جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

علت ایجاد لکه های سفید روی دستگاه تناسلی زنان و مردان چیست؟

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

بسیاری از عوامل می توانند باعث ایجاد لکه های سفید روی دستگاه تناسلی زنان و مردان شوند. در صورت عدم درمان میتواند به عوارض طولانی مدت نیز منجر شود.

برخی از مردان با شرایطی متولد می شوند كه آن شرایط، عامل به وجودآورنده این لكه ها بوده یا منجر به گسترش لکه ها خواهند شد. گاهی اوقات لكه های سفید بر روی پوست شما نشانه یك STI یا عفونت دیگری است.

1- پاپول های پنیس

پاپول های پنیس ردیف هایی از لکه های سفید هستند كه در اطراف سر و یا گلنس آلت تناسلی رشد می كنند. پاپول های پنیس بی ضرر هستند. روشن نیست که چه چیزی باعث ایجاد  این لکه های سفید روی ناحیه تناسلی می شود، اما به هیچ وجه با STI مرتبط نیستند.

راهکارهایی برای درمان پاپول های پنیس

پزشک معمولاً توصیه نمی کند كه این پاپول ها برداشته شوند مگر اینکه موجب اضطراب یا نگرانی شما شوند. گزینه های ممکن برای برداشت عبارتند از:

✅  جراحی برداشت

پزشك پاپول ها را با استفاده از یك اسكالپل بریده و جدا می كند.

✅  جراحی با لیزر

پزشک با استفاده از تکنیک های جراحی لیزر به جدا کردن و حذف لکه های سفید روی اندام تناسلی اقدام خواهد کرد.

✅ كرایوسرجری

پزشک از نیتروژن مایع برای انجماد لکه های سفید روی آلت یا همان پاپول ها استفاده كرده و آن ها را از دستگاه تناسلی جدا می كند.

2- دانه های فوردایس

دانه های فوردایس غدد چربی (سباسه) بزرگی هستند که بر روی سطح پوست قابل مشاهده می باشند. غدد سباسه به حفظ رطوبت پوست شما کمک می کنند. این غدد به طور معمول توسط پوست پوشیده می شوند، اما می توانند خوشه هایی از لکه های سفید روی آلت و یا پوست ظاهر شوند.

دانه های فوردایس بی ضرر هستند و می توانند تقریبا در هر قسمتی از بدن، از جمله پیش پوست آلت تناسلی شما ظاهر شوند. معمولاً با آن ها متولد می شوید هرچند ممکن است تا سن بلوغ بروز نكنند.

راهکارهایی برای درمان دانه های فوردایس

پزشک معمولاً درمان این دانه ها را توصیه نمی كند مگر اینکه خودتان بخواهید آن ها را بردارید.گزینه های ممکن برای حذف عبارتند از:

✅ درمان با لیزر

پزشک با استفاده از تکنیک های لیزر اقدام به برداشت بافت و كوچك كردن ظاهر این دانه ها می كند.

✅ جراحی میکرو پانچ

دکتر با استفاده از دستگاهی از طریق پوست وارد شده و بافت هایی را که علل ایجاد نقاط فوردایس هستند برمی دارند.

3- جوش (كورك)

هنگامی که چربی های بدن یا بافت های مرده در منافذ گیر كرده و انسداد ایجاد می كنند، می توانند باعث رشد جوش ها شوند. هنگامی که منافذ پوست شما مسدود می شوند، باکتری ها می توانند در آن ها رشد كرده و این منافذ با ذرات چركی آلوده پر شوند. در نتیجه این امر باعث سفید شدن جوش می شود.

جوش ها معمولاً بی ضرر هستند و با گذشت زمان محو میشوند. جوش های خود را نتركانید زیرا این كار باعث بدتر شدن التهاب یا ایجاد اسكار های دائمی می شود. اجازه دهید كه این جوش ها خودشان محو شوند.

راهکاری برای درمان جوش ناحیه تناسلی

شما می توانید از پراکسید بنزوئیل یا اسید سالیسیلیک جهت پاكسازی باکتری ها و پوست اضافه و چربی ها استفاده نمایید. اما از داروهای ضد آکنه که برای صورت یا سایر قسمت های بدن به كار می روند، در درمان جوش های ناحیه تناسلی استفاده نکنید.

4- بالانیت

بالانیت زمانی اتفاق می افتد که پوست روی سر آلت تناسلی تحریک یا متورم شود.  لکه های سفید روی اندام تناسلی به ویژه در نواحی سر آلت و پوست رویی آن می توانند یک علامت باشند.
سایر علائم عبارتند از:

☑ قرمزی
☑ درد هنگام ادرار کردن
☑ درد یا سوزش آلت تناسلی
چنانچه بالانیت به دنبال عفونت (قارچی یا باکتریایی) باشد، ممکن است یک ماده سفید یا ترشحاتی را نیز مشاهده کنید.

راهکارهایی برای درمان بالانیت

✔برای کاهش سوزش، یك پماد کورتیکواستروییدی مانند بتامتازون (Betaloan SUIK) را به پوست آلت تناسلی بزنید.

✔اگر مشکوک به عفونت هستید، به پزشک خود مراجعه کنید. وی ممکن است با تجویز یک ضد قارچ موضعی یا آنتی بیوتیک، هرگونه عفونت احتمالی ایجاد شده را پاکسازی کند.
✔اگر بعد از برقراری رابطه ی جنسی یا داشتن رابطه جنسی با شرکای جدید یا داشتن چندین شریك جنسی، دچار علائم شدید ، مجددا به پزشک خود مراجعه كنید.

 فولیکولیت یکی از عوامل ایجاد لکه های سفید روی آلت

5- فولیکولیت

فولیکولیت زمانی اتفاق می افتد که فولیکول های مو، متورم شوند. این اتفاق ممکن است به دنبال یک عفونت باکتریایی، عفونت قارچی، و یا موهای زیرپوستی صورت گیرد.
فولیکولیت می تواند ایجاد خارش و تحریک كند. با این حال، معمولا مضر نیست، مگر اینکه از یک عفونتی که درمان نشده ناشی شود.

در صورت بروز هر یک از این علائم،بلافاصله پزشک خود را ملاقات کنید:

☑ سوزش یا خارش
☑ ترشح یا چرك از جوش های سفید یا تاول ها
☑ درد یا حساسیت به لمس در اطراف جوش ها

راهکارهایی برای درمان فولیکولیت

با توجه به علت زمینه ای، فولیکولیت را می توان با استفاده از موارد زیر درمان کرد که عبارتند از:

✅ آنتی بیوتیک ها

✅ پماد هایی برای عفونت های قارچی یا باکتریایی درمان کرد.

✅ اگر مكرراً به فولیکولیت مبتلا می شوید، ممکن است پزشك عمل جراحی با لیزر برای حذف فولیکول های مو یا روش های تخلیه(درناژ) و یا پاكسازی عفونت های بزرگ تر را توصیه كند.

مولوسكوم كونتاژیوزوم

6- مولوسكوم كونتاژیوزوم

مولوسكوم كونتاژیوزوم یک عفونت ویروسی پوستی است و می تواند از طریق تماس پوست با پوست، داشتن رابطه جنسی با فرد مبتلا، یا به اشتراک گذاشتن لباس ها، حوله ها و یا سایر موارد آلوده انتقال یابد.

لکه های سفید روی ناحیه تناسلی یا جوش بر روی آلت یک علامت رایج این بیماری هستند. این بیماری ممکن است با نقاط کوچک و سفید یا گوشتی شروع شده، اما در نتیجه ی مقابله ی بدن با عفونت می توانند بزرگ تر، قرمز تر و حساس تر شوند.

راهکارهایی برای درمان مولوسكوم كونتاژیوزوم

این جوش ها غالباً بدون درمان از بین می روند.اما اگر ضایعات بزرگ شده و یا ایجاد ناراحتی كنند، پزشک ممکن است موارد زیر را به شما توصیه کند:

✔ اسید موضعی یا محلول های تاول

پزشک این مواد را بر روی جوش ها استعمال می كند تا تا با تخریب لایه ی رویی پوست آن ها را از بین ببرد.

✔ جراحی کورتاژ

پزشك از یک ابزار به نام کورت استفاده می کند تا جوش ها. را از بین ببرد.

✔ جراحی لیزر

پزشك با استفاده از تکنیک های لیزر جوش ها را برداشته و از بین می برد.

✔ كرایو سرجری

همانطور كه گفته شد پزشک از نیتروژن مایع برای انجماد استفاده كرده.

عفونت قارچی

7- عفونت قارچی پنیس

عفونت قارچی دستگاه تناسلی ناشی از قارچ كاندیدیا آلبیكنز است و می تواند با برقراری رابطه جنسی با فرد مبتلا یا عدم رعایت مراقبت های بهداشتی مناسب از آلت تناسلی منتقل شود.اگر به یک عفونت قارچی مبتلا هستید، علائم آن معمولاً در اطراف سر آلت تناسلی یا زیر پوست این قسمت ظاهر می شوند. سایر علائم عبارتند از:

جوش های سفید یا قرمز

  • قرمزی
  • علائم تحریكی
  • ترشحات پنیری شكل
  • سفتی و كشیدگی پوست آلت تناسلی (پیش پوست)

راهکاری برای درمان عفونت قارچی پنیس

✔ پمادها و كرم های ضد قارچ موضعی معمولاً برای پاک سازی عفونت کافی هستند. گزینه های رایج عبارتند از:

1- میکونازول (Desenex)

2-  میکونازول (Desenex)

3- HPV

8- سیفلیس

سیفلیس یک بیماری مقاربتی جدی است. بروز این بیماری بین سال های 2015 و 2016 افزایش یافته و هم اکنون به بیش از 5000 مورد در سال رسیده است. پس از دوره نهفتگی که بازه ای 9 تا 90 روزه دارد، سیفلیس خود را به صورت یک توده بدون درد (به اندازه یک سکه کوچک) بر روی آلت تناسلی یا دیگر نواحی حاضر در تماس جنسی نشان می دهد.

بسته به رنگ پوست فرد، توده به رنگ قرمز تیره، قهوه ای یا سیاه می باشد. این توده پس از مدت کوتاهی به یک زخم تبدیل می شود که بدون درد است. موردی که این بیماری را خطرناک می کند این موضوع است که پس از مدتی این زخم التیام یافته و فرد تصور می کند که درمان شده است در صورتی که این گونه نیست.

در صورتی که فرد کوچک ترین تردیدی در ارتباط با برآمدگی یا زخم بر روی آلت خود دارد باید فورا جهت انجام آزمایش و معاینه به یک کلینیک سلامت جنسی مراجعه کند زیرا ممکن است این زخم ناشی از سیفلیس باشد. خوشبختانه در صورتی که این عفونت زودهنگام تشخیص داده شود کاملا قابل درمان است. فرد تا زمانی که کاملا درمان نشده است نباید رابطه جنسی داشته باشد.

سیفلیس

9- بیماری های جنسی گرمسیری

برخی عفونت های جنسی گرمسیری سبب ایجاد برآمدگی کوچکی به رنگ قهوه ای یا صورتی بر روی آلت تناسلی مردان می شوند. این برآمدگی مانند توده ای است که توسط سیفلیس به وجود می آید. اغلب در این وضعیت، غده های موجود در کشاله ران نیز متورم می شوند.

بنابراین، در صورتی که فرد به تازگی در کشوری گرمسیری رابطه جنسی داشته و یا با شخصی از کشور های گرمسیری ارتباط جنسی داشته است او می تواند یک خطر تلقی شود. در صورت شک داشتن به آلوده شدن خود می توان به یک کلینیک سلامت جنسی (ادراری – تناسلی) جهت تشخیص و آزمایش شدن توسط متخصصان مراجعه کرد.

بیماری هایی که این متخصصان به دنبال آن ها خواهند گشت موارد زیر هستند:

  • لنفوگرانولوما ونروم (LGV)
  • شانکروئید (شانکر نرم)
  • گرانولوم اینگوینال

10- زگیل تناسلی ناشی از HPV

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یك عفونت منتقله از راه جنسی (STI) است که به راحتی توسط رابطه ی محافظت نشده گسترش می یابد. زگیل های تناسلی علائم شایع HPV هستند و شبیه به جوش های سفید یا قرمز بوده و ممکن است در اطراف آلت تناسلی، پوست ناحیه و یا كل ناحیه تناسلی ظاهر شوند.

HPV که سبب ایجاد زگیل های تناسلی می شود، موقتی می باشد و در نتیجه باعث عوارض طولانی مدت نمی شود. اگر سیستم ایمنی شما ضعیف است یا اگر چندین شریک جنسی دارید، زگیل های تناسلی ممكن است به مدت طولانی تری باقی بمانند. برای درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان چه باید کرد؟

راهکاری برای درمان زگیل های تناسلی ناشی از HPV

اگر مشکوک به زگیل تناسلی یا HPV هستید، برای تایید تشخیص به پزشک خود مراجعه کنید.آن ها ممکن است موارد زیر را توصیه کنند:

✔ درمان موضعی: پزشک با استفاده از یك محلول موضعی می تواند به سیستم ایمنی بدن شما کمک کند تا زگیل را از بین برده یا آن ها را بسوزاند.

✔ جراحی با لیزر

درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی

برای دیدن تصاویر مربوط به زگیل تناسلی با کرایوتراپی و فیلم درمان آنها روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین درمان زگیل تناسلی مردانه

تبخال تناسلی هرپس

11-هرپس یا تبخال تناسلی

هرپس یك عفونت ویروسی ناشی از ویروس هرپس سیمپلکس است. زگیل های تناسلی از علائم رایج آن می باشند كه می توانند مانند جوش های سفید یا قرمز باشند.علائم دیگری که می توانند بر پوست ناحیه تناسلی و یا آلت تناسلی تاثیر گذارند شامل موارد زیر می باشند:

  • قرمزی
  • علائم تحریكی
  • خارش
  • تاول هایی که سربازكرده و از آن ها چرك خارج می شود.

راهکاری برای درمان زگیل تناسلی ناشی از  ویروس هرپس

اگر شما معتقدید كه زگیل تناسلی یا ویروس هرپس سیمپلكس دارید، به پزشک خود مراجعه کنید. پزشک به احتمال زیاد از داروهای ضد ویروسی برای کمک به بدن در مبارزه با عفونت استفاده می کند. اگرچه این داروها نمی توانند از شیوع بیماری های آینده جلوگیری کنند، اما می توانند به زمان بهبودی زخم ها را سرعت بخشیده و به کاهش درد کمک کنند. گزینه های رایج عبارتند از:

1- ایمیكوئیمود (آلدارا)

2-  پودوفیلین و پودوفیلیكس (Condylox)

3- اسید تری کلرواستیک (TCA)

این داروها ممکن است با بروز اولین علائم شیوع بیماری برای کاهش آن ها کمک کنند.

زمان مراجعه به پزشک متخصص

لکه های سفید روی آلت شما همیشه نگران كننده نیستند. اغلب اوقات در چند روز یا چند هفته خود به خود ناپدید می شوند. اگر علائم شما بیش از یک یا دو هفته طول كشید، به پزشک خود مراجعه کنید. اگر نشانه های زیر در شما ظاهر شدند، به پزشک خود مراجعه كنید:

  • درد
  • تورم
  • قرمزی یا تحریک
  • خشکی و ترک خوردگی پوست
  • راش(بثورات)
  • تخلیه واضح
  • خوشه هایی از 20 یا تعداد بیش تر جوش های قرمز یا سفید
  • جوش های گل كلمی

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

4.5/5 - (146 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر بدون یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر
    میخواستم نظرتون رو در مورد این دونه هایی که اطراف سر آلت تناسلی هست ،بدونم.تا حالا به چند دکتر هم مراجعه کرده ام ولی هر کدومشون یه تشخیصی داده.با مطالبی که توو سایتهای مختلف دیدم بنظر خودم پاپول هستند.آیا نیاز به درمان داره و قابل انتقال هست .آیا به غیر از لیزر درمان دیگه ای هم وجود داره مثل روغن کرچک یا روغن درخت چای یا عسل.چندتا عکس براتون میفرستم.با تشکر
    1. تصویر کاربر بدون جمعه ۲۷ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام.منتظر پاسختونم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام از نظر من مهم نيستند
    3. تصویر کاربر بدون شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام آقای دکتر
      تشخیصتونو نگفتید که این ضایعات چی هستن.آیا پاپولند یا چیزه دیگه ای.راه درمانش چیه.آخه من در شرف ازدواجم و یه دکتر ارولوژیست گفت که از راه جنسی قابل انتقالند.خیلی نگرانم کرد.ممنون از پاسختون
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      اگر خيلي مصريد تنها ضايعه ممكن زگيل ميتواند باشد بايد تستHPv Pcr بدهيد
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 171 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و ادب ، دوهفته پیش دچار سوزش خفیف ادرار شدم بعد از جواب آزمایش کشت ادرار که میکروب و باکتری منفی زده بود .....
    دکتر داروهای زیر را نوشت :
    سلکوکسیب ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت یک عدد (تعداد کل ۳۰)
    افلوکینول ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت یک عدد (تعداد کل ۳۰)
    پرازوسین ۱ میلی گرم هر شب یک عدد (تعداد کل ۳۰ تا )
    بعد خوردن پرازوسین دچار کمی سرگیجه و سرخی چشم شدم بعد از ۱۲ شب مصرف این دارو یک لحظه مغز و گوشم زنگ خفیف زد دست و پام عرق سرد کرد ، ترسیدم خیلی ، با اجازه دکتر اینجا دارو قطع کردم ، ولی دیشب تا الان روی سر آلتم لکه سفیدی بوجود اومده ؟ لطفا کمکم کنید خیلی ترسیدم ، جواب آزمایش و لکه سفید رو واستون فرستادم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      داروها را قطع كنيد بهتر ميشويد
  • تصویر کاربر ندا دوشنبه ۲ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 176 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما دکتر محترم، پسرم 2سال و هفت ماهشه نزدیک 10 ماه که ختنه انجام داده دکتری که انجام داد حلقه انداخت که بعد ده روز هم نیفتاد ادرار میکرد گریه میکرد بردم نشون دادم جلوي مجاری ادارش ترشحات جمع شده بود دکتر اونو برداشت و با نوک دماسنج چند بار تو مجاری ادرار کرد و حلقه رو خودش باز کرد، الان دقت کردم وقتی میبرم دستشویی کمی کج ادرار میکنه و کمی به صورت پاشیده ادرار میکنه ميخواستم ببین چیز خاصی هست یا نه و نیازی هست دکتر ببينه ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر تكتم سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    سلام من ٣ سال بيش تبخال تناسلي گرفتم الان چند وقتي پايين مبهل بين مبهل و معقد يه ضايعه سفيد رنك بود كه كندمش و خون اومد الان متوجه شدم همون مدل ضايعه روي لبهاي مبهل پيدا شده خيلي نگرانم عكس هم مَي زارم ممنون مَي شم جواب بديد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      زگيل است بايد كرايو كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤تماس فيلم كرايو من را ببينيد
  • تصویر کاربر مسعود یکشنبه ۱ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 138 مشاهده پرسش
    با سلام بنده مسعود كياني هستم ٢٩ سال سن دارم متاهلم 4 تا قرص در. وز ميخورم براي عصب كمرم كه ضعيفه و ١٢ سالي همين نوع درد رو سپري كردم ولي الان بدتره مني با ادرارم مياد و سوزش بعد از ادرار شديد دارم و راه ميرم بيضه و بالاي بيضه چپم درد ميكنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر babak شنبه ۳۱ تیر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 126 مشاهده پرسش
    درود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      سوال نيامده
    2. تصویر کاربر babak سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      پدری دارم 73 ساله که از سلامتی خوبی خدا رو شکر برخوردارند.دیروز یک مرتبه دچار خونریزی از بیضه شدند.خونریزی زیادی داشتند.بخاطر خونریزی به حمام رفته و دوش میگیرند که به دکتر مراجعه کنند.پس از بیرون آمدن از حمام خونریزی قطع شده بود.علل این خونریزی چیست؟لزوم مراجعه به پزشک چند درصد است؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۱ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 2898 مشاهده پرسش
    با سلام حدودا دو ماه پیش متوجه چهار تا زگیل تناسلی ریز شدم به دکتر مراجعه کردم و کرایوتراپی انجام دادم (سه جلسه پشت سر هم) الان زگیل ها کاملا از بین رفته و سطح پوست کاملا صاف است اما لکه های قهوه ای که بر اثر کرایو ایجاد شده هنوز خوب نشده و پوست رنگ طبیعی خود را ندارد آیا این لکه ها رفع میشود یا باید برای از بین بردن جای کرایو به دکتر مراجعه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      با زمان بهتر ميشود
  • تصویر کاربر عباس جمعه ۹ تیر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    ناتواني جنسي
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      سوالتان چيست
  • تصویر کاربر abdollah جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر برای کسی که آلت نعوض نداره و میل جنسیش ضعیفه درمان دارویی وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام اول بايد بررسي شود٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر سجاد شنبه ۲۰ خرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 214 مشاهده پرسش
    با سلااام و خسته نباشید پسری هستم 21 ساله از 13 سالگی خود ارضایی می کردم تا الان میشه گفت هرروز الان چن ماهی میشه که الت تناسلی ام سفتی قبل را نداره و کمتر از یک دقیقه به انزال می رسم . راه درمانش چیه. و بهترین زمان درمان دوران مجردی است یا متاهلی؟ بعد می خاستم ببینم نابارور نشده باشم و ددمانش چی است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۰ خرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      با قطع ان بهتر خواهيد شد
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر