جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انزال زودرس شایعترین مشکل جنسی مردان قسمت 1

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

انزال زودرس یکی از مشکلات عمده و مختل کننده روابط جنسی است که از سالیان پیش و شاید از بدو خلقت بشر گریبانگیر مردان بوده است. با افزایش استرس های روزمره زندگی و گرفتاری های اجتماعی و مشغولیات روزمره زیاد و کمبود استراحت جسمی و عوامل دیگر امروزه به عنوان شایعترین اختلال جنسی است که زوجین به علت نارضایتی از روابط جنسی به مطب و مراکز درمانی مراجعه می کنند.

اصولاً یک ارتباط قوی بین خواب خوب، استراحت خوب، تغذیه خوب و ذهن آرام، تن سالم و روحیه بشاش و شاد و تمایل قوی به روابط جنسی وجود دارد. هر چه کیفیت زندگی فرد به علل روحی و جسمی مختل شود رابطه جنسی فرد را دچار اختلال خواهد کرد. با توجه به اینکه طبق آمار از هر سه مرد یک مرد مبتلا به انزال زودرس می باشد به شرح کامل تعریف و علل و درمان های آن می پردازم.

تعریف انزال زودرس

به هر انزالی که مایع منی بدون کنترل فرد و بلافاصله بعد از نعوظ و یا کمتر از یک دقیقه بعد از دخول انجام شود انزال زودرس می گویند. شدت انزال زودرس، فرد به فرد فرق می کند. بعضی از مردان جوان اظهار می دارند که انزال آنقدر سریع انجام می شود که قادر به دخول نیستند و گهگاهی زوجین را می بینیم که بعد از چند سال هنوز خانم باکره است.

در اغلب مردان انزال زودرس زیر یک دقیقه اتفاق می افتد که این امر باعث نارضایتی شریک جنسی شده و با مرور زمان به علت ناراحتی روحی باعث افت میل جنسی و در نهایت ممکن است باعث از هم گسستگی ارتباط زناشویی گردد.

کاهش میل جنسی در زوجین

شکایات بیماران

به نمونه شکایت های این بیماران با ذکر جملات به عنوان مثال می پردازم:

  • آقایی اظهار می دارد با کوچکترین تحریک جنسی انزال زودرس پیدا می کنم که این شدیدترین نوع بیماری است.
  • آقایی اظهار می داردکه من در زمان معاشقه مشکلی ندارم ولی به محض اینکه عمل دخول انجام می شود در اولین رفت و برگشت ناخودآگاه انزال صورت می گیرد.
  • آقایی اظهار می دارد که من فقط در یک موقعیت جنسی تحریک آمیز در یک position خاص بلافاصله دچار انزال می شوم.
  • بیمار دیگری اظهار می دارد که من تا سه دقیقه هم می توانم خودم را کنترل کنم ولی خانمم در طول این مدت به ارگاسم یا اوج لذت جنسی نمی رسد. که در این موارد باید علت نارضایتی را در خانم ها جستجو کرد. بعضی از خانم ها دیر انزال هستند و به عنوان مثال ممکن است تا 20 دقیقه مقاربت نیز به ارگاسم نرسند که باید علت زمینه ای سردمزاجی خانم ها را بررسی و درمان کرد که اغلب در زنان افسرده مشاهده می شود.

همچنانکه در قسمت درمان اشاره خواهم کرد تعامل زن و مرد و همکاری نزدیک به یکدیگر و آشنایی به روح و روان فرد مقابل در یک مقاربت لذت بخش برای دو طرف بسیار مفید است. به عنوان مثال زوجینی را می بینیم که اظهار می کنند با یک معاشقه خوب قبل از دخول و ارضاء شدن هر دو طرف که زود و زیر یک دقیقه انجام می شود و با هم هماهنگ هستند و هیچ شکایتی از روابط جنسی خود ندارند.

انواع انزال زودرس

انزال زودرس به دو نوع تقسیم می شود:اولیه و ثانویه

۱) انزال زودرس اولیه

 کسانی هستند که از شروع موقع فعالیت های جنسی مبتلا به انزال زودرس هستند

۲) انزال زودرس ثانویه

 در این نوع فرد یک حالت نرمال فعالیت جنسی دارد ولی بعداً مبتلا به انزال زودرس می شود.

علل انزال زودرس اولیه

این نوع انزال زودرس بیشتر در تیپ شخصیتی A که افرادی حساس، عصبانی، پرخاشگر، عجول و زودرنج هستند دیده می شود. این افراد مثل صحنه های دیگر زندگی زود تحریک می شوند و قادر به کنترل مایع منی خود حین مقاربت نیستند که در قسمت درمان به چگونگی درمان اشاره خواهم کرد.

انزال زودرس

علل انزال زودرس ثانویه

نوع ثانویه انزال زودرس علت های مختلف محیط بیرونی و درونی دارد که عبارتند از:

1- استرس های حاد و مزمن زندگی روزمره

امروزه زودانزالی را بیشتر در افرادی می بینیم که دوز استرس های شغلی و محیطی آنها بالاست که به علت مشغله های کاری زیاد و استرس ناشی از آنها است.

2- افسردگی و اضطراب

افسرده گی و اضطراب و داروهای ضد افسردگی از عواملی هستند که اختلال در فعالیت جنسی ایجاد می کنند که عبارتند از: کاهش میل جنسی، اختلال در شدت نعوظ و انزال زودرس. اصولاً یک ارتباط قوی و مستقیم بین حالت های روحی فرد و تمایل به سکس وجود دارد. هر چه آرامتر، بانشاط تر، کم استرس تر میل و توان وانزال دیرتر و برعکس استرس، اضطراب و افسردگی از عوامل تخریب کننده فعالیت جنسی هستند.

3- فواصل زیاد بین روابط جنسی

تعداد روابط جنسی با توجه به سن، وضعیت سلامت جسمی و حالت های روحی فرد متغییر است. اصولا با گذر زمان و افزایش سن منحنی فعالیت های جنسی به طرف پایین حرکت می کند. به عنوان مثال یک فرد در سن 18 سالگی ممکن است هر شب تمایل به فعالیت های جنسی داشته باشد در حالیکه یک مرد 50 ساله ممکن است 2-1 بار در هفته و یا در سن بالای 60 سال یک بار در یک هفته یا دو هفته مقاربت جنسی انجام شود. اصولاً هر چه فاصله بین مقاربت ها بیشتر باشد آستانه تحریک پذیری کم شده و باعث انزال زودرس می شود.

4- تحریک کم جنسی

فعالیت جسمی خوب نیازمند یک مدیریت منطقی احساس در حین مقاربت و تجربه جنسی است. لذا بسیاری از افراد جوان که سابقه تجربه فعالیت جنسی را ندارند در شروع فعالیت جنسی از انزال زودرس رنج می برند که با کسب تجربه و هماهنگی بیشتر با شریک جنسی این مشکل با گذر زمان بهتر می شود.

5- مشکلات احساسی و ارتباطی با همسر

وجود مشکلات احساسی و ارتباطی در بین زوجین باعث اختلاف جنسی می شود که عبارتند از: کاهش میل جنسی به طرف مقابل، عدم نعوظ خوب در انزال زودرس در مرد و انزال دیررس در زن. برخلاف مرد که مبتلا به انزال زودرس می شود خانم ها به علت حساس بودنشان اغلب به ارگاسم یا اوج لذت جنسی نمی رسند.

6- بیماری های جسمی

هر گونه بیماری آزاردهنده جسمی می تواند باعث انزال زودرس در مرد شود. به عنوان مثال اختلال در فعالیت غده تیروئید، فشارخون بالا، دیابت، التهاب مجرای ادراری، تب حاد و مزمن، کمبود سروتونین که توسط مغز ترشح می شود و یا اختلال در عملکرد مواد انتقال دهنده پیام های عصبی همه موارد فوق به صورت مستقیم فعالیت های جنسی فرد را تحت تأثیر و باعث انزال زودرس می شود.

7- مصرف داروها

داروهای ضد فشارخون، آرام بخش ها، ضدافسردگی و ضد اضطراب ها می توانند هم میل جنسی و هم شدت نعوظ و هم زمان انزال را تحت تأثیر قرار دهند.

راه های درمان انزال زودرس کاملاً شناخته شده است و لذا حذف سیگار والکل و مواد مخدر از تخریب فعالیت های جنسی شما جلوگیری خواهد کرد. برای مطالعه راه های درمان انزال زودرس روی اینجا کلیک کنید.

انزال زودرس چگونه درمان می شود

پیش از مراجعه به پزشک می توانید راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • خودارضایی یک یا دو ساعت قبل از رابطه ی جنسی
  • استفاده از کاندوم برای کمک به کاهش حس
  • با نفس عمیق کشیدن می توانید به طور جزئی، رفلکس انزال را مهار کنید. رفلکس انزال نوعی رفلکس اتوماتیک بدن است که در حین انزال رخ می دهد.
  • به هنگام رابطه جنسی، شریک جنسی شما باید در بالا قرار بگیرد، تا نزدیک به انزال شما بتواند خود را بیرون بکشد.
  • پوزیشن های مختلف رابطه ی جنسی را امتحان کنید، تا پوزیشنی را پیدا کنید که کمتر در آن تحریک می شوید.
  • وقفه انداختن و فکر کردن به چیزی غیر از رابطه ی جنسی
عوارض زیاده روی در روابط جنسی

مشاوره

سکس تراپیست ها یا درمانگران جنسی و متخصصان دیگری مانند روانشناس ها، می توانند به درمان مشکل انزال زودرس و دیگر مشکلات جنسی کمک کنند. شما می توانید از مزایای مراجعه به یکی از این متخصصان بهره مند شوید.

مشاوره همچنین می تواند، هرگونه مشکل روانشناختی زمینه ای، جنسی یا رابطه ای را شناسایی کند و به بهبود مشکلات دیگر در رابطه با انزال زودرس مانند اضطراب کمک کند. اگر در رابطه ی طولانی مدتی هستید، می توانید از زوج درمانگر کمک بگیرید.

تکنیک های رفتاری

تکنیک هایی وجود دارد که به فراموش کردن عادت انزال زودرس کمک می کنند. این تکنیک ها شامل تکنیک “توقف -شروع” و تکنیک “فشرده کردن” می شوند.

دارو

یک روش درمانی دیگر، اسپری بی حسی موضعی است، که می توانید بدون نیاز به نسخه آن را از داروخانه تهیه کنید. شما باید 10 دقیقه قبل از رابطه ی جنسی، اسپری را روی نوک آلت تناسلی خود بزنید. دنبال کردن دستورالعمل ها اهمیت زیادی دارد.

همچنین باید بدانید که اسپری ممکن است از آلت تناسلی شما، به بدن شریک جنسی تان (برای مثال داخل واژن) منتقل شود و موجب بی حسی کوتاه مدت شود. داروهای ضد افسردگی نیز می توانند به طور موفقیت آمیزی انزال زودرس را درمان کنند. استفاده از دارو برای درمان اختلال عملکرد نعوظ، می تواند به کنترل انزال زودرس نیز کمک کند.

ورزش

تمرینات ورزشی کگل که تمریناتی برای تقویت عضلات کف لگن هستند نیز، می توانند به بهبود کنترل انزال کمک کنند.

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی 

4.5/5 - (152 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فراز سه شنبه ۲۲ اسفند ۲( 2 هفته پیش) تعداد بازدید: 8 مشاهده پرسش
    سلام آقا ی دکتر 5۰سالمه مشکل زود انزالی دارم. زیر 15 ثانیه. وقتی التم سفت شد باید سریع رابطه رو شروع کنم اگه رهاش کنم بعد از مثلاً ده ثانیه شل میشه .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۲ اسفند ۲( 2 هفته پیش)
      قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم دو ساعت قبل رابطه مصرف کنید
  • تصویر کاربر بهروز جمعه ۱۳ بهمن ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 24 مشاهده پرسش
    سلام آقا ی دکتر 40سالمه اصلا مشگل زود انزالی ندارم کاملا کنترلی دسته خودمه ولی حدوداً یک ساله مشگله اینکه یکم دیرتر از قبل آلتم سفت میشه میلم خوبه ها ازنظرمغزی میل دارم سفت که میشه اولش خوبه کامل سفته ولی باید سریع رابطه رو شروع کنم اگه رهاش کنم بعد مثلاً ده ثانیه شل میشه دومین ومهمترین نکته اینه که اگر رابطه رو آروم انجام بدم مشکل نداره ولی اگه تندش کنم که ضربان قلبم بره بالا نفس نفس بیفتم سریع می‌خوابه فکر میکردم که ضربانم بره بالا تازه بهتره سفت تر میمونه ولی کاملآ رابطه عکس داره باهم سیگار اصلا قلیونم خیلی کم مشروبم 5ساله نخوردم اینم بگم قبلاً عالی بودم خیلی بالا بودم یعنی یه خانم تو دومتری حس میکردم دوثانیه سفت میشد اصلا شل نمیشد نمی‌دونم وکسن کرونا ام تاثیرداشت دوتا زدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      بهتون پاسخ داده شد دوست عزیز
  • تصویر کاربر امین شنبه ۷ بهمن ۲( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 24 مشاهده پرسش
    اینکه روی آلت دون دون هایی هست که تقریبا بالای ۱۰ سال هست روی آلتم و نمیدونم چیه ممنون میشم بهم بگید و ۲۲ سالمه و تا حالا رابطه جنسی هم نداشتم🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۷ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      یافته نرمال آلت هستند
  • تصویر کاربر امید دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 24 مشاهده پرسش
    جناب دکتر با سلام و ادب، تیر ماه پارسال ناگهانی تب و لرز کردم و سوزش و یکبار خون در ادرار، بصورت آنلاین از پزشک با تشخیص عفونت پروستات دارو مصرف کردم و بعد هم توسط یک پزشک معاینه پروستات شدم که وضعیتش نرمال بود، جهت پیگیری و مراجعه به پزشک مجاری ادراری و انجام آزمایش با توجه به شک ایشان به ویروس شبه تبخال در ادرار، خودم و همسرم دارو مصرف کردیم ولی جهت چکاپ دوباره مراجعه نکردم، تا باحال تقریبا جز موارد معدودی مشکل در رابطه نداشته ام در کل میل جنسی ام زیاد بوده و حتی قبلاً ده سال پیش جهت زود انزالی بدستور سکس تراپیست فلوکستین خورده ام، تقریبا از آذر ماه امسال احساس میکنم سر آلتم حس نداره و اگر هم نعوظ پیدا کنه زود شل میشه و انگار تمایلم هم خیلی کم شده، زمستان ۱۴۰۰ کرونای ضعیف اومیکرون گرفتم، سه دوز واکسن هم زده ام، از پارسال هم موقع انزال با درد همراه بوده، لطفاً راهنمایی بفرمایید، با سپاس.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      مشکل اصلیتون چیه؟ چی اذیتتون میکنه؟
    2. تصویر کاربر امید یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      جناب دکتر ممنون، جدیدا نمیتونم رابطه برقرار کنم نمی‌دونم مشکل از چیه، روحی روانی هست یا در زمان مناسبی انجام نمیشه مثلاً بعد از ۱۲ ساعت غروب ساعت ۶ به بعد که از سر کار خسته میرسم منزل، فقط می‌دونم یه تغییری در میل و حس من ایجاد شده و یه مشکلی هست، البته همسرم میگه که افسرده ای و معلومه استرس و اضطراب داری...
    3. تصویر کاربر امید یکشنبه ۱ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      جناب دکتر ممنون، جدیدا نمیتونم رابطه موفق برقرار کنم، چون اصلا تحریک نمیشم و اگر هم بشم بزودی فروکش میکنه طوری که یا نمیتونم انجام بدم یا در حین انجام بدلیل تحریک کم آلتم شل میشه، نمی‌دونم مشکل از چیه، روحی روانی هست یا در زمان مناسبی انجام نمیشه مثلاً زمانی که بعد از ۱۲ ساعت خسته از سرکار ساعت ۶ غروب میرسم منزل، فقط احساس می‌کنم که میل و حس من کم شده و یه مشکلی ایجاد شده.
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم ۲ ساعت قبل از رابطه ی جنسی مصرف کنید
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      استرس و اضطراب زندگی رو کمتر کنید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 2 ماه پیش)
      اگر بهبود نیافتین باید به روانپزشک مراجعه کنید
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر حسن چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 23 مشاهده پرسش
    سلام. آقای دکتر من 42سال دارم یکساله مبتلا به دیابت شدم متفورمین مصرف میکنم یک بچه شش ساله دارم برای بچه دار شدن قصد اقدام دارم ولی یکساله که اختلال نعوظ دارم با مشورت گرفتن از داروخانه با مصرف قرص سیلدنافیل نعوظ پیدا میکنم اما میترسم که برای بچه دار شدن خطرناک باشه آیا سیلدنافیل به اسپرم آسیب میزند یا تاثیری بر سلامتی جنین نمی‌گذارد آیا شما درمان دیگری پیشنهاد میکنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 ماه پیش)
      با سلام و احترام قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم ۲ ساعت قبل از رابطه ی جنسی مصرف کنید
    2. تصویر کاربر حسن سه شنبه ۲۶ دی ۲( 2 ماه پیش)
      ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ دی ۲( 2 ماه پیش)
      🌺
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 33 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر . من حدودا یکماهه روی کلاهک آلت تنسالیم برآمدگی های خیلی ریز سفید شبیه جوش بوجود اومده . هیچ احساس خارش و درد هم ندارم ولی نگرانم کرده .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 ماه پیش)
      با سلام و عرض ادب خدمت شما همراه گرامی لطفا عکس های ضایعات رو در سایت آپلود کنید (شرایط عمومی ارسال عکس مثل سایز و فرمت رو رعایت کنید)
    2. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 ماه پیش)
      آقای دکتر هر کاری میکنم عکس آپلود نمیشه . اگر امکانش هست یه شماره تماس ب من بدید تو واتساپ ارسال کنم براتون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 ماه پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
    4. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 ماه پیش)
      واتساپ بهتون پیام دادم دکتر
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ دی ۲( 2 ماه پیش)
      🌺
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر Majid سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 3 ماه پیش) تعداد بازدید: 42 مشاهده پرسش
    با درود
    چهل ساله ام و یک ساله سرترالین پنجاه میخورم
    دیگه جوابگوی من نیست
    داپوکسیتین ۶۰ یا هر چیز دیگه . ؟
    یا اجازه دارم دوز سرت آلبوم رو به صد برسونم ؟
    سوال آخر : مسکن ترامادول با قرص های باز جذب سرتونین تداخل داره ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۲( 3 ماه پیش)
      با مصرف سرترالین الان مشکلتون چیه؟
  • تصویر کاربر حسن شنبه ۴ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 39 مشاهده پرسش
    سلام بنده ۴۰ سال دارم و مرض دیابت در رابطه راست نمی ماند آلت تناسلی و مشکل ایجاد می کند
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      دیابت شما تحت کنترله؟
    2. تصویر کاربر حسن شنبه ۴ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      بله سه ماهه بنده ۶/۷ می باشد بیش از ۲۰ سال دیابت نوع یک دارم واین نتیجه بالا مال دوماه قبل بنده می باشد بنده میتونم از قرصها که بدون ضرر باشه استفاده کنم
    3. تصویر کاربر حسن شنبه ۴ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      سلام
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۴ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      بیماری قلبی ندارین؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر رامین سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 24 مشاهده پرسش
    برای رفع عفونت مایع منی چه دارویی مصرف کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      آنالیز مایع منی رو بفرستید
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 43 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر۴۸ سال دارم از روز اول زود انزالی داشتم و متاهل م بچه دار نشدم مشکل ژنتیک دارم انزال زیر یک دقیقه و بیضه سمت چپ خیلی کوچک و از وقتی عمل بیوپسی بیضه کردم کلا نعوظ م به سختی است و زود انزال چند سال پیش متوجه شدم تستسرون خیلی کم شده و تراکم استخوانم کم شده الان هم بیست روزی یک بار آمپول تستسرون میزنم ولی انزال زود و نعوظ خیلی کم دارم بعد از ارضاع اول دیگه نعوظ نمی‌شود کاری می‌شود کرد میشه راهنمایی بفرمایید ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۳ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم دو ساعت قبل رابطه مصرف کنید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر