اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حمید یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشین
    22سالمه و از وقتی ک یادم میادم بیضه چپم رو داخل کیسه ندیدم.
    ولی بعضی مواقع مثلا صبح ک از خواب بیدار میشم میتونم در قسمت پایین شکم و بالای کیسه بیضه لمس و مشاهده کنم.با لمسش کمی هم درد داره.بعد از چن دیقه ک مشاهده میکنم یه مایعی جای بیضه چپم تو کیسه هس تا وقتی ک دوبازه از خواب ک پا میشم باز خالی از اب و دوباره میشه لمسش کرد.شما چی پیشنهاد میدین؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      باید سونو کنید بیایید ببینم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من الان یه ماه عمل واریکوسل انجام دادم میخاستم بدونم میتونم فوتبال بازی کنم ؟؟
    و اینکه نگرانم دوباره عود کنه واریکوسلم ممنون میشم زود تر جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      نگران نباشید
  • تصویر کاربر با یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
    با سلام
    خانوداه کودکی 12 ساله در شهرستان از من کمک‌ خواستن برای کودکشان که ارکیدوپکسی دارد
    با توجه به وضع مالی نا مناسب انها خواهشمندم هزینه های مربوط به جراحی و ویزیت را به اینجانب اطلاع بدهید.‌
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بیاورید من در خدمتم من ۴شنبه جای. دولتی کار میکنم باید سه شنبه بیایین ببینم
  • تصویر کاربر سعيد یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 5056 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر پسرم سونوگرافي براي بيضه هاش بردم كه فكر ميكرديم بيضه سمت چپ متورم شده ولي متوجه شديم كه در جواب سونوگرافي درج شده بود أكوي پارانشيم بيضه رأست مختصري كاهش يافته أست ميخواستم بفرمائيد معني اين يعني چي و چه كاري بايد انجام بدم ممنون از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      پیگیری سونو ۳ماه بعد
  • تصویر کاربر رحیم یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    Rahim:
    سلام آقای دکتر خسته نباشین من بیضیه سمت چپم بالا بود با تشخیص پزشک عمل کردم و تخلیش کرد الان یه چند وقته فکر میکنم بیضیه سمت راستم طناب بیضه احتمالا یه تیر میکشه و یه سوزشی احساس میکنم بعد یکی دیگه از موارد اینه که من موقع نزدیکی کردن بیضه سمت راستم میره بالا میخواستم بدونم مشکل نداره و آخرین سوال اینه که چکار کنم اسپرم تقویت بشه آیا من با یک بیضه میتونم بچه دار بشم یانه ممنون از راهنمایتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر آزاد جمعه ۴ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 522 مشاهده پرسش
    سلام 0با سپاس فراوان وقبولی طاعات وعبادات.دو هفته پیش عمل میکرو سرجری بیضه چپ انجام دادم.بیضه چپ کمی متورمه مشکلی نداره.ایا پیاده روی بر عود کردن عمل تائثیر دارد0با سپاس فراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۴ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بازمان تدریجا از بین میرود
  • تصویر کاربر ادیب یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام حضور جناب آقای دکتر
    با سپاس فراوان از مطالب ارزشمندجنابعالی
    از حضور جنابعالی سوالی داشتم همسر بنده با 38سال سن یک سال قبل در هنگام بازی با پسرم سهوا پای پسرم ضربه ی به بیضه های همسرم آورد از همان زمان هم میل جنسی همسرم کمتر شده و هم هر چند وقت یکبار بیضه ها و متورم شده و شروع به درد میکند و هم تکرر ادرار دارد به متخصص هم چندسری مراجعه شده آزمایش ،سونوگرافی داده نه مشکل پروستات، داره همه چیز خوب بوده فقط مشکل کیدچرب در آزمایشات قابل مشاهده بود،علی ایحال باز مجددا چند شب قبل این درد به پسراشون اومد. سپاس گذارم اگه راهنمایی بفرمائید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام سونو طبیعی است پس مشکل جسمی مدارد وروحی است۰۲۱۸۸۲۰۹۲۱۶ با دکتر ستوده مشاوره کنند
  • تصویر کاربر حامد یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1572 مشاهده پرسش
    سلام
    تقریبا یک هفته ای میشه در بیضه سمت چپم در قسمت بالای بیضه یک برامدگی میبینم طوری که بنظر میاد بیضه سمت چپ یکمی از حالت بیضی بودن خارج شده. البته زمانی میشه متوجه این مشکل شد که کیسه بیضه شل یا به اصلاح بیضه ها پایین باشن و زمانی که بیضه ها بالا میان و کسیه بیضه تنگ میشه این برامدگی و مشکل دیگه مشخص نیست و همه چیز نرمال به نظر میاد. توی این یک هفته هیچ گونه درد خاصی هم نداشته و این برامدگی بزرگتر یا کوچکتر هم نشده. البته نوع قرارگیریش هم کمی تغییر کرده و افتاده تر شده بیضه سمت چپم.
    وقتی هم لمسش میکنم حالت توده بودن نداره بیشتر حالت رشته رشته بودن و موقع لمس یه جورایی زیر دست نمیمونه و حرکت میکنه. و سفت نیس. موقع لمس هم هیچگونه دردی نداره.
    مدتیه تمرینات بدنسازی انجام میدم و سابقه بیماری تناسلی خاصی هم نداشتم جز یک ماه پیش که یه جوش روی کیسه بیضه چپ به وجود اومد که اونم خود به خود رفع شد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام سونو کنید بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر م.ر یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    باسلام.بنده سه سال پیش عمل هیدروسل انجام دادم که براثر بی دانشی دکتر باعث آتروفی شدن بیه سمت راستم شد.الان بنده سرباز هستم.بعد از دوره ی اموزشی دچار واریکوسل خفیف شدم.حالا باتوجه به وضع کنونی .بنده باید چه کنم.چند روز پیش سونوگرافی کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      فعلا اقدام خاصی ضروری نیست
  • تصویر کاربر آزاد یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    سلام.خدا قوت.دو هفته پیش عمل میکرو سرجری واریکوسل سمت چپ انجام دادم .تورم کمی در بیضه چپم دارم .دلیل چیه.ضمنن خودتان عمل انجام دادین.با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      ورم طبیعی است جذب خواهد شد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب