لیست پرسشها (11,602 پرسش)
محمدرضا شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 520 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر من روی بیضه هام تیره و پر رنگ و سیاه رنگ شده و پوست بیضه هام رو چروک کرده . و بعضی مواقع به رنگ سفید در میاد . من 18سالمه و تاالان فقط رابطه جنسی نداشتم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
عكسش را بفرستيد ببينم
-
- سلام وخسته نباشید .همسر من بیماری واریکوسل داره ما هشت ماهه ک ازدواج کردیم ایشون شش سال پیش در مجردی هم یکبار این عمل رو داشتن اما متاسفانه باز ب واریکوسل دچارشدن.سوال بنده اینه ک ایاما برای بارداری کنیم با توجه ب واریکوسل ایشون ک گرید۳هستش کلا این بیماری باعث میشه باردارنشیم؟درواقع قبل از عمل مجددایشون اگر اقدام ب بارداری کنیم ایا باعث ایجاد فرزند ناقص میشه یا نه؟ خیلی ممنونم لطفاااا پاسخ بدید
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
ازمايش اسپرم دهيد بفرستيد
-
- من واریکسل 2.2دارم دکترا میگن زیر سه را عمل نمیکنند ازمایشام سرعتم بسیار کمه وتحرکاتش ضعیفه با قرص پروفرتیل خوب میشم ترک میکنم دوباره کم تحرکی میگیرم مرفولوژیم خراب میشه لبتس زیر وخنک نگه داشتن همه رو رعایت میکنم برای درمان کامل چکار کنم ایا عمل میشم؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
ازمايش اسپرم بدهيد بفرستيد ببينم
-
- سلام آقای دگتر من سه روز پیش عمل واریکوسل انجام داد بعد از سه روز حمام کردم بعد از حمام متوجه شدم بیضه هام ورم کرد چند ساعت بعد یکم ورم کمتر شد شب متوجه شدم باز ورم بیشتر شده آیا میتونه هیدروسل باشه یا عادیه
- سلام اقای دکتر میخواستم بپرسم که ژله ای شدن مایع منی ک بعصی وقتا اینقدر زیادن ک انزال ب سختی انجام میشه آیا درمانی داره
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
مهم نيست اگر شك دارد ازمايش دهيد
-
- سلام
من سی ساله هستم. چند ساله واریکوسل خفیف در سمت چپ دارم و به دفعات واسم اثبات شده بین درد واریکوسل و دردی که در پای چپم احساس میکنم رابطه هست. و همچنین مشکلات نعوظم دقیقا همزمان با واریکوسل ظاهر شد. آیا ارتباط بین نعوظ و واریکوسل و همینطور ارتباطش با دردپا از نظر شما قابل توجیه هست؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
اصلا ارتباطي ندارد
-
- من واریکوسل گرید دو دارم میخواستم بدونم باتوجه به ازمایش توانایی بچه دارشدن دارم ؟وباید چه کارانجام بدم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
ازمايش خوب است
-
- دکتر سلام
همسر من واریکوسل گرید ۳ داشت که اردیبهشت ۹۶ عمل شد هر ۳ ماه ازمایش دادیم که بهبود داشته ولی با پیشرفت پایین تا اسفند ماه که ازمایش به حد نرمال رسید که ازماییشو میفرستم سوالم اینه که با توجه به طبیعی بودن شرایط من آیا میتونم امید داشته باشم که بهبود ازمایش باعث بارداری بشه یا ممکنه ازمایش اوکی باشه ولی قدرت باروری نباشه؟-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
ازمايش خوب است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- لطفا راهنمایی میفرماید که با این شرایط نیاز به عمل هست و میتواند دلیل بر ناباروری اینجانب باشد.در صورت نیاز به عمل جراحی هزینه ان چقدر است.
-
سینا سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سلام اقای دکتر لطفا سوال بنده را پاسخ میدهید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام وقتتون بخیر .امروز پشت موتور بودم که با ترمزی ناگهانی ضربه ای به بیضه ام وارد شد و درد بسیار شدیدی رو تحمل کردم اما با گذشت 1 ساعت کم کم درد آرام شد و اما حالا با گذشت حدود 5 ساعت کمی احساس درد در شکم تا بیضه دارم اما برداشتم این است که درد رو به بهبوده ولی همواره با تنفس عمیق و حرف زدن بلند کمی احساس سفتی در قسمت شکم دارم.. آیا این موضوع نگران کننده هست؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

