لیست پرسشها (11,602 پرسش)
سینا شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
سلام
من نیم ساعت یا 1 ساعت پیش درد بیضه ام از ناحیه چپ شروع شد. خودم اینطور حدس می زنم که چون دیشب و امروز چند بار تحریک داشتم در اثر چیزهای مختلف و ارضا نشدم با به عبارتی اجازه ندادم منی ازم خارج بشه این اتفاق افتاده باشه (چیزی که بهش شق درد میگیم) چون سابقه اش رو داشتم، لذا چون مجرد هستم تصمیم گرفتم با استمناع منی رو خارج کنم و درد و تسکین ببخشم ولی نا موفق بودم و درد کماکان در ناحیه بیضه چپ وجود داره. وقتی دراز می کشم و حرکت نمی کنم دردم خیلی خیلی بهتر می شه اما خوب نمی شه. یکم نگران هستم از این بابت چون سابقه این چنین دردی رو ندارم. یه مقدار یخ توی کیسه فریزر ریختم روش قراز دادم و دوش ابگرم هم گرفتم
ولی زیاد تاثیری نداری
الان که به پشت دراز کشیدم دردی ندارم یا بهتر بگمخیلی خفیفه و ناچیزه
ولی وقتی حرکت می کنم درد رو حس میکنم
آیا به نظر به شما این به خاطر همون اجازه خروج منی رو ندادن و عدم ارضا شدن در اثر تحریکه؟! یا علت چیز دیگه ای می تونه باشه؟
تا چه مقدار خطرناک می دونین؟!-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد
-
- سلام من يه ورزشكار حرفه اي هستم الان حدود ٢-٣ماه درد بيضه داشتم
رفتم سه تا سونوگرافي گرفتم مشخص شود واريكوسل گريد٢دارم و ازمايش اسپرم دادم كه اولي حركت اسپرم ها 6٠درصد بود ولي ت ازمايش دوم ك يك هفته بعد دادم حركت اسپرم ٢٠درصد بود پس عمل كردم ولي الان هنوزم درد دارم از ناحيه بيضه ب طوري كه نميتونم ١٠٠متر بدوم
ب نظر شما چيكار بايد كنم(دكتر بهم گفتم انقدر درد عادي نيس ك برا واريكوسل باشه و شايد از آنه زير شكمت باشه)
الان چيكاركنم خيلي درددارم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
اگر مجردي درمان نميخواهد
-
- با سلام
وقتتون بخیر
بنده بعد از اینکه فهمیدم فتق دارم به همکارتون مراجعه کردم تو شهر خودمون
و از ایشون درخواست کردم تا وارکسیل رو هم بررسی کنن
که در جواب سونگرافی این مساله تایید شد
و الان ازمایش semen دادم
میخواستم برام تحلیل بفرمایید
و اینکه ایشون گفتن اگر فتق و عمل کنیم باید از مش استفاده کرد
که ممکنه با توجه به وارکسیل در ناباروری تاثیر بزاره لطفا نظرتون و بفرمایید
هم در مورد عمل فتق و وارکسیل
و تاثیر اونها در باروری
و اینکه من مجردم و 31 سالمه-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
واريكوسل داريد بياييد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام ،مدتي است به مجرد راه رفتن بيضه هام درد كه نه ولي يه حس بدتر از درد به خودش ميگيره ودوست دارم بشينم يا دراز بكشم تااروم شم ،دكتر هم رفتم عكس رنگي و سونوگرافي و....همه چيزي نشون ندادن ،فقط سنگ كليه دارم ولي درد يا ناراحتي خاصي از ناحيه كليه ندارم ،به مجرد راه رفتن اين حس بهم دست ميده واگه اهميت ندم خستگي مفرطي روي كمرم حس ميكنم ، اين بي تحركي باعث چاقيم شده و مشكلاتمو بيشتر كرده هم از لحاظ روحي و هم جسمي ،من كارمندم و بيشتر پشت ميز نشين ،كلا شور ونشاط زندگيرو ازم گرفته
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
اين سنگ بايدPCNLشود فيلم من را ببينيد در سايتم
-
- درد در بیضه راست و پای راست از سر سه بند
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
يونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام آقاي دكتر من بيضه سمت راستم درد ميكنه و درد داخل كشاله ران تير ميكشه وپايين شكم سمت راست هم درد ميكنه تشخيص شما چيه آقاي دكتر(درد ميگيره و قطع ميشه) سونوگرافي بيضه رو انجام دادم نتيجه سونوگرافي رو براتون فرستادم .. سونوگرافي كليه رو برام لازم ندونستند تشخيص شما چيست..
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
جواب خوب است
-
- سلام و عرض ادب خدمت دکتر کرمی و استاد بزرگوار :
بنده چند ماه پیش از طریق ایمیل خدمتتون عارض شده بودم که واریکوسل دارم ولی بنابر مشکل مالی نتوانستم خدمت برسم .
ان شاءالله میخوام 1 شنبه هفته آینده خدمت برسم تا جهت معاینه و عمل اقدامات لازم را لطف فرمایید . - با سلام
سن من 37 سال است. 12 سال پیش پس از 1 سال اقدام به بارداری و بچه دار نشدن عمل واریکوسل دو طرفه انجام دادم. گرید واریکوسل من از نوع 3 بود. بعد از 1 سال بچه دار شدیم. در 4 سال گذشته اقدام به بارداری برای فرزند دوم کردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم. آزمایش اسپرم هم نتیجه تعداد رو بیش از 20 میلیون نشون میده و درصد اسپرمهای سالم در حد نرماله ولی پزشک من میگه تحرک اسپرمها ناکافیه. در ضمن اندازه بیضه چپ کوچیک شده. به پزشکی که من رو 12 سال پیش عمل کرده گفتم اگه امکانش هست دوباره عمل کنم ولی گفتن که روش IVF روش بهتری هست. به نظر شما من میتونم عمل کنم؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
اگر ۲سال اقدام کردید نشد باید ای وی اف کنید
-
- آیا عمل میکروسکوپی نیاز به بیهوشی دارد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
بيهوشي سطحي
-
- سلام
شرمنده بنده 8 ماه پیش وازکتومی کردم ولی متاسفانه حین عمل ب اشتباه رگ خون رسان بیضه راست قطع شد
کبودی و خون مردگی نیز بعد عمل تا ی هفته داشتم
ممنون از پاسخ تون اخیرا حین انزال دردی در قسمت بیضه راست احساس می کردم که الان رف شده-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
کاری دیگر نمیتوان کرد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

