لیست پرسشها (11,602 پرسش)
علی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشیدبنده بیضه راستم بالاترازبیضه چپم است وچندروزی است دردگرفته وقتی دردمیگیره اون لوله ای که وصله بهش دردمیکنه وبیضه یکم جلوترازاون یکی میشه وسفت میشه 6سالم بودهمین مشکل روداشتم دکتردیده بودگفته بیضش جلومیادبادفتق داره عمل کردتابه الان که دردگرفته الان 25سالمه بیضه ام خیلی بالاتره ازاون یکیه سرطان نباشه آقای دکترراهنمایی کنیدلطفاممنون .-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید بلینم
-
- بین بیضه الت تناسلی دونه های ریزی زده قبلا یکی بود ولی الان تعداشون بیشتر شده
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
اینها زگیلند
-
- با سلام
اقا دکتر من 20 سالمه
حدود دو هفته احساس درد خفیف ولی مداوم در بیضه سمت راستم دارم بعضی وقت ها هم در بیضه چپ احساس درد دارم در حالت نشسته و خوابیده بیشتر حس میشه
دکتر نگران هستم
حدود 7 ماه پیش به علت بلند کردن جسم سنگینی چند روز بیضه هام درد داشت ولی خوب شد که الان دو هفته اس بدون دلیل درد دارم
ممنون از شما 🙏-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- سلام.من بعداز۵ماه نزدیکی با همسر،و حامله نشدن ایشانبه دکتر مراجعه کردم دکتر اسدی ایشان گفت شما واریکوسل دارید و نیاز به عمل.در مراجعه دوم به دکتر دوم آقای کاشی ایشان گفتند واریکوسل ندارید.و آزمایش اسپرم نوشتن.من براتون ارسال میکنم،حالا باز نیاز به دکتر سونی هست جهت تشخیص واریکوسل.و اینکه من آزمایشم چی رو نشون میده آیا نابارورم؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
ازمايشات خوبند
-
- سلام.ببخشید ین م ته درد خفیف بیضه سوت چپ دارم چندوقت پیشم رفتم فوتسال وقتی ب توپ با پا چپ ضربه میزم بیضه سمت چپم درد میگیره رفتم دکتر سونوگرافی نوشت گفت شاید واریکوسل باشه اما گفت مشکلی نداره نمیدونم چکار کنم میشه راهنماییم کنی و بگی مشکل چیه؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو بيضه كنيد
-
- باسلام خدمت دکترکرمی بنده نوزده سال هستم سه سال پیش عمل واریکوسل داشتم قسمت چپ بیضه.سال بعد ازعمل یعنی حدوددوسال پیش یک توده یا برامدگی دربالای بیضه و جدا ازان بو جود امد .به متخصص رجوع کردم وگفتند مشکلی ندارد.این راهم اضافه کنم که هیچ دردی همراه من نبوده.میخواستم نظر شمارا بدانم که ایا این توده خطرناک است یانه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد بلينم
-
- سلام خسته نباشید.من بیضه هام کوچک شده درد خفیف هم داره علتش چیه درضمن 15سالمه
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- با عرض سلام و خسته نباشید.دکتر من چن ماه پیش بخاطر درد در ناحیه پیشابراه و کاهش یکباره و شدید میل جنسی به دکتر اورولوژی مراجعه کردم.که ایشان تشخیص دادن ک التهاب پروستات دارم و دارو دادن و بخاطر کاهش میل جنسی 4تا آمپول تستسرون تجویز کردن ک 20 روز یکبار تزریق کنم.الان پس از مدتی ن تنها میلم خوب نشده بلکه ب اختلال شدید نعوظ هم دچار شدم.از عوارض امپول تستسترون هم زیاد خوندم.میترسم یک موقع عقیم بشم.با این مقدار تزریق تستسترون امکانش هست؟برای از بین بردن اثراتش چی میشه کرد؟آزمایش هم دادم هورمون تستسرونم کمتر از رنج نرمال بود در حالی ک قبلا توی رنج بود
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
من مخالف تزريق تستويترون هستم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید بنده ده سال پیش عمل واریکوسل چپ انجام دادم و دارای فرزندی 9 ساله هستم آیا میتوانم دوباره بچه دار شوم بعد از عمل بعضی اوقات بیضه سمت چپ درد دارد که حتی نمیتوان آن را فشار داد که بعد از گذشت یک روز درد فروکش می کند آیا دوباره باید عمل واریکوسل انجام دهم یا نیازی نیست بنده اکنون 40 سال و همسرم 35 سال دارد با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سريعا اقدام كنيد
-
- سلام آقای دکتر
من مجرد و 25 ساله هستم ، مدتی بود که مشکل عدم تقارن بیضه را داشتم و به دکتر مراجعه کردم و پس از سونوگرافی متوجه شدم که وریکسل گرید3 دارم و اقدام به گرفتن آزمایش منی کردم که متوجه شدم که جواب آزمایشم به شرح زیر هست:
sperm count ml 1300000
motilty 20
Nonmotile 80
rapid progression 0
و این جواب خیلی نگرانم کرده و اینم بگم که تا یه هفته قبل از این به دلیل ریزش مو قرص فیناستراید مصرف می کردم و همچنین تا سه هفته پیش ورزش بدنسازی کار می کردم که کراتین ، امینو انرژی و پروتین مصرف می کردم. لطفا راهنمای کنید چکار باید بکنم - تمام آزمایشات انجام شده هم به پیوست براتون ارسال کردم
ممنون.-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
اگر در معاينه واريكوسل داريد بايد عمل ميكنيم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

