لیست پرسشها (11,602 پرسش)
درمانده جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
باسلام خدمت دکتر وهمکاران عزیز آقای دکتر بنده واریکوسل در هردوطرف گرید ۲ و ۳ دارم و ۲ بارهم سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی اولم در بیضه سمت چپم ۴.۱mm دیده شد و درسمت چپ دیده شدو در سونوگرافی مرحله دوم در سمت بیضه راستم ۲.۵mm و در بیضه چپم ۲.۹mm اندازه قطر وریدها دیده شده است. البته این سونوگرافی درفاصله ۲ ماه انجام شده است و بنده ۲ بار نیز زالودرمانی کرده ام و مدتی دردم کم شده بود،ولی الان بعضی موقع درد دارم و آقای دکتر از انجام فعالیت های جنسی و فکر کردن به جنس مخالف نیز در فکر وذهنم کمتر شده است لطفا بزرگواری کنید و مرا از این درد و دلکندگی از این مسائل را راهنمایی کنید با تشکر فراوان.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت درمان این درد فقط بیخیالی است وبس با دارو خوب نمیشوید
-
- سلام اقاى دكتر خسته نباشيد من از همكاراتو هستم دكتر مونا داودى هستم..همسر من مشكل درد بيضه داشتن..به چند دكتر مراحعه و سونو انجام دادن..نتيجه اخرين سونو كه براى برج ٢سال ٩5هست اينهsmall calcified focus(3:3mm) in right epididim (ild lesion).من خودم جسارتا همون زمان تمور ماركرها رو هم چك كردم منفى بود..اما الان در ماه اسفند از روز گذشته ايشون مجدد دچار درد بيضه شدن ..البته قابل ذكر هست كه توى معاينه اريتم يا مشكلى من نديدم و كار ايشون در ايام اسفند بسيار سنگينه جورى كه روزانه ١٧ساعت ايستاده كار ميكنند..ميخواستم بدونم اين درد..جاى نگرانى از جهت خدايى نكرده كانسر يا مسائل ماليگننت رو داره..خواهش ميكنم به يه همكار كمك كنيد و نگرانى شديدش رو پاسخ بدين بينهايت ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت دیدم جای نگرانی نیست
-
- با سلام و عرض خسته نباشید میخواستم بدونم که حداقل ابعاد بيضه برای عدم نازایی چقدر است
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
معیار اسپرم سازی است نه اندازه
-
- سلام خسته نباشید چند روزی هست بیضه سمت چپم یکم احساس درد میکنم میترسم واریکوسل داشته باشم دقیق جایی که واریکوسل هست درد میکنه دردش خیلی کمه تورو خدا کمکم کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت بیایید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- جناب دکتر من فرزند پسر شش ماهه ای دارم که از بدو تولد هیدروسل ارتباطی دو طرفه داره .
چندین سونوگرافی از کانال اینگوینال جهت تشخیص هرنی و یا هیدروسل انجام شد٫ که نتیجه یک سونو این بود که با اجرای مانور والسالوا ( گریه کردن)٫ قسمتی از لوپهای روده وارد بخش پروگزیمال دو طرف میشوند و پس از قطع مانور به شکم برمیگردند. اما در سونوی دیگر بدون انجام این مانور و فقط با سرپا نگهداشتن فرزندم هیدروسل تشخیص داده شد. در یک سونوی دیگر بدون انجام مانور مذکور و سرپا نگهداشتن و با انجام فشار انگشت بر روی کشاله ران٫ دیفکت فاشیا در کانال اینوگینال چپ٫ حاوی لوپ روده ای به قطر سه ونیم میلیمتر مشاهده شد اما در کانال راست هیچگونه ضایعه ای مشاهده نشد.
سوال من این هست که با توجه به شرایط پیش آمده آیا نیاز به عمل جراحی برای بستن فاشیا وجود داره؟ چون یک جراح توصیه به عمل کردند و جراح دیگری توصیه به صبر تا یکسالگی.
سوال دومم این هست که با توجه به اینکه من پسرم رو در همین روزها( شش ماهگی) ختنه کردم٫ مشکلی از این حیث وجود داره یا خیر؟ ایا عمل ختنه میتونه شرایط هرنی یا هیدروسل را بدتر کنه؟
با سپاس از همکاری شما استاد گرامی-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت فعلا صبر کنید
-
- سلام خسته نباشید آقای دکتر چند روزی هست بیضه سمت چپ رو احساس درد میکنم درد نمیکنه ولی احساس میکنم درد داره ینی واریکوسل دارم تورو خدا کمکم کنید خیلی میترسم مجردم ۲۸ ساله اگه واریکوسل داشته باشم ینی اردواج کنم بچه ازم درست نمیشه؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت بیتیید معاینه کنم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- با سلام بنده سه روز پیش عمل واریکوسل کردم. امروز به سر کار رفتم دوباره همه رگها سفت و کرمی، حتی دور آلت تناسلیم هم رگها باد کرده و سیاه شده. علت چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت بعد از عمل طبیعی است
-
- زير آلت روي بيضه جوش هاي سر سفيد زده نه دردي دارم نه خارشي چرك هم بيرون نمياد
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت اینها غدد چربی زیر جلدی است ودرمان نمیخواهد
-
- سلام خسته نباشید بنده مدتی هست بیضه هام آویزان شدن و اصلا هیچ دردی و حسی ندارم آیا نشان از بیماری هست یا نه ۲۷ سالمه نامزدم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت سونو کنید بفرستید ببینم
-
- سلام . روی بییضه هام خارش دارد و یه لکه سفید دیده میشود بعضی وقتها خارش دارد و درد و سوزش ندادم . لطه سفید اندازه دو سانتیمتر مربع هست
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب به علت مسافرت دیدم مهم نیستند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

