جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دکتر حسین کرمی زگیل تناسلی سوال و جواب شما

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

پرسش و پاسخ در مورد زگیل تناسلی مردان و زنان توسط دکتر کرمی پاسخ داده شده است تا سوالات زگیل تناسلی شما تا حدودی برطرف شود.

یکی از آنها آقا و خانم جوانی هستند که با قصد پژوهش و کسب اطلاعات به مطب اینجانب مراجعه و خواهان کسب آخرین اطلاعات به روز دنیا در رابطه با زگیل تناسلی هستند که سوالها و جواب بنده را که بر اساس آخرین یافته ها می باشد در زیر می خوانید:

ختنه و زودانزالی

ماهیت زگیل تناسلی چیست؟

ماهیت زگیل تناسلی ویروسی به نام HPV می باشد که بیش از 40 نوع آن باعث درگیری آلت تناسلی مردان و زنان جوان می شود و در بسیاری از موارد اصلاً علامتی ندارد و فرد از ابتلا به آن بی خبر است.

انتقال زگیل تناسلی از طریق اپیلاسیون

در بیش از 95 درصد مواقع زگیل تناسلی، از طریق ارتباط جنسی حتی سکس دهان با فرد آلوده چه مرد و یا زن به فرد سالم منتقل می شود ولی در موارد نادری ممکن است از طریق غیرجنسی و با تماس پوستی یا استفاده از تیغ آلوده و اپیلاسیون های غیر بهداشتی زگیل به فرد سالم منتقل شود.

انتقال زگیل تناسلی از استخر

زگیل تناسلی بعد از چند وقت نمایان می شود؟

نامعلوم است ممکن است بعد از چند روز یا چند هفته و چند ماه و یا ممکن است 5-10 سال بعد خود را نشان دهد.

تکلیف ارتباط جنسی زوجین بعد از ابتلا چیست؟

من توصیه ام همیشه حفظ و ادامه روابط جنسی معمولی است. چون هر دو طرف مبتلا هستند و اجتناب و دوری از فعالیت جنسی و یا متارکه و طلاق هیچ فایده ای ندارد و لذا منطقی ترین راه ادامه طبیعی روابط جنسی است و بهترین توصیه مراجعه منظم هر 6 ماه به پزشک جهت انجام پاپ اسمیر از گردن رحم می باشد.

آیا آمیزش جنسی سبب زگیل تناسلی می شود؟

بله، بیش از 95 درصد از طریق ارتباط جنسی با فرد آلوده می باشد و با یک بار تماس 100 درصد فرد سالم مبتلا می شود و کاندوم نیز نقش پیشگیری ندارد. در 5 درصد استفاده از تیغ آلوده، مراکز اپیلاسیون، استخرها و لباس آلوده ممکن است باعث انتقال زگیل شوند.

آیا زگیل از توالت فرنگی و دست دادن منتقل می شود؟

جواب نه مطلقاً و لذا نیازی به جدا کردن فرد آلوده از خانواده نیست.

مقاله پیشنهادی دکتر حسین کرمی: بهترین روش برای درمان زگیل تناسلی چیست؟

علائم ابتلا به زگیل تناسلی چیست؟

در اغلب مواقع زگیل تناسلی بعد از ابتلا یا بی علامت است یا به صورت برجستگی زگیل مانند و یا خال گوشتی، ظاهر شده و ممکن است خودبخود از بین برود. زگیل تناسلی در موارد کمی سبب بروز سرطان هایی از جمله: گردن رحم، سرطان آلت، سرطان مقعد، سرطان زبان، گلو و حنجره شود که تأکیدا ًعرض می کنم شیوع آنها حدود 3 الی 5 درصد است.

زگیل تناسلی

آیا زگیل بعد از ابتلا همیشه در بدن می ماند؟

بله، زگیل بعد از ابتلا همیشه در بدن ما خواهد ماند. ممکن است خود را نشان بدهد یا ندهد.

بی عارضه ترین درمان زگیل تناسلی چیست؟

فریز کردن زگیل تناسلی به خاطر عارضه کمتر و جواب درمانی بسیار بالا می تواند در یک جلسه و کمتر از 5 دقیقه به عنوان بهترین و طلائی ترین درمان زگیل تناسلی پیشنهاد گردد. برای مشاهده فیلم درمان زگیل تناسلی با فریز کردن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فریز کردن زگیل تناسلی

بهترین وسیله پیشگیری از ابتلا به زگیل چیست؟

بهترین و تنها راه مؤثر جلوگیری و اجتناب از روابط جنسی مشکوک می باشد. سالم و بی علامت بودن ظاهر فرد و ناحیه تناسلی دلیل عدم آلودگی نمی باشد و لذا بهترین و منطقی ترین راه اجتناب از روابط جنسی مشکوک است.

آیا درمان قطعی زگیل تناسلی وجود دارد؟

نه هنوز درمان قطعی کشف نشده است.

آیا زگیل تناسلی مقعد را نیز درگیر می کند؟

بله، در کسانی که روابط جنسی از طریق مقعد دارند که روشی بسیار خطرناک و آلوده کننده است، ممکن است زگیل تناسلی از فرد آلوده منتقل و باعث درگیری مقعد و اطراف آن شود که در صورت تشخیص باید درمان و تحت نظر باشند و لذا هر گونه ارتباط جنسی از طریق مقعد مخصوصا ًاگر بدون کاندوم باشد شدیداً باعث انتشار انواع بیماری های عفونی و خطرناک و آلوده کننده است.

 

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

4.4/5 - (19 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر احمد دوشنبه ۱۰ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 879 مشاهده پرسش
    با سلام
    سه تا سوال داشتم
    ۱. آیا مصرف قرص هگزایم برای بهبودی ویروس hpv موثر هست؟و اینکه بیماران فاویسمی هم میتونن مصرف کنن این قرصو؟
    ۲. اگه دهان مبتلا به زگیل تناسلی باشه با تماس با ناحیه سینه قابل انتقال هست؟ و اگه انتقال پیدا کنه از سینه به ناحبه تناسلی ممکنه بره؟
    ۳. با تماس دهان آلوده به hpv به ناحیه تناسلی خانم، امکان انتقال هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      سلام نحوه انتقال را کامل در سایت توضیح داده ام پوست به پوست و برخورد با ضایعه عامل انتقال است هگزایم تقویت سیستم ایمنی میده تاثیری روی زگیل واضح نداره در مورد فاویسم در بروشور قرص مطالعه کنید نمیدانم اجزا قرص از چی تشکیل شده و مربوط به داروساز است
    2. تصویر کاربر احمد یکشنبه ۹ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      ممنونم
      وب سایت رو بررسی کردم منتها چیزی در بازه انتقال به سینه نبود؟ آیا به معنی منتفی بودن هست؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      بله احتمالش کم است
    4. تصویر کاربر احمد دوشنبه ۱۰ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      این بنظرتون زگیل یا اسکین تگ هست؟ در ناحیه کنار سینه خانم هست و بعد کمی دستکاری ۳ ۴ ساعت بعد خشک شد و از بین رفت.
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      زگیل نیست
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر نگار جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 85 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ، ممکن هست تست اچ پی وی نمونه ی واژینال منفی باشد ولی نمونه ی سایر نقاط مثل دهان یا مقعد مثبت باشد؟؟ برای انجام چک آپ از هر سه نقطه باید نمونه گرفته شود یا فقط واژینال کافی ست؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام برای خانم هایی که باکره نیستند پاپ اسمیر ارجح و مهم است . بقیه نقاط از نظر وجود ضایعات بررسی شوند و در صورت ضایعه قابل رویت کرایو شود. بقیه تست ها ارزشی ندارد . تست خونی که هیچ ارزشی ندارد
    2. تصویر کاربر نگار جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      تست پی سی ار از نمونه ترشحات ابتدایی واژن برای خانم های باکره، دارای ارزش هست؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      خیر ارزشی به اندازه پاپ ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر M جمعه ۱۶ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 118 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید، یه هفته ۱۰ روزه زیر کلاهک آلتم این در اومده و خیلی حساس شدم استرس دارم نمیدونم چیه همش می ترسم زگیل تناسلی باشه، و تا حالا هم هیچ رابطه ای نداشتم عکسشو میفرستم با کیفیت فوق ماکروه گرفتم از نزدیک، ببینید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۶ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام نه زگیل نیست نمای ابکی داره یا جوش هست یا مولوسکوم که خودش بهبود پیدا میکنه اگر بهتر نشد میشه کرایو کرد از بین بره
    2. تصویر کاربر M جمعه ۱۶ دی ۱( 1 سال پیش)
      مرسی ممنون دکتر از پاسخ به موقع ، پس خیالم راحت باشه، و در ضمن دکترجان کرایو هم فقط واسه زگیل تناسلی استفاده نمیشه، و میشه برای از بین بردن دیگر ضایعات پوستی استفاده کرد آره؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۶ دی ۱( 1 سال پیش)
      بله میشه برای بقیه موارد نیز استفاده کرد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدپیوندی یکشنبه ۱۱ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 98 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقتتون بخیر. من یع چند ماهی میشه یک سری دونه خیلی ریز و برآمده رو الت و بیضم هست خواستم بدونم میتونه زگیل باشه یا چیزی دیگه ای هست و اگه زگیل هست یا هرچیزی دیگه ای چه جوری باید درمان کرد ممنون از شما.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام عکس را مجدد بفرستید اپلود نشده
  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۱۱ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 99 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
    من حدود دو ماه پیش دچار خارش واژن شدم به پزشک مراجعه کردم ایشون هم بدون معاینه تشخیص عفونت دادن
    از مدتی قبل از اون هم نوع دفع ترشحات تغییر کرده بود که نمیدونستم میتونه عفونت باشه،چند هفته بعد از بروز خارش رنگ ترشحات ب سبز روشن تغییر کرد
    حدود یک ماه مترونیدازول وداکسی سایکلین مصرف کردم که چون مشکل کامل رفع نشد پزشک امپول جنتامایسن تجویز کرد و بعد از تزریق دوازده تا امپول هنوز ترشحات کاملا طبیعی نشده مورد دیگه ای هم که هست اینه که بعد از بروز خارش من خودم متوجه ضایعاتی در قسمت داخلی لابیای داخلی شدم،که پزشک با معاینه و تست pcr hpv که منفی درومد گفتن زگیل نیست.
    از چند روز بعد متوجه شدم هنگام دفع دچار سوزش خفیفی در ناحیه مقعد میشم که اونم با معاینه گفتن موردی دیده نمیشه و شاید ب خاطر شقاق کوچکی هست که وجود داره.
    تقریبا از همون موقع که متوجه ضایعات واژن شدم،چون حساس شده بودم دهان و حلقمو بررسی میکردم،یک روز صبح متوجه شدم تغییراتی تو حلقم هست،انگار دون دونای صورتی قرمز داره و ملتهبه،
    الان که بعد از حدود دو ماه براتون مینویسم چند روزه روزی یکی دوبار دچار حالت تهوع میشم و شاید اوق بزنم و حس میکنم آب دهنمو راحت نمیتونم قورت بدم و ی دردی از همون دو ماه پیش در قسمتایی از گردنم حس میکردم که هنوزم هست
    روی خط لبم هم با سرعت پایین تغییراتی میبینم انگار که غدد چربی بزرگتر شده باشه و داره تو قسمتایی برجسته میشه ولی تا قبل این چون مورد اینجوری نداشتم فکرم سمت زگیل میره.
    عذر میخوام پیام طولانی شد ممنون میشم نظرتونو بدونم،خیلی نگران اینم که به موقع تشخیص داده نشه و وقتی کار از کار گذشت متوجه بیماری بشن و نشه کنترلش کرد مخصوصا اینکه علایمی تو دهان و حلقم هست و دسترسی بهش مشکله. در مورد قرصahcc هم که میگن برای کنترل یا درمان این بیماری هست اگر میشه نظرتون رو بفرمایید🙏 اقای دکتر این موردو فراموش کردم بگم که دپ سه هفتس متوجه شدم رو لثه م ی قسمتایی یکم متورمه و مثل بقیه قسمتها صاف و نرمال نیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ دی ۱( 1 سال پیش)
      باید معاینه شوید تا نظر داد بدون معاینه نمیشه چیزی گفت . اگر توسط متخصص زنان گفته شده ضایعه ای ندارید که ندارید . ضایعات دهانی هم توسط متخصص گوش و حلق بینی بررسی کنید هرچند وارت دهانی بسیار نادر است
  • تصویر کاربر جعفری یکشنبه ۱۱ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 108 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر من آذر ماه سال 99 روی خط باسنم زائده زد اول دی 99 فریز کردم و مبتلا ب اچ پی وی از نوع 6،43،44،55 بودم یمدت پاورفیت همون اولش استفاده کردم و گذشت تا امسال خداروشکر همش توسط پزشک ویزیت شدم و زائده دیگه نداشتم فقط همون یکبار بود ولی یمدت بود میدیدم خال های ریز سیاه اطراف واژنم میزنم و داره زیاد میشه دکتر قبلم متوجه نشد ک زگیله یا چیز دیگ مجبور شدم دکترم و عوض کنم گفتن زگیل نیس واریسِ.بعد دکتر بمن گفت باید هر 6 ماه یکبار پاپ دهانه مقعدی میدادی ک تغییر سلول نداده باشه.ازمایش و از من گرفتن جواب ازمایشم مثبت بود و تایپ 33 اچ پی وی.سوال من اینک من لوع ریسک بودم چطور ممکنه های ریسک بشم؟از کجا باید مشخص بشه سرطانی شده یا خیر.من باید چیکار کنم.چ ازمایشی باید بدم ؟(دخترم هستم پاپ اسمیر از دهانه رحم نتونستم بدم)مجدد بهم گفتن پاورفیت و ادامه بدم. من دوز دوم واکسنم رو 23 آذرماه 1401 زدم و یک دوز دیگ مونده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام اول اینکه واکسن در برابر سایر تایپ ها مقابله میکند و این تایپ هایی که مبتلا شده اید دیگه واکسن راه درمان نیست کمکی هم نمیکنه باید از نظر ضایعات پوستی و ناحیه مداوم تحت نظر باشید . تست پاپ اسمیر هم با توجه به باکره بودن قابل انجام نیست . فقط تحت نظر متخصص زنان تحت نظر از نظر ضایعات جدید و در صورت لزوم کرایو انها
  • تصویر کاربر خورشید شنبه ۱۰ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 101 مشاهده پرسش
    سلام میشه ببینید قسمت مشخص شده روی عکس چیه؟ و دانه های اطرافش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۰ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام دانه های اطراف غدد چربی و مشکلی نیس بقیه موارد هم
  • تصویر کاربر نگار جمعه ۹ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 98 مشاهده پرسش
    سلام مجدد آقای دکتر، من سوالSJYXm285120 هستم ، من به شدت نگران هستم شما اول فرمودید همه ی اینها پاپیلوماتوز هستند اما الان میفرمایید یکی دو تا مشکوک هست ، باتوجه به اینکه صد در صد مطمئن بشم ، برای من که با کره ام تست پی سی آر بدم ، معلوم میشه؟؟ این تست در شهرستان ها هم گرفته میشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      من خدمت شما عرض کردم حتما توسط متخصص زنان از نزدیک رویت شود که شکی نباشد . تست خونی اهمیتی ندارد و مثبت کاذب بالایی دارد
    2. تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش)
      تست پی سی آر رو گفتم اقای دکتر نه تست خون، آیا این تست برای با کره ها انجام میشه؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      خیر اون تست پاپ اسمیر در خانم های باکره انجام نمیشه . برای شما فقط میشه از نظر وجود ضایعات قابل رویت تصمیم گرفت . باز هم توصیه میکنم ویزیت توسط متخصص زنان شوید . شاید یک درصد ضایعه ای باشد که در عکس قابل قضاوت نباشد
    4. تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش)
      باشه چشم ، بعضی از آزمایشگاه ها از کاف واژن برای افراد با کره تست میگیرن د مثل آزمایشگاه نیلو ، آیا معتبر است؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      خیر به اندازه تست اصلی دقت ندارد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 110 مشاهده پرسش
    سلام مجدد آقای دکتر پس اون دو تا زائده ی بزرگتر که در پایین تصویر هست و دقیقا در انتهای ناحیه تناسلی هست ، چیه؟؟طبیعی هست یا زگیل؟ جسارتا هر سه عکس رو بادقت ملاحضه نمایید.
    1. تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش)
      دو ماه پیش رابطه ی بدون دخول بدون کاندوم داشتم ، در حال حاضر ، دو هفته ست که خارش و ترشح ندارم ، فقط گاهی قسمت کلیه و زیر شکمم درد و سوزش دارم به چه علت هست؟؟
    2. تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش)
      میشه لطفا در هر سه عکس. آن دو زائده ی بزرگتر را ببینید و با هم مقایسه کنید؟؟ سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام ضایعات بیشتر شبیه پاپیلوماتوز است اما یکی دوتا مشکوک است که حتما باید از نزدیک رویت شود و نمیشه از روی عکس گفت . توسط متخصص زنان ویزیت شوید حتما
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نگار پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 116 مشاهده پرسش
    سلام آیا اینها زگیل اند؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام خیر در حد عکس اینها پاپیلوماتوز است اگر خارش دارید باید به متخصص زنان جهت معاینه مراجعه کنید .
    2. تصویر کاربر نگار چهارشنبه ۷ دی ۱( 1 سال پیش)
      آقای
    3. تصویر کاربر نگار چهارشنبه ۷ دی ۱( 1 سال پیش)
      آقای دکتر من دو ماه پیش یه رابطه ناکامل بدون دخول داشتم و بدون کاندوم بود آیا امکان داره این ها زگیل باشن و و من از آن رابطه به زگیل مبتلا باشم؟، دو روز بعد بدلیل نگرانی زیااد به متخصص عفونی مراجعه کردم و ایشان گفتند چون با کره ای تست اچ پی وی نمیشه ازت گرفت ، و گفتند احتمال سوزاک هم هست انتی بیوتیک به من دادند که من مصرف کردم و بد تر شدم و خارش ،ترشحات سفید داشتم بدون بوی بد تا یک ماه. ، اما الان ۲ هفته است که ترشحات و خارش ندارم ، برای چک اپ سوزاک و کلامیدیا تریکوموناس و..، باید چه کار کنم؟؟ایا اینا تست دارن؟؟و من که با کره ام برای اطمینان از اینکه اینها زگیل هستند یا نه چه تستی وجود داره؟؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام در صورتی که ترشح دارید و خارش احتمال عفونت قارچی و سوزاک هست . توصیه میشه یک نوبت توسط متخصص زنان معاینه شوید . در حد عکس من زگیلی نمیبینم . با توجه به باکره بودن امکان انجام تست پاپ اسمیر نیست . تست های خونی هم دقیق نیستند . بهترین راه معاینه است تا ببینیم ضایعه قابل رویت دارید یا خیر
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

کولپوسکوپی زگیل تناسلی چیست؟ کولپوسکوپی که نوعی معاینه دستگاه تناسلی زنان است، ابزاری مؤثر برای تشخیص زگیل…
واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

درخواست نوبت

برای درخواست نوبت معاینه و یا درمان زگیل تناسلی با کرایو می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرسش از دکتر