اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر آزاد پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت پرفسور کرمی.بیست روز پیش عمل واریکوسل سمت چپ داشتم.بعد از عمل برام آمپول کورنیک گونادوتروفین تجویز کردین.فرمودین هر هفته یک عدد تزریق شود تا یک ماه .ولی تعداد آمپولی که نوشتین بیشتر از یک هفته هست.همه امپول هارو تزریق کنم.پیاده روی باعث عود عمل میشه .از کی شروع به ورزش کردن کنم.با تشکر فراوان و آرزوی طول عمر با عزت برای شما پر فسور گرامی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      ٢ماه بعد از عمل پياده روي مشكلي مدارد
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    با سلام
    دو روزه زیر بیضه چپم هنگامی که دراز میکشم احساس لرزش و ویبره دارم.روزه هم هستم و بعد از ملتحم شدن اینجوری شده ام.
    خواهشا جواب بدین.اگه مشکلی نیس دلیلش چیه و چگونه رفعش کنم با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      چرا جواب ندادین دو روز تموم شد؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام سونو كنيد يالم بود بررسي نميخواهد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر احسان شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر، ممنون بابت حسن توجهتون..جناب دکتر حدود 7،8 ماهی هست که از درد بیضه ی چپ رنج می برم. ابتدا درد بیضه به همراه سوزش ادرار داشتم که دکتر یک آنتی بیوتیک و سونوگرافی کامل نوشتن که سوزش ادرارم بهبود یافت (هر دو درد هم زمانی شروع شد که چند بار به عمد مانع ارضا شدن خودم شدم ، ضمن اینکه من سابقه ی سنگ کلیه دارم که در هر دو کلیه دو سنگ دو میلیمتری دارم که در چهار سال اخیر در کلیه هام هستن و تغییری نکردند و مشکلی هم ایجاد نکردند و ) نتایج سونوگرافی را به دو دکتر نشان دادم که گفتند مواردی که هست مشکلی ایجاد نمیکنه و حتی یکی از دکترها آزمایش AFP و B-HCG و sement analysis هم برای حصول اطمینان بیشتر نوشتن که بازم فرمودند مورد خاصی نیست تا اینکه بعد از یه مدت درد خیلی کمتر شد ولی الان یک هفته هست که دوباره درد شروع شده و خودم که چک میکنم بیضه ی چپ از بیضه ی راست کمی سفت تر هستش ولی به نظر نمیاد اندازهاشون متفاوت باشه. جناب دکتر این درد میتونه خطرناک باشه با توجه به اینکه ادامه دار شده ؟ عکس های مربوط به نتایج سونوگرافی و آزمایش هارو به پیوست خدمتتان ارسال کردم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      كاملا سالميد چكاب سونو هر ٦ماه پيشنهاد ميشود
    2. تصویر کاربر احسان شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      تشکر جناب دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سپاس
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حمیدعسکری جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    باسلام جناب دکتر بالابودن هورمون L.Hمیتواند مرتبط با داشتن یک بیضه باشد.
    میزان هورمون11میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بله ولي نه زياد
  • تصویر کاربر ایرانپور جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام دکتر عمل کردم بیضه سمت راستم کامل برداشته شد از نوع سمینوما بود الان بعد از ده روز یک چیز سفت در سر بیضه اندازه یک بادام وجود دارد لطفا راهنماییم کنید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو كنيد
  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    با سلام
    پیگیری سوال مطرح شده با کد پیگیری : k02yv4125903
    که فرمودید سونوگرافی انجام شود، سونوگرافی در فایل عکس ها خدمتتان ارسال میکنم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو خوب است
  • تصویر کاربر سامان جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1246 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من 3 روزه که سنگینی و درد کم در بیضه چپ احساس میکنم که درد با نشتن تشدید میشه
    سونوگرافی از بیضه ها , کلیه ها , مثانه , پرستات و روده ها انجام دادم که جوابشو به صورت عکس براتون ارسال میکنم.
    میخواستم بدونم با توجه به اینکه بیضه ها , کلیه ها , مثانه , پرستات و روده ها سالمه و هیچ زایده یا سنگی وجود نداره علت درد چی میتونه باشه و برای بهبود وضعیت چه چیزی رو پیشنهاد میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بيشتر اين. دردها ناشي از التهابهاي عصبي وعضلاني است درمان استراحت است
  • تصویر کاربر محمدرضا چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2319 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید. من تقریبا 6 ماه پیش بخاطر واریکوسل مزاحم شما شدم و راهنمایی خواستم که لینک سوالم اینه و شما لطف کردید جوابم رو دادید https:drkarami.comfaq?read=f11oy983838
    خدا رو شکر مشکلی هم ندارم فقط از پنجشنبه گذشته تا الان هرازگاهی احساس گرما تو بیضه چپم حس میکنم که گذراست. توالت هم میرم با آب سرد شستشو میکنم تا چند دقیقه چیزی حس نمیکنم ولی بعد دوباره این گرما احساس میشه که شباهتی با حالت گر گرفتگی داره . هیچ احساس درد یا سوزشی هم ندارم. ظاهر بیضه هم همونطوری که قبلا گفتم عادیه و اصلا علائمی نمیبینم. خواستم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      يلام از نظر من مهم نيست
  • تصویر کاربر روزبه جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    RTB:
    RTB:
    با سلام ...حدود ۴ سال هست ازدواج کردم و اینکه حدود یک سال هست از ممانعت نمیکنیم از از انجام بارداری خانمم و برای فرزند دار شدن ...واینکه طبق ازمایشهای رنگی و دکتری که رفتم بنده مشکل واریکوسل دارم بیضه سمت چپم شدید تر از سمت راست هست و اینکه حرکت اسپرم هام جالب نیست و حدود ۳الی ۴ ملیون است....واینکه با نظر دکتر اورولوژی قرار شد عمل جراحی واریکوسل انجام بدم و ایشان عمل جراحی باز اینگوینال رو پیشنهاد دادن میخواستم بدونم ایا این روش مطمعنی هست و اینکه درصد عود کردن یا مشکلی بعد باز برام پیش نیاد و یا باز ممنون میشم شما اگه روشهای بهتری رو با کمترین اسیب یا عود دوباره هست پیشنهاد میکنید...بی نهایت سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      ميكروسرجري ولتپاروسكوپي ارجح است
  • تصویر کاربر masoud جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده طی سونوگرافی متوجه شدم که واریکوسل گرید 1 در بیضه سمت چپ دارم.قطر ورید ها قبل از مانور والسالوا 2/3 و بعد از آن 2/6 می باشد.ازمایش اسپرم هم دادم که جوانش رو براتون پیوست کردم.ایا نیاز به جراحی می باشد.ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      حركت كمي مختل است بايد معاينه شويد ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب