اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ناصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده 27سال دارم بیضه سمت چپم داخل شکمم میباشد الان میخوام جراحی کنم وانتقال بدم داخل کیسه.پارسال سنو وآزمایش اسپرم دادم که براتون فرستادم حال چن سوال دارم که خواهشمندم پاسخ دهید
    _ ایا از نظر سایز بیضه و احتمال باروری دچار مشکل میباشم یا میتونم بچه دار شم؟
    _بیضه داخل شکمم رو با دست لمس میکنم واندازش به نحوی هس که اون قسمت متورم هست ایا امکانش هس سالم باشه وانتقال داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      باید اول ازمایش اسپرم وسونوگرافی انجام بدهید ببینم ومعاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر ناصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده 27سال دارم بیضه سمت چپم داخل شکمم میباشد الان میخوام جراحی کنم وانتقال بدم داخل کیسه.پارسال سنو وآزمایش اسپرم دادم که براتون فرستادم حال چن سوال دارم که خواهشمندم پاسخ دهید
    _ ایا از نظر سایز بیضه و احتمال باروری دچار مشکل میباشم یا میتونم بچه دار شم؟
    _بیضه داخل شکمم رو با دست لمس میکنم واندازش به نحوی هس که اون قسمت متورم هست ایا امکانش هس سالم باشه وانتقال داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      حتما ۱-سونو از بیضه کنید۲-ازمایش منی بدهید بیایید ببینم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر صالح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 567 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام؛
    جناب دکتر کرمی بنده حدود یسال پیش سمت راست فتق عمل کردم و الان سونو نشان داده که سمت راست هم دچار پارگی فتق شده ام و همچنین سمت چپ واریکوسل دارم(همان سمتی که فتق عمل شده و مش گذاشته شده) میخوام بدونم میشه توی یک عمل هم فتق راست رو عمل کرد و هم واریکوسل سمت چپ رو؟آیا با همون سه سوراخی که در سمت چپ برای عمل واریکوسل به روش لاپاروسکوپی زده میشه میشه فتق سمت راست رو هم عمل کرد یا نیاز به سوراخ های جدید در سمت راسته؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر موسوی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 509 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پیرو صحبت های شما بنده پیش دکتر ارولوژی در شهرستان رفتم و ایشان هم معاینه کردند و گفتن چیزی نیست و فقط حساس شدید. ولی من هنوز احساس گرفتگی و یا درد بیضه راست و گاهی در بیضه چپ دارم و مخصوصا وقتی شلوار تنگ میپوشم یا میشینم دارم

    بنظرتون حساس شدم نسبت به این
    1. تصویر کاربر موسوی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ببخشید این کد درست است y07ql2118803
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سونوگرافی هم بکنید اگر مشکلی نداشت پیگیری نکنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر عادل یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 529 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من یک ماه پیش سونو گرفتم و واریکوسل گرید2 و هیدروسل خیلی کوچک و سنگ کلیه 5 میلی داشتم الان 2 هفتس سربازی میرم و تو رژه دردم تشدید شد نو دوره آموزشی هم نمیتونم عمل کنم میخاستم بدونم ک چه کارهایی بکنم ک بیتونم 50 روز دیگه دردو تحما کنم.بعد وقتی درد شروع شد و متورم شد خودارضایی بشه بهتره یا نه؟ خواهش میکنم اگه میشه کامل جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      حساسیت نشان ندهید دستکاری نکنید خوب میشود
  • تصویر کاربر جلال یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    با سلام...من در 1390 سنوگرافی واریکوسل انجام دادم و خیلی خفیف بو دکتر بهم دارو داد خوب شدم و هیچ دردی احساس نکردم ولی حدود ی ک کاهی میشه کم کم احساس درد میکنم. ولی گهگاهی.. سنم 27 سال ..متاهل هستم 3 ساله ازدواج کردم ولی بچه ندارم..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰بیایید ببینم
  • تصویر کاربر زبي جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام
    من حدود شيش ماه است گاهي اوقات رنگ منيم سفيده و گاهي اوقات زرد.درد و سوزش هم ندارم. به نظره شما بايد چيكار كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      از مظر من مهم نیست
  • تصویر کاربر شادمان جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.من چند وقتیه بیضه سمت راستم درد خفیفی میکنه ولی سمت چپ هیچ دردی احساس نمیکنم زمان نزدیکی یک توده هایی سر و ته بیضه هام ایجاد میشه کیسه بیضه شل میشه
    اگه جواب سوالمو بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر مريم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    نتيجه ازمايش همسرم اين بود ميخواستك ببينم چي كار بايد بكنيم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      واریکوسل دو طرفه دارند بیایید معاینه02122642744 02171062300
  • تصویر کاربر بهزاد جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 545 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.عرض ارادت.من به خاطر سفت بودن مایع منی پیش دکتر رفتم و سونوگرافی از بیضه و آزمایش اسپرم واسم نوشتن.این ها انجام شد.و آز منی نرمال بود ولی سونو وجود واریکوسل را اعلام کرد که عکس هر دو رو واستون میفرستم.لطفا مرا راهنمایی کنید.وضعیتم چطوره و اینکه آیا واریکوسل را باید عمل کنم یا نیازی نیست؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      باید بیایید مهاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب