اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من سه ماه پیش واریکوسل گرید 3 سمت چپ عمل کردم الان چن روزی هست که درد احساس میکنم در بیضه چپم درست مثل همون دردی که قبل از عمل داشتم ایا عود کرده واریکوسلم؟؟؟؟ باید چه کار کنم؟
    این رو هم بگم که من سرپا ایستادن و راه رفتنم زیاده ممکنه بخاطر این باشه!!؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      درد دلیل عود نیست نیاز به عمل مجدد نیست
  • تصویر کاربر ایمان جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    سلام

    حدود 4 ماه است در بیضه راست درد خفیفی دارم. این وضعیت به طور ناگهانی و بدون علت خاصی (ضربه و ...) شروع شد. در اولین روز درد زیاد بود و تیر می‌کشید. ولی به جز آن یک روز درد به صورت گاهی و خفیف است.

    گاهی درد در ران و پایین شکم وجود دارد و ممکن است در این حالت بیضه هیچ دردی نداشته باشد. گاهی حس می‌کنم درد از رگی که از پایین شکم وارد بیضه می‌شود باشد.

    ضمنا مشکل پایین نیامدن بیضه چپ در تولد داشته‌ام که در ده سالگی عمل کرده‌ام. بعد از آن بیضه چپ کوچک مانده است.

    به چند پزشک مراجعه کرده‌ام، تشخیص یکی عفونت بود که یک دوره آنتی‌بیوتیک هم مصرف کردم ولی تغییر حاصل نشد.

    در سونو بیضه مشکلی مشاهده نشده بود (به جز یک فتق کوچک) اخیرا هم آزمایش‌های هورمونی و اسپرم دادم که همه نرمال بود.
    .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      فتق با هیدروسل است بیایید معاینه۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر اسماعیل جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من یک ساله ازدواج کردم صاحب فرزند نشدم چند روز پیش آزمایش اسپرم گرفتم تعداداسپرمها0.68 . بود خیلی کم بود بردم پیش دکتر گفت باید سونوگرافی بگیری سونوگرافی گرفتم متوجه شدم هردوطرف واریکوسل خفیف دارم خیلی .بهم ریختم افسرده شدم آیا راهی هست من صاحب فرزند بشم خداوند به شما عزت بده لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد اي وي اف كنيد
  • تصویر کاربر متين جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    باسلام بنده چند روزي است كه يك جوش كه كمي خارش دارد در قسمت پاييني كيسه بيضه نه روي بيضه در واقع نزديك به قسمت دفع مدفوع باسن و نزديك به ران دارم بافتي نسبتا نرم دارد و اين مسئله كمي مرا نگران كرده است باتشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر لیلازارعی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    سلام،من از یه روستا تو شهرستان ابرکوه هستم،12سال پیش مشکل بچه دار شدن داشتم،شوهرم ازمایش داد گفتن اسپرمهاش کمه و واریکوسل داره یا یه دوره قرص من بچه دهرشدم،الان 3ساله برای بچع دوم اقدام کردم،شوهرم زیر بار نمیره دکتر بره و بچه اولم از تنهایی افسرده شده
    اسم اون دارو رو هم یادم نبست میخواستم کمکم کنید،کمکم کنید که هم بچه و هم خودم افسرده شدیم
    اسم یه دارو بهم بدین برای اسپرم شوهرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      باید به مرکز ناباروری مراجعه نمایید
  • تصویر کاربر داوود جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید از سایت تون خیلی خوشم اومد آقای دکتر بهترین راه برای قوی کردن اسپرم چیه کدوم غذا خوبه بخوریم ینی اسپرم قوی و سریع بشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر طلیعی بود اصلا تقویت لازم نیست
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      را تقویت برای اسپرم طبیعی وجود ندارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام خوبین آقای دکتر بنده از زنجان مزاحم تون میشم آقای دکتر من مدتی بیضه سمت چپم احساس درد داشتم رفتم سنو گفتن چیزی نداری الان دردش خوب شده ولی احساس میکنم بیضه سمت چپ یکم کوچیکتر شده نسبت به راست تورو خدا کمکم کنید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      این دردها درمانش بیخیالی است
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 549 مشاهده پرسش
    با سلام. پدر من اخیرا دچار تب و لرز و درد در ناحیه کشاله ران شده اند. در سونوگرافی احتمال lymphadenopathy رو به علت دیدن واسکولاریتی internal دادند ولی چون ظاهرا fatty hikum دیده نشده احتمال توده بدخیم داده شده. آزمایش خون هنوز حاضر نیست و گفته شده جز این توده چیزی در اطرافش دیده نشده. آقای دکتر خیلی نگران هستم. بدترین حالت چی میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      من نسانه بدخیمی نمیبینم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      نشانه
    3. تصویر کاربر محمد جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      آقای دکتر یعنی ممکنه فقط عفونت غدد لنفاوی باشه یا یک توده خوش خیم؟؟ ...
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      بله نگران نباشید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سالار یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    با سلاپ بنده 27 ساله مجرد هستم اقای دکتر در حین سونگرافی متوجه شدم که واریکوسل دارم در بیضه سمت چپ که من جواب سونگرافیم رو براتون میفرستم بنده دکتر اورولوژ رفتم گفتن که ازمایش منی انجام بدم که مشخص بشه ایا تاثیری رو اسپرم ها گذاشته یا خیر میخواستم شما هم جواب سونوگرافی من رو ببینید و اعلام نظر کنید
    ازمایش منی رو گفتن بین 3 تا 5 روز باید ارضا نشده باشم تا بتونم انجام بدم و چون بنده حدود 15 روز تا الان ارضا نشده بودم گفتن اول ارضا بشم بعدش بین 3 تا 5 روز شد بیام برای ازمایش در حین استمنا که داشتم منی که از من خارج شد زرد رنگ بود ولی بوی بدی نداشت ولی تا به حال منی ام این رنگی نبود میخواستم ببینم دلیلش از چی میتونه باشه من قبل این داستان یک سرس کامل انتی بیوتیک مصرف کردم به دلیل سوزش ادراری که داشتم میخواستم ببینم این زرد رنگی منی نگران کننده است یا خیر ؟؟ امکان داره به دلیل این باشه بعد 15 روز چون ارضا شدم منی من این رنگی بوده ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید با تشکر با سلاپ بنده 27 ساله مجرد هستم اقای دکتر در حین سونگرافی متوجه شدم که واریکوسل دارم در بیضه سمت چپ که من جواب سونگرافیم رو براتون میفرستم بنده دکتر اورولوژ رفتم گفتن که ازمایش منی انجام بدم که مشخص بشه ایا تاثیری رو اسپرم ها گذاشته یا خیر میخواستم شما هم جواب سونوگرافی من رو ببینید و اعلام نظر کنید
    ازمایش منی رو گفتن بین 3 تا 5 روز باید ارضا نشده باشم تا بتونم انجام بدم و چون بنده حدود 15 روز تا الان ارضا نشده بودم گفتن اول ارضا بشم بعدش بین 3 تا 5 روز شد بیام برای ازمایش در حین استمنا که داشتم منی که از من خارج شد زرد رنگ بود ولی بوی بدی نداشت ولی تا به حال منی ام این رنگی نبود میخواستم ببینم دلیلش از چی میتونه باشه من قبل این داستان یک سرس کامل انتی بیوتیک مصرف کردم به دلیل سوزش ادراری که داشتم میخواستم ببینم این زرد رنگی منی نگران کننده است یا خیر ؟؟ امکان داره به دلیل این باشه بعد 15 روز چون ارضا شدم منی من این رنگی بوده ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید با تشکر
    1. تصویر کاربر سالار پنجشنبه ۳۰ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اقای دکتر منتظر جواب هستم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      واریکوسل چپ دارید۲-جواب ازمایش اسپرم را نیز بفرستید ببینم
    3. تصویر کاربر سالار جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اقای دکتر با تشکر من هنوز ازمایش اسپرم انجام ندادم چون بین ۳ تا ۵ روز باید باشه هنوز وقتش نرسیده میخواستم با توجه به وضعیعت واریکوسل بنده چند درصد امکانش هست بعد جواب اسپرم نیاز به عمل داشته باشم ؟ میشه حدسی زد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      منتظرم
    5. تصویر کاربر سالار شنبه ۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اقای دکتر من ازمایش اسپرم دارم ۲ روز اینده ولی امروز احساس گلو درد دارم و علایمی شبیه سرماخوردگی قرص نخوردم میخواستم ببینم اگه از قرص استفاده کنم مثل سرماخوردگی روی ازمایشم تاثیر گذاره؟؟؟؟
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      نتیجه را بفرستید ببینم
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر نیما جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 388 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.خسته نباشید.
    بنده 15 سال سن دارم و از اینکه به پدر و مادرم بگویم خجالت میکشم.
    من گاهی اوقات بیضه هام تیر میکشه و وقت هایی که بهش فشار میاد هم درد خفیفی ایجاد میکنه.
    میخواستم بدونم مشکل دقیق من چیه؟آیا سرطان دارم؟
    در ضمن این درد در دو بیضه من وجود داره.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      در سن سما بيماري بيضه نگران كننده نداريم
    2. تصویر کاربر نیما چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      خیلی ممنون.یعنی نیاز به جراحی نیست؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      نه
    4. تصویر کاربر نیما جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      ببخشید.قزبان نمیتونید تقریبا بگید که مشکل من چیه؟
      واقعا من نگران هستم.
      لطفااااااااااااااااااااااا
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر نگرانی سونو بیضه کنید بفرستید ببینم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب