لیست پرسشها (11,602 پرسش)
حمید شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
با سلام و عرض ادب دکتر.
ببخشید من یک ساله که ازدواج کردم و بچه گیرم نیومد. سونو دارم گفتن واریکوسل دوطرفه ( سمت راست گرید یک- سمت چپ گرید سه ) دارم/خواهشمندم کمک کنید. ممکنه عقیم هستم و بچه گیرم نمیاد ؟ آیا با عمل کردن بچه گیرم میاد یا نه؟ خیلی استرس دارم؟ چکارکنم؟خواهشمندم راهنمایی کنید.بیام تهران توی مطب شما. واریکوسلم برطرف میشه و جای امیداروی وجود دارد؟ هردو واریکوسل طی یک نوبت عمل برداشته میشه؟
راهنمایی کنید چکار کنم؟ روش میکرو برای جراحی اهواز وجود داره یا نه؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
ازمايش اسپرم دهيد بفرستيد ببينم
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید
این آزمایش اسپرم و سونوی بیضه همسرم هست, ماهنوز اقدام به بارداری نکردیم, ولی دکتر به همسرم گفته واریکوسل داری و باید عمل بشی, ماتوی دوراهی موندیم که همسرم عمل کنه یا اقدام به بارداری کنیم?
تو رو خدا از این سردرگمی درمون بیارید.
باتشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و عرض ادب
بنده 27 سال سن دارم . عکسی برایتان فرستاده ام ، میخواستم بدانم علت این افتادگی بیضه چیست؟ آیا مبتلا به واریکوسل هستم یا نه؟ در ضمن هیج دردی از ناحیه بیضه احساس نمی کنم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونوگرافي كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشیم ممنون بابت وقتی که جهت جوابدهی میگذارید بنده دوروزه بیضه سمت راستم و قسمت بالای اون درد شدیدی دارم بطوری که با لمس بیضه شدید تر میشه و حالت عادی داره ینی متورم هم نشده وقتی راه میرم وایستاده دردش تسکین میشه اما با نشستن دراز کشیدن تشدید میشه مجردم رابطه یا خود ارضای هم ندارم ممنونم راهنمایی کنین
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونوکنید بفرستید ببینم
-
- با سلام اقای دکتر سه ماه پیش به علت تومور لگن سمت راست عمل کردم تومور از نوع سارکوم می باشد.ضمن اینکه فقط میتونم چند قدم با واکر حرکت کنم ولی درد شدید دارم حدود 2 هفته یک ورم در بالای بیضه سمت راستم پیدا شده که درد ندارد ولی مقداری سفت هست میخواستم ببینم ایا از تبعات این نوع سرطان هست یا عامل دیگری باعث شده ورم کند.عکس ارسال میکنم خدمتتون لطفاً راهنمایی بفرمایید چکار کنم ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونو از بیضه کنید بفرستید ببینم
-
- باسلام خدمت جناب دکتر اینجانب به علت درد دربیضه چپ به دکترمتخصص مردان مراجعه وبعداز معاینه دکتر متخصص قرص کپسول گاباپنتین-رازک100 برای من تجویز کرده ولی بامطالعه من دراینترنت این قرص برای بیماران صرعی ومتشنجی تجویز می شود لذا این قرص ازنظر شما قابل تجویز برای مریضی اینجانب می باشد درضمن به دستور پزشک هرشب یک عدد ازاین قرص مصرف میکنم باتشکرازپاسخگوئی جنابعالی
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
برای دردهای عصبی بهتر است
-
- سلام اقای دکتر صمن عرص تشکر از راهنمایی ها به استحصار میرساند من چند سال پیش با سنوگرافی متوجه شدم در بیصه سمت چب واریکوسل مشهود گریدیک رو دیدن ولی متاسفانه اهمیتی ندادم و در حال حاصر بیصه سمت راست نیز به این وصعیت دچار شده و در معاینه خودم متوجه کوچک شدن بیشه ها شده ام که البته بیصه چپ بیشتر و حتی پایین تر میباشد از حدود دوماه قبل نیز وقتی در نزدیکه بیصه راستم به بالا حرکت کرده و زیر پوست کنار آلت تعیر مکان میده
سوال حقیر این است
ایا بیصه ها به اندازه قبلی برمیگردد یا خیر
واگر برنمیگردد بعداز عمل واریکوسل از کوچک شدن بیشتر پیشگیری میشود یا نه باز روند کوچک شدن ادامه دارد
سوال بعدی ایا عمل نزد حصرتعالی بابیمه تامین اجتماعی مقدور است و هزینش چقدر میباشد باتشکر و عرص پوزش-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
رگها همینطور میمانند بهتر است بیایید معاینه کنم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- اقای دکتر .بنده ازمایش قبل عمل واریکسول مدت زمان مایع شدن 35 بود و تغییر شکل اسپرم داشت که بعد سونو گرافی گفتن واریکسول داری که عمل کردم .3 ماه بعد عمل ازمایش دادم .جواب ازمایش بدتر شده مدت زمان مایع شدن 60 شده و تغییر شکل اسپرم بدتر شده .خیلی نگرانم .علت چیه .ممکنه با این اسپرم .بارور کنه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
عمل ۵۰ در صد موثر است عمل باعث خرابی نمیشود تکرار کنید
-
- با سلام اقای دکتر سه ماه پیش به علت تومور لگن سمت راست عمل کردم تومور از نوع سارکوم می باشد.ضمن اینکه فقط میتونم چند قدم با واکر حرکت کنم ولی درد شدید دارم حدود ۲ هفته یک ورم در بالای بیضه سمت راستم پیدا شده که درد ندارد ولی مقداری سفت هست میخواستم ببینم ایا از تبعات این نوع سرطان هست یا عامل دیگری باعث شده ورم کند.عکس ارسال میکنم خدمتتون لطفاً راهنمایی بفرمایید چکار کنم ؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونو از بیضه انجام دهید بفرستید ببینم
-
- سلام دکتر
بنده دارای واریکوسل گرید 2 در بیضه چپ و گرید1 در بیضه راست هستم . و میخوام ناباروری کامل درمان بشه ایا باید هردو را جراحی کنم یا فقط گرید 2 ؟
بعد از چه روش جراحی استفاده کنم؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ بیایید معاینه
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

