لیست پرسشها (11,602 پرسش)
وحيد جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
با عرض سلام
من ازمايش اسپرم دادم ولي متاسفانه در مني من اسپرم وجود نداشت و مقدارش صفر بود
دكتر رفتم ازمايش هرموني خون داد
اونم انجام دادم
FSH 11.5
LH 3.9
Prolactin(ECL) 25
Testosterone 18.3
Estradiol 12
تمام مقاديرش خوب بود بغير از پرولاكتين كه مقدارش ٢5 بود و از حد نرمالش بالاتر بود
آزمايشم رو دكتر نشون دادم گفت بيا از بيضه هات نمونه بردارم كه ببينيم اسپرم توليد ميشه يا نه
ميخواستم ببينم روند درماني من چي صورت است اصلا قابل درمان هست؟
آيا لازم نيست قبل از نمونه برداري از بيضه ها يه سونوگرافي بدم ببينم لوله هاي مني بر از بيضه ها به پيشابراه دچار انسداد شده يا نه؟
با تشكر فراوان از شما آيا اگر بيضه ها اسپرم توليد نكنن اين به معناي ناباروري متلق است يا روش هايي وجود دارد كه اين بيماري را درمان كرد؟ آيا اگر مشكل ناباروري انسداد بعد بيضوي باشه بعد از رفع انسداد ميشه به روش طبيعي بچه دار شد؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير اقدام بعدي شما با نمونه برداري مسخص ميشود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید. بنده در تاریخ 13961222 عمل واریکوسل سمت چپ گرید 3 رو در بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان توسط دکتر جهانبخش رحیمی زاده انجام دادم. عصر همان روز مرخص شدم. و الان 2 روز از عمل بنده میگذرد و طبق پیشنهاد خانواده از پوشیدن شرت اجتناب کردم که بیضه ام آزاد باشد . حالا از دیروز انگار از کلیه چپم تا توی بیضه چپ دردی رو حس میکنم و وقتی که با دست بیضه ام رو بالا نگه میدارم درد قطع میشه خودم حس میکنم چون بیضه اویزان هست فشاری رو به ورید ها منتقل میکنه که باعث دردم میشه, ایا باید شرت تنگ مدل مایو بپوشم که بیضه رو بالا نگه داره یا بذارم آزاد بمونه؟ بعدش خودم ورید ها رو قبل از عمل داخل بیضه ام قشنگ با لمس کردن حس میکردم و الان بعد از عمل هم همچنان حس میکنم ورید ها رو, آیا به مرور زمان بیضه چپ شکل بیضه راست رو میگیره و ورید ها حذف میشوند؟ مدل عمل رو یادم رفت از دکتر بپرسم ولی شکافی که داده اند 4 سانتی متر است و دقیقا بالای بیضه قرار گرفته است, بعد از عمل چه داروهایی رو باید مصرف کنم؟ ایا مصرف دارو اجباری هست یا اختیاری؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
شک در کیفیت کارتان نکنید واینها طبیعی است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکترببخشین وقتتونومیگیرم .میفرمایین ک واریکوسلم خفیفه درمان نمیخاد.پس علت درد چیه؟من بااین درد شبانه وهرروزه بیضه هام ب خصوص درزمستان وپایز دردمیکنن چیکارکنم؟پارسال سونوگرافی کلیه هم گرفتم دکترگف سالم هستن
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
ارتباطی به واریکوسل ندارد عمل کنید بدتر میشود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام.من جوانی 16ساله هستم.واریکوسل دوطرفه گرید دو در هر دو بیضه دارم.لطفا لیست کارهایی که نباید بکنم که بد تر نشود را برایم بنویسید.با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
باید اول معاینه شوید۲-اگر شدید در معاینه نباشد هیچ روش پیش گیری ندارد
-
- با عرض سلام و خسته نباشید .بنده واریکوسل نوع یک دارم یمقداد درد چند روزه در ناحیه بیضه چپ دارم که بعضی مواقع کلا درد اروم میشه ایا دردی که دارم بخاطر واریکوسل هست درد خیلی شدید نیست هم ازمایش و هم سونو دادم دکتر بهم گفته که نیاز به عمل ندارم فقط پیاده روی زیاد و کوه نوردی نداشته باشم روی صندلی زیاد نشینم درد بیضه ای که دارم دلیلش چی میتونه باشه ..
و اگر بخاطر همین واریکوسل هست چجور درد رو اروم کنم
با تشکر فراوان از جناب دکتر از شیراز مزاحمتون شدم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
این درد با عمل بدتر میشود به تین درد اهمیت ندهید
-
- سلام خسته نباشین بنده قبلا ازمایش سونو با ازمایش اسپرم رو براتون فرستادم ک گفتین خوبه ومشکلی نیست و من گفتم درد دارم ک شما گفتین درمانش بیخیالیه ولی این چند روز احساس میکنم بیضه چپم کوچک تر شده باید چیکار کنم الان؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
در سونو نرمال است بیضه ناگهانی کوچک نمیشود باز میگویم به خودت گیر ندهید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشيد جناب دكتر
از همكاران داروساز شما هستم،قريب به يكسال پيش جراحي واريكسل يكطرفه ي چپ جراحي نمودم،اخيرا براي چكاپ سونوگرافي انجام دادم،كه يك سنگ ٣/٨ ميليمتري در كليه راست در ناحيه كاليسيل مياني مشاهده شد،همچنين در بررسي نواحي اينگوينال دو طرف در مانور والسالوا هرنياسيون fat به پروگزيمال هردوكانال به ويژه چپ مشهود است،البته همكار راديولوژيست گفتند كه در مانور والسالوا تا ابتداي كانال مي ايد و شديد نيست،پيشنهاد و نظر تخصصي شما چيست؟سپاس-
رضا جمعه ۲۵ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
با سلام و خسته نباشيد سوال من پاسخ داده نشده است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
یک سال هست که اینطور شده ام بیضه سمت چپ جلوتر و بالاتر از بیضه راست است.این مشکلی در بچه دار شدنم داره؟؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير نه نگران نباشيد
-
- سلام و عرض تهیت
بنده 36ساله و متاهل هستم.چند سال پیش یک عمل واریکوسل توسط یکی از همکارانتان داشتم, ولی متاسفانه بعد از عمل دچار عوارضی شدم.
اول اینکه در زناشویی و در هنگام انزال به ارگاسم نمیرسم و به اوج لذت نمیرسم و ارگاسمم دارای لذت نیست.
دوم اینکه بعد از گذشت چند سال از عمل در جای عمل و بخیه احساس درد و کشیدگی رگها رو دارم.
دکتر عزیز استدعا دارم, اینجانب را راهنمایی بفرمایید و از نگرانی رها کنید,که ایا این موارد ذکر شده درمان دارد ؟
مزید توفیقات الهی را از خدای مهربان برایتان خواهانم..-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير عزيزم. اينها طبق قانون به عمل ارتباطي ندارد. بيشتر عصبي است
-
- بنده درسن 15یا16سالگی مبتلا به اوریون شدم.الان اندازه بیضه هام 26*11و27*11 شده وآزمایش اسپرمم هم صفرشده.آیا درمانی هست برای بزرگ شدن بیضه و افزایش اسپرم یا فقط از طریق ivfمیتونم بچه دارشم؟ آیا جراحی لازمه؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
ا سلام وتبريك سال نو وپوزش از تاخير اگر در نمونه برداري نطفه باشد بله اي وي اف كمك كننده است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

