لیست پرسشها (11,602 پرسش)
ارزو سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
سلام داداشم داخل بیضه اش غده زده بود و جراحی کردن و غده و بیضه چپشو با هم برداشتن. جواب آزمایش بعد عمل ldh به حد نرمال رسیده ولی پروتیین فتو هنوز بالاس. جواب توپولوژیش هم هم هنوز آماده نیس. میخواستم بدونم احتمال خطرش خیلی بالاس؟ الفا فتو ١5.٢
ممکنه به شیمی درمانی و اینا برسه؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
جواب را بفرستید ببینم
-
- سلام و وقت بخیر دکتر
بنده چند سالی هست که بعضی وقتا در بیضه سمت راست درد دارم تصور میکردم چون بیضه بین پاهام قرار میگیره درد میکنه ولی مدتی هست درد بیضه در حالت عادی هم وجود داره، و احساس میکنم در بیضه سمت چپ هم ایجاد میشه... یه مشکل دیگه که متوجه شدم اینکه بیضه هام اکثر مواقع بالا قرار دارند و این خودش یه حساسیت و دردی ایجاد میکنه و نمیدونم درد از چی هست ، بیضه ها هم حالت سفتی دارند و وقتی بین پاهام قرار میگیرند دردناک میشن و حتی وقتی لباس تنگ بپوشم یا لباس زیر به بیضه هام بچسبه درد ایجاد میشه... ضمنا مایع منی بنده خیلی آبکی و بد بو هست.... دکتر لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام دکتر جان خسته نباشید
بنده یک ونیم سال قبل عمل واریکوسل انجام دادم.الان تعداد اسپرم 7.5میلیون است.برخی دکترها میگن عمل میکنیم شانسش پنجاه پنجاه هست قبل عمل میزان اسپرم 36میلیون بود.قبلا همسرم سقط داشته.الان موندم چکار کنم ای وی اف کنیم یا عمل جراحی خواهشا نظرتونو بگید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
باید با مدارک بیایید معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- سلام دکتر این برجستگی های روی بیضه طبیعیه؟
عکس رو براتون ارسال کردم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
بله طبیعی است
-
- سلام دکتر من سال 92 واریکوسل داشتم عمل کردم .سمت چپ بود .الان به تازگی بیضه سمت چپم بعضی وقت ها تیر میکشه لازم به ذکر است که دو ماهی هم هست که به ورزش بدنسازی میروم .میخواستم بدونم خطرناکه.با تشکر .
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
طلیعی است دیدم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام.من خانمی35ساله هستم که2فرزنددارم.سال گذشته سقط داشتم.بتازگی قصدبارداری مجددداشتم که بعدازآزمایشات متوجه شدیم شوهرم واریس بیضه دارن.یه دکترگفت بایدعمل کنه.خواستم ببینم اگه عمل نکنه میشه همین طوری برای بارداری اقدام کنیم.باتوجه به اینکه تعداداسپرم هاش خوب بوده.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
بله اقدام كنيد
-
- بنده دارای واریکوسل نوع دو در بیضه سمت چپ هستم طی ازمایشات انجام شده در تعداد اسپرم ها مشکلی ندارم تقریبا اوضاع خوب است ولی درد در بیضه ها احساس میکنم مخصوصا سمت چپ آزارم میده .
بعضی وقت احساس ورم هم میکنم که انگار ورم کرده درد بیشتر وقتها باهام هست . هرجا رفتم گفتن عمل درد رو از بین نمیبره میخواستم نظر مشارو هم درباره این موضوع بدونم لطفا راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
من هم نظرم همین است عمل پرد را ازبین نمیبرد
-
- سلام
من 25 سالمه مجردم وزن 85 قدم182
14 ماه پیش عمل واریکوسل سمت چپ انجام دادم چند ماه اول خوب استراحت کردم بعد تو شرکت پخش بستنی مشغول شدم و راننده بودم
همیشه کم و بیش درد داشتم هفته یبار ماهی یبار
ولی تو این دو ماه اخیر خیلی زیاد شده
سره سفره غذا زیاد نمیتونم بشینم
در کل دردش نسبت به قبل عمل دوبرار شده
و درد پخش میشه به سمت پای چپم کشیده میشه
اما وقتی استراحت میکنم ینی دراز میکشم دردش بهبود پیدا میکنه یا کمتر میشه آیا درمانی برای این درد و تورم رگها وجود داره
آیا رگها رو میشه خشک کرد
من در کودکی بیماری بیضه نزول نکرده سمت چپ داشتم-
علیرضا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
پس چرا جواب نمیدید؟؟؟؟؟ - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر.
من الان یک سال و نیم عمل دوم واریکوسل انجام دادم اکنون میخوام برم سرکار که محیط کار فقط ایستادن هستش و کار سبکی هست از ساعت 8 تا 8 شب باید کار کنم ایستاده ولی بین این ساعات یه کمی استراحت هست.فقط میخواستم بدونم تو این مدت کاری که ایستاده هستم دوباره واریکوسل عود نمیکنه و مشکلی برام پیش نمیاد.فقط بیضه هام خیلی کم بعضی اوقات درد میگیره.ممنون میشم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سلام نه تصلا نگران نباشید
-
- با عرض سلام خدمت دکتر بنده در سال قبل به مدت یک ماه دچار بی تحریکی آلت و درد در بیضه ی سمت چپ شدم امسال هم به مدت یک ماه هست که دچار بی تحریکی آلت ودرد چند روز در بیضه سمت چپ و چند روز در بیضه ی راست که دچار سوزش بیضه و لگن شدن و سونو کامل انجام دادم و مشکلی نبود و هنوز بی تحریک و خیلی ضعیف شدم 25 سال سن و مجرد هستم با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
مشکل شما عصبی است ورزش ونشاط درمانش میباشد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

