لیست پرسشها (11,602 پرسش)
عليرضا جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
سلام دكتر خسته نباشيد
من بيضه سمته چپم بالاتر از سمت راستم هست
و انقدر به اين موضوع فكر كردم كه شايد واريكوسل باشه
احساس ميكنم درد ميكنه
هيچ ورم و جمع شدگي هم از روي پوست قابل مشاهده نيست
٢٣ سالم هست-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام اين طبيعي است شك داريد بياييد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- در سال ٩٠ عمل جراحي انجام دادم پيش دكتر عزيزالهي در كرمان در اكثر مطالعات اخير مشاهده كردم دكتر برش را در كشاله ران محل موهاي شرمگاهي انجام داده
ولي دكتر من آمده يك برش بزرگ كنار ناف روي شكمم ايجاد كرده و بدن من را از ريخت وقيافه انداخته است خواستم بپرسم اشتباه عمل نكرده چرا از اينجا
سوال دوم بعد از ٧سال از عمل كيفيت اسپرمم بالا نيومده وصفر است هنوز آيا ميتوانم بچه دار ومتاهل شوم
سوال سوم الان دوسال از سال ٩4 بالا بيضه چپ ام درد داره به دكتر مراجعه كردم ميگه اسپر ماتوسل است ودردشديد داره دكتر ميگويد اين غير قابل عمل است دليلش چيست ممكن است اسپرماتوسل به بچه دار شدنم كمك كند-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
عكس از محل بفرستيد ببينم واي بيضه در ازمايش از كار افتاده است
-
- سلام، مدتي است در زير بيضه هايم يك لوله يا رگ بسيار باريك هست كه گاهي متورم ميشود و احساس ناخوشايند ايجاد ميكند و در بيضه راست حس عجيبي دارم و در كشاله ران هم همينطور كمي نگرانم ،سن ٢٨ سال ، قد ١٧٩وزن ٧٣ سابقه بيماري خاصي ندارم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام دیدم مشکلی نیست
-
- سلام دکتر23سالمه چند روز پیش سوال کردم هزینه هم واریز کردم فرمودید سونو کنید بفرستید تاما رفتیم سونو سوال بسته شد درمورد بیضه سوال داشتم که گاها تیر میکشه و کمی بیضه چپ قسمت فوقانی سفت به نظر میرسه الان سونو انجام دادم خواستم ببینید نیازی به آزمایش یا تست سرطان ویا آزمایش اسپرم هست یا نه بینهایت تشکر از الطاف حضرتعالی
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام دیدم این کیست مهم نیست همه خوبند - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام .آقای دکتر همسرم 9 سال پیش بدلیل ناباروری جراحی واریکوسل داشتن ..الان مدتیه از ناحیه جای عمل وگاهی اوقات بیضه زمانی که مثلا والیبال بازی کنه یا شلوار لی بپوشه یا بچه بغل کنه دردناک میشه ومیگه میگیره(اسپاسم مانند)...بیزحمت خواستم ببینم علت چیه وراه حل چیه؟؟ممنون از لطف جنابعالی
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام این درد مهم نیست و دلیل عود نیست اهمیت ندهید
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید..بزرگترین مشکل من ترس از عمل جراحی به شدت از عمل جراحی میترسم به حدی که دچار سرگیجه،حالت تهوع و اسهال میشم و همین باعث شده اقدام به درمان نکنم..و اینکه بهترین روش درمان واریکوسل کدوم روش لطفا بهترین دکتر در این زمینه را که در اصفهان میشناسید معرفی کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بياييد حضوري صحبت كنيم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر سال نو مبارک...اقای دکتر چن سال پیش بیضه هام ضربه خوردن دکتر نرفتم تا اینکه بعداز چن سال که رفتم یه دکتری معاینه کرد گفت طوریت نیس و یه چن بسته قرص بهم داد گذشت بعد از مدتی بخاطر رگاهای که تو بیضم بود احساس خوبی نداشتم اذیت بودم تا اینکه دوباره سنو دادم زده که واریکوسل شدید داری ولی دکتر سنو گفت مشکلی نداره ازمایش اسپرم دادمه و رفتم پیش یه دکتر فوق تخصص گفت عالیه معاینم کرد گفت که مشکلی نیس و چن بسته قرص بم داد و گفت یه ماه استفاده کن اگه مشکلت حل نشد باید امپول بزنم تو بیضت!!!! که واستون عکس قرصا و میفرستم ولی درکل بخاطر رگاهای تو بیضم ناراحتم و اذیت و الان زیر نافم دوسمت کشانه رانم درد میکنه و بدنم داغ میشه و رو دست نمیتونم واسم سخته بخوابم بیضه هام شل شدنه
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام دیدم ازمایش خوب است سونو کنید بفرستید ببینم
-
- سلام جناب دکتر سال نو مبارک
من تقریبا 1ماهی هست که بیضه هام درد میکنه بعضی وقتا سمت راست بعضی وقتا سمت چپ و بعضی وقتا هر دو سمت درد میاد از 1دقیقه هست تا 1صبح تا نصف شب طوری که سمت مثانه ام هم درد میگیره من لباس تنگ نمیپوشم.
35سالمه 1بچه دارم 1بچه تو راهی هم داریم البته من سال 91از ددد زیاد به دکتر مراجعه کردم عمل واریکوسل دو طرفه انجام دادم سال 80هم این اتفاق افتاد با دارو خوب شد
من کارمندم اون موقعی که درد میگیره ایستاده کار میکنم تا خوب بشه ولی نمیشه در واقع نشستن و ایستادن تو کاهش درد کمکی نمیکنه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد تا مشخص شود
-
- با سلام و سپاس
6 ماه پیش پس مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی نتیجه به این شرح بود.
حداکثر دیامتر ورید در شبکه پامینیفوم با مانور والسالو به 23 میلیمتر افزایش می یابد.(واریکوسل)
و همچنین انجام آزمایش اسپرم نرمال بود.
اینجانب مجرد و 26 سال سن دارم .-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
از نظر من نياز به عمل نداريد
-
- با سلام و احترام
حدود یک سال است که روی پوست بیضه ام بیشتر در سمت راست ، مناطق متعددی با اندازه های حدود یک تا دو میلی متری دیده می شود که به شکل گویچه های قرمز تیره رنگی است که داخل آنها خون جمع شده است که بصورت اتفاقی با خاراندن اون منطقه یکی از اونها باز شد و شروع به خونریزی کرد که با مکافات زیادی تونستم اون رو بند بیارم و خیلی به سختی خون بند اومد
اخیرا هم یک آزمایش خون کلی هم دادم که ظاهرا مشکلی نبوده
به هر حال کمی نگران هستم چون فکر می کنم تعدادشان داره زیاد میشه
در حال حاضر علایم خاصی ناشی از این قضیه ندارم
لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
اگر نیاز هست بفرمایید تا جسارتا یک عکس هم از اون قسمت ضایعه برایتان ارسال کنم
سپاس دکتر عزیز-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۲ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام اينها زگيل نيستند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

