جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قرص ویسول 5 برای چیست؟

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

قرص ویسول 5 یا سولیفناسین برای درمان مثانه بیش فعال استفاده می شود. ویسول پنج با شل کردن عضلات مثانه، قابلیت کنترل ادرار را بهبود بخشیده و به کاهش نشت ادرار (چکه کردن)، نیاز فوری به دفع ادرار و دفعات رفتن به توالت کمک می کند. این دارو به دسته ای از دارو ها تعلق دارد که به عنوان ضد اسپاسم شناخته می شوند.

نحوه استفاده از قرص ویسول 5

قرص ویسول 5 معمولا به صورت یک بار در روز مصرف شده و مصرف آن باید به همراه یک لیوان پر از مایعات باشد. از آنجایی که پودر موجود در قرص، طعم بسیار تلخی دارد، این دارو باید به طور کامل بلعیده شود.

سولیفناسین را باید به صورت منظم و بر اساس نسخه پزشک متخصص مصرف کرد تا بیشترین مزایای آن بدست آید. جهت کمک به یادآوری، باید این دارو را هر روز در زمانی معین مصرف کرد. مقدار مصرف دارو به شرایط پزشکی، پاسخ به درمان و دیگر دارو هایی بستگی دارد که فرد مصرف می کند.

سولیفناسین

باید پزشک و داروساز خود را از تمامی محصولات مصرفی خود از جمله داروهای تجویزی، غیرتجویزی و گیاهی آگاه کرد. این دارو را نباید بیش از مقدار یا مدت تجویز شده مصرف کرد. با انجام چنین مواردی وضعیت فرد بهبودی سریع تر نداشته و خطر ابتلا به عوارض جانبی افزایش می یابد.

در صورت بهبود نیافتن یا بدتر شدن وضعیت، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض جانبی ویسول پنج

با مصرف این دارو عوارضی مانند خشکی دهان، یبوست، خواب آلودگی، درد معده، تاری دید، خشکی چشم، سردرد، خستگی یا ضعف غیرعادی می توانند بروز دهند. در صورت مداوم بودن یا بدتر شدن هر کدام از عوارض جانبی زیر باید فورا به پزشک مراجعه کرد.

جهت رهایی از خشکی دهان می توان از مواردی مانند مکیدن آب نبات های سفت (بدون شکر) یا قطعات یخ، جویدن آدامس و یا نوشیدن آب استفاده کرد.

جهت پیشگیری از یبوست، فرد باید رژیمی با فیبر کافی مصرف کرده، مقادیر زیادی آب نوشیده و ورزش کند. در صورتی که فرد در اثر مصرف این دارو به یبوست دچار شود، باید از داروهای ملین استفاده کند.

در صورت داشتن هر گونه عوارض جانبی جدی از جمله موارد زیر باید فورا به پزشک اطلاع داده شود:

⚠ درد شدید شکم یا معده

⚠ یبوست به مدت 3 روز یا بیشتر

یبوست

⚠ مشکل در ادرار

⚠ علائم عفونت کلیه (مانند تب، ادرار خونی یا صورتی و همچنین درد، تکرر و سوزش ادرار)

⚠ تغییرات خلقی یا روانی مانند گیجی و توهم

علاوه بر موارد بالا ممکن است فرد دچار علائم دیگری نیز شود از جمله:

–  قرمزی، تورم و درد چشم

– تغییرات بینایی مانند دیدن رنگین کمان در اطراف چراغ ها در شب

بروز یک واکنش حساسیتی بسیار جدی نسبت به این دارو نادر است. با این حال، در صورت تجربه هر گونه علامت یک واکنش حساسیتی مانند: خارش یا تورم مخصوصا در صورت، زبان و گلو، گیجی شدید و مشکل در تنفس به پزشک مراجعه کنید.

موارد احتیاط قرص سولیفناسین

قبل از مصرف این دارو، باید سابقه پزشکی خود را مخصوصا از نظر موارد زیر برای پزشک بیان نمود:

  • مشکل در ادرار (احتباس ادراری)
  • دیگر مشکلات مثانه مانند انسداد جریان خروجی از مثانه
  • انسداد روده ای معده ای (احتباس معده ای)
  • سابقه شخصی یا خانوادگی گلوکوم (نوع زاویه بسته)
  • بیماری کبدی
  • بیماری روده ای مانند کولیت اولسراتیو یا زخمی
  • آهسته شدن حرکات معده و روده
  • یبوست
  • بیماری کلیوی
  • بزرگ شدن پروستات
  • برخی بیماری های عصبی عضلانی مانند میاستنی گراویس

این دارو می تواند سبب ایجاد خواب آلودگی یا تاری دید شود. تا زمانی که فرد نمی تواند کار هایی از جمله رانندگی، کار با ماشین آلات یا دیگری موارد نیازمند دید شفاف و هوشیاری را انجام دهد، باید از انجام آن ها خودداری کند.

سولیفناسین می تواند سبب کاهش تعریق شده و احتمال دچار شدن فرد گرمازدگی را بیشتر کند. فرد باید از انجام کار هایی که سبب افزایش بیش از حد دمای بدن می شوند، خودداری کند. از جمله این کار ها می توان به انجام کار شدید، ورزش در هوای گرم و رفتن به حمام های داغ اشاره کرد.

در هنگام گرم بودن آب و هوا باید مقادیر زیادی مایعات نوشیده و لباس های نازک پوشید. در صورت افزایش بیش از حد دمای بدن، باید به دنبال جایی جهت خنک شدن و استراحت کردن گشت. در صورتی که فرد به تغییرات خلقی یا روانی، سردرد، گیجی یا تبی مبتلا شود که برطرف نمی شود باید فورا امداد پزشکی دریافت کند.

ممکن است افراد سالمند به عوارض جانبی این دارو مخصوصا خواب آلودگی، گیجی، یبوست یا مشکل در ادرار حساسیت بیشتری داشته باشند. خواب آلودگی و گیجی می توانند سبب افزایش خطر زمین خوردن شوند.

در دوران بارداری، این دارو باید تنها در موارد نیاز آشکار مصرف شود. خطرات و مزایای مصرف این دارو باید با پزشک بحث شوند. انتقال این دارو به شیر مادر مشخص نیست. قبل از شیر دادن به نوزاد باید با پزشک خود مشورت نمود.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:

بهترین درمان زگیل تناسلی مردانه

دکتر حسین کرمی متخصص کلیه و مجاری ادراری و فوق تخصص لاپاراسکوپی

4.2/5 - (53 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سارا پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من سیستوسکوپی انجام دادم و بیوپسی و جواب ازمایش که اومد نتیجش این بودکه ضایعه جلوی گردن مثانه که برای بیوپسی برداشته شد اسکواموس پاپیلوما خوش خیم هستش..این یعنی زگیل تناسلی؟من هیچ زگیلی به ظاهر ندارم ..شوهرمم در ظاهر هیچ زگیلی نداره.. ازمایش پاپ اسمیر هم تازه انجام دادم مشکلی نبود..علت انجام دادن سیستوسکوپی هم این بود که بعد از ادرار کردن درد داشتم سونوگرافی هم انجام دادم سنگ نداشتم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸( 4 سال پیش)
      شما مشکلی ندارید
  • تصویر کاربر مریم61 جمعه ۱۰ آبان ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 308 مشاهده پرسش
    باسلام پسری ۷ ساله دارم ک چند ماه پیش دچار تکرر ادرار شدو باانجام‌سونو گرافی و ازمایش مشکلی نداشت و پزشک گفت مثانه در اثر استرس بیش فعال شده و باتجویز قرص تولرین و مصرف ۱ ماهه بمدت کوتاهی بهتر شد و پس از قطع قرص مجددا دچار تکرر شد.و اکنون پزشک داروب سولیفناسین سوکسنات و باکلوفن تجویز کرده.ایا دارو برای کودکان عارضه ندارد؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۰ آبان ۹۸( 4 سال پیش)
      باید تست نوار مثانه بگیرید02122642744
  • تصویر کاربر امير دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد مادر بند ٨٠ سال سن دارد و تككر إدرار دفع پروتين دارد و از ادار در مثانه ميماند شما چي صلاح ميدانيد سنو و ازمايش عكس براتون إرسال ميكنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1247 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،پدر من دچار بی حسی مثانه شده و ادرارشون تخلیه نمیشه و حدود چهل روزه که از سوند نلاتون استفاده می کنن،چند پزشک اورولوژ گفتن درمانی نداره و باید از سونداژ استفاده کنن،همچنین ایشون پروستات بزرگ هم دارن که پزشکان گفتن عملشون ریسکه و ممکنه بعد از عمل دچار بی اختیاری بشن بخاطر مشکل مثانه،فقط یک پزشک متخصص مغز و اعصاب گفتن درمان داره و داروهای روماتیدین،پرگابالین و دلوکستین تجویز کردن و گفتن به احتمال زیاد عصب مثانه به حالت قبل بر میگرده میخواستم نظر شما رو بدونم که ایا درمان داره مثانه فلج و این داروها اثری دارن و همچنین ایا عمل پروستات ریسک هست یا خیر،ممنون میشم جواب بدید سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
      پمپ مثانه کار نمیکندو باید از سوند استفاده کنید عمل فایده ندارد
    2. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
      آقای دکتر فیزیوتراپی و دارو اثری دارد؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
      خیلی نه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر شادی پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    جناب آقای دکتر کرمی بنده دختر 31 ساله ای هستم که مشکل تکرر ادرار و باقی ماندن ادرار و نشتی ادرار را (بطور همزمان) دارم شاید بیشتر از 25 سال باشه که به این عارضه دچارم. هفته گذشته حضوری خدمتتون رسیدم و نوار مثانه انجام دادم. قبل از انجام نوار مثانه به من گفتند که باید مثانه ام را کامل خالی کنم و من هم به همین علت از فشار آب (تحریک مثانه) استفاده کردم تا مثانه ام تقریبا خالی شود که در تست نوار مثانه باقی مانده ادرار را برای من 4 سی سی یادداشت کردند (یعنی اگر میخواستم مثانه ام را بدون کمک فشار آب خالی کنم قطعا خیلی بیشتر باقی مانده اداری داشتم). من قبلا چند سال پیش سونوگرافی کرده بودم (و از فشار آب برای تخلیه کامل مثانه استفاده نکرده بودم) حجم ادرار باقی مانده 30 سی سی بود.
    در هر حال من با نوار مثانه ای که حجم ادرار باقی مانده را 4 سی سی اعلام کرده بود خدمت شما رسیدم. این همه بگم تست نوار مثانه من ناقص انجام شد چون بنده بعد از پر شدن مثانه قادر به ادرار کردن نبودم!!! که اگر کامل انجام میشد احتمالا نشان میداد که فشار ادرار من در مراحل آخر بسیار پایین میاید و قطره قطره میشود و کامل خارج نمیشود. بهرحال با توجه به نوار مثانه شما تشخیص دادین که مشکل من هایپر سنستیو بودن مثانه هست و گفتین درمان دارویی ندارد و باید مشکلم را با رفتار درمانی حل کنم اما من بهتون گفتم که مشکل نشت ادرار هم دارم و شما برای من دو داروی سولیفناسین سوکسینات و داروی دلوکسیتین تجویز کردین (البته فراموش کردم به مشکل احتباس ادرارم اشاره کنم). یک روز بدون درمان دارویی و با رفتار درمانی طی کردم و کلا در آن روز با فاصله زمانی 8 ساعت دستشویی رفتم همه چیز تقریبا خوب بود (قابل تحمل بود) اما همچنان نشتی ادرار را داشتم (من چندین ساله از پد استفاده میکنم به علت نشتی ادرار )... روز بعد رفتار درمانی را ادامه دادم اما کنترل ادرار خیلی برام سخت شده بود و شاید 8 بار رو دستشویی رفتم. از فردای آن روز شروع کردم به مصرف قرص های تجویزیتون صبح داروی سولیفناسین سوکسینات رو خوردم و شب قبل از خواب (ساعت 10 شب) داروی دلوکسیتین رو خوردم اما تقریبا سه ساعت بعد (ساعت 1:30 بامداد) بخاطر فشار ادراری از خواب بیدار شدم و به دستشویی رفتم. و بعد از اون هم بعلت خشکی شدید دهان هم بعلت تکرار ادرار شدید دیگر نتوانستم بخوابم. شب حدود سه چهار بار دستشویی رفتم و صبحشم همینطور واقعا تکرر ادرارم بیشتر شده. توی عوارض دارویی این دو دارو در اینترنت خواندم که کسانی که احتباس ادراری دارند نباید این دو دارو را مصرف کنند (منم حدود 30 سی سی باقی مانده ادار دارم طبق سونوگرافی چند سال پیشم) الان نمیدونم باید چیکار کنم با این وضعیت؟ به خوردن داروها ادامه بدم و طبق وقتی که گرفتم یک ماه دیگر به مطب مراجعه کنم؟ یا دارو را قطع کنم؟ یا دوباره بیام ویزیت بشم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر شادی دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
      جناب آقای دکتر باید اضافه کنم که الان سه روز از مصرف کپسول دولوکستین 30 (شبی یک عدد) میگذره، این سه شب من هر شب ساعت 12 شب از خواب بیدار شدم و دیگه نتونستم بخوابم!!! امروز هم (روز سوم) مردمک چشمام گشاد شده!!! آیا اصلا صلاح هست من خوردن این دارو رو ادامه بدم؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
      بهتر است دارو را فعلا قطع کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 244 مشاهده پرسش
    خانم بنده 3سال پیش به دلیل تنگی مجرای ادراری،عمل سستسکوبی انجام داد وبعد از عمل با مصرف داروهای امنیک،ترازوسین وویسول،تخلیه ادرارشون بهتر شد.یک ماه پیش عمل ترمیم زیر نظر دکتر زنان انجام داد ومجددا دفع ادرارشون ضعیف شده ودچار عفونت ادرای میشه.به نطرتون آیا مجدا باید عمل سستسکوبی انجام بده.آیا بامصرف دارو مشکلشون حل میشه.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      احتمالا تنگی عود کرده
  • تصویر کاربر هادی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 207 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    پدر بنده چند سالی هست مشکل مثانه دراه و دکتر ها میگند که مثانه اش تقریبا فلج شده یبار گفتن عضله مثانه اش ضعیف شده یبارم گفتن اعصاب مثانش عمل نمیکنه ممنون میشم راهنمایی کنید که چه کاری انجام بدیم
    عکس اخرین سونگرافی رو هم اضافه میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      با سلام واحترام،لطفا پدر آزمایش ادرار و کشت ادرار بدن و پس از حاضر شدن جواب آزمایش ها جهت انجام نوار مثانه مراجعه کنن

    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید
    باتوجه به عکسی که واستون فرستادم الت تناسلی من بد ختنه شده و ظاهرش زشت هست و جدای از ظاهر فقط همون ناحیه ای که پوست ختنه پیوند خورده به حشفه همون قسمت خیلی حساسه و تحریک پذیر و بقیه مناطق چندان حسی ندارم میخواستم ببینم ایا با توجه به تصویر مشکل خاصی داره یا بد ختنه نشده که دوباره نیاز به حالا جراحی یا ختنه مجدد داشته باشه شاید بد ختنه شدن جلوی رشدش رو گرفته باشه یا بیش از حد نچرخیده التم ممنون میشم کامل و فصیح راهنمایی کنید 22سالم هست و حدودا 13ساانت طول التم در حالت کشیده.. درمورد ظاهرش و اینکه همون ناحیه فقط حس دارم خیلی ذهنم درگیره لطفا جامع و کامل دکتر جون پاسخ بدین🙏
    1. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      درود ووقت بخیر
      دکتر لطفا سریع تر به سوالم پاسخ بدین.ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      این نیاز به درمان ندارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر Reza جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت شما جناب دکتر بنده جوانی ۲۷ ساله هستم،واسه اولین بار تو عمرم حین فعالیت جنسی بدون شریک جنسی(خودارضایی) از ارضا شدن منصرف شدم منی ازم نیامد و فقط پیشاب من اومد بعدش رفتم خودمو شستم و خوابیدم بعد ۳ساعت با حس سوزش بیدارشدم از خواب با سوزش زیرشکم و ادرار با سوزش تخلیه کردم ،ادرار سفید و بی بو و بدون فشار بار اول فقط سوزش داشتم،بعدش دوباره خوابیدم تا چندساعت بعد ک بیدارشدم به طور عادی ادرارمو دفع کردم راحت بدون رنگی سفید و بدون بویی و بدون سوزشی مثل همیشه،از اون موقع به بعد فقط یک ساعت یا دوساعت یاهروقت تخلیه میکنم حس ادرار دارم با وجود اینکه تخلیه کردم و بدون هیچ دردی یا سوزشی تخلیه میکنم مخصوصا موقع درازشدن برای خوابیدن حس ادرار بیشتری دارم،ضمنا من اضافه وزن داشتم و تو رژیم هستم و از ادویه و گوجه فرنگی زیاد استفاده میکنم الانم دچار اختلال خواب و خستگی شدم بواسطه حس ادرار داشتن مکرر ،مشکل من در حالت کلی تکرر ادرار فقط و گاهی درد خفیف پهلو و سمت راست زیرشکم و اختلال خواب و خستگی بواسطه حس ادرار دوروزه اینجورشدم،رفتم دکتر برای من ویسول ۵ و سیفیکسیم تجویز کرد،مشکل من و درمان چیه؟ دکتر لطفا کمکم کنید،ضمنا بنده فاویسمی هستم مصرف اون داروها برای من مشکلی به دنبال نداره؟ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      از نظر من شما سالمید وفقط ورزش ونشاط مافی است
  • تصویر کاربر محمود پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    سلام علیکم،
    اقای دکتر پدر بنده از سه سال پیش کانسر مثانه بودن چندین مرتبه تراشیدن و امپول ب س ژ هم تزریق شد هی بیماری رفت و برگشت تا اینکه دکتر بیمارستان دولتی گفتن برید شیمی درمانی یا کلا دربیارید مثانه رو‌8 جلسه شیمی درمانی شد، الان عفونت ادراری شدید داره هر چی هم داروی خوراکی میخوره اثر نداره ما همین طور مستاصل ماندیم چه کنیم....

    ما الان چه کنیم مزاحم شما بشیم
    کشت ادرار فقط به داروی اموکسی سیلین میتونه مقابله کنه که دگتر عفونی 20 روز نوشتن و خورد اثری نداسته الان ما چه کنیم بیاییم مطب شما؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر