لیست پرسشها (11,602 پرسش)
مهدی یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
باسلام و خسته نباشید جناب اقای دکتر
من هنگامی که آلت تناسلیم حالت نعوظ داره بیضه هام بسیار کوچک هستند و همین طور قبل از نعوظ بیضه های شل و اویزونی ندارم. ایا دارو یادرمانی وجود داره که بتونم افزایش پیدا کنه-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد ازليضه
-
- ورم کردن بیضه سمت راستم گاهی وقتا وبزرگ شدن بیضه
- ąmįŕ mŏĥśēň:
سلام 15 ساله هستم من دو سال پیش بیضه سمت راستم درد گرفت و بعد یه روز خوب شد بعد از اون یه طناب وصل شده به بیضه راستم در حالی که بیضه چپم چیزی نداره و بیضه راستم یه ذره اومده پایین تر در حالت نشسته یا وایساده خیلی معلوم نیست که یه بیضه پایین تره ولی وقتی ایستاده خم میشم یه ذره پایین تر میاد هیچ دردی هم ندارم دو سال هم هست دردی نداشتم اما حالا به یادش افتادم ببینم واریکوسل دارم در ضمن خجالت می کشم اینو با خانواده ام در میوه بزارم لطفاً خواهش میکنم راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
از نظر من شما يالميد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام و درود حضور جناب آقای دکتر کرمی
پدربزرگم 80 و چند سالی سن دارند. جواب سونوگرافیشون منو نگران کرده. برخی مشکلات سونوگرافی ایشون: هیدروسل شدید بیضه ها، بزرگ شدن پروستات و بیضه راست، کوچک شدن اپیدیدیم، ضخیم شدن دیواره اسکروتال هر دو بیضه
جواب آزمایش ایشون:
PSA=1
Free PSA= 0.5
Free PSA Total PSA= 50
دکتر براشون تامسولوسین و فینوپروست 5 تجویز کرده. آیا مصرف این قرصها رو ادامه بدن؟ جنابعالی چه دارویی رو تجویز میفرمایید؟
ضمنا پدربزرگم واسه خوردن قرصها همکاری نمی کنن و به زور چند روز میخورن و باز چند روز نمیخورن.
اگه امکانش هست جواب سونوگرافیشون رو خدمتتون ارسال نمایم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
تنها راه ادامه دومان فعلي است
-
- سلام
من دچار هیدروسل شدید هستم و برج چهار امسال سرباز می شوم.
شورای پزشکی نظام وظیفه فقط دوماه به من فرصت داده است که عمل کنم و بعد به دوره آموزشی سربازی برم.
ضمنا من فقط دو ماه آموزشی سربازی دارم که سخت است و بقیه خدمتم را در دانشگاه تدریس می کنم.
من شهرستان پیش دو دکتر تاکنون رفته ام، یکی از دکترها گفت که اگر درد نداری بعد از سربازی عمل کن چون ممکن است حین سربازی عملت عود کنه و دوباره کاری بشود. یکی دیگه گفت سریعا باید عمل بشی.
آقای دکتر تشخیص شما چیست؟
سونو را فرستاده ام
آیا شما وقت دارید در اسرع وقت بنده را عمل کنید تا بتوانم در فرصت دوماه ای که دارم بهبود پیدا کنم و به دوره آموزشی سربازی برم؟
متشکرم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
سلام بايد عمل كنيد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- Mehdi Saberi:
با سلام ، من به واریکوسل درجه 3 مبتلا هستم ، در صورت انجام عمل به روش لاپاراسکوپی ، حداقل مدت زمان نقاهت چه مدت میباشد ، بنده بصورت حرفه ای کوهنوردی وسنگنوردی میکنم و برای اینکه عضو تیم ملی هستم حداکثر امکان دو ماه تمرین نکردن رو دارم .
با تشکر از تلاش های بی نظیر شما در راستای اطلاع رسانی در فضای مجازی و همچنین انجام به روز ترین روش های جراحی و درمانی .
همیشه شاد و سلامت و پاینده باشید.
با سپاس-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
عمل سرپايي است ٢ماه بعد ورزش سنگين شروع ميشود من در خدمتتم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام خسته نباشین من سه ماه قبل واریکوسل گرید3راعمل کردم قبل از عمل اسپرم هاضعیف بودن درحدی که دکترگفته بود بایدبری عملIvfتازه رفتم آزمایش دادم گفتن هیچ تغییری نکرده است ودرضمن دکترهم هیچ دارویی تجویزنکرده بودتشکرمیکنم راهنمایی کنی
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اگر بچه دار نشويد قدم بعدي اي وي اف است
-
- با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دکتر کرمی عزیز
آقای دکتر من چند ماه پیش بعد از یک رابطه ای دچار سوزش ادرار و در ادامه علامتای دیگر مثل درد در زیر شکم و ... شدم،به دکتر مراجعه کردم و ایشون بعد دیدن ارمایش گفتن که عفونتی نیست و دچار سندرم درد لگنی مزمن شدم و دارو دادن
در همون موقع از شما مشورت گرفتم و گفتین که دنبال درمان نباشم و من هم دارو ها رو مصرف نکردم و خوب شدم تقریبا
از چند روز پیش دچار درد بیضه( مخصوصا بیضه سمت راست شدم) به دکتر مراجعه کردمو برام سونوگرافی نوشتن و بعد دیدن سونوگرافی گفتن که دردت مربوط به همون سندرمو و داروهای تامسولوسین و نورتریپلیتین رو تجویز کردن
گزارش سونو رو براتون فرستادم، میخاستم ببینم شما چه تشخیصی میدین؟؟ اون قسمتی که نوشته اتساع خفیف pampinifprmis خطرناکه؟ درد بیضم خطرناکه یا مشکل خاصی نیست؟ چون نمیخام واقعا علکی دارو بخورم
ممنون میشم بگین چیکار کنم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اصلا مهم نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام بیضه ها بدجوری گرم شده وعرق میکنه جوری شبها بدون لباس زیر میخوابم فایدهای اینقدر گرم میشه گه از خواب میپرم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اينها بيشتر عصبي است بهتر است خنك نگه داريد
-
- سلام خدمت اقای دکتر
دو سال پیش با سونوگرافی متوجه واریکوسل گرید یک سمت چپ شدم و ازمایش سیمن هم که انجام شد آیتم ها بسیار ضعیف بودن. در حال حاضر با انجام سونوگرافی مجدد واریکوسل بنده گرید دو به سه سمت چپ شد. ولی ازمایش سیمن که انجام شد آیتم ها معمولی و خوب اند.
نظر شما رو میخواستم بدونم ایا نیاز به عمل دارم؟
و چون از شهرستان هستم چند روزه وقت عمل میدید و کدوم بیمارستان. بیمه بنده نیروهای مسلح هست-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
نياز به عمل نداريد اگر ازمايش خوب است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

