لیست پرسشها (11,602 پرسش)
آزاد پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت پرفسور کرمی.بیست روز پیش عمل واریکوسل سمت چپ داشتم.بعد از عمل برام آمپول کورنیک گونادوتروفین تجویز کردین.فرمودین هر هفته یک عدد تزریق شود تا یک ماه .ولی تعداد آمپولی که نوشتین بیشتر از یک هفته هست.همه امپول هارو تزریق کنم.پیاده روی باعث عود عمل میشه .از کی شروع به ورزش کردن کنم.با تشکر فراوان و آرزوی طول عمر با عزت برای شما پر فسور گرامی-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
٢ماه بعد از عمل پياده روي مشكلي مدارد
-
- با سلام
دو روزه زیر بیضه چپم هنگامی که دراز میکشم احساس لرزش و ویبره دارم.روزه هم هستم و بعد از ملتحم شدن اینجوری شده ام.
خواهشا جواب بدین.اگه مشکلی نیس دلیلش چیه و چگونه رفعش کنم با تشکر فراوان-
محمد پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
چرا جواب ندادین دو روز تموم شد؟ - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام خدمت جناب دکتر، ممنون بابت حسن توجهتون..جناب دکتر حدود 7،8 ماهی هست که از درد بیضه ی چپ رنج می برم. ابتدا درد بیضه به همراه سوزش ادرار داشتم که دکتر یک آنتی بیوتیک و سونوگرافی کامل نوشتن که سوزش ادرارم بهبود یافت (هر دو درد هم زمانی شروع شد که چند بار به عمد مانع ارضا شدن خودم شدم ، ضمن اینکه من سابقه ی سنگ کلیه دارم که در هر دو کلیه دو سنگ دو میلیمتری دارم که در چهار سال اخیر در کلیه هام هستن و تغییری نکردند و مشکلی هم ایجاد نکردند و ) نتایج سونوگرافی را به دو دکتر نشان دادم که گفتند مواردی که هست مشکلی ایجاد نمیکنه و حتی یکی از دکترها آزمایش AFP و B-HCG و sement analysis هم برای حصول اطمینان بیشتر نوشتن که بازم فرمودند مورد خاصی نیست تا اینکه بعد از یه مدت درد خیلی کمتر شد ولی الان یک هفته هست که دوباره درد شروع شده و خودم که چک میکنم بیضه ی چپ از بیضه ی راست کمی سفت تر هستش ولی به نظر نمیاد اندازهاشون متفاوت باشه. جناب دکتر این درد میتونه خطرناک باشه با توجه به اینکه ادامه دار شده ؟ عکس های مربوط به نتایج سونوگرافی و آزمایش هارو به پیوست خدمتتان ارسال کردم.
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
كاملا سالميد چكاب سونو هر ٦ماه پيشنهاد ميشود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام جناب دکتر بالابودن هورمون L.Hمیتواند مرتبط با داشتن یک بیضه باشد.
میزان هورمون11میباشد-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
بله ولي نه زياد
-
- سلام دکتر عمل کردم بیضه سمت راستم کامل برداشته شد از نوع سمینوما بود الان بعد از ده روز یک چیز سفت در سر بیضه اندازه یک بادام وجود دارد لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- با سلام
پیگیری سوال مطرح شده با کد پیگیری : k02yv4125903
که فرمودید سونوگرافی انجام شود، سونوگرافی در فایل عکس ها خدمتتان ارسال میکنم .-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو خوب است
-
- سلام اقای دکتر من 3 روزه که سنگینی و درد کم در بیضه چپ احساس میکنم که درد با نشتن تشدید میشه
سونوگرافی از بیضه ها , کلیه ها , مثانه , پرستات و روده ها انجام دادم که جوابشو به صورت عکس براتون ارسال میکنم.
میخواستم بدونم با توجه به اینکه بیضه ها , کلیه ها , مثانه , پرستات و روده ها سالمه و هیچ زایده یا سنگی وجود نداره علت درد چی میتونه باشه و برای بهبود وضعیت چه چیزی رو پیشنهاد میکنید؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
بيشتر اين. دردها ناشي از التهابهاي عصبي وعضلاني است درمان استراحت است
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید. من تقریبا 6 ماه پیش بخاطر واریکوسل مزاحم شما شدم و راهنمایی خواستم که لینک سوالم اینه و شما لطف کردید جوابم رو دادید https:drkarami.comfaq?read=f11oy983838
خدا رو شکر مشکلی هم ندارم فقط از پنجشنبه گذشته تا الان هرازگاهی احساس گرما تو بیضه چپم حس میکنم که گذراست. توالت هم میرم با آب سرد شستشو میکنم تا چند دقیقه چیزی حس نمیکنم ولی بعد دوباره این گرما احساس میشه که شباهتی با حالت گر گرفتگی داره . هیچ احساس درد یا سوزشی هم ندارم. ظاهر بیضه هم همونطوری که قبلا گفتم عادیه و اصلا علائمی نمیبینم. خواستم راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
يلام از نظر من مهم نيست
-
- RTB:
RTB:
با سلام ...حدود ۴ سال هست ازدواج کردم و اینکه حدود یک سال هست از ممانعت نمیکنیم از از انجام بارداری خانمم و برای فرزند دار شدن ...واینکه طبق ازمایشهای رنگی و دکتری که رفتم بنده مشکل واریکوسل دارم بیضه سمت چپم شدید تر از سمت راست هست و اینکه حرکت اسپرم هام جالب نیست و حدود ۳الی ۴ ملیون است....واینکه با نظر دکتر اورولوژی قرار شد عمل جراحی واریکوسل انجام بدم و ایشان عمل جراحی باز اینگوینال رو پیشنهاد دادن میخواستم بدونم ایا این روش مطمعنی هست و اینکه درصد عود کردن یا مشکلی بعد باز برام پیش نیاد و یا باز ممنون میشم شما اگه روشهای بهتری رو با کمترین اسیب یا عود دوباره هست پیشنهاد میکنید...بی نهایت سپاسگذارم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
ميكروسرجري ولتپاروسكوپي ارجح است
-
- با سلام
بنده طی سونوگرافی متوجه شدم که واریکوسل گرید 1 در بیضه سمت چپ دارم.قطر ورید ها قبل از مانور والسالوا 2/3 و بعد از آن 2/6 می باشد.ازمایش اسپرم هم دادم که جوانش رو براتون پیوست کردم.ایا نیاز به جراحی می باشد.ممنون از لطفتون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
حركت كمي مختل است بايد معاينه شويد ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

