لیست پرسشها (11,602 پرسش)
حسین جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
با سلام خدمت جناب دکتر
بنده تقریبا 5.6 ماه قبل دچار درد شدید بیضه چپ شدم و بعد مراجعه به پزشک ارولوژی بمن گفتند نگران نباش چیز خاصی نیست... و برایم قرص تجویز کردند (ناپروکسن 500و افلوکسیر200) و گفتند 4.5 روز استراحت کن .... با مصرف قرص ها دردم بسیار کمتر شد
اما گاهی اوقات دچار درد نه چندان شدید و دردی شبیه به گرفتگی و مبهم گاهی اوقات در بیضه چپ گاهی هم راست . و چیزی که نگرانم کرده بالاتر بودن بیضه چپم است برای همین مجدد به پزشک ارولوژی مراجعه کردم و پس از معاینه گفتند هردو بیضه سالم است و جای نگرانی نیست
شب گذشته به هنگام ورزش در بیضه چپم احساس درد داشتم ولی پس از ورزش درد قطع شد و الان در بیضه چپم حس مبهمی دارم ... نگرانم اقای دکتر دلیل بالا بودن بیضه چپ یا(پایین بودن بیضه راست) و درد و حس مبهم چیست ؟
با سپاس فراوان از شما ک بطور رایگان و بدون هیچ چشم داشتی بیماران را راهنمایی میکنید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
با معاينه مشخص ميشود نه عكس - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام
دکتر من 25 سالمه و بعد از آزمایش فهمیدم واریکوسل گرید 3 دارم و دو بار رفتم پژوهشکده رویان وازمایش اسپرم دادم کهنتیجه ازمایش این بوده
Rapid progressive class A:6 low
progressive;class B:32
Total progressive;classA+B:38
Non progressive;class C:33
Non motile;class D29
Live ratio;classA+B+C : 71
که دکتر زینالی دکتر بیمارستان بعثت گفته باید عمل کنی.نظر شما چیه ؟
واین که روش عمل فرق میکنه و من سربازم ایا اگه پیش شما عمل کنم بیمه شامل میشه یانه؟ ممنون از جوابتون-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
حركت اسپرم كم است اگر وايكوسل داريد بايد عمل كنيد
-
- با سلام و عرض ادب خدمت شما آقای دکتر
اینجانب 37 سال سن دارم و مجرد هستم و در سال 83 عمل واریکوسل سمت چپ انجام دادم و طی این سالها با توجه به شرایط کاری ام که در شرکتهای صنعتی مشغول به کار هستم برای اطلاع از وضعیتم چندین مرتبه معاینه و آزمایش اسپرم انجام دادم و نتیجه آن مناسب و مورد قبول بود تا اینکه سال گذشته مجدداَ سونوگرافی و آزمایش اسپرم انجام دادم که پزشک بعد از مشاهده آن نسخه تکرار انجام آن را نوشت ، این بار سونوگرافی رنگی که تصاویر آن را برای جنابعالی ارسال کردم و پزشک اعلام کرد که واریکوسل شما دوباره عود کرده و دو طرفه هم هست و نتیجه آزمایش اسپرم هم خوب است و تا هنگامی که درد ندارید نیازی به عمل جراحی مجدد نمیباشد که به صورت واضح در تصاویر ارسالی قابل مشاهده است و زمانی که دوباره برای سونوگرافی رنگی اقدام کردم پزشک متخصص سونوگرافی از ناحیه کشاله ران و شکمم هم سونوگرافی کردند که تصویر آن را ارسال کردم که گویا فتق دیده شده است . لذا با این توضیحاتی که ارائه نمودم و تصاویر پیوست خواشمندم راهنمایی کنید که وضعیت من چگونه است؟ آیا فتق و واریکوسل اینجانب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر؟ یا اینکه فقط نیاز به جراحی یکی از آن میباشد و یا هر دوی آن ؟ اگر فتق و واریکوسل اینجانب هر دوی آن نیاز به جراحی داشته باشد آیا میشود همزمان دو عمل را انجام داد و خطری ندارد و عوارض آن بعد از عمل ، بیمار را از لحاظ اقدام به فرزنددار شدن بعد از ازدواج تهدید نمیکند و اینکه عمل همزمان این دو در تخصص کدام پزشک میباشد .
با تشکر فراوان از صبر و متانت جنابعالی در پاسخگویی به-
محمد سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
آقای دکتر
تصاویر مرتبط دیگر را ارسال کردم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلام .من چند روز پیش آزمایش اسپرم دادم .خواستم ببینم تحرک اسپرمم خیلی کمه یا نه؟ آیا با دارو درمان میشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
emen Volume : 4.5
Semen pH : 7.4
liquifaction:30
Viscosity: normal
emen Volume : 4.5
Semen pH : 7.4
liquifaction:30
Viscosity: normal
emen Volume : 4.5
Semen pH : 7.4
liquifaction:30
Viscosity: normal
Concentration:25.38
Progressive:22.5
Non-progressive:24.3
Immotile:53.2
Progressive+ Non-progressive
Norm:35
Head:64.9
Neck32.4
Tail:2.7
Index:
Mai:2.85
Tzi:1.69
Sdi:1.65-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
قابل قبول است اين كه با اين ازمايش بچه دار ميشويد يا نه اقدام به باروري مشخص ميكند
-
- 3سال قبل آزمایش اسپرم دادم و میزان اسپرم 20میلیون بود . 1سال میشه ازدواج کردم و اقدام به بچه دارشدن کردیم ولی نشد .تا اینکه 5ماه قبل آزمایش اسپرم دادم تعداد اسپرم ها زیر 5میلیون هستش وبعدازچندبار آزمایش متوجه شدم تعداد اسپرم ها بین 500000و 1میلیون متغیراست .به دکتر متخصص ارولوژ مراجعه کردم بعدازبررسی معلوم شد واریکوسل گرید1در ناحیه بیضه چپ و هم بیضه راست باشدت خفیف تر دارم. میخواستم بدونم آیا باعمل واریکوسل امکان برگشتن وجود دارد؟ باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
عمل واريكوسل ٥٠ در صد موثر ميباشد
-
- سلام. دکتر من 3 ماهه عمل واریکسل کردم و بعد سه ماه احساس میکنم بیضه چپم از راستم یکم کوچیک تره آیا این طبیعیه؟ و این که من تعداد اسپرمم کمه اگه قبل شیش ماهی که دکتر گفته رابطه برقرار کنم مشکلی به وجود میاد؟
و این که اکه شریانم رو تو عمل قط کرده باشن و بیضم خون بش نرسه در عرض چند ماه کوچیک کوچیک میشه؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- باعرض سلام و خسته نباشید ایا واریکوسل باعث میشود سطح تستسترون خون پایین بیاید و میل جنسی کم شود من واریکوسل دوطرف دارم که چپ بیشتر است
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۸ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
نه ارتباطي ندارد
-
- سلام اقاي دكتر خسته نباشيد من در قسمت بيضه سمت راست احساس ي توده كردم و زود مراجعه كردم به دكتر و دكتر بعد از معاينه برا سونوگرافي فرستاد ودر سونو كرافي نوشته كيستينك به قطر 4ميليي متر در روي سطح بيضه در كنر قدامي سر ايپيديم است (خارج پاراشيم بيضه) منظره پارانشيم بيضه راست در ساير نواحي و منظره ايپديدم راست طبيعي است واريكوسل grade1 در اطراف راست وجود دارد (٢.٧ميليمتر) و هيدروسل مشاهده نشد براي درمان چه راحل هاي پيشنهاد ميكنيد ممنون ميشم راهنمايي كنين خسته نباشيد
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بايد لياييد معاينه كنم واريكوسل را
-
- سلام آقای دکتر
23 سال دارم وحدود 6سال مبتلا به خود ارضایی بودم و اخیرا متوجه شدم واریکوسل خفیف دارم
1_ایا ممکن است این بیماری بخاطر خودارضایی زیاد بود باشد
2_احساس میکنم بیضه راستم داره کوچک میشه نسبت به چپم
3_ایا ممکنه بیشتر شدیدتر بشه-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- روی بیضم کسیت چرکی دارم درمانش چیه درد نمیکنه ولی چرکی شده
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
كيستهاي اپي درمال است عفوني نيستند درمانش فقط جراحي است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

