اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر م سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    جناب آقای دکتر کرمی عزیز
    من 39 ساله و مجردم. قصد ازدواج دارم. به علت درد خفیف بیضه ها (که البته سالهاست دارم) و بالاتر بودن بیضه چپ به دکتر مراجعه کردم. تشخیص واریکوسل و انجام عمل دادند. ولی من از عمل میترسم. ظاهرا هم سرعت حرکت اسپرمهام و هم کیفیتشون خیلی پایینه.
    به پیوست براتون آزمایش اسپرم و سونو رو می فرستم.
    سوالهام:
    1- آیا این درد خفیف و گرفتگی که سالهاست در بیضه هام احساس میکنم به علت واریکوسله؟ و اگر عمل کنم خوب میشه؟

    2- آیا با توجه به نتیجه آزمایش و کیفیت و سرعت حرکت پایین اسپرمها، آیا من قطعا نابارورم و حتما باید عمل کنم یا اصلا نیازی به عمل نیست؟

    3- اگر از نطر شما جواب سوال 2 مثبت باشه و من قطعا بایستی عمل کنم؛ حالا اگر بخوام فعلا عمل نکنم و صبر کنم تا بعد از ازدواج که وقتی مطمئن شدیم ناباروری دارم اونوقت عمل کنم، تا اونموقع وضع واریکوسلم بدتر میشه و شانس باروریم پایین تر میاد؟ یا اینکه نه، شرایطم بدتر نمیشه و تا اونموقع میتونم صبر کنم.
    از لطف و بزرگواری شما برای اینکه وقت میگذارید و جواب سوالهام رو میدید بینهایت سپاسگزارم.
    خدا خیرتون بده.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      از نظر من نه۲نه ازمایش خوب است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      باید معاینه کنم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر اکبر سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    با سلام. من 36 سال سن دارم 2 ساله که ازدواج کردم و جلوگیری داشتیم و دو ماهه که اقدام به بارداری کردیم ولی همسرم باردار نشد و من به دکتر مراجعه کردم و با سونوگرافی مشخص شد واریکوسل گرید 3 در سمت چپ دارم میخواستم بپرسم من باید عمل انجام بدم یا خیر؟ اقدام به بارداری انجام بشود یا خیر؟ آیا با وجود واریکوسل درجه 3 در یک طرف امکان باروری وجود دارد؟ تا حالا تست اسپرم انجام نداده ام آیا لزومی دارد تست انجام بدهم یا خیر؟ خیلی ممنون میشوم جواب شما را بدانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر مصطفی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    28 سالمه یک بار عمل واریکوسل انجام دادم به صورت باز.همچنان توده رگ در داخل بیضه مشخص.منی نه جهش و نه حرارت و نه حجم مناسبی ندارد.ایا عمل میکروسرجی برای من مناسبه نمیخوام بعدها به مشکل بر بخورم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      يك بار عمل كافي است اي طبيعي ميباشد
  • تصویر کاربر ممد سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    آقای دکتر من 3 ماهیه عمل واریکسل کردم بد چند روزیه یکم درد داشتم الانم احساس میکنم رگ دوره بیضم زیاد شده طبیعیه آیا؟ و این که واریکسل تغریبا چند ماهه خوب میشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      این بعد از عمل طبیعی ایت
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام علیکم طاعات و عبادات قبول باشه
    بنده از بیماران قدیم دکتر دانش بودم، در بچگی، الان 28 سالمه به گفته پدرومادرم شما در اون زمان intern بودید، من چند مشکل از جمله خرابی دریچه حالب و سنگ کلیه و عفونت بیضه داشتم، از بچگی یک بیضه بنده در جراحی برداشته شده که بظاهر بیضه چپ هست؟ میخواستم بدونم من امکان بچه دار شدن دارم؟ خیلی خیلی ممنونم از لطفتون و برقراری این زیرساخت برای ارتباط.... 🌸🌸
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ازمايش اسپرم دهيد مشخص ميشود
  • تصویر کاربر ابراهیم سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    سلام
    حین عمل وازکتومی رگ خونی بیضه ب اشتباه قطع شده خواستم عوارض شو بدانم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد صبر كنيد مشخص ميشود
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 725 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    ببخشید یه سوال داشتم.
    درجه واریکوس رو چجوری تشخیص میشه داد؟
    من واریکوس دارم.ازمایش اسپرم هم دادم .که اسپرمم کامل 0 هست و جند باری هم دکتر برام قرص های ivf hd و این قبیل چیزا نوشت ولی بازم 0 بود کاملا.
    ازمایش تیکه برداری و بیوپسی هم دادم که بازم ازواسپرم نتیجش بود.

    به نظر شما امکانش هست درجه واریکوس من 3 باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر جواد سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با سلام
    اقای دکتر اینجانب یه پسر ۵ساله دارم مدتی هست متوجه شدم که بالای آلت شان مقداری برآمدگی وجود دارد و دقت که کردم دیدم بیضه سمت چپ شون می ره بالا و دوباره نیاد پایین
    آقای دکتر خیلی نگران هستم میخواستم بدونم مشکلشان چیه و آیا خطر هم دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر اصغر سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    حدود 2 ماه پیش هر از گاهی (حدودا هر سه چهار روز یک بار)درد متوسطی تو بیضه چپم حس میکردم که انگار پیچیده میشد معمولا وقتی برای مثلا ده دقیقه راه میرفتم این اتفاق میافتاد و بعد از چند ثانیه رفع میشد من هم اهمیتی ندادم تا اینکه دو سه هفته پیش این درد قطع شد و درد دیگه ای جایگزین شد که به صورت چند بار در روز درد خفیف مثل زمانی که بیضه زیاد تخلیه شده سراغم اومد و متوجه شدم که بیضه چپم مقداری تیره تر از بیضه راست شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    ببخشید دکتر من سوالی کردم ک پاسخ هم دادین تشکر هم میکنم
    سوال من این بود که بعد از 3 ماه عمل واریکوسل جدیدن احساس درد دارم که شما فرمودید مشکلی نیست
    اما قسمت دوم سوال منو جواب ندادین
    سوالم این بود ک این درد ممکنه بر اثر راه و رفتن و سر پا ایستادن زیاد باشه?????
    سوال دیگه ای که دارم اینه من از کی میتونم باشگاه بدنسازی برم ایا مشکلی پیش نمیاد?
    پوزش اگه سوال زیاد بود 🙏🙏🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      درد وتورم طبيعي هستند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب