اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشیدبنده بیضه راستم بالاترازبیضه چپم است وچندروزی است دردگرفته وقتی دردمیگیره اون لوله ای که وصله بهش دردمیکنه وبیضه یکم جلوترازاون یکی میشه وسفت میشه 6سالم بودهمین مشکل روداشتم دکتردیده بودگفته بیضش جلومیادبادفتق داره عمل کردتابه الان که دردگرفته الان 25سالمه بیضه ام خیلی بالاتره ازاون یکیه سرطان نباشه آقای دکترراهنمایی کنیدلطفاممنون .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو کنید بفرستید بلینم
  • تصویر کاربر Farzad چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    بین بیضه الت تناسلی دونه های ریزی زده قبلا یکی بود ولی الان تعداشون بیشتر شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      اینها زگیلند
  • تصویر کاربر شایان چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 539 مشاهده پرسش
    با سلام
    اقا دکتر من 20 سالمه
    حدود دو هفته احساس درد خفیف ولی مداوم در بیضه سمت راستم دارم بعضی وقت ها هم در بیضه چپ احساس درد دارم در حالت نشسته و خوابیده بیشتر حس میشه

    دکتر نگران هستم
    حدود 7 ماه پیش به علت بلند کردن جسم سنگینی چند روز بیضه هام درد داشت ولی خوب شد که الان دو هفته اس بدون دلیل درد دارم

    ممنون از شما 🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام.من بعداز۵ماه نزدیکی با همسر،و حامله نشدن ایشانبه دکتر مراجعه کردم دکتر اسدی ایشان گفت شما واریکوسل دارید و نیاز به عمل.در مراجعه دوم به دکتر دوم آقای کاشی ایشان گفتند واریکوسل ندارید.و آزمایش اسپرم نوشتن.من براتون ارسال میکنم،حالا باز نیاز به دکتر سونی هست جهت تشخیص واریکوسل.و اینکه من آزمایشم چی رو نشون میده آیا نابارورم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      ازمايشات خوبند
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    سلام.ببخشید ین م ته درد خفیف بیضه سوت چپ دارم چندوقت پیشم رفتم فوتسال وقتی ب توپ با پا چپ ضربه میزم بیضه سمت چپم درد میگیره رفتم دکتر سونوگرافی نوشت گفت شاید واریکوسل باشه اما گفت مشکلی نداره نمیدونم چکار کنم میشه راهنماییم کنی و بگی مشکل چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو بيضه كنيد
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکترکرمی بنده نوزده سال هستم سه سال پیش عمل واریکوسل داشتم قسمت چپ بیضه.سال بعد ازعمل یعنی حدوددوسال پیش یک توده یا برامدگی دربالای بیضه و جدا ازان بو جود امد .به متخصص رجوع کردم وگفتند مشکلی ندارد.این راهم اضافه کنم که هیچ دردی همراه من نبوده.میخواستم نظر شمارا بدانم که ایا این توده خطرناک است یانه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد بلينم
  • تصویر کاربر Reza یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.من بیضه هام کوچک شده درد خفیف هم داره علتش چیه درضمن 15سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید.دکتر من چن ماه پیش بخاطر درد در ناحیه پیشابراه و کاهش یکباره و شدید میل جنسی به دکتر اورولوژی مراجعه کردم.که ایشان تشخیص دادن ک التهاب پروستات دارم و دارو دادن و بخاطر کاهش میل جنسی 4تا آمپول تستسرون تجویز کردن ک 20 روز یکبار تزریق کنم.الان پس از مدتی ن تنها میلم خوب نشده بلکه ب اختلال شدید نعوظ هم دچار شدم.از عوارض امپول تستسترون هم زیاد خوندم.میترسم یک موقع عقیم بشم.با این مقدار تزریق تستسترون امکانش هست؟برای از بین بردن اثراتش چی میشه کرد؟آزمایش هم دادم هورمون تستسرونم کمتر از رنج نرمال بود در حالی ک قبلا توی رنج بود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      من مخالف تزريق تستويترون هستم
    2. تصویر کاربر امیر شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      دکتر الان من باید چی کنم؟راه درمانش چیه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      شما ميتز به دارو نداريد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      نياز
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بنده ده سال پیش عمل واریکوسل چپ انجام دادم و دارای فرزندی 9 ساله هستم آیا میتوانم دوباره بچه دار شوم بعد از عمل بعضی اوقات بیضه سمت چپ درد دارد که حتی نمیتوان آن را فشار داد که بعد از گذشت یک روز درد فروکش می کند آیا دوباره باید عمل واریکوسل انجام دهم یا نیازی نیست بنده اکنون 40 سال و همسرم 35 سال دارد با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سريعا اقدام كنيد
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 615 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من مجرد و 25 ساله هستم ، مدتی بود که مشکل عدم تقارن بیضه را داشتم و به دکتر مراجعه کردم و پس از سونوگرافی متوجه شدم که وریکسل گرید3 دارم و اقدام به گرفتن آزمایش منی کردم که متوجه شدم که جواب آزمایشم به شرح زیر هست:
    sperm count ml 1300000
    motilty 20
    Nonmotile 80
    rapid progression 0
    و این جواب خیلی نگرانم کرده و اینم بگم که تا یه هفته قبل از این به دلیل ریزش مو قرص فیناستراید مصرف می کردم و همچنین تا سه هفته پیش ورزش بدنسازی کار می کردم که کراتین ، امینو انرژی و پروتین مصرف می کردم. لطفا راهنمای کنید چکار باید بکنم - تمام آزمایشات انجام شده هم به پیوست براتون ارسال کردم
    ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      اگر در معاينه واريكوسل داريد بايد عمل ميكنيم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب