لیست پرسشها (11,602 پرسش)
مهدي دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
پسر من سيزده ماهه است و در دوازده ماهگي عمل بيضه چپ كرد بيضه چپش تا ابتداي كيسه ميامد و ميرفت دوازده ماهگي عمل اركيدوپكسي انجام داد و بيضه ثابت شد ولي در ابتداي كيسه قرار دارد آيا ممكن است با قد كشيدنش بيضه بياد پايين تَر و آيا بيضه ابتداي كيسه است و عمل شده ميتواند مثل يك بيضه سالم توليد اسپري كند و آيا در باروري آش اثر ميگذارد بعد-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با زمان بهتر خواهد شد دستكاري جديد نميخواهد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام ،اقای دکتر جوانی 26ساله هستم مجرد من سال 90عمل واریکوسل انجام دادم در شهرستان سیرجان زیر نظر دکتر پرویز توکل ،ولی الان باز بیضه هام درد داشت رفتم سونو گرفتم واریکوسل دو طرفه دارم برای عمل میتونم با دفتر چه بیمه تامین اجتماعی پیش شما عمل بشم چون از لحاظ مالی برا عمل مشکل دارم اقای دکتر مرسی خدا خیرتون بده,
اقای دکتر الان سونوگرافیم و ازمایش اسپرم هم گرفتم سرعت حرکت اسپرمم پایینه 2درصده سایز بیضه هام زده نرمال تو برگه سونو ،اپیدیدیم دو طرف ابعاد واکوی نرمال دارد ،هیدروسل واضحی مشاهده نمیشود واریکوسل دوطرفه دیده میشود ،قطر وریدهای سمت راست و چپ به ترتیب در حالت عادی 36و47میلیمتر و بعد از مانور والسالوا 41و53میلیمتر میباشد،با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
از نظر من نياز به عمل مجدد نداريد - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- مدت هفت ماه با مردی پنجاه و پنج ساله ازدواج کردم قبلا همسر داشته ولی بچه دار نشده یک بار عمل واریکوسل انجام داده الان هیچ تمایلی به رابطه زناشویی ندارد علتش چیست؟
-
سکینه جمعه ۲۴ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام سوال من جواب نداره - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام دکتر پسر من تازه وارد 8ماه شده و بیضه سمت راستش هنوز نزول نکرده طبق سونوگرافی دکتر گفت بیضه توی لگن یا بالا نیست نزدیک کیسه بیضه قرار داره و گفتن بهتره که عمل بشه سوال من اینه که من واسه بعد از عملش استرس دارم بچه من خیلی کوچیک میترسم که بعد از عمل درد زیادی داشته باشه نتونه تحمل کنه اگه میشه برام توضیح بدین که عمل چند ساعت ممکنه طول بکشه و دوران نقاهت بعد از عمل به چه صورته و اینکه باید چه مدت بعد از عمل در بیمارستان بستری باشه.با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بايد با عمل بياوريد پايين
-
- با سلام و خسته نباشید دیروز رفتم دکتر و امروز سونوگرافی گردم جواب به این صورت در بررسی نسج نرم سطحی اینگوییتا ل دو طرق درهر دو سمت هرنی غیر مستقیم دیده شده به نظر شما چکار باید بکنم با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- سلام دکتر
بنده 20 سالم هست و مشکلی که دارم اینه بیضه سمت راستم از سمت چپی کمی بزرگتره البته خیلی نیست اینو حدود 2 سالی میشه که متوجش شدم البته فکر میکنم قبل اون هم به همین صورت بوده و اینم بگم که اصلا دردی چیزی نداره حقیقتش اینه از بس مطالب اینترنت رو خوندم کمی وسواس پیدا کردم و میترسم بیماری بدی باشه و بعضی مواقع فکرمو مشغول میکنه حالا سوالی که از شما داشتم اینه که آیا این تفاوت اندازه میتونه بیماری بدی باشه و اگر بیماری بدی بود آیا تو این مدت حداقلی که متوجش شدم نباید هیچ دردی چیزی اتفاق میفتاد؟
و یچیز دیگه هم که هست اینه که دکتر اصلا دوست ندارم برم دکتر برای این موضوع ممنون میشم ازتون که حداقل احتمالاتو بگین. با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سونو مشخص ميكند انجام. دهيد
-
- سلام من طبق تشخیص دکتر مبتلا به واریکو سل گرید 2 هستم .امسال کنکور دارم میتونم تا بعد از کنکور درمان رو عقب بندازم یا باید فورا اقدام به درمان کنم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بله بعد از كنكور
-
- سلام.وقت بخیر.
مدتیه روی بیضه (قسمت بالا) چیزی شبیه به جوش دراومده که سفیدرنگ هست تقریبا و کوچک.داخلش سفت هستش.تا چند ماه یکی بود ولی الان دوتا شده.خواستم بدونم چیه و خطرداره یا خیر.عکسم گرفتم براتون.مجرد هستم و 27سال سنم هستش.هیچ رفتار پرخطری هم نداشتهام.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اين زگيل نيست دستكاري نكنيد
-
- Behnam Yousefi:
با سلام خدمت آقای دکتر
من واریکوسل چپ و راست دارم که چپ شدیده و بیضه کوچکتر شده و در ضمن 7 سال پیش یه عمل واریوسل چپ نا موفق داشتم درد بیضه هام بیشتر و بیشتر میشن لطفا بفرمائید باید جراحی بشیم یا نه?-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام بياييد معاينه٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- با سلام آقای دکتر من الان حدود چهار سال است که درد بیضه دارم این چهار سال دانشجو بودم وهرساله چند بار پیش متخصص رفتم که گفتند واریکوسله که نیاز به عمل نیست دو بار سونوگرافی و آزمایش دادم که گفتند واریکوسل هست و آزمایش هم خوبه و گفتند فعلا نیاز به عمل نیست من این چند ساله همه روزاش درد و احساس سنگینی بیضه دو طرفه داشته و دارم ودر بالای کیسه بیضه راست هم هر از چندگاهی یه توده تشکیل میشود که در حالت نشستن به صورت دستشویی رفتن پیدا میشه ودر بقیه موارد ایستادن ودراز کشیدن پیدا نمیشه دکتر گفت احتمالا فتقه به هرحال من همیشه از مسکن استفاده میکردم که کمی درد رو خب میکرد . الان از قرص سلوکسیب 100استفاده میکنم که تقریبا خب میکنه ولی روزی باید یه دفعه بخورم واین قرص رو شما برای یکی از مریضاتون که التهاب اپیدیم داشت توصیه کرده بودین تو نظرات دیدم آیا ممکنه که مشکل من هم علاوه بر واریکوسل التهاب یا عفونت اپیدیم باشه؟2_چه اتفاقی برای بیضه من افتاده این چهار سال همیشه احساس سنگینی ودرد واینکه این توده دربالای کیسه بیضه که گفتم چی است؟ ومن الان در خدمت سربازیم با این شرایط به کمیسیون مراجعه کنم معاف میشم یانه حتی اگه واریکوسل درجه سه نباشه وقبلا هم مدتی متاسفانه مشکل خود ارضایی داشتم دو هفته یه بار ودر ترکم
کلا با این شرایط قابل درمانم یا نه ومشکلی در ازدواج خواهم داشت یانه خواهش خواهش میکنم یکم توضیح بدین نگین بیاین معاینه کنم راهم دوره خیلی متشکرم.-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
شما منعي براي ازدواج وبچه دار شدن نداريد فرصت كرديد بياييد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

