم نمیرسم و به اوج لذت نمیرسم و ارگاسمم دارای لذت نیست.
    دوم اینکه بعد از گذشت چند سال از عمل در جای عمل و بخیه احساس درد و کشیدگی رگها رو دارم.
    دکتر عزیز استدعا دارم, اینجانب را راهنمایی بفرمایید و از نگرانی رها کنید,که ایا این موارد ذکر شده درمان دارد ؟
    مزید توفیقات الهی را از خدای مهربان برایتان خواهانم..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير عزيزم. اينها طبق قانون به عمل ارتباطي ندارد. بيشتر عصبي است
  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    بنده درسن 15یا16سالگی مبتلا به اوریون شدم.الان اندازه بیضه هام 26*11و27*11 شده وآزمایش اسپرمم هم صفرشده.آیا درمانی هست برای بزرگ شدن بیضه و افزایش اسپرم یا فقط از طریق ivfمیتونم بچه دارشم؟ آیا جراحی لازمه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      ا سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير اگر در نمونه برداري نطفه باشد بله اي وي اف كمك كننده است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤وق نمونه برداري
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب