اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدي دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    پسر من سيزده ماهه است و در دوازده ماهگي عمل بيضه چپ كرد بيضه چپش تا ابتداي كيسه ميامد و ميرفت دوازده ماهگي عمل اركيدوپكسي انجام داد و بيضه ثابت شد ولي در ابتداي كيسه قرار دارد آيا ممكن است با قد كشيدنش بيضه بياد پايين تَر و آيا بيضه ابتداي كيسه است و عمل شده ميتواند مثل يك بيضه سالم توليد اسپري كند و آيا در باروري آش اثر ميگذارد بعد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      با زمان بهتر خواهد شد دستكاري جديد نميخواهد
    2. تصویر کاربر مهدي دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      آيا اين بيضه عمل شده ميتواند ماند بيضه سالم اسپري توليد كند و در باروري آش تأثير مي گذارد?
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      با زمان مشخص ميشود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    با سلام ،اقای دکتر جوانی 26ساله هستم مجرد من سال 90عمل واریکوسل انجام دادم در شهرستان سیرجان زیر نظر دکتر پرویز توکل ،ولی الان باز بیضه هام درد داشت رفتم سونو گرفتم واریکوسل دو طرفه دارم برای عمل میتونم با دفتر چه بیمه تامین اجتماعی پیش شما عمل بشم چون از لحاظ مالی برا عمل مشکل دارم اقای دکتر مرسی خدا خیرتون بده,
    اقای دکتر الان سونوگرافیم و ازمایش اسپرم هم گرفتم سرعت حرکت اسپرمم پایینه 2درصده سایز بیضه هام زده نرمال تو برگه سونو ،اپیدیدیم دو طرف ابعاد واکوی نرمال دارد ،هیدروسل واضحی مشاهده نمیشود واریکوسل دوطرفه دیده میشود ،قطر وریدهای سمت راست و چپ به ترتیب در حالت عادی 36و47میلیمتر و بعد از مانور والسالوا 41و53میلیمتر میباشد،با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      از نظر من نياز به عمل مجدد نداريد
    2. تصویر کاربر حامد سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام اقای دکتر وقت بخییر پس سرعت حرکت اسپرم چرا پایینه باید چکار کنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      كاري نميتوان كرد
    4. تصویر کاربر حامد سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      یعنی من نمیتوانم بچه دار بشم اقای دکتر
    5. تصویر کاربر حامد سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      یعنی راه درمانی برای من وجود نداره تروخدا کمکم کنید اقای دکتر یعنی من بچه دار نمیشم هیچ وقت
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر به صورت طبيعي نشد اي وي اف كنيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر سکینه یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    مدت هفت ماه با مردی پنجاه و پنج ساله ازدواج کردم قبلا همسر داشته ولی بچه دار نشده یک بار عمل واریکوسل انجام داده الان هیچ تمایلی به رابطه زناشویی ندارد علتش چیست؟
    1. تصویر کاربر سکینه جمعه ۲۴ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام سوال من جواب نداره
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام بايد بيايد بررسي شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ساراافروغ یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام دکتر پسر من تازه وارد 8ماه شده و بیضه سمت راستش هنوز نزول نکرده طبق سونوگرافی دکتر گفت بیضه توی لگن یا بالا نیست نزدیک کیسه بیضه قرار داره و گفتن بهتره که عمل بشه سوال من اینه که من واسه بعد از عملش استرس دارم بچه من خیلی کوچیک میترسم که بعد از عمل درد زیادی داشته باشه نتونه تحمل کنه اگه میشه برام توضیح بدین که عمل چند ساعت ممکنه طول بکشه و دوران نقاهت بعد از عمل به چه صورته و اینکه باید چه مدت بعد از عمل در بیمارستان بستری باشه.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد با عمل بياوريد پايين
  • تصویر کاربر رمضان پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید دیروز رفتم دکتر و امروز سونوگرافی گردم جواب به این صورت در بررسی نسج نرم سطحی اینگوییتا ل دو طرق درهر دو سمت هرنی غیر مستقیم دیده شده به نظر شما چکار باید بکنم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر محمدی پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    بنده 20 سالم هست و مشکلی که دارم اینه بیضه سمت راستم از سمت چپی کمی بزرگتره البته خیلی نیست اینو حدود 2 سالی میشه که متوجش شدم البته فکر میکنم قبل اون هم به همین صورت بوده و اینم بگم که اصلا دردی چیزی نداره حقیقتش اینه از بس مطالب اینترنت رو خوندم کمی وسواس پیدا کردم و میترسم بیماری بدی باشه و بعضی مواقع فکرمو مشغول میکنه حالا سوالی که از شما داشتم اینه که آیا این تفاوت اندازه میتونه بیماری بدی باشه و اگر بیماری بدی بود آیا تو این مدت حداقلی که متوجش شدم نباید هیچ دردی چیزی اتفاق میفتاد؟
    و یچیز دیگه هم که هست اینه که دکتر اصلا دوست ندارم برم دکتر برای این موضوع ممنون میشم ازتون که حداقل احتمالاتو بگین. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو مشخص ميكند انجام. دهيد
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    سلام من طبق تشخیص دکتر مبتلا به واریکو سل گرید 2 هستم .امسال کنکور دارم میتونم تا بعد از کنکور درمان رو عقب بندازم یا باید فورا اقدام به درمان کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      بله بعد از كنكور
  • تصویر کاربر مجید سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    سلام.وقت بخیر.
    مدتیه روی بیضه (قسمت بالا) چیزی شبیه به جوش دراومده که سفیدرنگ هست تقریبا و کوچک.داخلش سفت هستش.تا چند ماه یکی بود ولی الان دوتا شده.خواستم بدونم چیه و خطرداره یا خیر.عکسم گرفتم براتون.مجرد هستم و 27سال سنم هستش.هیچ رفتار پرخطری هم نداشته‌ام.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اين زگيل نيست دستكاري نكنيد
  • تصویر کاربر Behnam سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    Behnam Yousefi:
    با سلام خدمت آقای دکتر
    من واریکوسل چپ و راست دارم که چپ شدیده و بیضه کوچکتر شده و در ضمن 7 سال پیش یه عمل واریوسل چپ نا موفق داشتم درد بیضه هام بیشتر و بیشتر میشن لطفا بفرمائید باید جراحی بشیم یا نه?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام بياييد معاينه٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من الان حدود چهار سال است که درد بیضه دارم این چهار سال دانشجو بودم وهرساله چند بار پیش متخصص رفتم که گفتند واریکوسله که نیاز به عمل نیست دو بار سونوگرافی و آزمایش دادم که گفتند واریکوسل هست و آزمایش هم خوبه و گفتند فعلا نیاز به عمل نیست من این چند ساله همه روزاش درد و احساس سنگینی بیضه دو طرفه داشته و دارم ودر بالای کیسه بیضه راست هم هر از چندگاهی یه توده تشکیل میشود که در حالت نشستن به صورت دستشویی رفتن پیدا میشه ودر بقیه موارد ایستادن ودراز کشیدن پیدا نمیشه دکتر گفت احتمالا فتقه به هرحال من همیشه از مسکن استفاده میکردم که کمی درد رو خب میکرد . الان از قرص سلوکسیب 100استفاده میکنم که تقریبا خب میکنه ولی روزی باید یه دفعه بخورم واین قرص رو شما برای یکی از مریضاتون که التهاب اپیدیم داشت توصیه کرده بودین تو نظرات دیدم آیا ممکنه که مشکل من هم علاوه بر واریکوسل التهاب یا عفونت اپیدیم باشه؟2_چه اتفاقی برای بیضه من افتاده این چهار سال همیشه احساس سنگینی ودرد واینکه این توده دربالای کیسه بیضه که گفتم چی است؟ ومن الان در خدمت سربازیم با این شرایط به کمیسیون مراجعه کنم معاف میشم یانه حتی اگه واریکوسل درجه سه نباشه وقبلا هم مدتی متاسفانه مشکل خود ارضایی داشتم دو هفته یه بار ودر ترکم
    کلا با این شرایط قابل درمانم یا نه ومشکلی در ازدواج خواهم داشت یانه خواهش خواهش میکنم یکم توضیح بدین نگین بیاین معاینه کنم راهم دوره خیلی متشکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      شما منعي براي ازدواج وبچه دار شدن نداريد فرصت كرديد بياييد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب