لیست پرسشها (11,602 پرسش)
مهدی یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید
من سه ماه پیش واریکوسل گرید 3 سمت چپ عمل کردم الان چن روزی هست که درد احساس میکنم در بیضه چپم درست مثل همون دردی که قبل از عمل داشتم ایا عود کرده واریکوسلم؟؟؟؟ باید چه کار کنم؟
این رو هم بگم که من سرپا ایستادن و راه رفتنم زیاده ممکنه بخاطر این باشه!!؟؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
درد دلیل عود نیست نیاز به عمل مجدد نیست
-
- سلام
حدود 4 ماه است در بیضه راست درد خفیفی دارم. این وضعیت به طور ناگهانی و بدون علت خاصی (ضربه و ...) شروع شد. در اولین روز درد زیاد بود و تیر میکشید. ولی به جز آن یک روز درد به صورت گاهی و خفیف است.
گاهی درد در ران و پایین شکم وجود دارد و ممکن است در این حالت بیضه هیچ دردی نداشته باشد. گاهی حس میکنم درد از رگی که از پایین شکم وارد بیضه میشود باشد.
ضمنا مشکل پایین نیامدن بیضه چپ در تولد داشتهام که در ده سالگی عمل کردهام. بعد از آن بیضه چپ کوچک مانده است.
به چند پزشک مراجعه کردهام، تشخیص یکی عفونت بود که یک دوره آنتیبیوتیک هم مصرف کردم ولی تغییر حاصل نشد.
در سونو بیضه مشکلی مشاهده نشده بود (به جز یک فتق کوچک) اخیرا هم آزمایشهای هورمونی و اسپرم دادم که همه نرمال بود.
.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
فتق با هیدروسل است بیایید معاینه۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام آقای دکتر من یک ساله ازدواج کردم صاحب فرزند نشدم چند روز پیش آزمایش اسپرم گرفتم تعداداسپرمها0.68 . بود خیلی کم بود بردم پیش دکتر گفت باید سونوگرافی بگیری سونوگرافی گرفتم متوجه شدم هردوطرف واریکوسل خفیف دارم خیلی .بهم ریختم افسرده شدم آیا راهی هست من صاحب فرزند بشم خداوند به شما عزت بده لطفا راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
بايد اي وي اف كنيد
-
- باسلام بنده چند روزي است كه يك جوش كه كمي خارش دارد در قسمت پاييني كيسه بيضه نه روي بيضه در واقع نزديك به قسمت دفع مدفوع باسن و نزديك به ران دارم بافتي نسبتا نرم دارد و اين مسئله كمي مرا نگران كرده است باتشكر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام،من از یه روستا تو شهرستان ابرکوه هستم،12سال پیش مشکل بچه دار شدن داشتم،شوهرم ازمایش داد گفتن اسپرمهاش کمه و واریکوسل داره یا یه دوره قرص من بچه دهرشدم،الان 3ساله برای بچع دوم اقدام کردم،شوهرم زیر بار نمیره دکتر بره و بچه اولم از تنهایی افسرده شده
اسم اون دارو رو هم یادم نبست میخواستم کمکم کنید،کمکم کنید که هم بچه و هم خودم افسرده شدیم
اسم یه دارو بهم بدین برای اسپرم شوهرم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
باید به مرکز ناباروری مراجعه نمایید
-
- سلام خسته نباشید از سایت تون خیلی خوشم اومد آقای دکتر بهترین راه برای قوی کردن اسپرم چیه کدوم غذا خوبه بخوریم ینی اسپرم قوی و سریع بشه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اگر طلیعی بود اصلا تقویت لازم نیست - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام خوبین آقای دکتر بنده از زنجان مزاحم تون میشم آقای دکتر من مدتی بیضه سمت چپم احساس درد داشتم رفتم سنو گفتن چیزی نداری الان دردش خوب شده ولی احساس میکنم بیضه سمت چپ یکم کوچیکتر شده نسبت به راست تورو خدا کمکم کنید چیکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
این دردها درمانش بیخیالی است
-
- با سلام. پدر من اخیرا دچار تب و لرز و درد در ناحیه کشاله ران شده اند. در سونوگرافی احتمال lymphadenopathy رو به علت دیدن واسکولاریتی internal دادند ولی چون ظاهرا fatty hikum دیده نشده احتمال توده بدخیم داده شده. آزمایش خون هنوز حاضر نیست و گفته شده جز این توده چیزی در اطرافش دیده نشده. آقای دکتر خیلی نگران هستم. بدترین حالت چی میتونه باشه؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۳۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
من نسانه بدخیمی نمیبینم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلاپ بنده 27 ساله مجرد هستم اقای دکتر در حین سونگرافی متوجه شدم که واریکوسل دارم در بیضه سمت چپ که من جواب سونگرافیم رو براتون میفرستم بنده دکتر اورولوژ رفتم گفتن که ازمایش منی انجام بدم که مشخص بشه ایا تاثیری رو اسپرم ها گذاشته یا خیر میخواستم شما هم جواب سونوگرافی من رو ببینید و اعلام نظر کنید
ازمایش منی رو گفتن بین 3 تا 5 روز باید ارضا نشده باشم تا بتونم انجام بدم و چون بنده حدود 15 روز تا الان ارضا نشده بودم گفتن اول ارضا بشم بعدش بین 3 تا 5 روز شد بیام برای ازمایش در حین استمنا که داشتم منی که از من خارج شد زرد رنگ بود ولی بوی بدی نداشت ولی تا به حال منی ام این رنگی نبود میخواستم ببینم دلیلش از چی میتونه باشه من قبل این داستان یک سرس کامل انتی بیوتیک مصرف کردم به دلیل سوزش ادراری که داشتم میخواستم ببینم این زرد رنگی منی نگران کننده است یا خیر ؟؟ امکان داره به دلیل این باشه بعد 15 روز چون ارضا شدم منی من این رنگی بوده ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید با تشکر با سلاپ بنده 27 ساله مجرد هستم اقای دکتر در حین سونگرافی متوجه شدم که واریکوسل دارم در بیضه سمت چپ که من جواب سونگرافیم رو براتون میفرستم بنده دکتر اورولوژ رفتم گفتن که ازمایش منی انجام بدم که مشخص بشه ایا تاثیری رو اسپرم ها گذاشته یا خیر میخواستم شما هم جواب سونوگرافی من رو ببینید و اعلام نظر کنید
ازمایش منی رو گفتن بین 3 تا 5 روز باید ارضا نشده باشم تا بتونم انجام بدم و چون بنده حدود 15 روز تا الان ارضا نشده بودم گفتن اول ارضا بشم بعدش بین 3 تا 5 روز شد بیام برای ازمایش در حین استمنا که داشتم منی که از من خارج شد زرد رنگ بود ولی بوی بدی نداشت ولی تا به حال منی ام این رنگی نبود میخواستم ببینم دلیلش از چی میتونه باشه من قبل این داستان یک سرس کامل انتی بیوتیک مصرف کردم به دلیل سوزش ادراری که داشتم میخواستم ببینم این زرد رنگی منی نگران کننده است یا خیر ؟؟ امکان داره به دلیل این باشه بعد 15 روز چون ارضا شدم منی من این رنگی بوده ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید با تشکر-
سالار پنجشنبه ۳۰ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
اقای دکتر منتظر جواب هستم - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام دکتر.خسته نباشید.
بنده 15 سال سن دارم و از اینکه به پدر و مادرم بگویم خجالت میکشم.
من گاهی اوقات بیضه هام تیر میکشه و وقت هایی که بهش فشار میاد هم درد خفیفی ایجاد میکنه.
میخواستم بدونم مشکل دقیق من چیه؟آیا سرطان دارم؟
در ضمن این درد در دو بیضه من وجود داره.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
در سن سما بيماري بيضه نگران كننده نداريم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

