اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    Hamidreza Saryazdi:
    سلام جناب دکتر، خانم منم در طی دو سال متوالی سقط داشتن که بعد از انجام آزمایشات متوجه شدیم که تعداد اسپرم های نرمال 4 درصد می باشد و هم چنین تعداد اسپرم های سریع 2 درصد که در آزمایش پیوست آماده. آیا من دچار بیماری واریکوسل هستم و اینکه چکار باید انجام بده. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      حرکت مختل است بیایید معاینه۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر حامد یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.ببخشید من حدودا 12سال پیش عمل واریکوسل چپ انجام دادم. و بهبود پیدا کردم .الان بعد از این همه سال مجدد درد تو بیضه چپ حس میکنم و کمی هم دردش به کمرم میزنه. آیا امکان داره مجدد بیمار شده باشم ؟؟؟؟؟چیکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      درد دلیل عود نیست نیاز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 676 مشاهده پرسش
    نازنین فاطمه:
    نازنین فاطمه:
    سلام خدمت پروفسور حسین کرمی استاد آزمایش بنده را تفسیر کنید لطفا درضمن 2 سال پیش عمل واریکسل سمت چب انجام دادام ،و فرزند دختر دارم ،جواب این آزمایش برای باروری مجدد خوب است یا مشکل داردآقای دکتر آیا لیدوکائن برای اقدام باروی در صورت رعایت شستشو آلت در تحرک جهش و تعداد اسپرم تاثیر بد دارد تشکر فراوان از پروفسور حسین کرمی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ازمايش عالي است مسكلي ندارد
  • تصویر کاربر زبي جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    دكتر من شيش ماه است رنگ منيم زرد است و از زرديه آن كم نشده . درد و سوزش ندارم . به نظره شما كاري نكنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      از ان ازمايش دهيد
  • تصویر کاربر مسعود جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر من سه سال پیش توسط شما عمل میکروسرجری شدم
    الان یک هفته هست درد تو بیضه ها دارم که به شکمم می‌زنه البته زیر بیضه ها قارچ زده که از همون موقع درد شروع شد
    میخوام سوال کنم احتمال داره که واریکوسل عود کرده باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      هر موقع سونوگرافي كنيد گزارش ميكند كه عود كرده ولذا درد دليل عود نيست
  • تصویر کاربر عباس جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر کرمی،

    اینجانب واریکوسل با اندازهٔ بزرگ در سمت چپ دارم. می‌خواستم بدونم آیا این قضیه تاثیری در میزان تستسترون و یا توانایی نعوذ ایجاد می‌کند؟ من در مقالات علمی‌ خواندم که اینطور است، اما اعتمادم به تجربه شما بیشتر است.

    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ارتباطي ندارد
  • تصویر کاربر سالار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    با سلام پس از سونوگرافی تشخیص واریکوسل سمت چپ دادن ازمایش اسپرم هم بعدش انجام دادم میخوام ببینم با توجه به نتیجه سونوگرافی و ازمایش اسپرم نیاز به عمل هست در حال حاضر 27 ساله هستم مجرد
    1. تصویر کاربر سالار چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اقای دکتر منتظر جوابتون هستم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اصلا نیاز به جراحی ندارید
    3. تصویر کاربر سالار جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ممنونم اقای دکتر اتفاقا دیروز اومدم خدمنتون و ویزیت شدم پیشتون واقعا خدا خیرتون بده دکتر به مهربانی و خوش رویی شما خیلی کم پیدا میشه انشالاه همیشه سلامت باشید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      در خدمتم
    5. تصویر کاربر سالار دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اقای دکتر من حضوری هم خدممتون رسیده بودم یک مشکل دیگه هم داشتم که عرض کردم خدممتون ولی چون مسله اصلیم ویزیت بابت واریکوسل ام‌بود وقت نشد راجع بهش حرف بزنیم که الان مطرح کنم با اجازه
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر خواستيد جهت معاينه هماهنگ كنيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من حدود 7ماه پیش جراحی واریکسل انجام دادم بعد از جراحی 3ماه بعد آزمایش سمن انجام دادم همه چی نرمال بود اما دوباره 3ماه بعد آزمایش انجام دادم که تعداد اسپرمها دوباره کم شده بود ( جواب آزمایشو براتون فرستادم) من در شرف ازدواج هستم می خواستم نظرتونو بدونم که چرا دوباره حتی بعد از جراحی جواب آزمایش خوب نبوده و چقدر جواب آزمایش بده و مریضیم بده , مشکل بچه دار شدن دارم یا خیر؟ ممنون میشم نظرتونو بگین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      ازمايش بد نيست نياز به عمل مجدد نيست
  • تصویر کاربر عباس جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام .خسته نباشید.منم همین سوال کاربر بالا رو دارم .یه لک تقریبا سفید رنگ رنگ روشن تری نصبت به پوست بیضه داره و مدت زیادی هم هست که وجود داره نه سوزش نه درد نه خارش و فک کنم تابستون ها این لک میزنه البته یه حدس فقط ، چون بعضی وقتا نیست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر ايمان جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    من در استخر يه ضربه كوچيك ناشي از اب به بيضه هام برخورد كرد و از وقع بيضه راستم درد ميكنه و تير ميكشه دست هم كه بهش بخوره دردش بدتر ميشه ولي تو مواقع مثه نشستن دردش كمتره من چيكار بايد بكنم دارويي براي كمتر شدن درد و ايا مشكل چيه؟
    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر ايمان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      اخه اين جواب نيست سونو چيه يه جواب و قرصي چيزي
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      عزیز شاید بیضه اسیب دیده باید سونوگرافی کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب